Nee, dat vinden mijn ouders ook allemaal best, maar ik heb gewoon altijd het gevoel alsof ik me moet aanpassen, en dat is niet cool... Ook al vinden ze alles best, toch heb ik het gevoel alsof ik een beetje fatsoenlijk moet doen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
sorry hoor maar met rekening houden met een ander heb ik echt geen moeite
Je doelt meer op om 14:00 opstaan met een dikke kater en dan weer verder zuipen en je kamer niet opruimen enzo, 10 vrienden over de vloer op vrijdag ?![]()
![]()
ik koop liever wanneer ik zeker weet waar ik wil wonen en zodra ik een partner heb die ook werkt en hetzelfde wil. Een vrijstaand huis met grote tuin lijkt me wel watquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zat laatst te twiijfelen of ik ook zou gaan kopen
ja nu nog steeds eigenlijk
doe mij dan een Gallardo Spyder E-gearquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:47 schreef Hugster het volgende:Ik zou trouwens wel een F430 spider F1 willen hebben met dit weer, lekker touren
En een hondquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik koop liever wanneer ik zeker weet waar ik wil wonen en zodra ik een partner heb die ook werkt en hetzelfde wil. Een vrijstaand huis met grote tuin lijkt me wel wat![]()
![]()
En volvo! Maar die heb ik al!quote:
Ik heb een oud klasgenoot gehad, die had een fotoboek met poolse vrouwen gekregen, en kon er eentje uitzoekenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En volvo! Maar die heb ik al!
Nu alleen nog een partnerDie kun je alleen niet kopen geloof ik
Of wel mukie?
ik mag niet eens een vent op mn slaapkamer hebben danquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, dat vinden mijn ouders ook allemaal best, maar ik heb gewoon altijd het gevoel alsof ik me moet aanpassen, en dat is niet cool... Ook al vinden ze alles best, toch heb ik het gevoel alsof ik een beetje fatsoenlijk moet doen...
breezahs kun je altijd wel kopen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En volvo! Maar die heb ik al!
Nu alleen nog een partnerDie kun je alleen niet kopen geloof ik
Of wel mukie?
Dat meen je nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik mag niet eens een vent op mn slaapkamer hebben dan
zelfs niet als je al een jaar verkering hebt![]()
Mijn ouders zijn raar ik weet hetquote:
Nee lijkt me toch niksquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
breezahs kun je altijd wel kopen.
Of je moet naar de rosse buurt gaan
alhoewel er zijn van die vrouwen die zowat alles voor geld doen, misschien moet je die eens zoeken?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn raar ik weet het
bvb ik kwam op mn 16e een uurtje te laat thuis van het uitgaan, mocht direct niet meer uitgaan tot mn 18e, maar wel werken in de kroeg.
Goed plan man!quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee lijkt me toch nikshet plan was eigenlijk om een vrouw met geld te vinden zodat ik wat rustiger aan kan gaan werken
![]()
Zet het op je verlanglijstje voor Sinterklaasquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:43 schreef Fugie het volgende:
kanker
waarom zou ik dat doen ? Ik wens heb andere mensen met alle plezier toe, maar zelf hoef ik het niet hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:47 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zet het op je verlanglijstje voor Sinterklaas
<late reactie>quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, dat vinden mijn ouders ook allemaal best, maar ik heb gewoon altijd het gevoel alsof ik me moet aanpassen, en dat is niet cool... Ook al vinden ze alles best, toch heb ik het gevoel alsof ik een beetje fatsoenlijk moet doen...
Omdat ik het jou gun bijvoorbeeld?quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
waarom zou ik dat doen ? Ik wens heb andere mensen met alle plezier toe, maar zelf hoef ik het niet hoor
Ja dat bedoelde ik dusquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
<late reactie>
M'n ma vind dat allemaal niet zo tof. Ik ook niet trouwens
De kleine dingen zijn het. Mededelen of je thuis eet en daar rekeing mee houden. 'Verantwoording' af leggen over wat je doet en laat. Implicitiete/sociale dwang om dingen te doen.
Ik heb een geweldige band met m'n ma, maar ik ben sinds vrijdagavond thuis, en ik heb het al wel weer gehad hier....
Knap. Ik heb daar bij jou toch echt 2 woorden voor nodig:quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:54 schreef Fugie het volgende:
is wel groter maar soms kan ik alles zeggen met 1 woord
dat zal vast wel een keer gebeuren jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Knap. Ik heb daar bij jou toch echt 2 woorden voor nodig:
Val
Dood.
Het lukt mij in 1quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Knap. Ik heb daar bij jou toch echt 2 woorden voor nodig:
Val
Dood.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het lukt mij in 1!
Fugie: STERF!
Neen. Ben aan het wakker wordenquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:04 schreef Fugie het volgende:
hebben jullie nix beter te doen dan druk te maken over 1 woordje eigelijk ?
dit hele forum flipt altijd zwaar door als het woord kanker valtquote:
slet, ik ben al van 8 uur wakkerquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neen. Ben aan het wakker worden. Zometeen even de stad in
.
ben niet van plan notes en bans te verzamelen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
als je nog notes of bans wilt moet je gewoon beetje kanker roepen in wat topics
Tegen jou welquote:
Jij hebt zeker nog nooit iemand verloren?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
dit hele forum flipt altijd zwaar door als het woord kanker valt![]()
als je nog notes of bans wilt moet je gewoon beetje kanker roepen in wat topics
Je zou eventueel ook vrienden kunnen gaan kopen ofzo...quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
slet, ik ben al van 8 uur wakkerVerveel me nu ook alweer de tering
quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Wie had dat gedacht, dat er toffe rechtse studenten bestaan
Iedere rechtse studentquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Wie had dat gedacht, dat er toffe rechtse studenten bestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |