begin er dan godverdomme niet zelf over dat hij zo klein lijktquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JA GODVER HET IS EEN KLEIN KUTHOK, DAAR HOEF JE NIET ZO OVER LOPEN DOOR TE DRAMMEN! IK SCHAAM ME GEWOON VOOR DIE KLEINE KUTTUIN JA! LAAT ME NOU!
Ja maar, ik heb een kutleven en wil graag op een internetforum patsenquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
begin er dan godverdomme niet zelf over dat hij zo klein lijkt![]()
waarom heb je zo'n ziekelijke drang om je beter voor te doen dan je werkelijk bent?quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb een kutleven en wil graag op een internetforum patsen.
Als ik dan geen spullen heb om mee te patsen verzin ik gewoon wat of pats ik met spullen van anderen.
Zit me nou eens niet zo af te kraken.
Zoals ik daarnet dus al zei heb ik een kutleven. Ik speel helemaal niets klaar, ik heb grootse plannen maar die komen nooit uit. Ik ben nl te lui om de dag aan te kijken. Me beter voordoen dan dat ik in werkelijkheid ben lukt op een internetforum vrij aardig, vandaar.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
waarom heb je zo'n ziekelijke drang om je beter voor te doen dan je werkelijk bent?
ahquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zoals ik daarnet dus al zei heb ik een kutleven. Ik speel helemaal niets klaar, ik heb grootse plannen maar die komen nooit uit. Ik ben nl te lui om de dag aan te kijken. Me beter voordoen dan dat ik in werkelijkheid ben lukt op een internetforum vrij aardig, vandaar.
moet toch wat met de webspacequote:
2gig webspace......kan een aardige collectie worden dacht ik zoquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:40 schreef Hugster het volgende:
[..]
je kan je webspace ook helemaal volgooien met minibikehoes foto's natuurlijk![]()
8MP resolutie
Ja maar ik moet toch watquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
ah
Maar zie je niet in dat veel mensen hier heel snel doorheen prikken en je dan alleen maar zieliger en zieliger gaan vinden? Dit is namelijk simpelweg een eigenschap die vrijwel NIEMAND kan waarderen en je daardoor snel de rug toe zullen keren
Dat is dan ook niet een heel verstandige bezigheidquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:42 schreef Hugster het volgende:
André Hazes - De vlieger op volume 55/70 op mijn amp, je moest die mensen hier voor op het grasveld en de straat eens zien loeren naar mijn ramen [afbeelding]
Gewoon door raggen met je jeepquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:46 schreef BoJo het volgende:
en weer terug uit de stad , wat een teeeering drukte, was blij dat ik met de Jeep was want ik moest me er overal voor wringen en voorrang nemen en file rijden
Amsterdam![]()
Mijn ouders zijn te krenterig om een fatsoenlijke tuin aan te laten leggenquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:45 schreef ook_gek het volgende:
ik wil ook patsen met de tuin. LET OP HE LET OP.
Onze tuin is de grootste van onze straat
Want toen mijn jawel MIJN papa de schutting ging vervangen heeft hij aan beide kanten een stuk tuin gejat hihihihi.
Toen rechts onze nieuwe buren een gaatje gingen maken in de muur kwamen ze uit bij ons aan de kant van de schutting
Rotterdamquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:46 schreef BoJo het volgende:
en weer terug uit de stad , wat een teeeering drukte, was blij dat ik met de Jeep was want ik moest me er overal voor wringen en voorrang nemen en file rijden
Amsterdam![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:48 schreef BoJo het volgende:
een memorabel moment was toen ik naast zo'n toyota prius hybride geval stond, dat ik dacht als ik nu het gas 1x intrap dan heeft het kopen van die afschuwelijke wagen van jou totaal geen zin gehad![]()
Met sympathie , tact en humor kom je een stuk verder dan alleen pimpen met een functie of een geleende CL600quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja maar ik moet toch wat. Ik kan niets, doe niets en wil niets doen eigenlijk. Op een internetforum hoop ik dan nog wat vrienden te maken. Jullie pronken af en toe met spullen van jezelf maar die heb ik niet dus verzin ik gewoon wat om mee te kunnen praten. Of ik leen wat van vrienden of vriendinnen van me natuurlijk.
Humor heb ik nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
Met sympathie , tact en humor kom je een stuk verder dan alleen pimpen met een functie of een geleende CL600
Ik moest best wel lachenquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:48 schreef BoJo het volgende:
een memorabel moment was toen ik naast zo'n toyota prius hybride geval stond, dat ik dacht als ik nu het gas 1x intrap dan heeft het kopen van die afschuwelijke wagen van jou totaal geen zin gehad![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Humor heb ik niet. Tact? Wat is dat? Symphatiek ben ik ook niet, dat moet je nu toch ook al wel opgevallen zijn.
![]()
Succes!quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja. Wel 10 m2 groot!
He kut doe ik het weer.
Ik ben stoeien met dat touw!
Neuh, niemand boeit het toch wat ik vind of doe.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Succes!
ga je een brief op je borst plakken?
Heb jij weer gelijk inquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neuh, niemand boeit het toch wat ik vind of doe.!
welk ned welk nedquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:03 schreef Xtreem het volgende:
best of TG
je caps staat aanquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:06 schreef Hugster het volgende:
[..]ZOEK GODVERDOMME NOU VOOR 1 KEER EENS IETS ZELF OP LUIE KANKERFLIKKER!!!
nu heb je zeker kramp?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee ik heb gewoon met 1 vinger de shift toets getypt
Hoi Fugiequote:
of je vingers zijn gewoon zwaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
nee, mijn Apple keyboard typt heel licht![]()
licht is relatiefquote:
ik vind mijn laptop toetsenbord ook veel beter typen dan mijn pc toetsenbord.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:25 schreef Hugster het volgende:
[..]
beide
Maar ik krijg vaak complimenten van mensen over het keyboard in m'n laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |