Nou ja, Harm kan niet echt goed zingen natuurlijk. Volgens mij is ie er zelf nog behoorlijk verbaasd over dat ie zo populair isquote:Op woensdag 21 december 2005 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we zijn het met veel dingen eens.... behalve onze mening over Harm![]()
Nou jah misschien veranderd mijn mening nog wel, als de liveshows komen.... maar kan in ieder geval nog niet van hem genietenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, Harm kan niet echt goed zingen natuurlijk. Volgens mij is ie er zelf nog behoorlijk verbaasd over dat ie zo populair is
hmmmmzzz dat kan, maar misschien issie volgende week weer werkloosquote:Op woensdag 21 december 2005 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Harm is trouwens niet meer werkloos, zal ik de titel aanpassen?
Het vieze ochtendprutje voor babies?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef CasB het volgende:
Ach Harm is toch al beroemd...hij speelt in een clip van Bambix
Echt waar?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef CasB het volgende:
Ach Harm is toch al beroemd...hij speelt in een clip van Bambix
Whahahaha ik dacht dat je die babyvoeding bedoeldequote:Op woensdag 21 december 2005 22:33 schreef CasB het volgende:
Ja echt waar.
En bambix is een redelijk onbekende band in Nederland, maar vooral in Brazilie zijn ze heel erg populair.
weer hetzelfde jasje? bahquote:Op woensdag 21 december 2005 22:39 schreef CasB het volgende:
[afbeelding]
et voila
-edit- Dit is hem volgens mij ook:
[afbeelding]
tuurlijk.... maar als ik ergens telkens hetzelfde heen moet en ik weet dat er opnames zijn, dan doe ik zeker wel elke keer wat anders aanquote:
Hey hijs werkloos hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tuurlijk.... maar als ik ergens telkens hetzelfde heen moet en ik weet dat er opnames zijn, dan doe ik zeker wel elke keer wat anders aan![]()
zelf gekocht? of geleend/gekregen van Idolsquote:Op woensdag 21 december 2005 23:03 schreef rashudo het volgende:
[..]
Daarom heeft hij nu wel een nieuw shirt![]()
Of van die heftige homo die z'n kleren uitzoektquote:Op woensdag 21 december 2005 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zelf gekocht? of geleend/gekregen van Idols
dat kan ook nogquote:Op woensdag 21 december 2005 23:09 schreef rashudo het volgende:
[..]
Of van die heftige homo die z'n kleren uitzoekt![]()
Ik vond het shirt erg goed staan ja. Heb ik je nu omgepraat?quote:Op woensdag 21 december 2005 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan ook nogMoet wel zeggen dat dit shirt beter was dan dat eeuwige bruine jasje
whahahaha neequote:Op woensdag 21 december 2005 23:11 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik vond het shirt erg goed staan ja. Heb ik je nu omgepraat?![]()
Harm wist in het intro-filmpje te melden dat hij bezig was om minder 'rock' te worden en nu heeft ie ook al werk. Dat gaat echt helemaal de verkeerde kant op. Als ie zo doorgaat eindigt ie in een pak met stropdas bij een bank (zie Bas). Geen idool.quote:Op zondag 18 december 2005 10:45 schreef flugeltje het volgende:
Vind ik overigens niet eens zo heel erg, als Harm zou winnen moet ie in het keurslijf en dat zou zonde zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |