quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:05 schreef PeuRac het volgende:
@ Het_Biertje, hebben mn ouders met die van jou gepraat ofso? Ik moet per 1jan werk hebben en 2mdn later het huis uit![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:07 schreef BoJo het volgende:
Ik zit te afbeelding googlen op mijn voornaam, kom je dit tegen
[afbeelding]
lang leve hondentrainingquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:46 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet ze er aan het eind van het verhaal uit. Moe maar voldaan
[afbeelding]
Springen kan ze ook( geen idee wie die gast is )
[afbeelding]
VASTEN HOUD VAST
Al slaat die vent met die stok of maakt bewegingen om dat te doen ze blijft hangen net zo lang tot dat mijn vader los roept.
oequote:Op zondag 30 oktober 2005 13:03 schreef ook_gek het volgende:
BoJo
Hugster
Sjoewe
En nieuw in het lijstje van af vandaag!!
Mukie
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:12 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Ik kom dit tegen als ik op mijn voornaam zoek![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:07 schreef BoJo het volgende:
Ik zit te afbeelding googlen op mijn voornaam, kom je dit tegen
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik dit, waar ik ook naar vernoemd ben
Zeker wetenquote:
komt geen eigen bedrijf meer. Er komt wel een eigen kind aan voor hemquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:16 schreef Xtreem het volgende:
Peu wat de neuk?
Hoe zit het met je eigen bedrijf dan?
Dat je er uitgezet wordt als je 25 bent, logisch. Maar dit is wel vroeg...
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:05 schreef Hugster het volgende:
Markie
Waar is ons aller herm eigenlijk![]()
ik zat laatst te twiijfelen of ik ook zou gaan kopenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:09 schreef BoJo het volgende:
ik mag alleen het huis uit als ik een huis koop want dat is een goede investering en anders niet
dat word nog wat als die Jeep verkocht is![]()
quote:
ik kan niet langer dan een dag bij mn ouders zijn, laat staan daar weer wonenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:29 schreef M5 het volgende:
ik hoef helemaal niet het huis uit gelukkig.
maar soms wil ik zelf wel, is wel ff wennen als je 4 jaar op kamers hebt gezeten en dan weer thuis gaat wonen
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:29 schreef M5 het volgende:
ik hoef helemaal niet het huis uit gelukkig.
maar soms wil ik zelf wel, is wel ff wennen als je 4 jaar op kamers hebt gezeten en dan weer thuis gaat wonen
vriendjequote:
zegt meer over je oudersquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat je dat kunt....
Ik zou het Hell on Earth vinden![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik kan niet langer dan een dag bij mn ouders zijn, laat staan daar weer wonen
'k heb er niet zo'n moeite mee. woon nu alleen met m'n moeder. ze is al lang blij dat ze niet helemaal alleen woont. voorlopig vind ik het best.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat je dat kunt....
Ik zou het Hell on Earth vinden![]()
Nouuuuuu, 't is wel gewoon weer even wennen hoorquote:
M'n ma woont ook alleen.... En eigenlijk wil zij ook niet dat ik weer terug komquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:35 schreef M5 het volgende:
[..]
[..]
'k heb er niet zo'n moeite mee. woon nu alleen met m'n moeder. ze is al lang blij dat ze niet helemaal alleen woont. voorlopig vind ik het best.
kun je sparenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:35 schreef M5 het volgende:
[..]
[..]
'k heb er niet zo'n moeite mee. woon nu alleen met m'n moeder. ze is al lang blij dat ze niet helemaal alleen woont. voorlopig vind ik het best.
sorry hoor maar met rekening houden met een ander heb ik echt geen moeitequote:Op zondag 30 oktober 2005 13:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
M'n ma woont ook alleen.... En eigenlijk wil zij ook niet dat ik weer terug kom
Het is voor beiden zooooooo ontzettend wennen om weer rekening te houden met iemand, hoe relaxed je ouders ook zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |