Wat je hier dus probeert te zeggen is dat de meerderheid van het Nederlandse volk al stevig aan het dementeren is. Een behoorlijk gedurfde uitspraak al zeg ik het zelf. Tot welke categorie behoor jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:08 schreef thabit het volgende:
[..]
Precies. Het dementeren is een proces. Je bent niet van de ene op de andere dag dement. Ik merk bij m'n ouders bijvoorbeeld al wel dat ze stemmen op een partij "omdat ze altijd op die partij stemmen" en niet omdat ze de partijprogramma's goed bestuderen en met elkaar vergelijken.
Dat doen andere partijen niet? Als ik denk aan gouden bergen is de naam D66 nou niet echt de eerste die me te binnen schiet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:09 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hoeveel mensen lezen de partijprogramma's nou?
Als je dat doet, dan stem je wellicht al jaren D66. Die beloven gouden bergen, maar maken nooit wat waar. Dat telt toch ook?
Dementeren is ook een uiterst subjectief iets maar dat weerhoudt je er ook niet van om het maar gelijk op iedereen van toepassing te verklaren die een bepaalde leeftijd heeft bereikt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:12 schreef thabit het volgende:
[..]
Het probleem hierbij is dus dat wat een "duidelijk" antwoord op een vraag is, iets is wat uiterst subjectief en onmeetbaar is. En dat is dus ook het gevaarlijke van dit soort tests.
Denk jij dat het verschil maakt of een gereformeerde natuurkundige theoreticus theorien ontwikkelt aangaande de Big Bang, of wanneer dat door een atheist wordt gedaan? Ik vrees dat daar de ideologie ook alweer om de hoek komt kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je komt ten hoogste terecht bij het onzekerheidsprincipe en dat heeft niets uitdoende met ethiek, meer met menselijk onvermogen.
bullshit: ze kosten alleen maar geld. ALs van de een op andere dag alle bejaarden het loodje zouden leggen zou ik geen traan pinkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:35 schreef CANARIS het volgende:
Het is natuurlijk een vertrolde openingspost , maar het spiegelt wel een beetje de mentaliteit in met name Nederland tegenover ouderen.
Inplaats dat ouderen worden gerespecteerd om hun levenswijsheid, om hun ervaringen en uitgebalanceerde persoonlijkheid,........
moeten we naar opgehitse labiele , halfdebiele puisterige postpubers luisteren die denken de waarheid opeens te hebben uitgevonden.
Wat vinden opa en oma daarvan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:02 schreef McCarthy het volgende:
[..]
bullshit: ze kosten alleen maar geld. ALs van de een op andere dag alle bejaarden het loodje zouden leggen zou ik geen traan pinken
65+ is missch. een betere grens. Ze kosten daarna toch alleen maar geld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:52 schreef longinus het volgende:
Ik gun iedereen zijn stemrecht, maar met het openen van dit topic vind ik dat de TS zijn recht ontnomen moet worden. Eens kijken hoe hij denkt als hij 50 is en of hij de dan gangbare jeugd kan waarderen.
Als de trend zich doorzet dan zijn ze voor verplichte euthenasie op 40 jaar
die zijn allemaal al dood. De een is trouwens nog legaal door de staat beroofdquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Van vinden opa en oma daarvan?
dat was duidelijk jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:55 schreef Lucille het volgende:
[..]
Copycat, ik wil graag bij je uithuilen.![]()
Het gaat niet meer zo goed met mijn denkvermogen.![]()
je moet de fans van je afslaanquote:
dat gebeurt in Fr en dat land is een underperformerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Zwak plan. Het is de bedoeling dat het land zo goed mogelijk bestuurd wordt, teneinde dit te bewerkstelligen moet het zo zijn dat alleen de bekwaamsten verkozen mogen worden, dus mensen met een IQ boven de 140; en deze mensen mogen slechts gekozen worden door eenieder met een IQ van boven de 130 (eis hier iets minder streng).
daar hebben ze dan al een salaris voor gehadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:11 schreef i-spy24 het volgende:
Wat de debiele TS weer. Alsof mensen van 50+ geen bijdrage meer kunnen leveren. Vergeet niet dat is wel generatie die dit land o.a. heeft groot gemaakt en de basis heeft gelegd voor de welvaart
pvda staat op50 zetels dus dat zou best kunnen jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 20:11 schreef Sickie het volgende:
[..]
Wat je hier dus probeert te zeggen is dat de meerderheid van het Nederlandse volk al stevig aan het dementeren is. Een behoorlijk gedurfde uitspraak al zeg ik het zelf. Tot welke categorie behoor jij eigenlijk?
Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan jouw portemonnee.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:06 schreef McCarthy het volgende:
65+ is missch. een betere grens. Ze kosten daarna toch alleen maar geld.
laten zij maar eens respect hebben voor mijn portomoneequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:18 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan jouw portemonnee.
Wat denk je van respect voor ouderen ?
Ga eerst je studie afmaken alsjeblieft, wat een onzin kun jij uitkramen. Wat een tijdverspilling rond te hangen op Fok, beter ga je leren verdomme, voor je studie die door de belastingbetaler wordt bekostigd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:19 schreef McCarthy het volgende:
[..]
laten zij maar eens respect hebben voor mijn portomonee
Dat zeggen criminelen ook... zoveel anders ben je niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:19 schreef McCarthy het volgende:
laten zij maar eens respect hebben voor mijn portomonee
Doe nou niet alsof de generatie(s) voor ons zo vreselijk onbaatzuchtig is/zijn geweest. Er zijn toch heel wat rellen etc geweest waarbij getracht werd het establishment pootje te lichten teneinde die plekken zelf te kunnen opvullen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat zeggen criminelen ook... zoveel anders ben je niet.
Dat jij nu kan studeren is mogelijk gemaakt door de generaties voor je, mister Scrooge.
The hell.. dat jij zulke stupide dingen kan schrijven in deze democratie is mogelijk gemaakt door de generaties voor je.
Die wezen jouw soort a-sociale hebzucht en arrogantie af
Dat doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
Doe nou niet alsof de generatie(s) voor ons zo vreselijk onbaatzuchtig is/zijn geweest.
Ik ken geen rellen die erop gericht waren ouderen hun stemrecht te ontnemen bijv .quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
Er zijn toch heel wat rellen etc geweest waarbij getracht werd het establishment pootje te lichten teneinde die plekken zelf te kunnen opvullen.
Dus als ik een twix koop en mijn 19% afdraag mag ik van je stemmen ook al ben ik bijvoorbeeld minderjarig?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:01 schreef McCarthy het volgende:
ben het met thabit eens.
Eigenlijk alleen iedereen die belasting betaalt.
Misschien is het wat om niet alles in geld uit te willen drukken. Welvaart is zoveel meer dan dat. Van je ouwe dag genieten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:02 schreef McCarthy het volgende:
[..]
bullshit: ze kosten alleen maar geld. ALs van de een op andere dag alle bejaarden het loodje zouden leggen zou ik geen traan pinken
Ik denk dat het meer te maken heeft met de handelinsonbekwaamheid van een ieder die de leeftijd van 18 nog niet bereikt heeft. Er vanuitgaande dat stemmen als rechtshandeling moet worden aangemerkt (want gericht op rechtsgevolg) kan iemand die de leeftijd van 18 nog niet bereikt heeft niet onaantastbaar stemmen, nog even los van wat de Kieswet daar over zegt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:41 schreef thabit het volgende:
"Waarom alleen een ondergrens en geen bovengrens?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |