quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef APK het volgende:
Jezus BliksemSchigt, wat ben je toch een fucking klootmongool met die topictitel.
De bookmakers lezen hier mee hoor!
Die (-1) handicap was toch lekker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alsof die odd van Chelsea nog lager kan
Precies, fluisteren moet je!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
APeKop: Wedden op sport # 134 (Psst Chelsea en Barcelona!)
Ik ga voor Red Wings, Montreal, Carolina en Ottawaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Om mijn saldo mooi af te ronden een serieuze bet op Red Wings, Nashville, Montreal en Los Angeles Kings en een funcombo met 7 teams.
Zie het morgenochtend wel
nog niets ga ik morgen even kijkenquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:04 schreef Renee2004 het volgende:
razor wat heb je voor morgen staan?
geen zin om te printscreenenquote:Op zondag 30 oktober 2005 02:32 schreef APK het volgende:
HoIIandia heeft na meer dan een jaar nog steeds moeite met het plaatsen van plaatjes.![]()
Dank u... het was ook in de kroeg een keurige avond.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:24 schreef kikoooooo het volgende:
Tering lucardo! keurig!
geloof dat je weinig geluk hebquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Om mijn saldo mooi af te ronden een serieuze bet op Red Wings, Nashville, Montreal en Los Angeles Kings en een funcombo met 7 teams.
Zie het morgenochtend wel
toch weer ingezet dacht dat je niet zou inzettenquote:Op zondag 30 oktober 2005 09:52 schreef msteggink het volgende:
zo NHL bracht weer beetje geld op voor me
nou ik had ook een combo geplaats voor 70 euro 2 euro inzet had er 2 foutquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:01 schreef msteggink het volgende:
5.48Nashville zou ook moeten winnen
Detriots heeft alleen maar van Vancouver verloren dus ze zijn een goede inzet
Bijna zekere winst.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:43 schreef burberry het volgende:
kan iemand mij vertellen wat BANKERS inhoud ?
ik zie sparta niet winnen van nec maar het is idd heel verleidelijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:52 schreef H.Flick het volgende:
Vandaag Utrecht, Feyenoord (-1) en Sparta. Als Utrecht en Feyenoord winnen win ik 63 euro met een grote combo waar ik 1 euro op ingezet heb. En een odd van 4.00 voor Sparta vond ik te mooi om te laten liggen.
Ik voel em ook goed zitten jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 05:06 schreef lucardo079 het volgende:
[..]
Dank u... het was ook in de kroeg een keurige avond.
Ik ben al stiekem even aant kijken voor morgen. Maar misschien kan ik dat beter doen op nuchtere maag.![]()
Voor morgen pak ik Feyenoord en FC Utrecht...
Niet dus. Schynder heeft blijkbaar totaal geen last meer van haar blessure van gisteren.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:39 schreef Butra het volgende:
Petrova gaat haar 1e finale winnen vandaag:
Standard en Valencia overlappen toch ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:19 schreef VinnieJones het volgende:
Alles op Fiorentina handicap..
Mocht dat goed gaan..Alles op Valencia handicap..
Daarna weer alles Standard Luik..![]()
Dat moeten ze maar effe vasthouden, dan ben ik voor de zoveelste keer uit de vlammen herrezen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord 0-3.
Kuijt en Kalou gaan allebei te vaak voor eigen succes en spelen mekaar nauwelijks meer aan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moeten ze maar effe vasthouden, dan ben ik voor de zoveelste keer uit de vlammen herrezen.![]()
Wat is er eigenlijk met Kuijt en Kalou aan de hand?
Die scoren nauwelijks meer. Zelfs Paauwe legt er nog eentje in.![]()
Ja, ik had nooit gedacht dat ik het uit mijn strot zou krijgen, maar: Feijenoord bedankt! Willem II bedankt!quote:
Ho ho, 1-3. Kan nog altijdquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik had nooit gedacht dat ik het uit mijn strot zou krijgen, maar: Feijenoord bedankt!![]()
3.00 was een mooie odd voor een (-1) handicap tegen die baggeraars van Willem II.![]()
Je hebt gelijk, het is gecorrigeerd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
En een bedankje naar die uitploeg komt mijn strot niet uit. Ik bedank liever Willem II
deze had je op bf al eeuwen kunnen layen voor een zekere winstquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:32 schreef Hork het volgende:
2005-10-30 10:31:59 N°24195948 5.00 65.00 ¤
30-10-2005 14:30:00 Willem II - Feyenoord / Juiste Score / 0-3 13.00
De lijers.....![]()
Was meer een extraatje geweest; weekend was al geslaagd![]()
Wat bijgezet op een gelijkspel, dus zolang Moeskroen niet wint is het best.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
Nu Standard nog winnen en ik heb een topweekend..
owen scoort de 0-1 voor newcastle!quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:24 schreef HoIIandia het volgende:
hmmm, mn 2 bets verloren.
morgen:
LAY WBA![]()
BACK Feyenoord![]()
neenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:17 schreef MatthijsDvD het volgende:
Kan je bij unibet ook bekijken hoeveel yield je verlies of winst hebt?
Als je denkt dat Atletico met 1 doelpunt verschil gaat winnen kun je een leuke surewinst maken met grote inzetten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:43 schreef Hork het volgende:
Iemand nog ideeen over Atletico-Villareal ?
Idd aardige odds .......toch maar gewoon 20 euro Atletico winst; Villareal doet het uit niet slecht dit seizoen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je denkt dat Atletico met 1 doelpunt verschil gaat winnen kun je een leuke surewinst maken met grote inzetten.
3.60 (-1) voor 1, 3.15 voor X en 3.50 voor 2.
Ik heb nog een combo staan met Osasuna en Villareal. Ben benieuwd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:54 schreef Hork het volgende:
[..]
Idd aardige odds .......toch maar gewoon 20 euro Atletico winst; Villareal doet het uit niet slecht dit seizoen.
Fenerbahce uit bij Schalke lijkt me weggegooid geld![]()
Osasuna..........redder van mijn zondagquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik heb nog een combo staan met Osasuna en Villareal. Ben benieuwd.
Je kan hem trouwens kijken op CCTV5.
Live wedstrijden via Internet Streams #4 lees maar eens doorquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:07 schreef Hork het volgende:
[..]
Osasuna..........redder van mijn zondag![]()
2005-10-30 16:30:32 N°24220929 28.30 Gewonnen : + 55.19 ¤
30-10-2005 17:00:00 Osasuna - Espanyol / 1X2 / Osasuna 1.95
Wat is CCTV5 ?
Bedankt voor je infoquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Live wedstrijden via Internet Streams #4 lees maar eens doorof kijk hier
1-0 Atletico trouwens
Installatie stelt niets voor. Het is erg relaxed, net Barca gekeken, gisteren Tottenham - Arsenal. Vandaag werd zelfs Versatel kanalen gestreamd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:30 schreef Hork het volgende:
[..]
Bedankt voor je info; installatie van software is zo te zien vereist .......
Soccerstand voldoet vooralsnog wel voor dit soort wedstrijden
waarom vraag je dit, man city is toch je tipquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:06 schreef burberry het volgende:
morgen op man city spelen
of raden jullie het af ?
Huh toch wel gewoon 2-2 afgelopen..quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:18 schreef VinnieJones het volgende:
89' Boavista 2 - 2 Sporting Lisbon
Helaas zal er zo een doelpun vallen..
Zit toch al niet mee de hele dag..
![]()
staat er bij.. 50 euro..quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:30 schreef raz0r1986 het volgende:
wat was je inzet vinnie had handicap gedaan 1 euro x 6 euro maar ja helaas 0-2 toen werd het ineens 2-2 hehe..
quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:02 schreef VinnieJones het volgende:
Hmmm
geven ze laatste kwartier gewoon een 2-0 voorsprong weg..
Dit is gewoon niet normaal meer..
Echt frusterend is dit..
Door dit soort geintjes kom ik nu elke keer op verlies..
Gister ook met NHL..Iedere tipster geeft m als favoriet..Staan ze 3-1 voor, geven ze het in de laatste momenten alsnog weg 3-5..
Waarom gebeurt er zoiets nooit in mijn voordeel![]()
Betting sucks !!!!![]()
joh ik maakte gisteren hetzelfde mee 3 euro@80euro maar ja als lissabon geen 0-2 voorsprongkan behouden weet ik het ook niet meerquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:53 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
staat er bij.. 50 euro..
Santos 2-0 HT
houden zo![]()
90. 2-1
slotfase.. spannend![]()
2-2 gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Ben je gek? Ajax is een dikke vette banker.quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kutwedstrijden komende week
Chelsea is ook een banker.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ben je gek? Ajax is een dikke vette banker.
Schijnt nog uitgebreider te zijn....heb nu op e-bay voor £0.99 zo'n "abbo" gekocht....ben benieuwd...zal het wel ff laten wetenquote:
Ik durf er serieus geen geld op te zetten. Neem aan dat jij het ook niet serieus bedoelt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ben je gek? Ajax is een dikke vette banker.
Kijk eens naar m'n bets. Ajax wint echt wel van die degradatiekandidaat uit Zwitserland.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik durf er serieus geen geld op te zetten. Neem aan dat jij het ook niet serieus bedoelt.
Tot nu toe Chelsea, Liverpool en Lyon. Zie verder echt bijster weinig, maar misschien dat ik nog wat doe met Barca, Real, Club Brugge, Porto oid. Zie het wel.
Op basis van die 1-6 van afgelopen weekendquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kijk eens naar m'n bets. Ajax wint echt wel van die degradatiekandidaat uit Zwitserland.
Arsenal is een topclub, maar zonder Henry geen topploeg.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Op basis van die 1-6 van afgelopen weekendArsenal heeft het moeilijk gehad tegen Thun, Sparta Praag had er geen kans en Ajax won ook niet zo overtuigend van ze.
Verder is de vorm van Ajax echt beneden peil en zie ik ze echt op het moment er niet 1,2,3 inleggen. Mijn teleurstelling zal alleen maar groter zijn mocht Ajax er niet winnen, wanneer ik er ook nog geld aan verlies.
wed liever niet op een club die niet kan scorenquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Arsenal is een topclub, maar zonder Henry geen topploeg.
Sparta is ook gewoon brandhout.
Ajax zal zegevieren in Zwitserland met 0-1 of 0-2 en als ik een beetje geluk heb, dan scoort Ajax al in de eerste helft door een doelpunt van Babel of Sneijder.
Ajax wist niet te scoren tegen subtopper Heerenveen, maar Sneijder deed dan ook niet mee.
Als je niet wedt op Ajax, dan ben je een dief van je eigen portemonnee.
Dat is zo simpel redeneren. Als je zo redeneert, dan scoort Ajax dit seizoen dus niet meer.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:35 schreef raz0r1986 het volgende:
[..]
wed liever niet op een club die niet kan scorenals je al niet van degradatie kanidaat heracles kan winnen wat moet het dan wel niet worden tegen degradatie kanidaat fc thun
Blij dat je zoveel vertrouwen hebt in mijn club, misschien ben je dan toch voor de verkeerdequote:Op maandag 31 oktober 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Arsenal is een topclub, maar zonder Henry geen topploeg.
Sparta is ook gewoon brandhout.
Ajax zal zegevieren in Zwitserland met 0-1 of 0-2 en als ik een beetje geluk heb, dan scoort Ajax al in de eerste helft door een doelpunt van Babel of Sneijder.
Ajax wist niet te scoren tegen subtopper Heerenveen, maar Sneijder deed dan ook niet mee.
Als je niet wedt op Ajax, dan ben je een dief van je eigen portemonnee.
dit is toch een eigen wed-forum? en anders is er altijd nog het BA-forum. ik zie niet in wat er nou eigenlijk schort aan fok-wedden op sport.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef Jordi16 het volgende:
Zijn hier mensen misschien geinteresseerd in een "eigen" wed-forum ? Een vriend van mij werkt namelijk momenteel aan een heel simpel forummetje , en aangezien hij zelf ook meespeelt op betfair , dacht hij dat jullie er misschien wel interesse in hadden.
Van Unibet.com:quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar wat is dat handicap verhaal nou ?
quote:Handicap wedden, hoe werkt dat?
Unibet biedt handicap weddenschappen aan onder het menu "Handicap Lijst". In deze lijst zijn handicaps aan bepaalde deelnemers toegewezen.
Handicap weddenschappen kunnen zeer interessant zijn wanneer een deelnemer veel sterker wordt geacht dan zijn tegenstander. De handicap brengt de deelnemers in evenwicht en geeft de mogelijkheid om een betere notering te verkrijgen op een uitgesproken favoriet, en/of het vergroten van de kans om met een zwakkere tegenstander te winnen.
Wanneer een weddenschap is geplaatst op de wedstrijd Arsenal -1.5 tegen Derby +1.5 en de uitslag is 3-0, dan zal het volgende gebeuren: Weddenschappen op Arsenal zijn winnend en zullen uitbetaald worden want 3 min 1.5 = 1.5. Dat is dus nog 1.5 meer doelpunten dan Derby.
Jij redeneert ook erg simpel met je sneijder argument en dat sparta brandhout is (ajax speelde gelijk tegen dat brandhout, hieruit volgt..................quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is zo simpel redeneren. Als je zo redeneert, dan scoort Ajax dit seizoen dus niet meer.
ja. Dat gebeurt wel vaker, dat je dan hele rare odds hebt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:02 schreef Apie74 het volgende:
Wie wed er hier wel eens op Oost europese clubs? Zou het kunnen zijn dat clubs (of spelers) uit deze landen vanwege een gebrek aan controle (en geld) op bookmakers kunnen inzetten om zo wat bij te verdienen?
En dat je dus 'rare' uitslagen kan verwachten?
Er is nog niet zolang geleden een wed-forum opgericht, maar dit sloeg niet genoeg aan..quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef Jordi16 het volgende:
Zijn hier mensen misschien geinteresseerd in een "eigen" wed-forum ? Een vriend van mij werkt namelijk momenteel aan een heel simpel forummetje , en aangezien hij zelf ook meespeelt op betfair , dacht hij dat jullie er misschien wel interesse in hadden.
Dat is een tijdje geleden al geprobeerd op sportwedden.tk, maar er was te weinig animo voor. Te weinig mensen die actief deelnemen of echt iets zinnings posten ipv hun picks achteraf. Denk dus niet dat het gaat werken, maar goed.....succes ermeequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef Jordi16 het volgende:
Haha check mijn post van gisteren of kijk anders op http://www.bethelp.nl/phpbb2quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef Jordi16 het volgende:
Mooi gemaakt forum.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:29 schreef Triep het volgende:
[..]
Haha check mijn post van gisteren of kijk anders op http://www.bethelp.nl/phpbb2
Misschien is er toch genoeg markt voor.....
Vooruit, ik ga mee, toch niks te doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:52 schreef Boomlaars het volgende:
30 Euro op Man. City. vanavond @ 1.8
Aston Villa is hopeloos uit vorm en Man City speelt de laatste weken ijzersterk, + het thuisvoordeel.
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:30 schreef H.Flick het volgende:
Sanguinetti gaat verliezen denk ik. Break achter in de derde set. Daar gaat mijn tenniscombo
Break terugquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar sluit ik me bij aan.. Zonde.
Man. City gaat wel lekker..
Zie ik niet gebeuren, want Inter en Bayern zouden zo maar eens de boot in kunnen gaan. Arse zie ik zonder Henry wel gelijk spelen.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:04 schreef Triep het volgende:
Haha heb alle groepsleiders op winnen staan. 1 euro ingezet en er komt 193,80 uit!
is dat een nederlandse rekening?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:32 schreef DJqbl5 het volgende:
ik ben nu toch ongerust te worden.
Afgelopen woensdag heb ik 50 euro overgemaakt via een overschrivingskaart naar Moneybookers.
Vandaag nog steeds niks in mijn account.
Op mijn e-mails reageren ze ook niet
\quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:17 schreef H.Flick het volgende:
Is het tennis ergens te volgen op TV of internet? En dan bedoel ik niet de livescores, maar echt de beelden.
Ik heb ook een schotel maar er is weinig te vinden....kutzooi!quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:34 schreef H.Flick het volgende:
Laat ik nou een schotel hebben. Ik ga even zappen om te kijken of ik iets kan vinden.
Supersport? Waar zit ie dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
\
normaal gesproken op eurosport. met een schotel kun je supersport zien, nog beter. Ik ben ook nog steeds op zoek naar p2p tv voor tennis (zoals die er ook is voor voetbal), maar helaas: te weinig animo bennik bang.
Tennis live-betten is trouwens erg winstgevend als je geen vertraging op je beelden hebt!
Dat zou dan je winst zijn, je inzet krijg je dan later terug als je daadwerkelijk gewonnen heb.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net even dat live betten bij betfair geprobeerd en ik snap er niet zo veel van. Als ik 15 euro inzet op iets en ik had 15 euro in mijn account, waarom staat er dan geen 0 bij mijn huidige funds maar 4.91?
Dan heb je zeker iets gelayed voor odds rond de 1,67 odds? Dan riskeer je namelijk maar 15 x 0,67 = 10,09 waardoor je die 4,91 overhoud...quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net even dat live betten bij betfair geprobeerd en ik snap er niet zo veel van. Als ik 15 euro inzet op iets en ik had 15 euro in mijn account, waarom staat er dan geen 0 bij mijn huidige funds maar 4.91?
Ik zou me niet druk maken. Zoiets duurt altijd lang, kan wel 2 weken duren. En dat ze niet op emails antwoorden is zeer slecht, maar wel algemeen bekend.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:32 schreef DJqbl5 het volgende:
ik ben nu toch ongerust te worden.
Afgelopen woensdag heb ik 50 euro overgemaakt via een overschrivingskaart naar Moneybookers.
Vandaag nog steeds niks in mijn account.
Op mijn e-mails reageren ze ook niet
wat is die code?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:39 schreef JamesDean het volgende:
ik heb nog wel een promo code voor betfair, krijg je meer dan 20 euro als je die invult en dan vervolgens wedt...
Is deze ook te gebruiken door nieuwe leden (zonder te storten)?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:01 schreef twistednerve het volgende:
'FTB125' voor ¤25 gratis wedden op betfair.
Uurtje geleden ¤25 ontvangen op m'n account door deze code
Voor Liverpool chelsea en lyon had je op dit moment op Betfair 6.4 gehadquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:23 schreef raz0r1986 het volgende:
en nog wat op me unibet accountje dacht dat ik er niets meer had staan , bleek er nog 4 euro op te staan![]()
1EURO @ 10.00
Liverpool - SC Anderlecht
Olympiakos - Lyon
Rosenborg - Real Madrid
Real Betis - Chelsea
1EURO @ 5.81
Liverpool - SC Anderlecht
Olympiakos - Lyon
Real Betis - Chelsea
nog twee 3-WAY HCP geplaatst
1EURO @ 1288.00
Olympiakos - Lyon (1-0)
Schalke 04 - Fenerbahce (1-0)
Rosenborg - Real Madrid (1-0)
Liverpool - SC Anderlecht (1-0)
PSV Eindhoven - AC Milan (1-0)
Real Betis - Chelsea (1-0)
1EURO @ 102.67
Olympiakos - Lyon (1-0)
Rosenborg - Real Madrid (1-0)
Liverpool - SC Anderlecht (1-0)
Real Betis - Chelsea (1-0)
![]()
![]()
maar moet je nu geld storten of niet?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:11 schreef twistednerve het volgende:
Code is bij registratie in te vullen bij promotion code (bestaat altijd uit 6 cijfers).
Verder is de code alleen te gebruiken door eerst zelf ¤25 te wedden over een of meerdere wedstrijden en dit voor het einde van dit jaar.
Hierna krijg je bij zowel winst al verlies de ¤25 op je account bijgeschreven...
Yup, je moet eerst zelf ¤25 inzetten.. maar ongeacht winst of verlies krijg je deze terug van betfair...quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:14 schreef Gelderland het volgende:
[..]
maar moet je nu geld storten of niet?
Wat voor tactiek gebruik je met live wedden?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:59 schreef HoIIandia het volgende:
voor vanavond:
LAY Overs bij PSV
BACK X2 Rangers
en live wedden off course
ik heb geen echte tactiek. Ik ga gewoon een wedstrijd kijken en dan kijk ik of een odd value imo is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:09 schreef Triep het volgende:
[..]
Wat voor tactiek gebruik je met live wedden?
Zoiezo op de favoriet inzetten?
Of als het eruit ziet dat het duidelijk is dat een ploeg wint, bijvoorbeeld dat het 2-0 staat met nog 10 minuten te spelen, je tegen een hele lage prijs een aardig bedrag inzet?
wat voor mij aardig werkt: vroeg wedden op de favoriet. dan na 10 min ofzo ingame zakt de odd. helemaal als ze 1-0 maken zal de odd vlak daarna enorm kelderen en kun je m layen (winst pakken). GEvaar is wel dat t lang 0-0 kan blijven of de tegenstander op voorsprong komt, maar dan laat ik mn bet gewoon staan en kijk rustig de wedstrijd af.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:34 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
ik heb geen echte tactiek. Ik ga gewoon een wedstrijd kijken en dan kijk ik of een odd value imo is.
Ik heb ze wel gespeeld i.c.m. Schalke, maar afzonderlijk idd >2.5; ik zie ze namelijk ook de nul niet houden daarquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:33 schreef knuppelhout het volgende:
mijn tipje voor morgen: lille-ManU >2.5 goals. gaat zeker wel lukken met de slechte vorm van ManU. denk ook niet dat ze gaan winnen trouwens.
Ook mijn vraag..quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:14 schreef Gelderland het volgende:
[..]
maar moet je nu geld storten of niet?
Thanks!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:53 schreef burberry het volgende:
uitzitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |