Recreumquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:27 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Meest heftige film: Recreum of a dream
als ie maar kan zingen, en dat kan ie.quote:
k ben benieuwd wat het zal wordenquote:Op woensdag 14 december 2005 00:20 schreef bloodymary het volgende:
Nee, hij mag nou toch zelf een liedje uitzoeken.
niks.... het wordt niks met hemquote:Op woensdag 14 december 2005 14:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
k ben benieuwd wat het zal worden
nou en, hij is wel tofquote:Op woensdag 14 december 2005 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niks.... het wordt niks met hem![]()
Mee eensquote:Op woensdag 14 december 2005 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
noobquote:Op woensdag 14 december 2005 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik meen mezelf toch te herinneren dat juist z'n uitstraling voor twijfel zorgde bij de juryquote:Op maandag 12 december 2005 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat ie de finale haalt... puur op uitstraling want zingen vind ik hem niet echt geweldig doen
Ben benieuwd wat Mike van hem weet te makenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:16 schreef Rnnz het volgende:
Als ie z'n tekst niet vergeet en niet weer hetzelfde jasje aanheeft.. dan komt ie wel een ronde verder..
Ik zeg laatste drie....quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:31 schreef Yeahinho het volgende:
Die komt wel bij de laatste 5 ofzo. Gave gast en lekkere stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |