Ik heb tot nu toe ieder jaar bij de audities al m'n favoriet bepaald....quote:Op zondag 18 december 2005 10:38 schreef Mabelle het volgende:
Ik sluit aan bij de Harm fangroepsuper! dat hij door is.
Voor mij is hij DE idol van dit jaar![]()
wat danquote:Op zondag 18 december 2005 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
De TT kan aangepast worden, hij heeft weer werk.
graaig?quote:Op maandag 19 december 2005 11:27 schreef Machteld_van_der_Voornaam het volgende:
Ik vind t wel heel graaig datie zo ver is, verbaast me dat HJ 'm zo cool vind
waarvanquote:Op maandag 19 december 2005 11:04 schreef laika het volgende:
haha wat een lachertje dat ie meedoet, ken em al jaren......
wat jij zegt!quote:Op maandag 19 december 2005 19:50 schreef TimmyAsd het volgende:
Belachelijk dat hij zo ver komt. Hij ziet er totaal niet uit, en heeft nou niet bepaald een fantastische stem..
hij zat er regelmatig naast hoor zaterdag....quote:Op woensdag 21 december 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
Ik vind zijn stem helemaal niet zo denderend.
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:17 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Hij sorteert pallets net als Kees.
Wel een baan waar je lekker bij kunt zingen,quote:
kan hij oefenenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:05 schreef Barb het volgende:
[..]
Wel een baan waar je lekker bij kunt zingen,.
Nou ja, Harm kan niet echt goed zingen natuurlijk. Volgens mij is ie er zelf nog behoorlijk verbaasd over dat ie zo populair isquote:Op woensdag 21 december 2005 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we zijn het met veel dingen eens.... behalve onze mening over Harm![]()
Nou jah misschien veranderd mijn mening nog wel, als de liveshows komen.... maar kan in ieder geval nog niet van hem genietenquote:Op woensdag 21 december 2005 22:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, Harm kan niet echt goed zingen natuurlijk. Volgens mij is ie er zelf nog behoorlijk verbaasd over dat ie zo populair is
hmmmmzzz dat kan, maar misschien issie volgende week weer werkloosquote:Op woensdag 21 december 2005 22:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Harm is trouwens niet meer werkloos, zal ik de titel aanpassen?
Het vieze ochtendprutje voor babies?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef CasB het volgende:
Ach Harm is toch al beroemd...hij speelt in een clip van Bambix
Echt waar?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef CasB het volgende:
Ach Harm is toch al beroemd...hij speelt in een clip van Bambix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |