quote:
nee zo'n italiaanse grindvreter is tofquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:33 schreef M5 het volgende:
[..]
er was 6 topics terug een volvo, moet wel wat afwisseling in zitten.
niet iedereen is fan van zweedse tanksquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:35 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
nee zo'n italiaanse grindvreter is tof[afbeelding]
totdat ze tegen een porsche 911 aanschuiven en er een kras op de bumper en 1 blauwe plek aan over houdenquote:
Alleen S60R en S40 T5, de rest kan me gestolen wordenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mensen met smaak wel!
!
Maar desalniettemin mooi topic!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:40 schreef M5 het volgende:
[..]
Alleen S60R en S40 T5, de rest kan me gestolen worden![]()
Belachelijk volkquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:42 schreef Fugie het volgende:
heb wel vrienden, maar die zuipen zich klem op zaterdag en liggen zondags in coma.
Had meegedaan dan, of hou je kopquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:42 schreef Fugie het volgende:
heb wel vrienden, maar die zuipen zich klem op zaterdag en liggen zondags in coma.
de C70 is ook wel leuk ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
.
V70R! S80 T6
! XC90 V8
! C70
!
lijkt me een goed voorbeeld.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:42 schreef Fugie het volgende:
wat loop je nou te liegen kerelquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:42 schreef Fugie het volgende:
hohohoquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
lijkt me een goed voorbeeld.
VLV
XC90
XC90 D5 gereden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:47 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hohoho
ik heb een XC90 kregen toen ik jarig was.![]()
wel schaal 1 op veel MAAR IK HEB ER 1 VERDOMME!![]()
schaalmodelquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:47 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
hohoho
ik heb een XC90 kregen toen ik jarig was.![]()
wel schaal 1 op veel MAAR IK HEB ER 1 VERDOMME!![]()
Ik heb tenminste styl: Aston Martin DB7 Vantagequote:Op zondag 30 oktober 2005 15:49 schreef M5 het volgende:
[..]
schaalmodel
in dat geval heb ik:
Ferrari F40, F50, F430, 360 CS, 550 Maranello, Lambo Murcielago, Gallardo, SLR, Viper RT/10, Z8, Carrera GT, 996 Carrera 4S, Mclaren F1 LM.
maar da's nog geen Jos Bunnik mobielquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
XC90 D5 gereden.
Overrated, overhellend, overpriced.
ik wil alleen 1:18, en die Astons komen nog welquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb tenminste styl: Aston Martin DB7 Vantage
Ik heb em op 1:18quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:55 schreef M5 het volgende:
[..]
ik wil alleen 1:18, en die Astons komen nog wel
Die van mij staat dan ook al jaren op zolderquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:55 schreef Hugster het volgende:
ik heb geen schaalmodellen
krijg je zo'n jongetjes kamer van vind ik
ik wil die wel in deze kleur hebben, 1:18 dan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb em op 1:18mooi groen zoals die van de overbuurman was
je MOET er gewoon weer bij vermelden dat je overbuurman ook de V6 heeft gehad ehquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb em op 1:18mooi groen zoals die van de overbuurman was
Die kent hij toch niet conjoquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
maar da's nog geen Jos Bunnik mobiel
Zal het een soort ziekte zijn?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
je MOET er gewoon weer bij vermelden dat je overbuurman ook de V6 heeft gehad eh
inside infoquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die kent hij toch niet conjo.
ik begin zo langzamerhand bang voor te worden van wel jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zal het een soort ziekte zijn?
tuin? volgens mij ook wat andersquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik begin zo langzamerhand bang voor te worden van wel ja
hij blijft maar proberen om die kleine tuin te compenseren
Die tuin lijkt kleinder dan dat hij is hoor!quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik begin zo langzamerhand bang voor te worden van wel ja
hij blijft maar proberen om die kleine tuin te compenseren
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die tuin lijkt kleinder dan dat hij is hoor!![]()
Die jas hing er ook voor hè, dan kun je dat niet goed zienquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen ja
stadstuintje
maar dan nogquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die jas hing er ook voor hè, dan kun je dat niet goed zien.
JA GODVER HET IS EEN KLEIN KUTHOK, DAAR HOEF JE NIET ZO OVER LOPEN DOOR TE DRAMMEN! IK SCHAAM ME GEWOON VOOR DIE KLEINE KUTTUIN JA! LAAT ME NOU!quote:
begin er dan godverdomme niet zelf over dat hij zo klein lijktquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JA GODVER HET IS EEN KLEIN KUTHOK, DAAR HOEF JE NIET ZO OVER LOPEN DOOR TE DRAMMEN! IK SCHAAM ME GEWOON VOOR DIE KLEINE KUTTUIN JA! LAAT ME NOU!
Ja maar, ik heb een kutleven en wil graag op een internetforum patsenquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
begin er dan godverdomme niet zelf over dat hij zo klein lijkt![]()
waarom heb je zo'n ziekelijke drang om je beter voor te doen dan je werkelijk bent?quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb een kutleven en wil graag op een internetforum patsen.
Als ik dan geen spullen heb om mee te patsen verzin ik gewoon wat of pats ik met spullen van anderen.
Zit me nou eens niet zo af te kraken.
Zoals ik daarnet dus al zei heb ik een kutleven. Ik speel helemaal niets klaar, ik heb grootse plannen maar die komen nooit uit. Ik ben nl te lui om de dag aan te kijken. Me beter voordoen dan dat ik in werkelijkheid ben lukt op een internetforum vrij aardig, vandaar.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
waarom heb je zo'n ziekelijke drang om je beter voor te doen dan je werkelijk bent?
ahquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zoals ik daarnet dus al zei heb ik een kutleven. Ik speel helemaal niets klaar, ik heb grootse plannen maar die komen nooit uit. Ik ben nl te lui om de dag aan te kijken. Me beter voordoen dan dat ik in werkelijkheid ben lukt op een internetforum vrij aardig, vandaar.
moet toch wat met de webspacequote:
2gig webspace......kan een aardige collectie worden dacht ik zoquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
je kan je webspace ook helemaal volgooien met minibikehoes foto's natuurlijk![]()
8MP resolutie
Ja maar ik moet toch watquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
ah
Maar zie je niet in dat veel mensen hier heel snel doorheen prikken en je dan alleen maar zieliger en zieliger gaan vinden? Dit is namelijk simpelweg een eigenschap die vrijwel NIEMAND kan waarderen en je daardoor snel de rug toe zullen keren
Dat is dan ook niet een heel verstandige bezigheidquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:42 schreef Hugster het volgende:
André Hazes - De vlieger op volume 55/70 op mijn amp, je moest die mensen hier voor op het grasveld en de straat eens zien loeren naar mijn ramen [afbeelding]
Gewoon door raggen met je jeepquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:46 schreef BoJo het volgende:
en weer terug uit de stad , wat een teeeering drukte, was blij dat ik met de Jeep was want ik moest me er overal voor wringen en voorrang nemen en file rijden
Amsterdam![]()
Mijn ouders zijn te krenterig om een fatsoenlijke tuin aan te laten leggenquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:45 schreef ook_gek het volgende:
ik wil ook patsen met de tuin. LET OP HE LET OP.
Onze tuin is de grootste van onze straat
Want toen mijn jawel MIJN papa de schutting ging vervangen heeft hij aan beide kanten een stuk tuin gejat hihihihi.
Toen rechts onze nieuwe buren een gaatje gingen maken in de muur kwamen ze uit bij ons aan de kant van de schutting
Rotterdamquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:46 schreef BoJo het volgende:
en weer terug uit de stad , wat een teeeering drukte, was blij dat ik met de Jeep was want ik moest me er overal voor wringen en voorrang nemen en file rijden
Amsterdam![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:48 schreef BoJo het volgende:
een memorabel moment was toen ik naast zo'n toyota prius hybride geval stond, dat ik dacht als ik nu het gas 1x intrap dan heeft het kopen van die afschuwelijke wagen van jou totaal geen zin gehad![]()
Met sympathie , tact en humor kom je een stuk verder dan alleen pimpen met een functie of een geleende CL600quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar ik moet toch wat. Ik kan niets, doe niets en wil niets doen eigenlijk. Op een internetforum hoop ik dan nog wat vrienden te maken. Jullie pronken af en toe met spullen van jezelf maar die heb ik niet dus verzin ik gewoon wat om mee te kunnen praten. Of ik leen wat van vrienden of vriendinnen van me natuurlijk.
Humor heb ik nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Met sympathie , tact en humor kom je een stuk verder dan alleen pimpen met een functie of een geleende CL600
Ik moest best wel lachenquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:48 schreef BoJo het volgende:
een memorabel moment was toen ik naast zo'n toyota prius hybride geval stond, dat ik dacht als ik nu het gas 1x intrap dan heeft het kopen van die afschuwelijke wagen van jou totaal geen zin gehad![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Humor heb ik niet. Tact? Wat is dat? Symphatiek ben ik ook niet, dat moet je nu toch ook al wel opgevallen zijn.
![]()
Succes!quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja. Wel 10 m2 groot!
He kut doe ik het weer.
Ik ben stoeien met dat touw!
Neuh, niemand boeit het toch wat ik vind of doe.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Succes!
ga je een brief op je borst plakken?
Heb jij weer gelijk inquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neuh, niemand boeit het toch wat ik vind of doe.!
welk ned welk nedquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:03 schreef Xtreem het volgende:
best of TG
je caps staat aanquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:06 schreef Hugster het volgende:
[..]ZOEK GODVERDOMME NOU VOOR 1 KEER EENS IETS ZELF OP LUIE KANKERFLIKKER!!!
nu heb je zeker kramp?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee ik heb gewoon met 1 vinger de shift toets getypt
Hoi Fugiequote:
of je vingers zijn gewoon zwaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee, mijn Apple keyboard typt heel licht![]()
licht is relatiefquote:
ik vind mijn laptop toetsenbord ook veel beter typen dan mijn pc toetsenbord.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
beide
Maar ik krijg vaak complimenten van mensen over het keyboard in m'n laptop
we hadden zonet onverwacht visite over de vloer, maar ik begin zoquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
haje al wat met die foto's gedaan? kwil wel het resultaat zien![]()
maar apple laptop keyboards gaan nog weer een stapje verderquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik vind mijn laptop toetsenbord ook veel beter typen dan mijn pc toetsenbord.
applequote:Op zondag 30 oktober 2005 17:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
maar apple laptop keyboards gaan nog weer een stapje verder
okequote:Op zondag 30 oktober 2005 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we hadden zonet onverwacht visite over de vloer, maar ik begin zoeerst staan er nog 11 foto's van vrachtwagens in de wachtrij, daarna de eerste lichting van jou foto's
X had nog zo'n mooi lijstje voor je gemaaktquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:08 schreef BoJo het volgende:
ik verveeeeeel me dooooooooood
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:09 schreef lipje het volgende:
[..]
X had nog zo'n mooi lijstje voor je gemaakt![]()
Je vergeet de 850 T5 T5R!!!quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
.
V70R! S80 T6
! XC90 V8
! C70
!
Die is idd ook geil jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je vergeet de 850 T5 T5R!!!
En de S40 is er alleen in T4 toch?
die heb ik net gedow..*kocht*quote:
NAVquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:10 schreef Xtreem het volgende:
virus: Norton AV 2002
voer: Zuurkool met gehakt![]()
He... Hele cd met software (NAV, SPSS, FTP programma's, ZoneAlarm etc etc) voor 5 euro.... Legaalquote:
* Xtreem mompelt iets over bloggers die negatief waren over hun werkgever en ontslagen werdenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:19 schreef BoJo het volgende:
2002 en 2003 gingen nog wel, maar ik zou ver uit de buurt van NIS2004/2005 en NSW(alle versies) blijven![]()
ik werk er al een tijdje niet meer hoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem mompelt iets over bloggers die negatief waren over hun werkgever en ontslagen werden
zijn idd de 2 beste versies die norton heeft gemaakt, hoewel 2003 stukje stabieler is dan 2002quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:19 schreef BoJo het volgende:
2002 en 2003 gingen nog wel, maar ik zou ver uit de buurt van NIS2004/2005 en NSW(alle versies) blijven![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik werk er al een tijdje niet meer hoor.![]()
Veel verantwoordelijkheid, erg druk maar de tijd vliegt voorbij en tot nu toe kan ik me er nog in vermaken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]wist ik....
Bevalt de promotie (toch?) inmiddels een beetje? En is het loon ook voldoende mee gestegen?
gaaf die Enzoquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:27 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti Jeep meneer gemist heeft vandaag in Houten![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Veel verantwoordelijkheid, erg druk maar de tijd vliegt voorbij en tot nu toe kan ik me er nog in vermaken.![]()
Dat is dan wel weer jammerquote:Loon stijgt pas in Januari, word het contract ook weer herzien enzo.
Ja zeker wel, zat management posities daroquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]ook nog doorgroeikansen neem ik aan?
[..]
Dat is dan wel weer jammer
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Bojo, de eerste foto's staan er op![]()
klik
Heb nu het mapje autorai 2005 gedaan
gaan we samenwonen?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:50 schreef ook_gek het volgende:
ben ik weeer![]()
BoJo kom in scheveningen wonen dan. Gaan we ons vaak samen vervelen![]()
Ik vind het geen verkeerd idee. En dan stug vol houden dat we studenten zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
gaan we samenwonen?![]()
huis vol LCD/plasma tv's, B&O installaties en computer meuk![]()
de 205 paar straten verder parkeren en dan sochtends naar de 205 rijden in de jeep en dan overstappenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind het geen verkeerd idee. En dan stug vol houden dat we studenten zijn
Dikke jeep voor de deur![]()
Nee man 205 is een auto om boodschappen in te doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
de 205 paar straten verder parkeren en dan sochtends naar de 205 rijden in de jeep en dan overstappen![]()
kan je dat wel betalen danquote:
ik heb zin in frituurquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja weet ik veelMaar op eten moet je niet bezuinigen, daar moet je van genieten
Uhm wat is dat?quote:
ik wil eigenlijk kaas souflleeeyyeess (kut woordquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb zonet 4 frikandellen in de frietpanb gemikt
Die zijn trouwens fucking zwaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef BoJo het volgende:
hoewel ik een 50 inch plasma ook wel zie zitten![]()
Nee man 50" is niks. Als je dan je TV aan zet s'avonds gaan de lantarenpalen in je straat minder vel branden. Omdat je TV zo veel stroom weg slurptquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef BoJo het volgende:
hoewel ik een 50 inch plasma ook wel zie zitten![]()
ja so? In lijn met de slurperd voor de deurquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee man 50" is niks. Als je dan je TV aan zet s'avonds gaan de lantarenpalen in je straat minder vel branden. Omdat je TV zo veel stroom weg slurpt![]()
zo veel geld heb ik ook weer niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja so? In lijn met de slurperd voor de deur![]()
dan hang ik die 50 incher wel in mijn slaap kamer naast mijn 30 incherquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo veel geld heb ik ook weer niet.
En daar bij komt dat mijn B&O remote die TV niet kan bedienen
Nee man 50" in woon kamer. Mijn 30" in de keuken en jouw 30" in de badkamerquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan hang ik die 50 incher wel in mijn slaap kamer naast mijn 30 incher![]()
dealquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee man 50" in woon kamer. Mijn 30" in de keuken en jouw 30" in de badkamer
Ik kan nog wel een no name plasma regelen voor op de slaapkamer[b]s[/s] a 42" of 50"![]()
Die 42" plasma dingen kosten toch niks meer dus dat is het probleem nietquote:
Ik ookeen gechipte Xbox 1 laptop 1 media center 1 normale PC 1X 15" 1X 16" 1X 17" 1X 19" en een 23" TFTquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:57 schreef BoJo het volgende:
en dan heb ik nog 2 laptops, een pc en een gechipte xbox in te brengen![]()
Oh, ik hoor dat er ook nog 3 mini krokettjes achter aan zijn gegaan...quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb zonet 4 frikandellen in de frietpanb gemikt
ik moet ook oplettenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:04 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Oh, ik hoor dat er ook nog 3 mini krokettjes achter aan zijn gegaan...
Ik vraag mij echt af waarom hij niet dik word, waarom is het zo oneerlijk verdeeld...
Ik had je moeder wel eens willen horen na de vakantiequote:
je had wat mijn moeder willen doen ??quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had je moeder wel eens willen hoen na de vakantie![]()
Nope, ik weet alleen dat ze een aftersales-manager zoekenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:22 schreef BoJo het volgende:
iemand van jullie ervaring of verhalen over Hastens bedden?![]()
MAar wel een investering waard. Want een goeie nachtrust is uiterst belangrijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:29 schreef Xtreem het volgende:
Tering wat zijn bedden / matrassen duur!
ik ga als het goed is ook binnenkort 'ns een keer verhuizen en wil een nieuw bed en een nieuw matras.
das handigquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:31 schreef PeuRac het volgende:
voor Hästens betaal je wel meer volgens mij, maar als ik word aangenomen regel ik wel korting voor je (heb gesolliciteerd)
Weet ik. Ik lig nu op een oud en dun matras. En da's kut. Maar nu een nieuwe kopen is niet slim, aangezien ik een 2persoons bed wil. maar dat past nu nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
MAar wel een investering waard. Want een goeie nachtrust is uiterst belangrijk.
Ik ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
das handig
hoewel ik jou niet in een beddenzaak zie werken![]()
hmm een hele klachtenafdeling... ik hoef al geen Hastens meerquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook niethet is op de garantie afdeling, het naar klanten toe gaan die klachten hebben en deze zo goed mogelijk oplossen. Lijkt me iets wat prima bij me past
Wat voor schokdempers had ie?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:34 schreef PNG het volgende:
Kwam vanmiddag een Enzo tegen op de rondweg van Eindhoven, belgisch nummerbord, en der reed een opa in. Kindjes van stationwagens meteen uit raam hangend enzo, wel grappig reacties van mensen als zoiets rustig voorbij rijdt.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
wat me echt ranzig lijkt is een kringloop matras![]()
een beetje in andermans pis, kwijl en sperma liggen rollen
ja maar als je daar over gaat na denken is slapen in een hotel ook viesquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
wat me echt ranzig lijkt is een kringloop matras![]()
een beetje in andermans pis, kwijl en sperma liggen rollen
Dat ze maar 1 persoon hebben voor heel Nederland zegt genoeg tochquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmm een hele klachtenafdeling... ik hoef al geen Hastens meer![]()
25 jaar ook lang genoeg?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:26 schreef Hugster het volgende:
op die bedden heb je toch een levenslange garantie?
Hebben ze daar niet een online typcursus voor Friezen in de aanbieding?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:iuk ben er eindleijk achter waarom die polen zo slecht engels kunnen
Ze gebruiken deze vertaalsite
Neequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet een online typcursus voor Friezen in de aanbieding?
Zilvere.quote:
De eind demper zit er nog inquote:
klik, huiver, en lach je een breuk. en voer voor de gein eens een paar poolse zinnen in, in die vertaalbotquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:53 schreef Hugster het volgende:
waarschijnlijk nemen die halzen het echt letterlijk over en vertalen ze het zin voor zin
en dan nog komen er verkrachte woorden uit, om over de zinsopbouw nog maar te zwijgen![]()
![]()
verkeerde gequote, er zit maar 25jaar garantie op een Hästensquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt in je sollicitatiebrief aangegeven dat je er 25 jaar wilt blijven werken?![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klik, huiver, en lach je een breuk. en voer voor de gein eens een paar poolse zinnen in, in die vertaalbot![]()
Ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:17 schreef Impreza_STI het volgende:
Het is natuurlijk ook al weer kwart over 12 geweest
Dat is alleen niet een tijd waarop ik normaal moe zou zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:17 schreef Impreza_STI het volgende:
Het is natuurlijk ook al weer kwart over 12 geweest
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVEEEEEEEEE MARIIIIIIIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIJAAAAAAAAquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:19 schreef Hugster het volgende:
ohja het is andersom
Idols is idd meesterlijk![]()
Dat hockeyteam was beterquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:22 schreef Hugster het volgende:
"ja meer weet ik nietal die woorden enzo
"
en dat kusje van z'n padie gast is 2.05m
![]()
![]()
sorry maar hier moet ik ff op reageren, wat ben jij een eikel zegquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
dit hele forum flipt altijd zwaar door als het woord kanker valt![]()
als je nog notes of bans wilt moet je gewoon beetje kanker roepen in wat topics
Mja, maar aan de ene kant. Als iemand kanker roept wil dat nog niet zeggen dat ze het iemand toewensen of iets dergelijks.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
sorry maar hier moet ik ff op reageren, wat ben jij een eikel zeg
Verlies jij maar eens 4 lui in je familie aan kanker, dan praat je wel anders.
Zoiets wens je niemand toe.
maar wel een date rijkerquote:
beetje klussuh aan de sivukquote:
Ja en een beetje boel huiswerk makenquote:
Je kan ook nog met Bo gaan sjoppenquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja en een beetje boel huiswerk maken.
Ik lig best wel achter. Maar het zijn allemaal kutopdrachten.
Is beau rijk?!?quote:
Arbeiderquote:
Ik heb ook 3 dierbaren verloren aan kanker, maar als ik kanker zeg of hoor mensen het tegen mij zeggen dan denk ik daar absoluut niet bij dat diegene het mij dan toewenst.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
sorry maar hier moet ik ff op reageren, wat ben jij een eikel zeg
Verlies jij maar eens 4 lui in je familie aan kanker, dan praat je wel anders.
Zoiets wens je niemand toe.
Sjalalalalalá, Gmtá.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb ook 3 dierbaren verloren aan kanker, maar als ik kanker zeg of hoor mensen het tegen mij zeggen dan denk ik daar absoluut niet bij dat diegene het mij dan toewenst.
Die lading heeft het woord helemaal niet, ben je wel eens in den Haag geweest?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:49 schreef Hugster het volgende:
Mijn aller liefste poes er er zelfs aan overleden![]()
baarmoederkanker?quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:49 schreef Hugster het volgende:
Mijn aller liefste poes er er zelfs aan overleden![]()
teruggaan naar brussaard en studeren?quote:
Mquote:
quote:
Dat ben ii met je eens, maar er op die manier mee omgaan en zulke uitlatingen doen, is gewoonweg stomzinnig breezah gedragquote:Op maandag 31 oktober 2005 08:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, maar aan de ene kant. Als iemand kanker roept wil dat nog niet zeggen dat ze het iemand toewensen of iets dergelijks.
Anyway, goedemorgen. Ik weet niet of ik vandaag vrij heb of niet
.
Ik kreeg vanochtend een smsje met daarin "om half 1 stoppen de lessen". Maar ik weet niet van wie, want ik heb dat telefoonnummer niet.
Ik blijf gewoon thuis denk ik dus.
stomzinnig breezah gedrag is dubbelopquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat ben ii met je eens, maar er op die manier mee omgaan en zulke uitlatingen doen, is gewoonweg stomzinnig breezah gedrag
Was een super gezellige middag en avondquote:
quote:
zoals ik net al tegen ijsmeis zei: Het ging om zijn stompzinnige reactiequote:Op maandag 31 oktober 2005 09:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb ook 3 dierbaren verloren aan kanker, maar als ik kanker zeg of hoor mensen het tegen mij zeggen dan denk ik daar absoluut niet bij dat diegene het mij dan toewenst.
Die lading heeft het woord helemaal niet, ben je wel eens in den Haag geweest?
Heb je weer een date gehad?quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Was een super gezellige middag en avond
Veel te veel films gekeken, nog wat lekkers te eten gemaakt en gechilled
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |