Dat hockeyteam was beterquote:Op maandag 31 oktober 2005 01:22 schreef Hugster het volgende:
"ja meer weet ik nietal die woorden enzo
"
en dat kusje van z'n padie gast is 2.05m
![]()
![]()
sorry maar hier moet ik ff op reageren, wat ben jij een eikel zegquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
dit hele forum flipt altijd zwaar door als het woord kanker valt![]()
als je nog notes of bans wilt moet je gewoon beetje kanker roepen in wat topics
Mja, maar aan de ene kant. Als iemand kanker roept wil dat nog niet zeggen dat ze het iemand toewensen of iets dergelijks.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
sorry maar hier moet ik ff op reageren, wat ben jij een eikel zeg
Verlies jij maar eens 4 lui in je familie aan kanker, dan praat je wel anders.
Zoiets wens je niemand toe.
maar wel een date rijkerquote:
beetje klussuh aan de sivukquote:
Ja en een beetje boel huiswerk makenquote:
Je kan ook nog met Bo gaan sjoppenquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja en een beetje boel huiswerk maken.
Ik lig best wel achter. Maar het zijn allemaal kutopdrachten.
Is beau rijk?!?quote:
Arbeiderquote:
Ik heb ook 3 dierbaren verloren aan kanker, maar als ik kanker zeg of hoor mensen het tegen mij zeggen dan denk ik daar absoluut niet bij dat diegene het mij dan toewenst.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
sorry maar hier moet ik ff op reageren, wat ben jij een eikel zeg
Verlies jij maar eens 4 lui in je familie aan kanker, dan praat je wel anders.
Zoiets wens je niemand toe.
Sjalalalalalá, Gmtá.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb ook 3 dierbaren verloren aan kanker, maar als ik kanker zeg of hoor mensen het tegen mij zeggen dan denk ik daar absoluut niet bij dat diegene het mij dan toewenst.
Die lading heeft het woord helemaal niet, ben je wel eens in den Haag geweest?
quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:49 schreef Hugster het volgende:
Mijn aller liefste poes er er zelfs aan overleden![]()
baarmoederkanker?quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:49 schreef Hugster het volgende:
Mijn aller liefste poes er er zelfs aan overleden![]()
teruggaan naar brussaard en studeren?quote:
Mquote:
quote:
Dat ben ii met je eens, maar er op die manier mee omgaan en zulke uitlatingen doen, is gewoonweg stomzinnig breezah gedragquote:Op maandag 31 oktober 2005 08:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, maar aan de ene kant. Als iemand kanker roept wil dat nog niet zeggen dat ze het iemand toewensen of iets dergelijks.
Anyway, goedemorgen. Ik weet niet of ik vandaag vrij heb of niet
.
Ik kreeg vanochtend een smsje met daarin "om half 1 stoppen de lessen". Maar ik weet niet van wie, want ik heb dat telefoonnummer niet.
Ik blijf gewoon thuis denk ik dus.
stomzinnig breezah gedrag is dubbelopquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat ben ii met je eens, maar er op die manier mee omgaan en zulke uitlatingen doen, is gewoonweg stomzinnig breezah gedrag
Was een super gezellige middag en avondquote:
quote:
zoals ik net al tegen ijsmeis zei: Het ging om zijn stompzinnige reactiequote:Op maandag 31 oktober 2005 09:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb ook 3 dierbaren verloren aan kanker, maar als ik kanker zeg of hoor mensen het tegen mij zeggen dan denk ik daar absoluut niet bij dat diegene het mij dan toewenst.
Die lading heeft het woord helemaal niet, ben je wel eens in den Haag geweest?
Heb je weer een date gehad?quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Was een super gezellige middag en avond
Veel te veel films gekeken, nog wat lekkers te eten gemaakt en gechilled
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |