Ik weet wat ik zelf altijd doe bij een ontiegelijk katerquote:Op zondag 30 oktober 2005 08:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
(raad eens wat ik nu aan het doen ben).
Whisky cola, kun je soms mijn gedachten lezen![]()
Fight fire with fire......
quote:Es ist kalt, wir müssen weg hier, komm
Dein Lippenstift ist verwischt
Du hast ihn gekauft und ich habe es gesehen
Zuviel rot auf deinen Lippen und du hast gesagt:
"Mach mich nicht an"
Aber du warst durchschaut, Augen sagen mehr als Worte
Du brauchst mich doch, hmh?
Alle wissen, daß wir zusammen sind ab heute,
jetzt hör ich sie! Sie kommen
Sie kommen, dich zu holen
Sie werden dich nicht finden
Niemand wird dich finden, du bist bei mir
lijkt me dus echt niks. nog meer uitdrogen als je uitgedroogd bent...quote:Op zondag 30 oktober 2005 08:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik weet wat ik zelf altijd doe bij een ontiegelijk kater![]()
ja, das wel weer een nadeel, dat je dan weer zoveel zuipt dat je weer vergeet om voldoende water te drinken.quote:Op zondag 30 oktober 2005 08:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
lijkt me dus echt niks. nog meer uitdrogen als je uitgedroogd bent...
Interessant artikel. Vind de conclusie niet echt duidelijk en multi-interpretabel.quote:
Die uit Japan, China, Korea. Dat was zo'n beetje de eerste keer dat ik echt iemand uit de Kaukasus zag en ze was daarbij erg mooi, dus daar kan ik verder niet over oordelen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Alle Aziatische varianten, die uit de Kaukasus of uit China?
www.tinypic.comquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:16 schreef sigme het volgende:
Is er nog iemand?
-edit-
is gvd alweer mijn kont offline!
Ik moet maar een andere upload zoeken geloof ik
Dank!quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
www.tinypic.com
en, waarom niet gewoon usericon manager
dan vul je gewoon 1 en 2 in, en dan bij online / offline gaan hoef je alleen maar je ene cijfer in je profiel te veranderen...
quote:
uiteraardquote:Die usericonmanager heb ik een paar maand geleden geprobeerd, maar die krijg ik (net als het fotoboek) niet aan de praat.
Ik vind dit trouwens ook prima te doen, beetje codes verwisselen
En ik ga toch 2 weken op zwartwit, dan post ik niet, dus verschijnt m'n plaatje ook niet. Maar je zal wel eens aan me denken toch![]()
quote:
Mooi, genieten van het leven.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:58 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
En ik ben van plan alle dagen buiten in zon & zee te spelen!
Geen internet, geen krant, geen politiek, geen mensen. Behalve ik & mijn liefste![]()
* Yildiz knipt de TV aanquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:13 schreef pberends het volgende:
Beginnen ze bij Buitenhof met De Geus.
Lebbis was erg goed. Dat de VARA die rechtse show van Lebbis uitzondquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
* Yildiz knipt de TV aan
edit: hij stond nog op Nederland 3 van Lebbis gisteravond
Ik ben niet de moeilijkste entiteit om mee te boterenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mooi, genieten van het leven.![]()
Even tussendoor, het botert wel aardig tussen ons.
Goed bezig die gast.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:21 schreef pberends het volgende:
LOL @ Plasterk.
Dat is toch goed?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben niet de moeilijkste entiteit om mee te boteren![]()
Hoezo denk je dat?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:25 schreef pberends het volgende:
Zou Cohen mach3 gebruiken?
ZIt er geen kringloop of een Ca$h Converters in de b uurt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:29 schreef Johan_de_With het volgende:
En nog altijd is mijn TV defunct. Wordt de uitzending van vandaag ook daadwerkelijk vandaag op Internet gezet, of moet ik daarvoor tot morgen wachten?
Niet in de respectabele buurt waar ik dezer dagen verblijf.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ZIt er geen kringloop of een Ca$h Converters in de b uurt?
Kweunie, ik ga nu ff wat aan me 'huiswerk' doen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Is er al iets memorabels gezegd?
Moslims.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Is er al iets memorabels gezegd?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Volgens gelly heb ik er om gevraagd.
Inderdaad, ik zie de toegevoegde waarde van deze discussie niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:45 schreef speknek het volgende:
Nou, je zou zeggen dat Hirsi Ali in al die maanden afzondering wel een wat sterker betoog uit kan denken dan deze cliche's.
Ik wil alleen zeggen dat alle cliché's weer uit de kast gehaald worden,quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Om dit voorspelbare antwoord.
Komt ze enigzins uit haar woorden?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik wil alleen zeggen dat alle cliché's weer uit de kast gehaald worden,
Jawel, maar de woorden zijn niet bijster interessant.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Komt ze enigzins uit haar woorden?
nee?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:29 schreef RichardQuest het volgende:
Heeft iemand de film Paradise Now al gezien?
Dat vraag ik aan jou...quote:
Hoezo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:32 schreef Yildiz het volgende:
vooral die nadruk op Now is ietwat apart
Beetje in de sfeer van de luie, hedendaagse, kortzichtige 'alles op on-demand' dingen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat vraag ik aan jou...
[..]
Hoezo?
bijzonder slaapverwekkend inderdaad. Alsof er tijd gevuld moest worden ipv een programma gemaakt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik wil alleen zeggen dat alle cliché's weer uit de kast gehaald worden,
Maar dat de film daarover gaat wil niet zeggen dat ze het propageren...quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Beetje in de sfeer van de luie, hedendaagse, kortzichtige 'alles op on-demand' dingen.
Paradijs? NU! (ik geef er niet om wat de gevolgen zijn, dat zal wel meevallen)
veiligheid? NU! (ik geef er niet om wat de gevolgen zijn, dat zal wel meevallen)
fit worden, NU! (ik geef er niet om wat de gevolgen zijn, dat zal wel meevallen)
afvallen, NU! (ik geef er niet om wat de gevolgen zijn, dat zal wel meevallen)
naar het werk, NU! (ik geef er niet om wat de gevolgen zijn, dat zal wel meevallen)
naar huis toe, NU! (ik geef er niet om wat de gevolgen zijn, dat zal wel meevallen)
etc. etc. etc.
Geen pepernoot?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:45 schreef Yildiz het volgende:
'Speciale nachtpolis voor automobilisten'
omg
Misschien als tegenhanger van Apocalypse Now?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
nee?
vooral die nadruk op Now is ietwat apart
Ik heb ze beiden niet gezien.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Misschien als tegenhanger van Apocalypse Now?
De geile beer.quote:De Duitse minister van Buitenlandse Zaken is gisteren voor de vijfde keer in het huwelijksbootje gestapt. Joschka Fischer (57) gaf in Rome het jawoord aan zijn 29-jarige vriendin Minu Barati.
Ik niet. Vertel eens.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:50 schreef RichardQuest het volgende:
Maar wie heeft het nou gezien?
Ik vind het erg onwaarschijnlijk dat je Apocalypse Now nooit gezien hebt. Mocht dit toevallig echt zo zijn, doe er dan wat aan.quote:
Net de trailer bekeken... lijkt me een goede film.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:50 schreef RichardQuest het volgende:
Maar wie heeft het nou gezien?
Nou ja, ik zat dus te denken of ik het vanavond zou gaan zien. En ik ga geen ¤5 + betalen voor een schijtfilm. Daarom vraag ik het hier.quote:
't Is weer duidelijk dat vrouwen voor macht gaan. Fischer moet het niet van z'n lichaam of lievigheid hebben denk ik zo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:59 schreef Tafkahs het volgende:
't is nog een lekker wijf ook
[afbeelding]
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
't Is weer duidelijk dat vrouwen voor macht gaan. Fischer moet het niet van z'n lichaam of lievigheid hebben denk ik zo.
Ik moet het vooral van mijn overtuigingskracht hebben.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij hebt toch macht, blowjob?
En hoe weet jij dat? Wie weet heeft Joschka een geweldige ''dong''. En mischien is het een hele lieve zorgzame man, met een geweldige ''dong''.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
't Is weer duidelijk dat vrouwen voor macht gaan. Fischer moet het niet van z'n lichaam of lievigheid hebben denk ik zo.
Geen idee wat een dong is, maar na vijf huwelijken weet je dat hij het niet heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:18 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Wie weet heeft Joschka een geweldige ''dong''. En mischien is het een hele lieve zorgzame man, met een geweldige ''dong''.
tiszo!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:59 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik vind het erg onwaarschijnlijk dat je Apocalypse Now nooit gezien hebt.
Okay.quote:Mocht dit toevallig echt zo zijn, doe er dan wat aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |