Z'n stem heeft iets... Dit zijn alleen geen goeie nummers voor 'm....quote:Op zaterdag 26 november 2005 20:36 schreef mrkanarie het volgende:
Ik denk iedere keer dat die kerel dr unaniem uit wordt geflikkerd, maar dan flikken ze het toch maar weer om iets in hem te zien!
Bij volwassenen ligt hij in ieder geval goed. Jammer dat die niet zo makkelijk SMSsen... En gezien de deelnemers van de eerste workshop kan het zomaar zijn dat hij in een lastige setting terecht komt...quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:14 schreef Svensational het volgende:
Ik vind hem steeds leuker, maar ik twijfel nog steeds of ie de finale haalt...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:27 schreef flugeltje het volgende:Meest heftige film: Recreum of a dream
Is niet mijn tekst... Rechtstreeks gekopieerd van z'n eigen site...quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:22 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
![]()
is idd een goede film, maar dan moet je de titel wel goed spellen
Armand:quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:57 schreef Coelho het volgende:
Henk Jan vergeleek hem met Wally Tax, die ik me niet voor de geest kan halen. Vindt hem wel wat weghebben van Armand (die van Ben ik te min).
nou, die ouwe dirkjan was ook relaxed maar hij was nogal een engertquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:02 schreef --Globe-- het volgende:
Echt een uniek type idd.. ook altijd lekker relaxed..
GMTAquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef Cee het volgende:
't Is alsof die twee gepaard hebben et voila, daar was Harm.
Ik had het gelukkig ook niet over Dirk-Jan.. dat was echt te erg voor woorden natuurlijkquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nou, die ouwe dirkjan was ook relaxed maar hij was nogal een engert
ben blij dat ie weg is
oeh gezellig!quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
oeh gezellig!
dus jij bent ook voor alle afro-vrouwen en die ene chineesachtige met gave stem?
(ik ken nog geen namen behalve cheyenne, maar ja die is er uit, ze hebben gewoon mijn knowledge weggestemd
Dat is ook mijn favoriet.quote:
Je hebt wel gelijk, maar hij kan toch ook best wel zingen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:10 schreef Jerruh het volgende:
ik ben vast een van de weinigen die hem gewoon niet boeiend vind?
elke keer da mottige jasje
elke keer weer die vaalrode gammagordijntjes voor zijn ogen
ingevallen kop alsof ze vanbinnen aan zijn wangen trekken
en ene karakter die niet dieper gaat dan de vijver in onze tuin
nee, hij boeit me totaal niet en jammer dat hij zich gedraagt als een ervaren muziekjunk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |