Ik ben bang dat we die grens al voor het merendeel der users zijn gepasseerdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:43 schreef Lucille het volgende:
Precies, voor je het weet gaan ze ons ook al oud vinden.
Okee, daar kan ik inkomen, hoewel dit wel een erg diplomatieke manier is om te zeggen dat het snotapen zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:36 schreef Lucille het volgende:
[..]
Omdat ze misschien te jong zijn en onervaren om een beeld te krijgen van de politieke situatie in ons land?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we die grens al voor het merendeel der users zijn gepasseerd.
Hoe kom jij er in hemelsnaam bij dat wanneer je de 50-jaar grens gepasseerd bent, je niet meer scherp kunt nadenken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:44 schreef thabit het volgende:
Maar waarom hebben mensen die de leeftijd hebben bereikt waarop ze niet meer scherp kunnen nadenken en dus ook niet in staat zijn een goed beeld van de politieke situatie in ons land bij te houden dan wel stemrecht?
Goeie vraag. Want een 18-jarige met het IQ van een 11-jarige kan in princiepe ook stemmen.quote:Maar waarom hebben mensen die de leeftijd hebben bereikt waarop ze niet meer scherp kunnen nadenken en dus ook niet in staat zijn een goed beeld van de politieke situatie in ons land bij te houden dan wel stemrecht?
Dat niet scherp kunnen nadenken over de politieke situatie is vooral ook een gevolg van ideologische vooroordelen. Dat tref je bij alle leeftijden aan...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:44 schreef thabit het volgende:
[..]
Okee, daar kan ik inkomen, hoewel dit wel een erg diplomatieke manier is om te zeggen dat het snotapen zijn.
Maar waarom hebben mensen die de leeftijd hebben bereikt waarop ze niet meer scherp kunnen nadenken en dus ook niet in staat zijn een goed beeld van de politieke situatie in ons land bij te houden dan wel stemrecht?
Ik heb helemaal geen tijd voor die onzin. Dat laat ik de mensen over die echt niks beters te doen hebben dan af en toe hun hand op te houden bij de sociale dienst. En ja, je mag je aangesproken voelen. En ook al doe je je stinkende best om maar zoveel mogelijke intelligent klinkende woorden in je posts te proppen, in mijn ogen blijf je een ontzettend onderontwikkeld fossiel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zoals jij dan lucy wordt genoemd en op een hetzeforum en haatlogje dag in dag uit zit te fulmineren tegen thabit, bedoel je??? Met een beetje mazzel hoef je niet zolang te wachten hoor of zit je daar btw al?
Hoe kom jij er bij dat de gemiddelde 50 jarige niet meer scherp kan nadenken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:44 schreef thabit het volgende:
[..]
Okee, daar kan ik inkomen, hoewel dit wel een erg diplomatieke manier is om te zeggen dat het snotapen zijn.
Waarom ga jij discussie's voeren met pubertjes?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:49 schreef Sickie het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat de gemiddelde 50 jarige niet meer scherp kan nadenken?
Het hangt er een beetje van af hoe je de term snotaap gebruikt. Je kan het gebruiken om aan te geven dat iemand jong en onervaren is en daarom waarschijnlijk niet echt tot een goede beeldvorming kan komen, je kan de term snotaap ook gebruiken om een jonger iemand in de hoek te drukken zonder te kijken naar wat hij/zij daadwerkelijk te melden heeft. Dat laatste komt bijvoorbeeld vaak in werksituaties voor, waarbij een oudere niet wil luisteren naar een jongere en zeker geen opdrachten van een jongere accepteert.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:44 schreef thabit het volgende:
[..]
Omdat het criterium volwassenheid is bij stemrecht en niet competentie. Als dat het criterium zou zijn dan zouden er maar bar weinig mensen stemrecht mogen hebben.quote:Maar waarom hebben mensen die de leeftijd hebben bereikt waarop ze niet meer scherp kunnen nadenken en dus ook niet in staat zijn een goed beeld van de politieke situatie in ons land bij te houden dan wel stemrecht?
Dat zie je eigenlijk overal. Mensen die de veertig gepasseerd zijn hollen hard achteruit qua denkvermogen. Goed, natuurlijk zijn er uitzonderingen maar dat zijn er slechts enkelen. Zoals je ook enkele minderjarigen hebt die intellectuele topprestaties leveren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kom jij er in hemelsnaam bij dat wanneer je de 50-jaar grens gepasseerd bent, je niet meer scherp kunt nadenken?
Geef eens voorbeelden dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:52 schreef thabit het volgende:
Dat zie je eigenlijk overal. Mensen die de veertig gepasseerd zijn hollen hard achteruit qua denkvermogen. Goed, natuurlijk zijn er uitzonderingen maar dat zijn er slechts enkelen. Zoals je ook enkele minderjarigen hebt die intellectuele topprestaties leveren.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:52 schreef thabit het volgende:
Mensen die de veertig gepasseerd zijn hollen hard achteruit qua denkvermogen.
Dag Klefbeertje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:48 schreef Sickie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen tijd voor die onzin. Dat laat ik de mensen over die echt niks beters te doen hebben dan af en toe hun hand op te houden bij de sociale dienst. En ja, je mag je aangesproken voelen. En ook al doe je je stinkende best om maar zoveel mogelijke intelligent klinkende woorden in je posts te proppen, in mijn ogen blijf je een ontzettend onderontwikkeld fossiel.
Misschien is het handig om eerst eens wat reflectie op jezelf toe te passen wat betreft je eigen wereldbeeld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:52 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat zie je eigenlijk overal. Mensen die de veertig gepasseerd zijn hollen hard achteruit qua denkvermogen. Goed, natuurlijk zijn er uitzonderingen maar dat zijn er slechts enkelen. Zoals je ook enkele minderjarigen hebt die intellectuele topprestaties leveren.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:55 schreef Lucille het volgende:
Copycat, ik wil graag bij je uithuilen.![]()
Het gaat niet meer zo goed met mijn denkvermogen.![]()
Klefbeertje? Zeg ik ben niet 1 of andere peuter die je kunt paaien met een toffee.quote:
Vervang dan ook meteen alle vastgeroeste politici van 50 plus. Dat zal naar schatting zo'n 80% zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:41 schreef thabit het volgende:
Maar ja, zo kun je natuurljik ook wel argumenten tegen stemrecht voor vijftigplussers bedenken. Vijftigplussers zijn immers ouwe lullen die vastgeroest zitten in hun denkwijzen en een wereldbeeld hebben dat niet bepaald up to date is.
Wat suggereer je nu joh?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:57 schreef Sickie het volgende:
[..]
Klefbeertje? Zeg ik ben niet 1 of andere peuter die je kunt paaien met een toffee.![]()
Neuh, je bent net een wijf hoe je zeikt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:57 schreef Sickie het volgende:
[..]
Klefbeertje? Zeg ik ben niet 1 of andere peuter die je kunt paaien met een toffee.![]()
Hij is de weerlegging van thabits stelling in OP.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Neuh, je bent net een wijf hoe je zeikt.
Ik suggereer dat ik niet graag door jou met een koosnaampje word aangesproken. Klefbeertje........quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |