Of we stoppen met postopkrikkenquote:
Horen wie het zegtquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Of we stoppen met postopkrikken
Er worden trouwens best wat fouten al gemaakt, door beide partijen..
ja inderdaad, aan de ene kant is dat wel goed, zonder fouten van milan heeft psv geen kans dat zagen we vorige keer wel, maar met foutjes van psv verliezen we zeker hmm klinkt niet rooskleurig.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:53 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Of we stoppen met postopkrikken
Er worden trouwens best wat fouten al gemaakt, door beide partijen..
Wat was de toegevoegde waarde van het plaatje?quote:
Sfeeeeeeer!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat was de toegevoegde waarde van het plaatje?
Juist niets. En nu gaan we ontopic, want anders blijven we aan de gang
Een speler had een blessure door teveel playstation spelen. Milan ontkent dit trouwens (nogal logischquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:55 schreef ixio het volgende:
ik heb het niet helemaal meegekregen, maar wat zei 'ie nou net over de playstation?
Iets met penalty's enzo...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:57 schreef TimmyAsd het volgende:
Waarom wordt Seedorf nou weer uitgefloten??
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:57 schreef TimmyAsd het volgende:
Omdat hij een teringlijer is misschien?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:57 schreef TimmyAsd het volgende:
quote:
Waar komt die Farfan vandaan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:59 schreef At_Fundum het volgende:
Sinds wanneer kan een nederlandse ploeg zo koelbloedig afronden? Farfan
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je ziet trouwens alle spelers van Milan gewoon denken, als Aisatti aan de bal is: "Fuck, ik ga hem ECHT niet aanraken, straks breekt dat ventje nog en dan heb ik het gedaan"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |