Ik moest best wel lachenquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:48 schreef BoJo het volgende:
een memorabel moment was toen ik naast zo'n toyota prius hybride geval stond, dat ik dacht als ik nu het gas 1x intrap dan heeft het kopen van die afschuwelijke wagen van jou totaal geen zin gehad![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Humor heb ik niet. Tact? Wat is dat? Symphatiek ben ik ook niet, dat moet je nu toch ook al wel opgevallen zijn.
![]()
Succes!quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja. Wel 10 m2 groot!
He kut doe ik het weer.
Ik ben stoeien met dat touw!
Neuh, niemand boeit het toch wat ik vind of doe.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Succes!
ga je een brief op je borst plakken?
Heb jij weer gelijk inquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neuh, niemand boeit het toch wat ik vind of doe.!
welk ned welk nedquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:03 schreef Xtreem het volgende:
best of TG
je caps staat aanquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:06 schreef Hugster het volgende:
[..]ZOEK GODVERDOMME NOU VOOR 1 KEER EENS IETS ZELF OP LUIE KANKERFLIKKER!!!
nu heb je zeker kramp?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee ik heb gewoon met 1 vinger de shift toets getypt
Hoi Fugiequote:
of je vingers zijn gewoon zwaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee, mijn Apple keyboard typt heel licht![]()
licht is relatiefquote:
ik vind mijn laptop toetsenbord ook veel beter typen dan mijn pc toetsenbord.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
beide
Maar ik krijg vaak complimenten van mensen over het keyboard in m'n laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |