Standard en Valencia overlappen toch ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:19 schreef VinnieJones het volgende:
Alles op Fiorentina handicap..
Mocht dat goed gaan..Alles op Valencia handicap..
Daarna weer alles Standard Luik..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat moeten ze maar effe vasthouden, dan ben ik voor de zoveelste keer uit de vlammen herrezen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord 0-3.
Kuijt en Kalou gaan allebei te vaak voor eigen succes en spelen mekaar nauwelijks meer aan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moeten ze maar effe vasthouden, dan ben ik voor de zoveelste keer uit de vlammen herrezen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat is er eigenlijk met Kuijt en Kalou aan de hand?
Die scoren nauwelijks meer. Zelfs Paauwe legt er nog eentje in.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik had nooit gedacht dat ik het uit mijn strot zou krijgen, maar: Feijenoord bedankt! Willem II bedankt!quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:08 schreef Harmen1984 het volgende:
Alles gaat goed vandaagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ho ho, 1-3. Kan nog altijdquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik had nooit gedacht dat ik het uit mijn strot zou krijgen, maar: Feijenoord bedankt!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
3.00 was een mooie odd voor een (-1) handicap tegen die baggeraars van Willem II.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt gelijk, het is gecorrigeerd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
En een bedankje naar die uitploeg komt mijn strot niet uit. Ik bedank liever Willem IIom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
deze had je op bf al eeuwen kunnen layen voor een zekere winstquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:32 schreef Hork het volgende:
2005-10-30 10:31:59 N°24195948 5.00 65.00 €
30-10-2005 14:30:00 Willem II - Feyenoord / Juiste Score / 0-3 13.00
De lijers.....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was meer een extraatje geweest; weekend was al geslaagdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat bijgezet op een gelijkspel, dus zolang Moeskroen niet wint is het best.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:06 schreef BVO het volgende:
Nu Standard nog winnen en ik heb een topweekend.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
owen scoort de 0-1 voor newcastle!quote:Op zondag 30 oktober 2005 02:24 schreef HoIIandia het volgende:
hmmm, mn 2 bets verloren.
morgen:
LAY WBAom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
BACK Feyenoordom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:17 schreef MatthijsDvD het volgende:
Kan je bij unibet ook bekijken hoeveel yield je verlies of winst hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop