op zich welquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar hij kan toch ook best wel zingen.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Drugs doen het goed in de muziek hoor!
Pete Doherty heeft namelijk onder wat invloed een behoorlijk lekkere CD afgeleverd met z'n Babyshambles..
Maar dat zijn dan wel teksten van muziek waar hij waarschijnlijk niet veel aan vindt... Ik denk (hoop) dat het mee zal vallen zodra hij nummers mag gaan zingen die hij zelf uitkiest. Hij speelt in een band, dus het is nou ook weer niet zo dat hij nooit teksten uit z'n hoofd hoeft te leren...quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:04 schreef E.T. het volgende:
Ik vond 'm wel lekker klinken.. al vond ik het wel rete-irritant dat ie geen enkele tekst kan onthouden.
Ik denk ook wel dat dat 'm uiteindelijk de kop gaat kosten
mjwa maar juist als je zegt dat muziek je leven en je werk is, lijkt het me niet moeilijk om je in te leven in mindere producties, die overigens retebekend zijn... als je daar een nacht op oefent en het er dan nog niet in zit, vind ik dat persoonlijk wel jammer. je doet mee aan een idolsronde en dan weet je dat je dingen moet gaan doen die niet per se juow ding zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar dat zijn dan wel teksten van muziek waar hij waarschijnlijk niet veel aan vindt... Ik denk (hoop) dat het mee zal vallen zodra hij nummers mag gaan zingen die hij zelf uitkiest. Hij speelt in een band, dus het is nou ook weer niet zo dat hij nooit teksten uit z'n hoofd hoeft te leren...
Eerlijk gezegd snap ik ook niet dat hij meedoet hoor... Hij is zo'n anti-idol dat je jezelf af moet vragen of hij zichzelf wel prettig voelt daar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa maar juist als je zegt dat muziek je leven en je werk is, lijkt het me niet moeilijk om je in te leven in mindere producties, die overigens retebekend zijn... als je daar een nacht op oefent en het er dan nog niet in zit, vind ik dat persoonlijk wel jammer. je doet mee aan een idolsronde en dan weet je dat je dingen moet gaan doen die niet per se juow ding zijn.
dat denk ik ergens ook welquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik ook niet dat hij meedoet hoor... Hij is zo'n anti-idol dat je jezelf af moet vragen of hij zichzelf wel prettig voelt daar.
Het kan natuurlijk zijn dat hij ervoor gaat om net als Roger éérst bekend te worden en vervolgens met z'n band verder te gaan...
Ik zou trouwens erg vreemd staan te kijken als ze hem door de styling halen en er ineens een megababe op het podium staatquote:Op zaterdag 26 november 2005 23:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat denk ik ergens ook wel
maar goed, ik hoop stiekem dat ie wat minder stoffig wordt
ik vergelijk hem telkens met een grammofoonplaat met teveel stof, waardoor de naald telkens overslaat...
Nog tien jaar en mét een permanentjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |