In elk geval bij de DA drogist.quote:Op zondag 3 december 2006 15:58 schreef danosa het volgende:
En waar is het te koop?
Ben nu wel erg nieuwsgierig geworden namelijk.
same problem herequote:Op maandag 4 december 2006 02:18 schreef heaven7 het volgende:
Raak je aan dit spul ook gewend? Odorex werkte bij mij op een gegeven moment idd ook niet meer.
En hoe bevalt hetquote:Op maandag 4 december 2006 14:33 schreef Marloes het volgende:
Ik heb 't gekocht.. ben benieuwd.
Als het niet werkt krijg je je geld terug
als je denkt dat het in je kleding hangt:quote:Op maandag 4 december 2006 12:49 schreef Matness het volgende:
[..]
soms heb ik het idee dat het gewoon in mijn kleding hangt ook
Nou... Ik het maandagavond voor het eerst gebruikt. Mijn ervaring tot nu toe is dat het wel helpt tegen het zweten zeg maar, maar nog niet helemaal tegen de geur. Dit kan natuurlijk ook zijn omdat ik het pas 1 keer heb gebruikt (stond ook op die site) dus ik blijf het nog even proberen!quote:
ahaa, kijk, dat is een beste tipquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je denkt dat het in je kleding hangt:
gootsteen vullen met warm water, zeer flinke schep soda erbij, je shirts erin en een paar uur laten weken.
daarna wassen en de lucht is eruit.
(zul je dus wel af en toe even moeten doen maar het werkt echt)
Tis idd best prijzig maar dan heb je ook watquote:Op maandag 18 december 2006 21:41 schreef Matness het volgende:
da's best prijzig.
doe je er wel een beetje lang mee?
ik heb een keer deoleen gebruikt, maar dat ging vrij snel
Ik gebruik het ook, althans alleen in de zomer. Tevens kan je gewoon normale deo ernaast gebruiken voor de geur.quote:Op maandag 18 december 2006 14:45 schreef Marloes het volgende:
Gister voor de 3e keer gebruikt. Het begint steeds beter te werken!
Mijn zweten en de bijbehorende geur is echt enorm minder geworden.
Al met al wel een aanradertje!
Dat ook maar eens proberen dan. Mijn voeten mogen ook wel wat minder zweten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik smeerde heel veel met deoleen creme hielp mij enorm tegen de geur en het transpiren, het hielp me ook van de zweetvoeten af
Het 1e meer dan het tweede. Je zweet namelijk helemaal niet meer. Althans de 1e 3 dagen ofzo. Voor de geur gebruikte ik ernaast een gewone deo, omdat je heel af en toe nog een hele lichte zweetlucht rook. Overigen kon dit ook door mijn paranoia zijn dat ik dit rookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef heaven7 het volgende:
En stopt het ook echt het zweten onder je oksels of alleen de zweetgeur?
Niet meer zweten is wat ik wil!quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:06 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Het 1e meer dan het tweede. Je zweet namelijk helemaal niet meer. Althans de 1e 3 dagen ofzo. Voor de geur gebruikte ik ernaast een gewone deo, omdat je heel af en toe nog een hele lichte zweetlucht rook. Overigen kon dit ook door mijn paranoia zijn dat ik dit rook
Huh?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:28 schreef heaven7 het volgende:
Brandende okselsAlsof er pure alcohol in een schaafwond wordt gegoten!! En dat de hele nacht he, en nu doet het nog zeer als ik mijn armen optil en de huid wat strakker komt te staan
Was ook het eerste wat ik dacht...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:25 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Huh?![]()
Je bent toch niet zo slim geweest om eerst je oksels te scheren en daarna meteen syneo 5 op te doen hea?
Want dan gaat het natuurlijk branden.
Nee! Ik scheer sowieso nooit, heb 1.5 week terug geepileerd..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:25 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Huh?![]()
Je bent toch niet zo slim geweest om eerst je oksels te scheren en daarna meteen syneo 5 op te doen hea?
Want dan gaat het natuurlijk branden.
Hmm vreemd, je hebt je huid ook niet gescrubd oid? Ik zou het anders ook niet weten..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:07 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee! Ik scheer sowieso nooit, heb 1.5 week terug geepileerd..
Ook niet nee... vreemd he. Ik had zelfs nog mn huid droog gedept met de handdoek en niet gewreven.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:15 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Hmm vreemd, je hebt je huid ook niet gescrubd oid? Ik zou het anders ook niet weten..
Tja ik zou het dan ook echt niet weten, brandt t nu nog steeds? Misschien ben je allergisch oid..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:06 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ook niet nee... vreemd he. Ik had zelfs nog mn huid droog gedept met de handdoek en niet gewreven.
Als het goed is zat er zo een formuliertje in je verpakking.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef heaven7 het volgende:
Waar is die niet goed geld terug garantie nou geblevenIk heb het spul nou 4 keer geprobeerd maar het is echt niks. Ik kan alleen op de website dat formulier niet meer vinden..
DA drogist.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ken t spul niet, maar na t lezen van jullie reacties ben ik erg benieuwd geworden. Want ook ik zweet onder mijn oksels erg snel. Maar is dit ook in de winkels te koop, en zo ja welke?
Ohw, ik dacht dat dat op de site stond! Ik zal eens gaan zoeken. Dankjequote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Als het goed is zat er zo een formuliertje in je verpakking.
Als je de reacties hier leest, is het juist tegen transpiratie, zweetplekken etc en geeft de Deo zelf een bepaalde geur af die niet heel aantrekkelijk is, maar dat trekt weer weg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:23 schreef -Menn0- het volgende:
Is het nou ook tegen transpiratie of alleen tegen de geur?!
het zou kunnen dat je hetzelfde hebt als ik, ik had ook onwijze jeuk en rode plekken onder mn oksels. Ik ben ermee naar de huisasrts geweest en die zei dat het meestal kwam door een combinatie van veel zweten, scheren en deodorant. Heb er een smeerseltje voor gekregen en binnen twee dagen was het overquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:53 schreef Nijna het volgende:
Ik heb het ook allebei geprobeerd, maar dat odorex spul daar krijg ik enorme jeuk van en van syneo niet. Overigens zweette ik met dat odorex spul echt niet meer onder mn armen en met syneo nog een beetje.
quote:Geachte mevrouw *********,
Hartelijk dank voor uw reactie via onze internetsite.
Allereerst willen wij graag informeren over de werking van Odorex Extra Dry.
De werking van het actieve bestanddeel van de Odorex Extra Dry berust op het afsluiten van de zweetklieren. Hierdoor ontstaat de verminderde transpiratie onder de oksels. Alleen de zweetklieren onder de oksels worden afgesloten, dus het lichaam blijft nog steeds transpireren. De transpiratie wordt overgenomen door plaatsen op het lichaam waar minder zweetklieren zitten, het gevolg is een betere verdeling van de transpiratie over het gehele lichaam.
Wij zijn enige tijd geleden nagegaan of het mogelijk is dat men op termijn immuun wordt voor Odorex Extra Dry, waardoor de werking afneemt.
Gebleken is dat de effectiviteit van Odorex Extra Dry bij langdurig gebruik niet terug kan lopen.
Wij moeten u dus informeren dat wij uw gevoel niet kunnen bevestigen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ik ben het er ook niet mee eens.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:15 schreef Stansfield het volgende:
Ja ze zullen eens toegeven dat de werking minder wordt.
Het is niet helemaal hetzelfde, want dan had ik van de syneo5 ook uitslag moeten krijgen en dat kreeg ik niet, gelukkig.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Kon wel eens dezelfde stof zijn, wat in Odorex en Syneo5 zit
Hm, naja, met dit weer trek ik gewoon 2x per dag een ander shirt aan en mensen die me kennen weten dat het niet vies is en wat mensen denken die me niet kennen boeit me niet zoveel...quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:58 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij gebeurt dat ook bij syneo 5. Ik gebruikte eerst ook odorex. Maar toen kwam het er bij mij allemaal bij mijn onderrug uit. Ja ik weet het vage plek. Dus dat was ook niet alles. Dus ik denk dat het er gewoon ergens uit moet.
Oderex verliest na verloop van tijd ook zijn werking heb ik gemerkt. Ik weet niet hoe dat bij syneo 5 zit.
Thermo is toch juist voor wanneer je warm wilt blijven?...quote:Op zondag 29 april 2007 12:24 schreef flashermx het volgende:
iemand trouwns ervaring met z'n Dryshield T-shirt Wit Men Met Okselbeschermer t-shirt?
Of zou een thermo onder shirt ook goed werken?
en dan met name als je daarover gewone t-shirtjes/polo's aan hebt ter voorkoming van zweet plekken
Jah nou thermo is ook om warm te blijven maar was meer het idee omdat ze goed ventileren met vocht enzo.quote:Op zondag 29 april 2007 12:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Thermo is toch juist voor wanneer je warm wilt blijven?...
Heb nog nooit gehoord van zo'n shirt, is dat net zoiets als die inlegkruisjes voor je oksels alleen dan al ingebouwd?
Nou, helemaal mee eens. Ik had het dus ook, die spulletjes gebruikt en vervolgens me kapot zweten op benen/rug/hoofd. Vooral m'n hoofd, en ik heb liever zweet onder m'n oksels dan de hele dag een nat voorhoofd en rode wangen omdat ik het dáár dan weer zo warm krijg.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Hm, naja, met dit weer trek ik gewoon 2x per dag een ander shirt aan en mensen die me kennen weten dat het niet vies is en wat mensen denken die me niet kennen boeit me niet zoveel...
En voor wanneer het onzichtbaar moet zijn (presentaties etc.) heb ik zwarte shirtjesZo'n zweetgezicht wil ik niet nog een keer...
Ja idd, daarom draait mijn wasmachine met heet weer overuren ivm shirtjes wisselenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:17 schreef hummus het volgende:
[..]
Nou, helemaal mee eens. Ik had het dus ook, die spulletjes gebruikt en vervolgens me kapot zweten op benen/rug/hoofd. Vooral m'n hoofd, en ik heb liever zweet onder m'n oksels dan de hele dag een nat voorhoofd en rode wangen omdat ik het dáár dan weer zo warm krijg.
Lastig blijft het wel, zeker bij mensen die het enorme taboe-vooroordeel hebben van "ieuw, zweet, vies, stinkt, bleh".
dat vraag ik me dus ook af, zomers druipt het zweet van mijn handen af, maar de oksels zijn ook een probleemgebied bij mij..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:40 schreef epl het volgende:
He das interresant, werkt syneo5 of odorex ook voor je handen(zonder bijwerkingen)? Want dat is het enige waar ik afentoe last van heb en ook vervelend is.
heb ik gedaan, de hele nacht, zoals in de gebruiksaanwijzing staat, volgende keer spuit ik wel alleen onder mijn voeten...quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:45 schreef heaven7 het volgende:
Eerst goed in/op laten drogen.
Gebruik je het wel op je juiste manier? 30 cm van je oksel af spuiten enzo?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:47 schreef Kebab het volgende:
Nou niet alleen maar positieve reacties. Ik gebruik het nu al een maand en ik heb er gemengde gevoelens over. Ik zweet nog steeds vrij veel onder mijn oksels, maar gelukkig niet meer zoveel als vroeger. Ook werkt niet het vijf dagen lang; ik moet het dagelijks gebruiken wil het enig effect hebben.
Kortom het heeft wel effect, maar verre van perfect en niet geschikt voor mensen die extreem veel zweten zoals ik. Overigens is het wel 10x beter dan Odorex.
Vond Odaban maar niksquote:Op donderdag 24 april 2008 20:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Odaban pwned ze allemaal. Dat is Syneo in het kwadraat.
Een 4e keer spuiten misschien..?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:59 schreef EasyDakota het volgende:
Ik ben ook uitermate tevreden over Syneo 5, maar ik vind het af en toe wel een beetje irritant om op te spuiten. Heb vaak het gevoel dat na 3 keer spuiten niet goed gericht heb en dus niet mijn hele oksel heb gepakt. Hoe doen jlulie dit?
Ach, het is het dubbel en dwars waard.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:54 schreef Beach het volgende:
Vandaag gekocht; toevallig de laatste.
Wel duur 19.95![]()
Binnenkort ervaring van mij
Maar je moet dus je oksels scheren?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:39 schreef -Menn0- het volgende:
Nee je moet na dat je je oksels geschoren hebt 1 of dagen niet dat spul opspuiten geloof ik.
Ik wil een flauwe grap maken over natquote:
Hehehequote:Op woensdag 16 juli 2008 16:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil een flauwe grap maken over nat![]()
Maar hoe vaak begruik jij het? Ik eigenlijk eens in de twee weken.
Ik zweet nergens extra ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:57 schreef Lennox het volgende:
Ik gebruik het ook, maar je zou toch denken dat zweet er ergens uit moet komen? Ken meer mensen die het gebruiken en sommigen krijgen last van zweet in de nek/op buik enzo.
Heb vandaag gewinkeld en in die benauwde kledinghokjes krijg je het echtttt wel warm...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:55 schreef Stansfield het volgende:
Het is toch ook nog niet echt warm?? dus een echte test is het nog niet.
En oja.. Voor de mensen die echt overmatig zweten maakt het niet uit of het warm is of niet...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:55 schreef Stansfield het volgende:
Het is toch ook nog niet echt warm?? dus een echte test is het nog niet.
Dat is waar ja, dat is wel iets waar je het erg warm van krijgt. Of lekker met je jas in winkels lopen ook zo lekker warm.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:57 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Heb vandaag gewinkeld en in die benauwde kledinghokjes krijg je het echtttt wel warm...
Bleef kurkdroog!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is waar ja, dat is wel iets waar je het erg warm van krijgt. Of lekker met je jas in winkels lopen ook zo lekker warm.
Dus op zich wel een goede test dan
Wist ik het maar eerder dat dat spul werktquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:06 schreef Pritt het volgende:
Ja tuurlijk werkt het nog!
Welkom in de toffe club van Syneo 5 gebruikers.
Je hebt teveel hachelijke ervaringen met zweetmomenten gehad?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:13 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Wist ik het maar eerder dat dat spul werkt
Ik meld me bij dezen aan bij de toffe club van Syneo 5 gebruikers.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:06 schreef Pritt het volgende:
Ja tuurlijk werkt het nog!
Welkom in de toffe club van Syneo 5 gebruikers.
Nog wat nieuwe ervaringenquote:Op zondag 22 maart 2009 16:34 schreef S64 het volgende:
Gisteren gekocht bij 't Kruidvat. Nu maar hopen dat 't ook echt werkt.
Dat herken ik. Als ik de deur uit stapte was ik al bang dat ik teveel deed en dat ik weer ging zweten. Resultaat: paar minuten later was het weer zover. Afgelopen dagen was wel een goede test, want ik heb er continu aan zitten denken: mocht ik gaan zweten, dan werkt dit syNeo niet, dus high stress levelsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ach, het is het dubbel en dwars waard.![]()
Ik heb een half jaar Syneo gebruikt, door die droge periode dacht ik niet eens meer aan mijn oksels en op een of andere manier door die nieuwe mindset zweet ik nu amper meer. Als je zweet en je denkt eraan zweet je alleen maar weer meer. Ik ben dit product erg dankbaar.
Heb je het toevallig zelf al geprobeerd? En hoe beviel het? Als het echt hetzelfde werkt scheelt dat natuurlijk toch weer geld.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:10 schreef detulp050 het volgende:
Mijn huisarts adviseerde mij Aluminiumchloride (15%) o.i.d. Werkt hetzelfde en kost per fles (100ml voor een flink aantal weken) 1,30 euro bij de apotheek. Had volgens haar eenzelfde werking, maar kost werkelijk niets
Juist wel!quote:Op zondag 29 maart 2009 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, helaas werkt het niet voor mensen met een zweetgezicht, alleen voor klotsoksels
Nouja, het zal voor je gezicht ook wel werken, maar om dat nou helemaal uit te gaan smeren daar
Ik heb het alleen geprobeerd voor mijn oksels en voeten en daar werkte het echt super! Na drie dagen al effect en sindsdien doe ik het een of twee keer per week lichtjes op. Deodorant is overbodigquote:Op zondag 29 maart 2009 17:09 schreef Kwelit het volgende:
[..]
Heb je het toevallig zelf al geprobeerd? En hoe beviel het? Als het echt hetzelfde werkt scheelt dat natuurlijk toch weer geld.
Hmm, als mijn Syneo flesje op is ga ik dit toch maar eens proberen dan, thanksquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:09 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik heb het alleen geprobeerd voor mijn oksels en voeten en daar werkte het echt super! Na drie dagen al effect en sindsdien doe ik het een of twee keer per week lichtjes op. Deodorant is overbodig
DA is een drogisterij. Zie anders www.da.nl. Ik heb geen flauw idee waar je dit in Belgie zou kunnen kopen, maar je kunt het wel bestellen op www.drogisterij.net. Ze verzenden ook naar Belgie. (Ik moet wel zeggen dat het op hun website duurder is dan in de winkel).quote:Op donderdag 2 april 2009 14:13 schreef _Pliien__ het volgende:
heejj,,
Ik hoor dat je syneo5 in DA kunt kopen maar wat voor winkel is dat?
Want ik ken die winkel niet, of heb je die winkel alleen in Nederland?
Weet er ook iemand waar je syneo ergens in België kan kopen?
X
Klopt het moet er toch altijd ergens uit. De vraag is alleen waar en wat prettig is. Maar dat het zo naar m'n handen zou slaan had ik niet verwacht. Dus dat gaan we niet meer doenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef Handschoen het volgende:
Ik gebruik het ook, maar ik zou dat chemische goedje echt niet op mijn voorhoofd smeren...
En daarnaast zorgt het ervoor dat je lokaal (dus waar je het gebruikt) minder zweet, maar je lichaam moet nog steeds afkoelen, dus zweet je ergens anders meer... dus zou het alleen op de plekken gebruiken waar je het echt nodig hebt...
My 2 centen...
Het is eigenlijk juist tegen de geur. Minder zweten is een prettige bijkomstigheid.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:06 schreef Pallas_Athena het volgende:
Werkt het overigens ook tegen de geur?
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:34 schreef t.eijee het volgende:
Ik had nog een vraagje over syneo 5 moet je het persee in de avond aanbrengen?
want overdag zou toch ook kunnen als je het gewoon goed laat opdrogen?
Denk het wel. Ik heb het zelf bij kruidvat gekocht in Nederland.quote:
Ja want 's nachts zweet je minder en trekt het beter in.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:34 schreef t.eijee het volgende:
Ik had nog een vraagje over syneo 5 moet je het persee in de avond aanbrengen?
want overdag zou toch ook kunnen als je het gewoon goed laat opdrogen?
Je moet het ook niet 3x achter elkaar gebruiken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Nou heb het nu 3 dagen achter elkaar onder gespoten en na een werkdag ruik ik toch nog wel een beetje een vaag luchtje, terwijl ik er ook deo op heb gespoten.
Voor mij helpt het niet echt dus.
Dan heb je duidelijk de moeite niet genomen om het flesje te lezenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Nou heb het nu 3 dagen achter elkaar onder gespoten en na een werkdag ruik ik toch nog wel een beetje een vaag luchtje, terwijl ik er ook deo op heb gespoten.
Voor mij helpt het niet echt dus.
geen eczeem, maar wel altijd geirriteerde en open plekjes in mn oksels. Syneo opdoen doet dan echt stervensveel pijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:04 schreef GimmeGore het volgende:
Zijn er ook gebruikers van een van deze deo's die ook last hebben van eczeem?
Same here... Hetgene wat het tegenhoud moet er ergens anders weer uit...quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Niemand krijgt door dat spul last dat het uit andere openingen komt zetten? Bij mij ging het de ene keer naar m'n voorhoofd, de andere keer naar m'n rug en de laatste keer naar m'n handen
Als het nou m'n voeten waren geweest vond ik het niet erg .. maarjaquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:03 schreef Handschoen het volgende:
Same here... Hetgene wat het tegenhoud moet er ergens anders weer uit...
ik heb dat ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Niemand krijgt door dat spul last dat het uit andere openingen komt zetten? Bij mij ging het de ene keer naar m'n voorhoofd, de andere keer naar m'n rug en de laatste keer naar m'n handen
dat had ik dus ook.. oksels is dan nog een aaantrekkelijker gezicht dan op je gezicht vind ikzelf danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb dat ooknu een lelijk gutsend voorhoofd.. ik stop er maar weer mee, zweet liever onder mn oksels dan op mn voorhoofd
Om nou de hele dag met zweetvoeten te lopen lijkt me ook niksquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het nou m'n voeten waren geweest vond ik het niet erg .. maarja
Zweetvoetemn heb ik toch alquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:03 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Om nou de hele dag met zweetvoeten te lopen lijkt me ook niks. Dan maar verspreid reguleren over de rest...
Tuurlijk heb ik de bijsluiter wel gelezen, maar na de 1ste dag rook het nog niet heel super fris. (incl. deo)quote:Op woensdag 1 juli 2009 04:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk de moeite niet genomen om het flesje te lezenof de beschrijving die erbij zit. 3 Dagen achter elkaar spuiten staat NERGENS, je moet het om de 4/5 dagen gebruiken. Dan heb je pas een optimale werking. En het is een anti transpirant he, anti zweten, anti vocht. Het vage luchtje wat je tegenkomt is waarschijnlijk de overdaad aan Syneo 5 omdat je het te veel gebruikt.
Ik hoef het tegenwoordig meer 1x per week te gebruiken. En ik gebruik sowieso (ofzo) altijd deo om zeker te zijn van frisse oksels.
En ik wist het al maar spuit het NOOIT onder je oksels na het scheren, ik was even vergeten dat ik verse gladde okseltjes had en spoot het er zo onder. Ik merkte het de volgende dag, geïrriteerde oksels zijn niet lekker met dit weer
.
SimtekF1 heeft de gebruikersaanwijzing juist heel goed gelezenquote:Op woensdag 1 juli 2009 04:09 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk de moeite niet genomen om het flesje te lezenof de beschrijving die erbij zit. 3 Dagen achter elkaar spuiten staat NERGENS, je moet het om de 4/5 dagen gebruiken.
Bij sommige mensen werkt het nu 1maal niet meteen, of helemaal niet.quote:5. Als syNeo 5 is uitgewerkt, opnieuw aanbrengen.
Het lijkt inderdaad duur, dat klopt. Maar wat mensen vergeten, is dat je een paar maanden met zo'n flesje doetquote:Op dinsdag 21 juli 2009 01:03 schreef morgane het volgende:
Weet iemand bij welke drogisterij de Syneo het goedkoopst is? Ik wil 'm zeker gaan proberen, maar het is wel duur.
maakt niet uit denk ik.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:08 schreef Nopke het volgende:
Dag iedereen,
Vraagje: er staat dat je na het scheren, 2 dagen (48uur) moet wachten alvorens seneo aan te brengen.
Maar hoeveel uur moet je wachten om je te scheren NA het aanbrengen?
groetjes
Voor je oksels in ieder gevalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:08 schreef Toure het volgende:
werkt het ook als ik in de zon gaat liggen?
Niet bij iedereen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef Skaai het volgende:
Tot op heden is mijn lichaam er nog niet immuun voor geworden, en ik gebruik het nu al 5 jaar.
Daarom typ ik ook in de ik-vorm.quote:
Ooh, dus je moet het er echt afhalen de volgende ochtend? Bij mij plakt het dan maar ik zeep er gewoon over en als ik dan de volgende ochtend douche zit die plak er nog op, dat is dus niet normaal? Heb het nu nog een paar x gebruikt en het werkt al beter maar ik heb nog wel altijd het gevoel dat ik niet lekker ruik. Dan denk ik dat ik stink maar als ik mijn t-shirt uit heb dan ruik ik niets onder mijn oksels...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:36 schreef Nar123 het volgende:
Hoi keepittogether!
Syneo werkt bij mij geweldig, heb er geen klachten over. Werk zelf ook bij een drogist en dit zijn mijn tips:
1. Zorg ervoor dat je oksels goed schoon zijn (was ze van tevoren met zeep)
2. De oksels moeten helemaal droog zijn! Als ze niet droog zijn, kan het gaan prikken.
3. Laat Syneo de hele nacht inwerken en zorg dat je het pas op doet als je daadwerkelijk naar bed gaat.
4. Haal het de volgende ochtend goed van je oksels af, neem een douche o.i.d.
Verder kun je gewoon deo erbij gebruiken als je dat wilt, doe ik zelf ook.
Misschien is het ook verstandig om 1 dag pauze in te lassen tussen de beurten door als het te erg irriteert?
Er is eventueel ook een product van Odorex, maar bij mij irriteert dit product juist.
Het droog zijn van oksels heb ik zelf ook, volgens mij is dat een bijwerking van Syneo.
Hoop dat je hier iets aan hebt!
Hoe gebruik jij syneo 5 precies?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef Skaai het volgende:
Tot op heden is mijn lichaam er nog niet immuun voor geworden, en ik gebruik het nu al 5 jaar.
Ongeveer om de 6/7 dagen. Ik spray het 's avonds voordat ik naar bed ga onder mijn droge oksels en laat het 's nachts intrekken. Als ik mijn oksels heb geschoren spray ik in ieder geval de komende 2 dagen niet. Soms spray ik 2 weken niet, werking is gelukkig bij mij uitstekend. Je moet zelf uitvinden wanneer je het beste kan sprayen, het werkt bij iedereen verschillend (als het al werktquote:Op zondag 22 mei 2011 13:57 schreef Keepittogether het volgende:
[..]
Hoe gebruik jij syneo 5 precies?
Douche je ook elke ochtend? En veeg je ook het plak onder je oksels eraf of laat je dat erop zitten?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ongeveer om de 6/7 dagen. Ik spray het 's avonds voordat ik naar bed ga onder mijn droge oksels en laat het 's nachts intrekken. Als ik mijn oksels heb geschoren spray ik in ieder geval de komende 2 dagen niet. Soms spray ik 2 weken niet, werking is gelukkig bij mij uitstekend. Je moet zelf uitvinden wanneer je het beste kan sprayen, het werkt bij iedereen verschillend (als het al werkt)
Ik douche meestal in de avondquote:Op zondag 22 mei 2011 17:35 schreef Keepittogether het volgende:
[..]
Douche je ook elke ochtend? En veeg je ook het plak onder je oksels eraf of laat je dat erop zitten?
Nee heb je geen plak??? Voel je dan niets... dat is raarquote:Op zondag 22 mei 2011 20:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik douche meestal in de avond, en ik heb geen plak onder mijn oksels de volgende ochtend hoor
. Heb nog geen klachten gehad [ afbeelding ]
Ik heb nog nooit last van een plaklaag gehad, de ochtend nadat ik het heb gebruikt. En ik gebruik verder Nivea Pure als deo, ook al een jaar of 4/5quote:Op maandag 23 mei 2011 17:39 schreef Keepittogether het volgende:
[..]
Nee heb je geen plak??? Voel je dan niets... dat is raar
en wat voor deo gebruik je of gebruik je verder geen deo?
anders ga ik toch maar eens odoban gebruiken... schijnt ook goed ze zijn!
Pure Invisible Roll On, bedoel je deze?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit last van een plaklaag gehad, de ochtend nadat ik het heb gebruikt. En ik gebruik verder Nivea Pure als deo, ook al een jaar of 4/5
Nee gewoon Pure Invisible sprayquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:22 schreef Keepittogether het volgende:
[..]
Pure Invisible Roll On, bedoel je deze?
ik ga hem dit weekend kopen maar het werkt nog altijd niet optimaal syneo 5
Nee dat doe ik niet. En het is niet over de datum...quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:53 schreef Nar123 het volgende:
Ik gebruik het al 6 jaar en ben er ook niet immuun voor, gelukkig!
Moet zeggen dat ik ook geen last heb van plaklaag onder m'n oksels...
Het is wel de bedoeling dat je nadat je het hebt opgespoten geen activiteit meer doet (dus ook geen seks...)
Misschien werkt bij jou een ander product beter, bijvoorbeeld:
- Odorex extra dry
- Therme 5 dagen anti-transpirant spray
- Rexona maximum protection
Zou niet weten waar die plak vandaan komt eigenlijk. Waar heb je het flesje gehaald? Misschien is het al over datum? Of een keer schudden voor gebruik?
Nee hoeft nietquote:Op donderdag 1 september 2011 16:21 schreef Lexis het volgende:
Kleine kick!
Ik had dit topic doorgelezen en heb het dus net gekocht.
Scheren is niet noodzakelijk toch? Vind ik als man zelf een beetje raar, en vervelend om bij te houden. Bijwerken doe ik wel.
Vanavond maar eens doen! Ben benieuwd of het gaat werken! Als ik zweet ruik hangt het vast nog in kledingNu dat er nog uit zien te krijgen
Oke topquote:
Ik heb inderdaad ook moeite met het dekken van de volledige oksel. Dus bij mij waren de vorige keer ook 5 spuitjes nodig. Denk dat dit geen kwaad kan, het kost je alleen iets meer.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:15 schreef Lexis het volgende:
Vandaag was dag 5, en ik heb wel een beetje getranspireerd, en het rook een klein vleugje naar zweet. Is ook niet heel gek, want de afgelopen 5 dagen waren niet de makkelijkste voor Syneo5. Vrijdag en zaterdag waren extreem warm. Op die dagen hield het spul het echt heel goed, zelfs in een grijs overhemd. Echt amazing.
Nu dus weer een nieuwe lading, alleen het opspuiten is echt te lastig. Ik heb nu echt iets van 6 sprays per oksel, want soms komt er een volle spray uit, en dan weer een halve. Heel zonde natuurlijk, maar ik wil gewoon voelen dat het overal zit; en het is heel lastig mikken bij mij. Ik ga het nu in ieder geval weer laten drogen, en morgen er weer tegenaan
Je weet dat je met een flesje Syneo 5 echt bijna een half jaar (ik in elk geval) kunt doen? Dan is het per half jaar maar 20 euro ofzo. Als je er zo naar kijkt is het helemaal niet zo duurquote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef deoleen het volgende:
halllo allemal
ik heb zelf ook veel last van overtranspireeren en vind dat heeeel erg lastig en schaam me ervoor ik heb veel leuke kleren maar die kan ik niet altijd aan. ik ben met odorex creme begonnen maar dat werk bij mij soms toen heb ik syneo 5 gekocht voor 18euro bij de trekpleister en voor 20 euro bij de kruidvat ik ben er heel blij mee maar het is nogal prijzig nu ga ik morgen deoleen kopen dat is maar 6 of 7 euro en dat kan ik makelijk elke maand verooorloven ik zet zo snel mogelijk een reactie over deoleen
Hoezo?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:15 schreef WeCanDoIt het volgende:
Maar als jongen van 18 is dat een beetje raar om naar de huisarts te gaan voor zwetende oksels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |