geen TV, derdewereld landquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:02 schreef appelsientje het volgende:
Hmm jammer dat we hier geen TV hebben.. anders had ik het morgen ochtend (voor jullie vanavond) kunnen kijken.. ik denk dat PSV gewoon de punten gaat pakken
Robert kan tegenstanders beter slopen dan Beasley. Beasley wordt eerder door de tegenstander gesloopt. Niet dat Robert nou zo'n buffel is, maar hij put zijn directe tegenstander wel sneller uit dan Beasley.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom Robert de voorkeur geven boven Beasley? Aan Beasley heb je toch veel meer tegen Milan lijkt me.
Ben nooit op GG geweest. Is dat zo erg dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ook ik ben er bij vakkie GG van de keer![]()
maar dat mag de pret niet drukken!
Ik vind Lamey als linksback beter dan Ferreyra, en hij is natuurlijk een "Nigeriaanse" Nederlanderquote:Op dinsdag 1 november 2005 10:21 schreef JustJunior het volgende:
Ik hoop op Ferreyra en Robert, maar het zullen wel Lamey en Beasley worden
Maarja, een punt halen zou al mooi zijn. Zeker omdat Milan dan nog voluit moet gaan tegen Fener en Schalke.
Schitterend overzicht op het veld zo hoog in die hoek, maar nul komma nul sfeer. Het is het vak dat volgens mij zo'n beetje gereserveerd is voor incidentele bezoekers, heb niet het idee dat het meerendeel seizoenskaarten bezit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ben nooit op GG geweest. Is dat zo erg dan?
Beasley staat garant voor veel vrije trappen mee en kan met z'n snelheid Cafu beter volgen en meer Milan spelers achterin houden denk ik.quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Robert kan tegenstanders beter slopen dan Beasley. Beasley wordt eerder door de tegenstander gesloopt. Niet dat Robert nou zo'n buffel is, maar hij put zijn directe tegenstander wel sneller uit dan Beasley.
Cafu zal niet spelen vanavond Vaduz, die is te geblesseerd en met het oog op het treffen met Udinese is hij in Milaan achtergebleven.quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beasley staat garant voor veel vrije trappen mee en kan met z'n snelheid Cafu beter volgen en meer Milan spelers achterin houden denk ik.
quote:PSV dichtbij Nederlands CL-record
De fansite PSV Stats heeft uitgezocht dat PSV dinsdagavond een Nederlands CL-record kan breken. De Eindhovenaren kunnen namelijk voor de tiende keer op rij ongeslagen blijven in een thuiswedstrijd. Op dit moment deelt PSV dit record met Ajax met een ongeslagen thuisreeks van negen duels. PSV verloor voor het laatst in 2003, van AS Monaco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |