Voor Liverpool chelsea en lyon had je op dit moment op Betfair 6.4 gehadquote:Op dinsdag 1 november 2005 16:23 schreef raz0r1986 het volgende:
en nog wat op me unibet accountje dacht dat ik er niets meer had staan , bleek er nog 4 euro op te staan![]()
1EURO @ 10.00
Liverpool - SC Anderlecht
Olympiakos - Lyon
Rosenborg - Real Madrid
Real Betis - Chelsea
1EURO @ 5.81
Liverpool - SC Anderlecht
Olympiakos - Lyon
Real Betis - Chelsea
nog twee 3-WAY HCP geplaatst
1EURO @ 1288.00
Olympiakos - Lyon (1-0)
Schalke 04 - Fenerbahce (1-0)
Rosenborg - Real Madrid (1-0)
Liverpool - SC Anderlecht (1-0)
PSV Eindhoven - AC Milan (1-0)
Real Betis - Chelsea (1-0)
1EURO @ 102.67
Olympiakos - Lyon (1-0)
Rosenborg - Real Madrid (1-0)
Liverpool - SC Anderlecht (1-0)
Real Betis - Chelsea (1-0)
![]()
![]()
maar moet je nu geld storten of niet?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:11 schreef twistednerve het volgende:
Code is bij registratie in te vullen bij promotion code (bestaat altijd uit 6 cijfers).
Verder is de code alleen te gebruiken door eerst zelf ¤25 te wedden over een of meerdere wedstrijden en dit voor het einde van dit jaar.
Hierna krijg je bij zowel winst al verlies de ¤25 op je account bijgeschreven...
Yup, je moet eerst zelf ¤25 inzetten.. maar ongeacht winst of verlies krijg je deze terug van betfair...quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:14 schreef Gelderland het volgende:
[..]
maar moet je nu geld storten of niet?
Wat voor tactiek gebruik je met live wedden?quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:59 schreef HoIIandia het volgende:
voor vanavond:
LAY Overs bij PSV
BACK X2 Rangers
en live wedden off course
ik heb geen echte tactiek. Ik ga gewoon een wedstrijd kijken en dan kijk ik of een odd value imo is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:09 schreef Triep het volgende:
[..]
Wat voor tactiek gebruik je met live wedden?
Zoiezo op de favoriet inzetten?
Of als het eruit ziet dat het duidelijk is dat een ploeg wint, bijvoorbeeld dat het 2-0 staat met nog 10 minuten te spelen, je tegen een hele lage prijs een aardig bedrag inzet?
wat voor mij aardig werkt: vroeg wedden op de favoriet. dan na 10 min ofzo ingame zakt de odd. helemaal als ze 1-0 maken zal de odd vlak daarna enorm kelderen en kun je m layen (winst pakken). GEvaar is wel dat t lang 0-0 kan blijven of de tegenstander op voorsprong komt, maar dan laat ik mn bet gewoon staan en kijk rustig de wedstrijd af.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:34 schreef HoIIandia het volgende:
[..]
ik heb geen echte tactiek. Ik ga gewoon een wedstrijd kijken en dan kijk ik of een odd value imo is.
Ik heb ze wel gespeeld i.c.m. Schalke, maar afzonderlijk idd >2.5; ik zie ze namelijk ook de nul niet houden daarquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:33 schreef knuppelhout het volgende:
mijn tipje voor morgen: lille-ManU >2.5 goals. gaat zeker wel lukken met de slechte vorm van ManU. denk ook niet dat ze gaan winnen trouwens.
Ook mijn vraag..quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:14 schreef Gelderland het volgende:
[..]
maar moet je nu geld storten of niet?
Thanks!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:53 schreef burberry het volgende:
uitzitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |