dit is toch een eigen wed-forum? en anders is er altijd nog het BA-forum. ik zie niet in wat er nou eigenlijk schort aan fok-wedden op sport.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef Jordi16 het volgende:
Zijn hier mensen misschien geinteresseerd in een "eigen" wed-forum ? Een vriend van mij werkt namelijk momenteel aan een heel simpel forummetje , en aangezien hij zelf ook meespeelt op betfair , dacht hij dat jullie er misschien wel interesse in hadden.
Van Unibet.com:quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar wat is dat handicap verhaal nou ?
quote:Handicap wedden, hoe werkt dat?
Unibet biedt handicap weddenschappen aan onder het menu "Handicap Lijst". In deze lijst zijn handicaps aan bepaalde deelnemers toegewezen.
Handicap weddenschappen kunnen zeer interessant zijn wanneer een deelnemer veel sterker wordt geacht dan zijn tegenstander. De handicap brengt de deelnemers in evenwicht en geeft de mogelijkheid om een betere notering te verkrijgen op een uitgesproken favoriet, en/of het vergroten van de kans om met een zwakkere tegenstander te winnen.
Wanneer een weddenschap is geplaatst op de wedstrijd Arsenal -1.5 tegen Derby +1.5 en de uitslag is 3-0, dan zal het volgende gebeuren: Weddenschappen op Arsenal zijn winnend en zullen uitbetaald worden want 3 min 1.5 = 1.5. Dat is dus nog 1.5 meer doelpunten dan Derby.
Jij redeneert ook erg simpel met je sneijder argument en dat sparta brandhout is (ajax speelde gelijk tegen dat brandhout, hieruit volgt..................quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:38 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is zo simpel redeneren. Als je zo redeneert, dan scoort Ajax dit seizoen dus niet meer.
ja. Dat gebeurt wel vaker, dat je dan hele rare odds hebt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:02 schreef Apie74 het volgende:
Wie wed er hier wel eens op Oost europese clubs? Zou het kunnen zijn dat clubs (of spelers) uit deze landen vanwege een gebrek aan controle (en geld) op bookmakers kunnen inzetten om zo wat bij te verdienen?
En dat je dus 'rare' uitslagen kan verwachten?
Er is nog niet zolang geleden een wed-forum opgericht, maar dit sloeg niet genoeg aan..quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef Jordi16 het volgende:
Zijn hier mensen misschien geinteresseerd in een "eigen" wed-forum ? Een vriend van mij werkt namelijk momenteel aan een heel simpel forummetje , en aangezien hij zelf ook meespeelt op betfair , dacht hij dat jullie er misschien wel interesse in hadden.
Dat is een tijdje geleden al geprobeerd op sportwedden.tk, maar er was te weinig animo voor. Te weinig mensen die actief deelnemen of echt iets zinnings posten ipv hun picks achteraf. Denk dus niet dat het gaat werken, maar goed.....succes ermeequote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef Jordi16 het volgende:
Haha check mijn post van gisteren of kijk anders op http://www.bethelp.nl/phpbb2quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:40 schreef Jordi16 het volgende:
Mooi gemaakt forum.quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:29 schreef Triep het volgende:
[..]
Haha check mijn post van gisteren of kijk anders op http://www.bethelp.nl/phpbb2
Misschien is er toch genoeg markt voor.....
Vooruit, ik ga mee, toch niks te doenquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:52 schreef Boomlaars het volgende:
30 Euro op Man. City. vanavond @ 1.8
Aston Villa is hopeloos uit vorm en Man City speelt de laatste weken ijzersterk, + het thuisvoordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |