Ja lachen tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:22 schreef The-Chosen1 het volgende:
Die gozer die port in een ranja flesje had gedaan bedoel je ?
hoop het neitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij zag er niet uit maar is wel een leuk figuur dat ook nog eens aardig kon zingen. Helaas zal de jury hem snel dumpen denk ik.
Ja, dat was wel lachen jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:22 schreef The-Chosen1 het volgende:
Die gozer die port in een ranja flesje had gedaan bedoel je ?
Idd. Zo'n ouwe jongere die zichzelf vooral erg serieus neemt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:43 schreef BVO het volgende:
Redelijke stem, niets bijzonders.
Ik zie het, ik verwarde je met een ander geloof ik.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:27 schreef flugeltje het volgende:
Hé BVO, ik had hier helemaal nog niet gereageerd hoor....
Heb je z'n website al gezien? Hilarisch gewoonquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie het, ik verwarde je met een ander geloof ik..
Absoluut geen popidool...quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij is wel opvallend iig, maar ik zie hem niet zo snel pop zingen.
Harm spreekt natuurlijk wel een heel eigen publiek aan. Mensen zoals ik die genoeg hebben van weer zo'n idols-huppeltrutje of semi-stoere vent... Laten ze dit keer eens mensen doorgaan die écht muziek maken, die al een eigen karakter hebben en bovendien een eigen sound.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:14 schreef Ivatje het volgende:
Ik vind Harm cool en interessant, maar hij zal denk ik helaas niet ver komen met zijn stijve houding en rock-stem!
![]()
Dat denk ik niet, sowieso denk ik niet dat hij de workshops haalt.quote:Op zondag 20 november 2005 10:24 schreef BVO het volgende:
Als hij de workshops haalt zou hij nog wel eens heel ver kunnen komen.
Ik denk ook niet dat 'ie ze haalt, maar als je zo op internet kijkt is hij toch wel populair hoor. Niet zozeer als zanger, maar toch vooral vanwege zijn persoon.quote:Op zondag 20 november 2005 10:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, sowieso denk ik niet dat hij de workshops haalt.
Ik vind z'n stem dus echt wel goed... Zolang hij z'n tekst tenminste niet vergeet. Dat la-la-la gaat 'm namelijk wat minder goed af...quote:Op zondag 20 november 2005 12:25 schreef Cee het volgende:
Ik vond 'm niet supergeweldig maar 't zou wel een verademing zijn als ie bij de laatste 27 zit, tussen al die keurig opgemaakte, gestylede glimmende krijsmensjes.
Mwa, was niks....quote:Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef BVO het volgende:
Hoe zat dat nou met dat mailtje, Flugeltje?.
Een wát?quote:Op maandag 21 november 2005 10:32 schreef Helaaz het volgende:
ik vind het een uil.
Klikspaanquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:41 schreef PeRi het volgende:
Spammen mag niet.
quote:
Komt gewoon omdat ie te weinig gedronken had joh...quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij gaat denk ik nog in de problemen komen als hij geeneens de tekst kan onthouden van een nummer waar hij ruim de tijd voor heeft gehad om het in te studeren.![]()
hoe heet zijn bandje dan?quote:Op woensdag 23 november 2005 14:17 schreef EvilFaith het volgende:
haha woehoe Harm die een eigen topic heeft! Tja het is gewoon een koele kerel met een goede stem, heb hem nu paar x in Nijmegen met zijn bandje zien optreden en ze zijn gewoon ontzettend sterk. Was een een schok toen ik hoorde dat hij hieraan meedoet, maar hij doet het prima tot nu toe! leuke kerel!
Hmm, inderdaad. Maar ik heb ze nog nimmer zo vrolijk zien loeren! Ik zie trouwens wel meer bekende gezichten op die foto. Waar is dat? En waarom?quote:Op zondag 20 november 2005 00:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
en voor de punkers onder ons, rechts van hem staan barbie en jos rubenstki van the bips!!
ja, als hij het vanavond ook weer zo matig doet dan daalt mijn respect toch welquote:Op zaterdag 26 november 2005 15:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Woensdag zag ik hem weer op tv, vond hem toch niet echt geweldig zingen eigenlijk.
quote:Op maandag 21 november 2005 23:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Voor de AI kijkers:
Ik krijg een Constantine visioen bij m
Ja ok..niet qua kwaliteit..maar wel een rocker a la Bo en Constantine die niet in het Idols plaatje zou passen 123..quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:59 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Mocht ie willen. Eerst moet ie Bohemian Rhapsody zingen, dan praten we verder.
![]()
Ik denk dat ie t wel haalt..en Bo + Smakelijk?quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:05 schreef Cee het volgende:
Da's dan wel weer.
(Maar Bo en Con zijn nog wat smakelijker om te zien)
Hopelijk gaat ie dan straks geen 'Roger' doen zodra hij 't 'wurgcontract' onder ogen krijgt. Alhoewel ik niet denk dat ie zover komt.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 19:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat ie t wel haalt..en Bo + Smakelijk?
quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:59 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Mocht ie willen. Eerst moet ie Bohemian Rhapsody zingen, dan praten we verder.
![]()
Shit gemistquote:
Z'n stem heeft iets... Dit zijn alleen geen goeie nummers voor 'm....quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:36 schreef mrkanarie het volgende:
Ik denk iedere keer dat die kerel dr unaniem uit wordt geflikkerd, maar dan flikken ze het toch maar weer om iets in hem te zien!
Bij volwassenen ligt hij in ieder geval goed. Jammer dat die niet zo makkelijk SMSsen... En gezien de deelnemers van de eerste workshop kan het zomaar zijn dat hij in een lastige setting terecht komt...quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:14 schreef Svensational het volgende:
Ik vind hem steeds leuker, maar ik twijfel nog steeds of ie de finale haalt...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:27 schreef flugeltje het volgende:Meest heftige film: Recreum of a dream
Is niet mijn tekst... Rechtstreeks gekopieerd van z'n eigen site...quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:22 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
![]()
is idd een goede film, maar dan moet je de titel wel goed spellen
Armand:quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:57 schreef Coelho het volgende:
Henk Jan vergeleek hem met Wally Tax, die ik me niet voor de geest kan halen. Vindt hem wel wat weghebben van Armand (die van Ben ik te min).
nou, die ouwe dirkjan was ook relaxed maar hij was nogal een engertquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:02 schreef --Globe-- het volgende:
Echt een uniek type idd.. ook altijd lekker relaxed..
GMTAquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef Cee het volgende:
't Is alsof die twee gepaard hebben et voila, daar was Harm.
Ik had het gelukkig ook niet over Dirk-Jan.. dat was echt te erg voor woorden natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nou, die ouwe dirkjan was ook relaxed maar hij was nogal een engert
ben blij dat ie weg is
oeh gezellig!quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oeh gezellig!
dus jij bent ook voor alle afro-vrouwen en die ene chineesachtige met gave stem?
(ik ken nog geen namen behalve cheyenne, maar ja die is er uit, ze hebben gewoon mijn knowledge weggestemd
Dat is ook mijn favoriet.quote:
Je hebt wel gelijk, maar hij kan toch ook best wel zingen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:10 schreef Jerruh het volgende:
ik ben vast een van de weinigen die hem gewoon niet boeiend vind?
elke keer da mottige jasje
elke keer weer die vaalrode gammagordijntjes voor zijn ogen
ingevallen kop alsof ze vanbinnen aan zijn wangen trekken
en ene karakter die niet dieper gaat dan de vijver in onze tuin
nee, hij boeit me totaal niet en jammer dat hij zich gedraagt als een ervaren muziekjunk.
op zich welquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar hij kan toch ook best wel zingen.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Drugs doen het goed in de muziek hoor!
Pete Doherty heeft namelijk onder wat invloed een behoorlijk lekkere CD afgeleverd met z'n Babyshambles..
Maar dat zijn dan wel teksten van muziek waar hij waarschijnlijk niet veel aan vindt... Ik denk (hoop) dat het mee zal vallen zodra hij nummers mag gaan zingen die hij zelf uitkiest. Hij speelt in een band, dus het is nou ook weer niet zo dat hij nooit teksten uit z'n hoofd hoeft te leren...quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:04 schreef E.T. het volgende:
Ik vond 'm wel lekker klinken.. al vond ik het wel rete-irritant dat ie geen enkele tekst kan onthouden.
Ik denk ook wel dat dat 'm uiteindelijk de kop gaat kosten
mjwa maar juist als je zegt dat muziek je leven en je werk is, lijkt het me niet moeilijk om je in te leven in mindere producties, die overigens retebekend zijn... als je daar een nacht op oefent en het er dan nog niet in zit, vind ik dat persoonlijk wel jammer. je doet mee aan een idolsronde en dan weet je dat je dingen moet gaan doen die niet per se juow ding zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan wel teksten van muziek waar hij waarschijnlijk niet veel aan vindt... Ik denk (hoop) dat het mee zal vallen zodra hij nummers mag gaan zingen die hij zelf uitkiest. Hij speelt in een band, dus het is nou ook weer niet zo dat hij nooit teksten uit z'n hoofd hoeft te leren...
Eerlijk gezegd snap ik ook niet dat hij meedoet hoor... Hij is zo'n anti-idol dat je jezelf af moet vragen of hij zichzelf wel prettig voelt daar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa maar juist als je zegt dat muziek je leven en je werk is, lijkt het me niet moeilijk om je in te leven in mindere producties, die overigens retebekend zijn... als je daar een nacht op oefent en het er dan nog niet in zit, vind ik dat persoonlijk wel jammer. je doet mee aan een idolsronde en dan weet je dat je dingen moet gaan doen die niet per se juow ding zijn.
dat denk ik ergens ook welquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik ook niet dat hij meedoet hoor... Hij is zo'n anti-idol dat je jezelf af moet vragen of hij zichzelf wel prettig voelt daar.
Het kan natuurlijk zijn dat hij ervoor gaat om net als Roger éérst bekend te worden en vervolgens met z'n band verder te gaan...
Ik zou trouwens erg vreemd staan te kijken als ze hem door de styling halen en er ineens een megababe op het podium staatquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat denk ik ergens ook wel
maar goed, ik hoop stiekem dat ie wat minder stoffig wordt
ik vergelijk hem telkens met een grammofoonplaat met teveel stof, waardoor de naald telkens overslaat...
Nog tien jaar en mét een permanentjequote:
Recreumquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:27 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Meest heftige film: Recreum of a dream
als ie maar kan zingen, en dat kan ie.quote:
k ben benieuwd wat het zal wordenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef bloodymary het volgende:
Nee, hij mag nou toch zelf een liedje uitzoeken.
niks.... het wordt niks met hemquote:Op woensdag 14 december 2005 14:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
k ben benieuwd wat het zal worden
nou en, hij is wel tofquote:Op woensdag 14 december 2005 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niks.... het wordt niks met hem![]()
Mee eensquote:Op woensdag 14 december 2005 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
noobquote:Op woensdag 14 december 2005 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik meen mezelf toch te herinneren dat juist z'n uitstraling voor twijfel zorgde bij de juryquote:Op maandag 12 december 2005 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ie de finale haalt... puur op uitstraling want zingen vind ik hem niet echt geweldig doen
Ben benieuwd wat Mike van hem weet te makenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:16 schreef Rnnz het volgende:
Als ie z'n tekst niet vergeet en niet weer hetzelfde jasje aanheeft.. dan komt ie wel een ronde verder..
Ik zeg laatste drie....quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:31 schreef Yeahinho het volgende:
Die komt wel bij de laatste 5 ofzo. Gave gast en lekkere stem.
Ik heb tot nu toe ieder jaar bij de audities al m'n favoriet bepaald....quote:Op zondag 18 december 2005 10:38 schreef Mabelle het volgende:
Ik sluit aan bij de Harm fangroepsuper! dat hij door is.
Voor mij is hij DE idol van dit jaar![]()
wat danquote:Op zondag 18 december 2005 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
De TT kan aangepast worden, hij heeft weer werk.
graaig?quote:Op maandag 19 december 2005 11:27 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
Ik vind t wel heel graaig datie zo ver is, verbaast me dat HJ 'm zo cool vind
waarvanquote:Op maandag 19 december 2005 11:04 schreef laika het volgende:
haha wat een lachertje dat ie meedoet, ken em al jaren......
wat jij zegt!quote:Op maandag 19 december 2005 19:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Belachelijk dat hij zo ver komt. Hij ziet er totaal niet uit, en heeft nou niet bepaald een fantastische stem..
hij zat er regelmatig naast hoor zaterdag....quote:Op woensdag 21 december 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
Ik vind zijn stem helemaal niet zo denderend.
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:17 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Hij sorteert pallets net als Kees.
Wel een baan waar je lekker bij kunt zingen,quote:
kan hij oefenenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:05 schreef Barb het volgende:
[..]
Wel een baan waar je lekker bij kunt zingen,.
Nou ja, Harm kan niet echt goed zingen natuurlijk. Volgens mij is ie er zelf nog behoorlijk verbaasd over dat ie zo populair isquote:Op woensdag 21 december 2005 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we zijn het met veel dingen eens.... behalve onze mening over Harm![]()
Nou jah misschien veranderd mijn mening nog wel, als de liveshows komen.... maar kan in ieder geval nog niet van hem genietenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, Harm kan niet echt goed zingen natuurlijk. Volgens mij is ie er zelf nog behoorlijk verbaasd over dat ie zo populair is
hmmmmzzz dat kan, maar misschien issie volgende week weer werkloosquote:Op woensdag 21 december 2005 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Harm is trouwens niet meer werkloos, zal ik de titel aanpassen?
Het vieze ochtendprutje voor babies?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef CasB het volgende:
Ach Harm is toch al beroemd...hij speelt in een clip van Bambix
Echt waar?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef CasB het volgende:
Ach Harm is toch al beroemd...hij speelt in een clip van Bambix
Whahahaha ik dacht dat je die babyvoeding bedoeldequote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef CasB het volgende:
Ja echt waar.
En bambix is een redelijk onbekende band in Nederland, maar vooral in Brazilie zijn ze heel erg populair.
weer hetzelfde jasje? bahquote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef CasB het volgende:
[afbeelding]
et voila
-edit- Dit is hem volgens mij ook:
[afbeelding]
tuurlijk.... maar als ik ergens telkens hetzelfde heen moet en ik weet dat er opnames zijn, dan doe ik zeker wel elke keer wat anders aanquote:
Hey hijs werkloos hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tuurlijk.... maar als ik ergens telkens hetzelfde heen moet en ik weet dat er opnames zijn, dan doe ik zeker wel elke keer wat anders aan![]()
zelf gekocht? of geleend/gekregen van Idolsquote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef rashudo het volgende:
[..]
Daarom heeft hij nu wel een nieuw shirt![]()
Of van die heftige homo die z'n kleren uitzoektquote:Op woensdag 21 december 2005 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zelf gekocht? of geleend/gekregen van Idols
dat kan ook nogquote:Op woensdag 21 december 2005 23:09 schreef rashudo het volgende:
[..]
Of van die heftige homo die z'n kleren uitzoekt![]()
Ik vond het shirt erg goed staan ja. Heb ik je nu omgepraat?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan ook nogMoet wel zeggen dat dit shirt beter was dan dat eeuwige bruine jasje
whahahaha neequote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik vond het shirt erg goed staan ja. Heb ik je nu omgepraat?![]()
Harm wist in het intro-filmpje te melden dat hij bezig was om minder 'rock' te worden en nu heeft ie ook al werk. Dat gaat echt helemaal de verkeerde kant op. Als ie zo doorgaat eindigt ie in een pak met stropdas bij een bank (zie Bas). Geen idool.quote:Op zondag 18 december 2005 10:45 schreef flugeltje het volgende:
Vind ik overigens niet eens zo heel erg, als Harm zou winnen moet ie in het keurslijf en dat zou zonde zijn.
hmm, hij is juist net zo lekker "rock"quote:Op donderdag 22 december 2005 00:44 schreef Riparius het volgende:
[..]
Harm wist in het intro-filmpje te melden dat hij bezig was om minder 'rock' te worden en nu heeft ie ook al werk. Dat gaat echt helemaal de verkeerde kant op. Als ie zo doorgaat eindigt ie in een pak met stropdas bij een bank (zie Bas). Geen idool.
Wat een kutzin....trouwens.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:43 schreef Bog het volgende:
wat een kutliedjes allemaal...die iedereen zing trouwens
Dat idee had ik idd ook... Al die bewegingen waar hij over na moest denken en dan ook nog van die dames erbij...quote:Op zondag 1 januari 2006 03:18 schreef caradoc het volgende:
Mhhhja, ik ben Fan van meneer Harm maar hij viel vandaag wat tegen. Die vier dames om hem heen waren ook al zo opgedrongen ... ik had echt het gevoel dat meneer Harm er zelf ook geen raad mee wist.
Eens, hij is niet mijn favoriet; maar misschien komt dat nog.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:22 schreef MissX het volgende:
Ik vind Harm leuk in Idols en hoop dat die ver komt. Maar aantrekkelijkbrrrrrr.
Joh.. het hoeft niet in te houden dat er iets gebeurd is.. maar goed....dan nog,quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:54 schreef BatMat het volgende:
[..]
Toen vroeg ie mijn wel/niet ex met hem mee te gaan naar zijn huis.
Zonder verder naar me om te kijken of iets te zeggen liep ze gedwee met hem mee.
Harm zei nog 'Sorry' tegen me.
Nadat hij heel erg veel moete had gedaan in het café mij ervan te overtuigen dat de roem hem absoluut niet naar zijn hoofd was gestegen, deed me dit toch ergens wel denken aan gebruik maken van roem. Viel me een beetje tegen...
Verder een zeer geschikte kerel. Ik ben hem zelfs ergens nog wel dankbaar voor het feit dat hij me heeft laten zien wat een enorme sl*t mijn ex is, die ik nu dus ook echt niet meer terug hoef.
Ach ja, groupies scoren is natuurlijk wel heel erg rock & roll!
Ja, mijn muil viel open van verbazing: "Wat zegt ie nou"quote:
Haha, dat soort verhalen zijn prachtigquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, mijn muil viel open van verbazing: "Wat zegt ie nou"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |