is dat een nederlandse rekening?quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:32 schreef DJqbl5 het volgende:
ik ben nu toch ongerust te worden.
Afgelopen woensdag heb ik 50 euro overgemaakt via een overschrivingskaart naar Moneybookers.
Vandaag nog steeds niks in mijn account.
Op mijn e-mails reageren ze ook niet
\quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:17 schreef H.Flick het volgende:
Is het tennis ergens te volgen op TV of internet? En dan bedoel ik niet de livescores, maar echt de beelden.
Ik heb ook een schotel maar er is weinig te vinden....kutzooi!quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:34 schreef H.Flick het volgende:
Laat ik nou een schotel hebben. Ik ga even zappen om te kijken of ik iets kan vinden.
Supersport? Waar zit ie dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 13:31 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
\
normaal gesproken op eurosport. met een schotel kun je supersport zien, nog beter. Ik ben ook nog steeds op zoek naar p2p tv voor tennis (zoals die er ook is voor voetbal), maar helaas: te weinig animo bennik bang.
Tennis live-betten is trouwens erg winstgevend als je geen vertraging op je beelden hebt!
Dat zou dan je winst zijn, je inzet krijg je dan later terug als je daadwerkelijk gewonnen heb.quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net even dat live betten bij betfair geprobeerd en ik snap er niet zo veel van. Als ik 15 euro inzet op iets en ik had 15 euro in mijn account, waarom staat er dan geen 0 bij mijn huidige funds maar 4.91?
Dan heb je zeker iets gelayed voor odds rond de 1,67 odds? Dan riskeer je namelijk maar 15 x 0,67 = 10,09 waardoor je die 4,91 overhoud...quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:10 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb net even dat live betten bij betfair geprobeerd en ik snap er niet zo veel van. Als ik 15 euro inzet op iets en ik had 15 euro in mijn account, waarom staat er dan geen 0 bij mijn huidige funds maar 4.91?
Ik zou me niet druk maken. Zoiets duurt altijd lang, kan wel 2 weken duren. En dat ze niet op emails antwoorden is zeer slecht, maar wel algemeen bekend.quote:Op dinsdag 1 november 2005 12:32 schreef DJqbl5 het volgende:
ik ben nu toch ongerust te worden.
Afgelopen woensdag heb ik 50 euro overgemaakt via een overschrivingskaart naar Moneybookers.
Vandaag nog steeds niks in mijn account.
Op mijn e-mails reageren ze ook niet
wat is die code?quote:Op dinsdag 1 november 2005 16:39 schreef JamesDean het volgende:
ik heb nog wel een promo code voor betfair, krijg je meer dan 20 euro als je die invult en dan vervolgens wedt...
Is deze ook te gebruiken door nieuwe leden (zonder te storten)?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:01 schreef twistednerve het volgende:
'FTB125' voor ¤25 gratis wedden op betfair.
Uurtje geleden ¤25 ontvangen op m'n account door deze code
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |