kan je dat wel betalen danquote:
ik heb zin in frituurquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja weet ik veelMaar op eten moet je niet bezuinigen, daar moet je van genieten
Uhm wat is dat?quote:
ik wil eigenlijk kaas souflleeeyyeess (kut woordquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb zonet 4 frikandellen in de frietpanb gemikt
Die zijn trouwens fucking zwaarquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef BoJo het volgende:
hoewel ik een 50 inch plasma ook wel zie zitten![]()
Nee man 50" is niks. Als je dan je TV aan zet s'avonds gaan de lantarenpalen in je straat minder vel branden. Omdat je TV zo veel stroom weg slurptquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef BoJo het volgende:
hoewel ik een 50 inch plasma ook wel zie zitten![]()
ja so? In lijn met de slurperd voor de deurquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee man 50" is niks. Als je dan je TV aan zet s'avonds gaan de lantarenpalen in je straat minder vel branden. Omdat je TV zo veel stroom weg slurpt![]()
zo veel geld heb ik ook weer niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja so? In lijn met de slurperd voor de deur![]()
dan hang ik die 50 incher wel in mijn slaap kamer naast mijn 30 incherquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zo veel geld heb ik ook weer niet.
En daar bij komt dat mijn B&O remote die TV niet kan bedienen
Nee man 50" in woon kamer. Mijn 30" in de keuken en jouw 30" in de badkamerquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
dan hang ik die 50 incher wel in mijn slaap kamer naast mijn 30 incher![]()
dealquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee man 50" in woon kamer. Mijn 30" in de keuken en jouw 30" in de badkamer
Ik kan nog wel een no name plasma regelen voor op de slaapkamer[b]s[/s] a 42" of 50"![]()
Die 42" plasma dingen kosten toch niks meer dus dat is het probleem nietquote:
Ik ookeen gechipte Xbox 1 laptop 1 media center 1 normale PC 1X 15" 1X 16" 1X 17" 1X 19" en een 23" TFTquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:57 schreef BoJo het volgende:
en dan heb ik nog 2 laptops, een pc en een gechipte xbox in te brengen![]()
Oh, ik hoor dat er ook nog 3 mini krokettjes achter aan zijn gegaan...quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb zonet 4 frikandellen in de frietpanb gemikt
ik moet ook oplettenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:04 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Oh, ik hoor dat er ook nog 3 mini krokettjes achter aan zijn gegaan...
Ik vraag mij echt af waarom hij niet dik word, waarom is het zo oneerlijk verdeeld...
Ik had je moeder wel eens willen horen na de vakantiequote:
je had wat mijn moeder willen doen ??quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had je moeder wel eens willen hoen na de vakantie![]()
Nope, ik weet alleen dat ze een aftersales-manager zoekenquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:22 schreef BoJo het volgende:
iemand van jullie ervaring of verhalen over Hastens bedden?![]()
MAar wel een investering waard. Want een goeie nachtrust is uiterst belangrijk.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:29 schreef Xtreem het volgende:
Tering wat zijn bedden / matrassen duur!
ik ga als het goed is ook binnenkort 'ns een keer verhuizen en wil een nieuw bed en een nieuw matras.
das handigquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:31 schreef PeuRac het volgende:
voor Hästens betaal je wel meer volgens mij, maar als ik word aangenomen regel ik wel korting voor je (heb gesolliciteerd)
Weet ik. Ik lig nu op een oud en dun matras. En da's kut. Maar nu een nieuwe kopen is niet slim, aangezien ik een 2persoons bed wil. maar dat past nu nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
MAar wel een investering waard. Want een goeie nachtrust is uiterst belangrijk.
Ik ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
das handig
hoewel ik jou niet in een beddenzaak zie werken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |