vriendjequote:
zegt meer over je oudersquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat je dat kunt....
Ik zou het Hell on Earth vinden![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:31 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik kan niet langer dan een dag bij mn ouders zijn, laat staan daar weer wonen
'k heb er niet zo'n moeite mee. woon nu alleen met m'n moeder. ze is al lang blij dat ze niet helemaal alleen woont. voorlopig vind ik het best.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat je dat kunt....
Ik zou het Hell on Earth vinden![]()
Nouuuuuu, 't is wel gewoon weer even wennen hoorquote:
M'n ma woont ook alleen.... En eigenlijk wil zij ook niet dat ik weer terug komquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:35 schreef M5 het volgende:
[..]
[..]
'k heb er niet zo'n moeite mee. woon nu alleen met m'n moeder. ze is al lang blij dat ze niet helemaal alleen woont. voorlopig vind ik het best.
kun je sparenquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:35 schreef M5 het volgende:
[..]
[..]
'k heb er niet zo'n moeite mee. woon nu alleen met m'n moeder. ze is al lang blij dat ze niet helemaal alleen woont. voorlopig vind ik het best.
sorry hoor maar met rekening houden met een ander heb ik echt geen moeitequote:Op zondag 30 oktober 2005 13:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
M'n ma woont ook alleen.... En eigenlijk wil zij ook niet dat ik weer terug kom
Het is voor beiden zooooooo ontzettend wennen om weer rekening te houden met iemand, hoe relaxed je ouders ook zijn....
Nee, dat vinden mijn ouders ook allemaal best, maar ik heb gewoon altijd het gevoel alsof ik me moet aanpassen, en dat is niet cool... Ook al vinden ze alles best, toch heb ik het gevoel alsof ik een beetje fatsoenlijk moet doen...quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:46 schreef Hugster het volgende:
[..]
sorry hoor maar met rekening houden met een ander heb ik echt geen moeite
Je doelt meer op om 14:00 opstaan met een dikke kater en dan weer verder zuipen en je kamer niet opruimen enzo, 10 vrienden over de vloer op vrijdag ?![]()
![]()
ik koop liever wanneer ik zeker weet waar ik wil wonen en zodra ik een partner heb die ook werkt en hetzelfde wil. Een vrijstaand huis met grote tuin lijkt me wel watquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:26 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zat laatst te twiijfelen of ik ook zou gaan kopen
ja nu nog steeds eigenlijk
doe mij dan een Gallardo Spyder E-gearquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:47 schreef Hugster het volgende:Ik zou trouwens wel een F430 spider F1 willen hebben met dit weer, lekker touren
En een hondquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik koop liever wanneer ik zeker weet waar ik wil wonen en zodra ik een partner heb die ook werkt en hetzelfde wil. Een vrijstaand huis met grote tuin lijkt me wel wat![]()
![]()
En volvo! Maar die heb ik al!quote:
Ik heb een oud klasgenoot gehad, die had een fotoboek met poolse vrouwen gekregen, en kon er eentje uitzoekenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En volvo! Maar die heb ik al!
Nu alleen nog een partnerDie kun je alleen niet kopen geloof ik
Of wel mukie?
ik mag niet eens een vent op mn slaapkamer hebben danquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, dat vinden mijn ouders ook allemaal best, maar ik heb gewoon altijd het gevoel alsof ik me moet aanpassen, en dat is niet cool... Ook al vinden ze alles best, toch heb ik het gevoel alsof ik een beetje fatsoenlijk moet doen...
breezahs kun je altijd wel kopen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:08 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En volvo! Maar die heb ik al!
Nu alleen nog een partnerDie kun je alleen niet kopen geloof ik
Of wel mukie?
Dat meen je nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:14 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik mag niet eens een vent op mn slaapkamer hebben dan
zelfs niet als je al een jaar verkering hebt![]()
Mijn ouders zijn raar ik weet hetquote:
Nee lijkt me toch niksquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:15 schreef Mukie het volgende:
[..]
breezahs kun je altijd wel kopen.
Of je moet naar de rosse buurt gaan
alhoewel er zijn van die vrouwen die zowat alles voor geld doen, misschien moet je die eens zoeken?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn raar ik weet het
bvb ik kwam op mn 16e een uurtje te laat thuis van het uitgaan, mocht direct niet meer uitgaan tot mn 18e, maar wel werken in de kroeg.
Goed plan man!quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee lijkt me toch nikshet plan was eigenlijk om een vrouw met geld te vinden zodat ik wat rustiger aan kan gaan werken
![]()
Zet het op je verlanglijstje voor Sinterklaasquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:43 schreef Fugie het volgende:
kanker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |