hmm een hele klachtenafdeling... ik hoef al geen Hastens meerquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ook niethet is op de garantie afdeling, het naar klanten toe gaan die klachten hebben en deze zo goed mogelijk oplossen. Lijkt me iets wat prima bij me past
Wat voor schokdempers had ie?quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:34 schreef PNG het volgende:
Kwam vanmiddag een Enzo tegen op de rondweg van Eindhoven, belgisch nummerbord, en der reed een opa in. Kindjes van stationwagens meteen uit raam hangend enzo, wel grappig reacties van mensen als zoiets rustig voorbij rijdt.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
wat me echt ranzig lijkt is een kringloop matras![]()
een beetje in andermans pis, kwijl en sperma liggen rollen
ja maar als je daar over gaat na denken is slapen in een hotel ook viesquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
wat me echt ranzig lijkt is een kringloop matras![]()
een beetje in andermans pis, kwijl en sperma liggen rollen
Dat ze maar 1 persoon hebben voor heel Nederland zegt genoeg tochquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
hmm een hele klachtenafdeling... ik hoef al geen Hastens meer![]()
25 jaar ook lang genoeg?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:26 schreef Hugster het volgende:
op die bedden heb je toch een levenslange garantie?
Hebben ze daar niet een online typcursus voor Friezen in de aanbieding?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:iuk ben er eindleijk achter waarom die polen zo slecht engels kunnen
Ze gebruiken deze vertaalsite
Neequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet een online typcursus voor Friezen in de aanbieding?
Zilvere.quote:
De eind demper zit er nog inquote:
klik, huiver, en lach je een breuk. en voer voor de gein eens een paar poolse zinnen in, in die vertaalbotquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:53 schreef Hugster het volgende:
waarschijnlijk nemen die halzen het echt letterlijk over en vertalen ze het zin voor zin
en dan nog komen er verkrachte woorden uit, om over de zinsopbouw nog maar te zwijgen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |