oh god, dat gaat mijn hart niet aankunnenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef kingmob het volgende:
Als dit een tijdje stand houd gaat dit zenuwleiden tot de 93e minuut worden
Lol heb je wel eens naast hem gestaan? Hij zou zo bij je in de brugklas kunnen zittenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je ziet trouwens alle spelers van Milan gewoon denken, als Aisatti aan de bal is: "Fuck, ik ga hem ECHT niet aanraken, straks breekt dat ventje nog en dan heb ik het gedaan"
waar haal je die dijenkletsers vandaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:02 schreef tong80 het volgende:
Kaka kreeg z'n naam trouwens toen ie voor de eerste keer op het potje had gepoept.
Whaha echt hequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je ziet trouwens alle spelers van Milan gewoon denken, als Aisatti aan de bal is: "Fuck, ik ga hem ECHT niet aanraken, straks breekt dat ventje nog en dan heb ik het gedaan"
Vennegoor of Hesselink heeft nog geen naam gekregenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:02 schreef tong80 het volgende:
Kaka kreeg z'n naam trouwens toen ie voor de eerste keer op het potje had gepoept.
Wordt lastig inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:02 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
oh god, dat gaat mijn hart niet aankunnen
euhm jawelquote:
... als een leeggelopen opblaasbedjequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:06 schreef du_ke het volgende:
pfffff.
Ligt aan de manier van spelen van PSV denk ik. Op de een of andere manier ligt die hun niet...quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:06 schreef HeatWave het volgende:
Wat is dit voor Milan zeg?.
respect voor psv hoor, maar hoe hebben ze ooit Juve 3-1 klop gegeven als ze zo spelen?
Ja dat vraag ik me ook altijd af, hoe PSV het tegen Ajax zo heeft kunnen laten afweten bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:06 schreef HeatWave het volgende:
respect voor psv hoor, maar hoe hebben ze ooit Juve 3-1 klop gegeven als ze zo spelen?
zeker ajax "fan"quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:06 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dus?quote:
Grapje hoop ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind Gilardino in plaats van Shevchenko niet echt een verzwakking hoor.
Milan is niet gewend te worden 'getikt' bedoel je. Geen wonder dat het dan moet zoekenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dus?
Je kan moeilijk ontkennen dat dit een onherkenbaar Milan is.
Milan speelt gewoon onzorgvuldig en on-Milans. Daar hoef je geen Ajacied voor te zijn om dat te zien..quote:
Die Giliardionioni heeft tot nu toe alleen op de grond gelegenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind Gilardino in plaats van Shevchenko niet echt een verzwakking hoor.
Als je 60+ goals maakt in 3 seizoenen, ben je echt geen kleintje hoor.quote:
Ooijer is een held.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:11 schreef TimmyAsd het volgende:
Ooijer is ook een misselijk mannetje. Altijd de vermoorde onschuld spelen
Welke 3 seizoenen waren dat dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je 60+ goals maakt in 3 seizoenen, ben je echt geen kleintje hoor.![]()
Football Manager 2005 denk ik.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Welke 3 seizoenen waren dat dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |