Standard en Valencia overlappen toch ?quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:19 schreef VinnieJones het volgende:
Alles op Fiorentina handicap..
Mocht dat goed gaan..Alles op Valencia handicap..
Daarna weer alles Standard Luik..![]()
Dat moeten ze maar effe vasthouden, dan ben ik voor de zoveelste keer uit de vlammen herrezen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Feyenoord 0-3.
Kuijt en Kalou gaan allebei te vaak voor eigen succes en spelen mekaar nauwelijks meer aan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moeten ze maar effe vasthouden, dan ben ik voor de zoveelste keer uit de vlammen herrezen.![]()
Wat is er eigenlijk met Kuijt en Kalou aan de hand?
Die scoren nauwelijks meer. Zelfs Paauwe legt er nog eentje in.![]()
Ja, ik had nooit gedacht dat ik het uit mijn strot zou krijgen, maar: Feijenoord bedankt! Willem II bedankt!quote:
Ho ho, 1-3. Kan nog altijdquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik had nooit gedacht dat ik het uit mijn strot zou krijgen, maar: Feijenoord bedankt!![]()
3.00 was een mooie odd voor een (-1) handicap tegen die baggeraars van Willem II.![]()
Je hebt gelijk, het is gecorrigeerd.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
En een bedankje naar die uitploeg komt mijn strot niet uit. Ik bedank liever Willem II
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |