Goed bezig die gast.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:21 schreef pberends het volgende:
LOL @ Plasterk.
Dat is toch goed?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben niet de moeilijkste entiteit om mee te boteren![]()
Hoezo denk je dat?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:25 schreef pberends het volgende:
Zou Cohen mach3 gebruiken?
ZIt er geen kringloop of een Ca$h Converters in de b uurt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:29 schreef Johan_de_With het volgende:
En nog altijd is mijn TV defunct. Wordt de uitzending van vandaag ook daadwerkelijk vandaag op Internet gezet, of moet ik daarvoor tot morgen wachten?
Niet in de respectabele buurt waar ik dezer dagen verblijf.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ZIt er geen kringloop of een Ca$h Converters in de b uurt?
Kweunie, ik ga nu ff wat aan me 'huiswerk' doen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Is er al iets memorabels gezegd?
Moslims.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Is er al iets memorabels gezegd?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Volgens gelly heb ik er om gevraagd.
Inderdaad, ik zie de toegevoegde waarde van deze discussie niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:45 schreef speknek het volgende:
Nou, je zou zeggen dat Hirsi Ali in al die maanden afzondering wel een wat sterker betoog uit kan denken dan deze cliche's.
Ik wil alleen zeggen dat alle cliché's weer uit de kast gehaald worden,quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Om dit voorspelbare antwoord.
Komt ze enigzins uit haar woorden?quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik wil alleen zeggen dat alle cliché's weer uit de kast gehaald worden,
Jawel, maar de woorden zijn niet bijster interessant.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Komt ze enigzins uit haar woorden?
nee?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:29 schreef RichardQuest het volgende:
Heeft iemand de film Paradise Now al gezien?
Dat vraag ik aan jou...quote:
Hoezo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:32 schreef Yildiz het volgende:
vooral die nadruk op Now is ietwat apart
Beetje in de sfeer van de luie, hedendaagse, kortzichtige 'alles op on-demand' dingen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat vraag ik aan jou...
[..]
Hoezo?
bijzonder slaapverwekkend inderdaad. Alsof er tijd gevuld moest worden ipv een programma gemaakt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik wil alleen zeggen dat alle cliché's weer uit de kast gehaald worden,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |