abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31680476
Beste allemaal,

Ik heb het forum m.b.t. overmatige transpiratie met veel aandacht gelezen en heb zelf ook al jarenlang vreselijk last van overmatig transpireren onder mijn oksels. Ik hoef maar een uur op mijn werk te zijn en het zweet zit al tot halverwege mijn zij. Echt heel erg vervelend en storend. Op den duur gaat het in al mijn shirtjes zitten en gaat het ook erg stinken. Ik word er doodongelukkig van.

Ik heb een paar goede ideeen opgedaan op dit forum en ben begonnen met Odorex Extra Dry. 's Avonds opgedaan, goed laten drogen, en de dag erna geen druppel gezweet onder mijn oksels. De dag erna ook nagenoeg niet en een week later werkte het nog. Ik heb meteen voor meer dan 300 euro aan gekleurde t-shirts gekocht!!!!! Wat een feest.

Het idee dat IETS hielp, gaf een grandioos gevoel. Ik voelde mij een stuk zelfverzekerder en gelukkiger. Na ongeveer 3 weken werkte het iets minder, begon ik weer een beetje (wel minder dan voorheen) te zweten toen ben ik begonnen aan Syneo 5.

Sinds 3 weken werkt dit bij mijgeweldig goed, mits ik het op de volgende manier gebruik:

Dag 1 's ochtends oksels scheren, 's avonds voor slapen gaan 3 keer elke oksel Syneo 5 opspuiten.
Dag 2, 3, 4 en 5 gewoon normaal douchen + deo opdoen. Meestal laat ik mijn oksels eerst heel droog worden na het douchen, daarna deo op en op laten drogen en daarna pas shirt aan.
Dag 6 zie dag 1 etc etc.

Volgens de gebruiksaanwijziging mag je Syneo 5 na het ontharen van de oksels minimaal 2 dagen niet gebruiken, maar als ik dat doe dan zweet ik meteen weer wel (wel minder dan normaal) na het scheren onder mijn oksels. Door het op deze manier te doen heb ik maar 1 dag na het onharen dat ik ietsje meer zweet.

Ik zou graag via dit nieuwe topic in contact willen komen met mensen die ervaringen hebben met Syneo 5 (dus geen andere middelen om overmatige transpiratie tegen te gaan). Ik hoor zowel positieve en negatieven verhalen en ik zou jullie ervaringen

Groetjes,
Marleno
pi_31688672
syneo 5 is er toch eigenlijk voor dat je ook 5 dagen echt geen deo meer hoeft te gebruiken.. dus 1 dag syneo 4 dagen niks?

waarom gestopt met die odorex extra dry?
Strawberry Flavour..
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:37:25 #3
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_31689794
Wat ik uit al die vorige topics begrijp is dat de meeste mensen er tevreden over waren, zelf heb ik het niet geprobeerd.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_31693987
De werking van Odorex Extra Dry werd op een gegeven moment minder, dus vandaar dat ik overgegaan ben op Syneo 5. Ik had daar goede ervaringen over gelezen op het FOK-forum. Er staat niets over deo-gebruik op de gebruiksaanwijziging van Syneo 5, maar ook als ik gewoon deo opdoe, gaat het gewoon goed en dat ruikt ook weer lekkerder!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:58:12 #5
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_31698544
Is het nu niet zo dat je op andere plaatsen meer bent gaan zweten of juist bent gaan zweten. Ik hoor vaker dat als je het zweet op de ene plek "tegenhoud" het op de andere plek terugkomt. Is dit bij jou ook het geval?
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_31705242
Als ik intensief aan het sporten ben, zweet ik sneller op buik/rug/gezicht dan voorheen. Maar dat vind ik geen enkel probleem, want dan ben ik toch aan het sporten! Verder in "normale" omstandigheden niet. Wel heb ik soms een dagje dat ik onder mijn oksels toch weer iets meer zweet (zéér minimaal in vergelijking gelukkig), zoals vandaag. Maar waar dat dan aan ligt weet ik niet zo goed. Ik neem het maar voor lief en ben benieuwd hoe het morgen zal gaan...
pi_31754980
Mijn vriendje zweet heel snel, Misschien door veel koffie drinken? Maar goed.
Hij gebruikt nu sinds de zomer Syneo 5 en alles gaat perfect, geen gele vlekken onder zijn armen, geen stank of natte plekken. Dus zeker een aanrader! en met het flesje doe je makkelijk 3/4 maand!!!!
  zondag 3 december 2006 @ 15:03:01 #8
57434 Marloes
Digital Love
pi_44103872
*kick*
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_44104864
Prima kick! Hier ook alleen maar uitermate positieve ervaringen met Syneo5! Echt superspul!
pi_44105278
Yup, Syneo 5 is de BEST. Na het douchen onder elke oksel 3 keer spuiten, de hele nacht in laten werken en 4 dagen geen last van zweetgeur WHATSOEVER! (Let wel, bij de een is het sneller uitgewerkt dan bij de ander). Verder gebruik ik geen deo.
pi_44105640
En waar is het te koop?
Ben nu wel erg nieuwsgierig geworden namelijk.
  zondag 3 december 2006 @ 16:11:36 #12
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_44106136
Krijgt i.i.g. hele goede recensies.

Link.
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
  zondag 3 december 2006 @ 17:23:28 #13
57434 Marloes
Digital Love
pi_44108080
Ik ga 't morgen ook halen...
The more that I appear.
pi_44108226
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:58 schreef danosa het volgende:
En waar is het te koop?
Ben nu wel erg nieuwsgierig geworden namelijk.
In elk geval bij de DA drogist.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_44122659
Raak je aan dit spul ook gewend? Odorex werkte bij mij op een gegeven moment idd ook niet meer.
  maandag 4 december 2006 @ 11:37:44 #16
57434 Marloes
Digital Love
pi_44126653
Er zijn mensen die het al jaren gebruiken (check die link)!
The more that I appear.
pi_44128531
Ik gebruik het nu al ruim een jaar, ik wil nooit meer iets anders
  maandag 4 december 2006 @ 12:49:08 #18
97348 Matness
Matt about you
pi_44128590
quote:
Op maandag 4 december 2006 02:18 schreef heaven7 het volgende:
Raak je aan dit spul ook gewend? Odorex werkte bij mij op een gegeven moment idd ook niet meer.
same problem here
ook deoleen heeftw einig effect, ik ruik vrij snel
soms heb ik het idee dat het gewoon in mijn kleding hangt ook
pi_44129430
Ik zweet niet rampzalig, ik zweet eigenlijk alleen als ik me druk maak om dingen of me lichamelijk erg inspan. Niet eens als ik het gewoon warm heb eigenlijk maar bij bepaalde kleding kan het erg opvallen en ik haat zweten Maar eigenlijk moet ik niet miepen.
  maandag 4 december 2006 @ 14:33:49 #20
57434 Marloes
Digital Love
pi_44131766
Ik heb 't gekocht.. ben benieuwd.
Als het niet werkt krijg je je geld terug
The more that I appear.
pi_44132988
Dat is goed nieuws! Zal er toch ook maar eens naar gaan kijken.
pi_44248433
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:33 schreef Marloes het volgende:
Ik heb 't gekocht.. ben benieuwd.
Als het niet werkt krijg je je geld terug
En hoe bevalt het
pi_44248766
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:49 schreef Matness het volgende:

[..]

soms heb ik het idee dat het gewoon in mijn kleding hangt ook
als je denkt dat het in je kleding hangt:

gootsteen vullen met warm water, zeer flinke schep soda erbij, je shirts erin en een paar uur laten weken.
daarna wassen en de lucht is eruit.

(zul je dus wel af en toe even moeten doen maar het werkt echt)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_44249160
ik smeerde heel veel met deoleen creme hielp mij enorm tegen de geur en het transpiren, het hielp me ook van de zweetvoeten af
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:27:58 #25
57434 Marloes
Digital Love
pi_44250899
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:15 schreef Burbujas het volgende:

[..]

En hoe bevalt het
Nou... Ik het maandagavond voor het eerst gebruikt. Mijn ervaring tot nu toe is dat het wel helpt tegen het zweten zeg maar, maar nog niet helemaal tegen de geur. Dit kan natuurlijk ook zijn omdat ik het pas 1 keer heb gebruikt (stond ook op die site) dus ik blijf het nog even proberen!
The more that I appear.
  maandag 18 december 2006 @ 14:45:37 #26
57434 Marloes
Digital Love
pi_44537460
Gister voor de 3e keer gebruikt. Het begint steeds beter te werken!
Mijn zweten en de bijbehorende geur is echt enorm minder geworden.
Al met al wel een aanradertje!
The more that I appear.
  maandag 18 december 2006 @ 14:48:26 #27
97348 Matness
Matt about you
pi_44537544
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef DarkElf het volgende:

[..]

als je denkt dat het in je kleding hangt:

gootsteen vullen met warm water, zeer flinke schep soda erbij, je shirts erin en een paar uur laten weken.
daarna wassen en de lucht is eruit.

(zul je dus wel af en toe even moeten doen maar het werkt echt)
ahaa, kijk, dat is een beste tip
heeft soda effect op de kleuren enzo, of totaal niet?
pi_44551538
Ook maar aangeschaft laatst. Eerste 5 dgane prima, na heb ik het idee (2e 5 dagen) dat het wat minder is, maar misschien ligt het aan mij .

Alleen ben ik benieuwd: Je moet 3 keer per oksel aanbrengen. Spuiten jullie dan 3 keer achter elkaar, laat je het eerst opdrogen tussendoor? En ook: als je niet in 1 keer heel je oksel raakt , doe je dan extra?
Have fun...
  maandag 18 december 2006 @ 21:25:13 #29
97348 Matness
Matt about you
pi_44552061
waar is dat spul te koop, en wat kost het?
de (grote) etos hier had t niet
pi_44552634
Ik koop het altijd bij de DA. 18 euri . Maa r ik doe ook 2 a 3 maanden met een flesje.

Ik spuit 3x en laat het dan drogen en doe dan pas mijn pyjama aan (zodat het niet op mijn kleding komt). En meestal doe ik idd een extra spuitje als ik niet goed raak spuit
  maandag 18 december 2006 @ 21:41:48 #31
97348 Matness
Matt about you
pi_44552648
da's best prijzig.
doe je er wel een beetje lang mee?
ik heb een keer deoleen gebruikt, maar dat ging vrij snel
pi_44552715
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:41 schreef Matness het volgende:
da's best prijzig.
doe je er wel een beetje lang mee?
ik heb een keer deoleen gebruikt, maar dat ging vrij snel
Tis idd best prijzig maar dan heb je ook wat . En als het niet werkt bij jou, krijg je gewoon je geld terug (moet je wel de bon bewaren )
pi_44554411
Deoleen is gewoon deo, syneo5 is wat anders. Dat gebruik je eens in de zoveel dagen en dan gewoon ook deo.
pi_44555359
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:45 schreef Marloes het volgende:
Gister voor de 3e keer gebruikt. Het begint steeds beter te werken!
Mijn zweten en de bijbehorende geur is echt enorm minder geworden.
Al met al wel een aanradertje!
Ik gebruik het ook, althans alleen in de zomer. Tevens kan je gewoon normale deo ernaast gebruiken voor de geur.
pi_44562999
Prima spul hoor.
Veel beter dan die goedkope rommel als Odorex E-Dry.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_46044831
Kun je nog steeds je geld terugkrijgen als het niet werkt?

En is het ook voor mensen die helemaal niet overmatig zweten?
pi_46045047
En stopt het ook echt het zweten onder je oksels of alleen de zweetgeur?
pi_46045384
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik smeerde heel veel met deoleen creme hielp mij enorm tegen de geur en het transpiren, het hielp me ook van de zweetvoeten af
Dat ook maar eens proberen dan. Mijn voeten mogen ook wel wat minder zweten.
pi_46061355
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef heaven7 het volgende:
En stopt het ook echt het zweten onder je oksels of alleen de zweetgeur?
Het 1e meer dan het tweede. Je zweet namelijk helemaal niet meer. Althans de 1e 3 dagen ofzo. Voor de geur gebruikte ik ernaast een gewone deo, omdat je heel af en toe nog een hele lichte zweetlucht rook. Overigen kon dit ook door mijn paranoia zijn dat ik dit rook
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:39:12 #40
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46063209
Het schijnt wel goed te zijn, heb ergens ook nog een busje liggen. Ooit in een opwelling gekocht, verder niet meer gebruikt. Maar was indertijd wel met het resultaat tevreden.
pi_46074641
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 00:06 schreef J_CDA het volgende:

[..]

Het 1e meer dan het tweede. Je zweet namelijk helemaal niet meer. Althans de 1e 3 dagen ofzo. Voor de geur gebruikte ik ernaast een gewone deo, omdat je heel af en toe nog een hele lichte zweetlucht rook. Overigen kon dit ook door mijn paranoia zijn dat ik dit rook
Niet meer zweten is wat ik wil! Gister bij de DA was het op, ga nu nog een poging wagen!
pi_46077352
Hebbes!
pi_46129752
Brandende oksels Alsof er pure alcohol in een schaafwond wordt gegoten!! En dat de hele nacht he, en nu doet het nog zeer als ik mijn armen optil en de huid wat strakker komt te staan
pi_46130777
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 07:28 schreef heaven7 het volgende:
Brandende oksels Alsof er pure alcohol in een schaafwond wordt gegoten!! En dat de hele nacht he, en nu doet het nog zeer als ik mijn armen optil en de huid wat strakker komt te staan
Huh?

Je bent toch niet zo slim geweest om eerst je oksels te scheren en daarna meteen syneo 5 op te doen hea ?
Want dan gaat het natuurlijk branden .
pi_46130949
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:25 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Huh?

Je bent toch niet zo slim geweest om eerst je oksels te scheren en daarna meteen syneo 5 op te doen hea ?
Was ook het eerste wat ik dacht...
pi_46145027
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:25 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Huh?

Nee! Ik scheer sowieso nooit, heb 1.5 week terug geepileerd..
pi_46149356
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:07 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Nee! Ik scheer sowieso nooit, heb 1.5 week terug geepileerd..
Hmm vreemd, je hebt je huid ook niet gescrubd oid? Ik zou het anders ook niet weten..
pi_46151632
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:15 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Hmm vreemd, je hebt je huid ook niet gescrubd oid? Ik zou het anders ook niet weten..
Ook niet nee... vreemd he. Ik had zelfs nog mn huid droog gedept met de handdoek en niet gewreven.
pi_46156468
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:06 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ook niet nee... vreemd he. Ik had zelfs nog mn huid droog gedept met de handdoek en niet gewreven.
Tja ik zou het dan ook echt niet weten, brandt t nu nog steeds? Misschien ben je allergisch oid..
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:34:16 #50
57434 Marloes
Digital Love
pi_46157600
Of je moet het niet epileren?? Dan is het sowieso extra gevoelig...
The more that I appear.
pi_46158144
Vervelend heaven! Misschien heb je een gevoelige huid daar? Nog een keer proberen over 5 dagen, anders gewoon je geld terug vragen hoor.

Ik had de eerste keer dat ik dat spul opspoot ook last van dat prikkende. Maar dat was denk ik omdat de huid bij mij erg geirriteerd was vanwege het overmatig zweten. Kon toen niet eens zonder pijn een deo opspuiten, het was echt een ramp, heel m'n huid was schraal en kapot. Gebruik syneo5 nu al iets van 3 jaar ofzo en het werkt nog steeds perfect Ik ben er erg blij mee. En ik zweet nu ook niet ergens anders ineens alles eruit ofzo, het zweten onder m'n armen was overklaarbaar, een allergische reactie op stoffen ofzo, niet van inspanning.
pi_46165361
Balen heaven en als je anderhalve week geleden geepileerd hebt dan kan ik me niet voorstellen dat dat het is eigenlijk.
Misschien zit er iets in dat spul waar je niet zo lekker tegen kan. Je zou het nog een keer kunnen proberen en anders wat nienna ook zegt, je geld terug vragen!
pi_46166006
Het brandt nog steeds een beetje ja.. vooral als ik mijn arm strek dat de huid strak komt te staan. Maar het werkt wel! Ik probeer het over 5 dagen gewoon nog eens idd

@Marloes, niet epileren En waarom dan wel niet? Scheren maakt het net zo gevoelig, zo niet gevoeliger want ik kan daar helemaal niet tegen en krijg pijnlijke ingegroeide haren en puistjes. Lijkt me dus helemaal geen goed idee.
Bovendien is het epileren alweer een hele tijd terug dus daar zal het écht niet aan liggen hoor.
pi_46168504
Syneo5 is 1 van mijn helden

Ik ben van pindavlees
pi_46169331
Ik scheer zelf ook niet omdat mijn huid daar heel erg geirriteerd van raakt. Epileren is hetzelfde verhaal.
Dus daarom hars ik nu mijn oksels en ik heb nergens last van. In het begin is het idd best pijnlijk, maar na een aantal keer voel het niet echt meer . Verder de huid 2 keer in de week scrubben en geen ingegroeide haren meer! (Uiteraard niet meteen daarna syneo5 gebruiken).

Het is iig wel fijn dat het wel helpt bij je, en hopen dat het over 5 dagen gewoon niet meer brandt
pi_46706606
Waar is die niet goed geld terug garantie nou gebleven Ik heb het spul nou 4 keer geprobeerd maar het is echt niks. Ik kan alleen op de website dat formulier niet meer vinden..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2007 20:10:14 ]
  maandag 26 februari 2007 @ 22:55:10 #57
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_46715795
Ik ken t spul niet, maar na t lezen van jullie reacties ben ik erg benieuwd geworden. Want ook ik zweet onder mijn oksels erg snel. Maar is dit ook in de winkels te koop, en zo ja welke?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_46716407
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef heaven7 het volgende:
Waar is die niet goed geld terug garantie nou gebleven Ik heb het spul nou 4 keer geprobeerd maar het is echt niks. Ik kan alleen op de website dat formulier niet meer vinden..
Als het goed is zat er zo een formuliertje in je verpakking.
pi_46716417
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ken t spul niet, maar na t lezen van jullie reacties ben ik erg benieuwd geworden. Want ook ik zweet onder mijn oksels erg snel. Maar is dit ook in de winkels te koop, en zo ja welke?
DA drogist.
pi_46722247
quote:
Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef J_CDA het volgende:

[..]

Als het goed is zat er zo een formuliertje in je verpakking.
Ohw, ik dacht dat dat op de site stond! Ik zal eens gaan zoeken. Dankje
  FOK!fotograaf dinsdag 27 februari 2007 @ 22:23:37 #61
159915 -Menn0-
MNO
pi_46751978
Is het nou ook tegen transpiratie of alleen tegen de geur?!
,,/
pi_46752260
Alleen tegen geur geloof ik, maar ik ruik normaal bij mezelf nooit een zweetlucht en nu zelfs wel na 1 dag Spul gaat dus def terug. Alleen behoorlijk klote dat je genoeg moet frankeren, hopelijk gaat het door de brievenbus, anders heeft het toch zowat geen nut meer de boel terug te sturen

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2007 22:29:28 ]
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:12:53 #63
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_46769000
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:23 schreef -Menn0- het volgende:
Is het nou ook tegen transpiratie of alleen tegen de geur?!
Als je de reacties hier leest, is het juist tegen transpiratie, zweetplekken etc en geeft de Deo zelf een bepaalde geur af die niet heel aantrekkelijk is, maar dat trekt weer weg.
Ik ga um zelf strax halen, als hij hier tenminste in de winkels te vinden is.
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_46769515
ik heb en odorex extra dry en syneo gebruikt en ik merk werkelijk geen verschil. Het werkt bij mij allebei even goed, ik heb zelfs het idee dat de werkzame stoffen hetzelfde zijn.

het enige voordeel van syneo is het spraypompje, maar ik begreep dat odorex ook een nieuwe verpakking heeft nu. Ik ga dus de volgende keer weer voor de odorex, een kwart van de prijs en voor mij net zo goed
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_46770394
Ik heb het ook allebei geprobeerd, maar dat odorex spul daar krijg ik enorme jeuk van en van syneo niet. Overigens zweette ik met dat odorex spul echt niet meer onder mn armen en met syneo nog een beetje.
pi_46772767
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:53 schreef Nijna het volgende:
Ik heb het ook allebei geprobeerd, maar dat odorex spul daar krijg ik enorme jeuk van en van syneo niet. Overigens zweette ik met dat odorex spul echt niet meer onder mn armen en met syneo nog een beetje.
het zou kunnen dat je hetzelfde hebt als ik, ik had ook onwijze jeuk en rode plekken onder mn oksels. Ik ben ermee naar de huisasrts geweest en die zei dat het meestal kwam door een combinatie van veel zweten, scheren en deodorant. Heb er een smeerseltje voor gekregen en binnen twee dagen was het over
  donderdag 1 maart 2007 @ 08:03:17 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46797266
Ik vind Syneo beter, werkt veel langer bij mij. Odorex was ook wel okay, maar na een aantal weken stopte het gewoon met werken min of meer.

Ik vergeet t wel telkens op te doen .
  zondag 4 maart 2007 @ 13:47:44 #68
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_46903405
Nog geen Syneo5 gevonden, maar wel Odorex extra dry. Moet zeggen, tis een stuk beter dan zonder Gister uit geweest en dan merk je t verschil wel.
Eerst maar eens zien hoelang dit blijft werken, tis toch stukken goedkoper dan syneo. Kan altijd nog gaan bestellen mocht dat nodig zijn.
  zondag 4 maart 2007 @ 14:26:47 #69
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46904390
Syneo5 kan je ook alleen kopen bij de Kruidvat .

De prijs scheelt idd wel heel erg, maar ik ben wel blij dat Syneo zo goed werkt .
pi_46909796
Syneo kan je helemaal niet alleen kopen bij het Kruidvat

edit- Volgens mij idd zelfs überhaupt niet bij het Kruidvat.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2007 17:04:23 ]
  zondag 4 maart 2007 @ 17:02:16 #71
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_46910036
Eerder werd bij de DA gezegt, maar die kon ik hier zo snel niet vinden..
Bij de kruidvat inderdaad niet te vinden.
  zondag 4 maart 2007 @ 17:09:50 #72
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46910320
Nee klopt, sorry Haal altijd de Kruidvat en de DA door elkaar?
  zondag 4 maart 2007 @ 20:05:45 #73
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_46916540
bij ons bij de da stond het bij de aftershave en ontharingsmiddeltjes
pi_48804480
hallo, ik weet niet of er nog wel gereageerd wordt op dit onderwerp omdat het al een poosje geleden is, maar ik had een vraagje.
Ik ben net gisteravond voor het eerst begonnen met syneo 5.
Onder de oksels ben ik tot nu toe nog droog, maar niet onder mijn voeten.
Nu stond er op de gebruiksaanwijzing: 4x spuiten op de voeten. Maar ik dacht, zou dit niet onder de voeten moeten zijn? Daarom heb ik 2x op de voeten en 2x onder de voeten gespoten, maar dat werkt dus niet, ik glij alweer in mijn slippers...
heeft iemand nog een tip?
pi_48805083
Eerst goed in/op laten drogen.
pi_48805121
Naja op de bovenkant spuiten heeft sowieso geen zin omdat je het direct op de "zweetgebieden" moet spuiten natuurlijk. Verder heb ik geen ervaring met voeten omdat dat bij mij geen probleemgebied is. Veel succes igg.
pi_48806389
Ik heb een soortgelijk spul van Oderex. En deze werkt bij mij wel
Geen zweetvlekken meer onder mijn oksels

Ik maakt een wattenschijfje vocht met oderex, en dep dit dan onder mijn oksels En het werkt...
En nog één voordeel ervan is... het kost nog geen drie euro
pi_48809677
Ik heb ook Odorex gebruikt, dat werkte echt geweldig en ik was toen ook erg blij, maar ik ging erdoor heel erg uit mijn gezicht zweten! Zovan; het vocht moet er toch uit, dus maar de weg van de minste weerstand... Dit vond ik erger dan bij mijn oksels, dus ik ben er weer mee gestopt.

Weet iemand misschien hoe dit zit bij Syneo 5?
pi_48810108
Volgens mij gebeurt dat ook bij syneo 5. Ik gebruikte eerst ook odorex. Maar toen kwam het er bij mij allemaal bij mijn onderrug uit. Ja ik weet het vage plek. Dus dat was ook niet alles. Dus ik denk dat het er gewoon ergens uit moet.

Oderex verliest na verloop van tijd ook zijn werking heb ik gemerkt. Ik weet niet hoe dat bij syneo 5 zit.
pi_48810392
Mailtje van Odorex een tijdje terug:
quote:
Geachte mevrouw *********,

Hartelijk dank voor uw reactie via onze internetsite.

Allereerst willen wij graag informeren over de werking van Odorex Extra Dry.

De werking van het actieve bestanddeel van de Odorex Extra Dry berust op het afsluiten van de zweetklieren. Hierdoor ontstaat de verminderde transpiratie onder de oksels. Alleen de zweetklieren onder de oksels worden afgesloten, dus het lichaam blijft nog steeds transpireren. De transpiratie wordt overgenomen door plaatsen op het lichaam waar minder zweetklieren zitten, het gevolg is een betere verdeling van de transpiratie over het gehele lichaam.

Wij zijn enige tijd geleden nagegaan of het mogelijk is dat men op termijn immuun wordt voor Odorex Extra Dry, waardoor de werking afneemt.

Gebleken is dat de effectiviteit van Odorex Extra Dry bij langdurig gebruik niet terug kan lopen.

Wij moeten u dus informeren dat wij uw gevoel niet kunnen bevestigen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
pi_48810480
Ja ze zullen eens toegeven dat de werking minder wordt.
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:42:33 #82
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48810995
Interessant product dat Syneo 5, dus zeker het proberen waard als ik dit zo lees. Ik zal binnenkort wel ff wat online bestellen dan maar, bij deze lees ik met interesse ff verder
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_48813733
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:15 schreef Stansfield het volgende:
Ja ze zullen eens toegeven dat de werking minder wordt.
Ik ben het er ook niet mee eens.
  zaterdag 28 april 2007 @ 21:39:43 #84
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_48815909
Kon wel eens dezelfde stof zijn, wat in Odorex en Syneo5 zit
Confidence through competence
pi_48817224
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Kon wel eens dezelfde stof zijn, wat in Odorex en Syneo5 zit
Het is niet helemaal hetzelfde, want dan had ik van de syneo5 ook uitslag moeten krijgen en dat kreeg ik niet, gelukkig.
pi_48819238
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:58 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij gebeurt dat ook bij syneo 5. Ik gebruikte eerst ook odorex. Maar toen kwam het er bij mij allemaal bij mijn onderrug uit. Ja ik weet het vage plek. Dus dat was ook niet alles. Dus ik denk dat het er gewoon ergens uit moet.

Oderex verliest na verloop van tijd ook zijn werking heb ik gemerkt. Ik weet niet hoe dat bij syneo 5 zit.
Hm, naja, met dit weer trek ik gewoon 2x per dag een ander shirt aan en mensen die me kennen weten dat het niet vies is en wat mensen denken die me niet kennen boeit me niet zoveel...

En voor wanneer het onzichtbaar moet zijn (presentaties etc.) heb ik zwarte shirtjes Zo'n zweetgezicht wil ik niet nog een keer...
  zondag 29 april 2007 @ 12:24:05 #87
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_48829044
iemand trouwns ervaring met z'n Dryshield T-shirt Wit Men Met Okselbeschermer t-shirt?
Of zou een thermo onder shirt ook goed werken?

en dan met name als je daarover gewone t-shirtjes/polo's aan hebt ter voorkoming van zweet plekken
pi_48830029
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:24 schreef flashermx het volgende:
iemand trouwns ervaring met z'n Dryshield T-shirt Wit Men Met Okselbeschermer t-shirt?
Of zou een thermo onder shirt ook goed werken?

en dan met name als je daarover gewone t-shirtjes/polo's aan hebt ter voorkoming van zweet plekken
Thermo is toch juist voor wanneer je warm wilt blijven?...

Heb nog nooit gehoord van zo'n shirt, is dat net zoiets als die inlegkruisjes voor je oksels alleen dan al ingebouwd?
pi_48830466
Bij een polotje doe ik er nog wel eens een wit tshirt onder. Dan zie je ook geen plekken op je polo. Bij de etos heb ik wel eens van die dingen zien liggen maar datlijkt me nou ook niet echt alles.
  zondag 29 april 2007 @ 16:14:42 #90
151762 flashermx
pi_48839363
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:59 schreef Inu het volgende:

[..]

Thermo is toch juist voor wanneer je warm wilt blijven?...

Heb nog nooit gehoord van zo'n shirt, is dat net zoiets als die inlegkruisjes voor je oksels alleen dan al ingebouwd?
Jah nou thermo is ook om warm te blijven maar was meer het idee omdat ze goed ventileren met vocht enzo.
pi_48884236
Ik ben er nog steeds tevreden mee (ook al verget ik na die dagen wel eens te spuiten, en dan merk je het gelijk... . Mischien is dat ook de reden dat ik er al een maand of 4 mee doe (maar is nu bijna op...)
Have fun...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:09:45 #92
151762 flashermx
pi_48905933
kun of moet je Syneo dan vaker gebruiken dan Odorex?
pi_48906385
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:37 schreef Inu het volgende:

[..]

Hm, naja, met dit weer trek ik gewoon 2x per dag een ander shirt aan en mensen die me kennen weten dat het niet vies is en wat mensen denken die me niet kennen boeit me niet zoveel...

En voor wanneer het onzichtbaar moet zijn (presentaties etc.) heb ik zwarte shirtjes Zo'n zweetgezicht wil ik niet nog een keer...
Nou, helemaal mee eens. Ik had het dus ook, die spulletjes gebruikt en vervolgens me kapot zweten op benen/rug/hoofd. Vooral m'n hoofd, en ik heb liever zweet onder m'n oksels dan de hele dag een nat voorhoofd en rode wangen omdat ik het dáár dan weer zo warm krijg.

Lastig blijft het wel, zeker bij mensen die het enorme taboe-vooroordeel hebben van "ieuw, zweet, vies, stinkt, bleh".
pi_48926937
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:17 schreef hummus het volgende:

[..]

Nou, helemaal mee eens. Ik had het dus ook, die spulletjes gebruikt en vervolgens me kapot zweten op benen/rug/hoofd. Vooral m'n hoofd, en ik heb liever zweet onder m'n oksels dan de hele dag een nat voorhoofd en rode wangen omdat ik het dáár dan weer zo warm krijg.

Lastig blijft het wel, zeker bij mensen die het enorme taboe-vooroordeel hebben van "ieuw, zweet, vies, stinkt, bleh".
Ja idd, daarom draait mijn wasmachine met heet weer overuren ivm shirtjes wisselen En gewoon douchen en deo... Ik switch meestal tussen Sanex en Odorex (gewone spuitdeo) omdat die toch goed werken met geur etc...

Maar idd, die mensen zijn erg vervelend. Ik heb ook nog regelmatig last van zweethanden en dan is het al helemaal erg als je mensen een hand moet geven... ik ben niet vies ofzo hoor
pi_48928954
He das interresant, werkt syneo5 of odorex ook voor je handen(zonder bijwerkingen)? Want dat is het enige waar ik afentoe last van heb en ook vervelend is.
pi_48983483
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:40 schreef epl het volgende:
He das interresant, werkt syneo5 of odorex ook voor je handen(zonder bijwerkingen)? Want dat is het enige waar ik afentoe last van heb en ook vervelend is.
dat vraag ik me dus ook af, zomers druipt het zweet van mijn handen af, maar de oksels zijn ook een probleemgebied bij mij..
ik heb syneo 5 gekocht en er staat op dat het alleen voor oksels en voeten is,
ik denk dat ik het toch maar eens ga proberen op de handen, je weet maar nooit...
of iemand moet hier slechte ervaringen mee hebben? ik ben benieuwd..
pi_48983648
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 13:45 schreef heaven7 het volgende:
Eerst goed in/op laten drogen.
heb ik gedaan, de hele nacht, zoals in de gebruiksaanwijzing staat, volgende keer spuit ik wel alleen onder mijn voeten...
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:08:44 #98
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50726031
etos verkoopt sinds kort syneo 5, zojuist een flesje meegenomen (18,90).
er staat nadrukkelijk op de verpakking dat het onder je oksels en op je voeten moet, dat geldt neem ik aan alleen maar als je ook last van zweetpootjes hebt..?

ik heb daar geen last van nl.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50728478
idd, denk het ook. Ik gebruik het ook niet op m'n voeten, want daar heb ik geen last van
Have fun...
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juni 2007 @ 20:36:43 #100
159915 -Menn0-
MNO
pi_50741369
Werkt als een tiet man

Ook tegen zweten gewoon

Perfect spul!!!
,,/
  maandag 25 juni 2007 @ 23:05:08 #101
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_50840169
Ik heb um.. inderdaad, de etos verkoopt um Ben benieuwd of t bij mij ook zo goed werkt.
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:43:07 #102
148059 Pritt
Atheïst
pi_50850188
Leuk dat het voor zo veel mensen ook zo goed werkt!

Voor mij was het destijds ook het wonderspulletje waarnaar ik opzoek was. Tegenwoordig hoef ik amper nog te gebruiken omdat mijn psyche amper nog bezig is met zich druk te maken over dat ik zou kunnen gaan zweten en daardoor zweet ik ook veel minder. Heeeeeerlijk.
pi_53937466
Vd week gekocht. Had laatste tijd last van plekken onder mijn armen. Rekening houden met kleren die je koopt.

Nu een paar dagen later: bizar. Moest vrijdag vrij inspannend werk doen: geen druppel in mijn t-shirt dat ik onder een vest had. Dag later precies hetzelfde. Vandaag de stoute schoenen aangedaan en een grijs t-shirt onder mijn motorpak aangedaan en gaan rijden. Normaal zweet ik me een ongeluk onder de oksels, maar na 1,5 uur rijden geen druppel in mn shirt!

A.s dinsdag zijn de 5 dagen voorbij en moet ik het weer opnieuw proberen. Als dit zo blijft is het echt een uitkomst.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2007 @ 00:15:04 #104
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_54395180
Ik ben al aan mijn 4e flesje toe en gebruik het sinds vorig jaar en echt waar, het is een uitkomst.
Zelfs in de winter (hallo , zelfs als het vroor had ik zweetplekken! ) had ik klotsende oksels en nu niet meer!
Ik heb wel altijd een deodorant in m'n tas, het is vast psychisch maar ik wil er 100% van overtuigd zijn dat niemand zweetgeur ruikt!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 6 november 2007 @ 10:56:27 #105
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_54400035
alleen maar positieve reacties dus, ik moet dan toch ook maar één kopen binnenkort als ik dit allemaal lees
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 6 november 2007 @ 13:47:46 #106
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_54404182
Nou niet alleen maar positieve reacties. Ik gebruik het nu al een maand en ik heb er gemengde gevoelens over. Ik zweet nog steeds vrij veel onder mijn oksels, maar gelukkig niet meer zoveel als vroeger. Ook werkt niet het vijf dagen lang; ik moet het dagelijks gebruiken wil het enig effect hebben.

Kortom het heeft wel effect, maar verre van perfect en niet geschikt voor mensen die extreem veel zweten zoals ik. Overigens is het wel 10x beter dan Odorex.
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
  FOK!fotograaf dinsdag 6 november 2007 @ 13:51:53 #107
159915 -Menn0-
MNO
pi_54404273
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 13:47 schreef Kebab het volgende:
Nou niet alleen maar positieve reacties. Ik gebruik het nu al een maand en ik heb er gemengde gevoelens over. Ik zweet nog steeds vrij veel onder mijn oksels, maar gelukkig niet meer zoveel als vroeger. Ook werkt niet het vijf dagen lang; ik moet het dagelijks gebruiken wil het enig effect hebben.

Kortom het heeft wel effect, maar verre van perfect en niet geschikt voor mensen die extreem veel zweten zoals ik. Overigens is het wel 10x beter dan Odorex.
Gebruik je het wel op je juiste manier? 30 cm van je oksel af spuiten enzo?
,,/
pi_54407574
Vijf dagen red ik ook niet, maar 3 dagen minimaal hoor.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_54411508
Syneo 5 werkt supergoed!
  dinsdag 6 november 2007 @ 20:44:45 #110
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_54413617
Ik ga ook maar weer aan de Syneo .
Ik heb - heel maf - echt tíjden geen last gehad van klotsende oksels. En sinds een week is het weer raak, opeens heb ik iedere dag weer natte plekken in mijn kleding .

Ik heb nog wel Syneo5 liggen, maar dat is al wel twee jaar oud. Zal wel niet meer goed zijn denk ik? Anders morgen maar even nieuwe halen.
Fuck the EBU
pi_54430669
het lijkt me iig geen goed idee om dat spul elke dag te gaan gebruiken (zeker niet als je weet wat er in zit). Ik zou dan helemaal kappen en wat anders zoeken...
Have fun...
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2007 @ 22:32:37 #112
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_54588089
Elke dag is volgens mij ook niet goed. Het is best agressief spul en ik heb niet echt het idee dat bij dagelijks (elke dag) gebruik het je oksel huid ten goede komt.
Ik gebruik het om de 3 a 4 dagen, soms een hele week niet en ook dan zweet ik niet.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_54588655
Odorex hier, werkt ook perfect
pi_54910130
Syneo 5 klinkt wel als een uitkomst! Maareh.. jullie gebruiken nog wel gewone deo ernaast om zweetluchten tegen te gaan?
  donderdag 29 november 2007 @ 08:42:02 #115
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_54912617
Ik gebruik standaard nog wel deo. En eigenlijk barweinig Syneo 5, vergeet het steeds, omdat het eig savonds opgedaan dient te worden.
Probleem vaak is dat je dan uit andere openingen gaat zweten, maargoed, het is wel het proberen waard
  donderdag 29 november 2007 @ 10:38:54 #116
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_54914522
Ik gebruik nu gewoon Dove Dry, werkt ook wel redelijk goed.
pi_58276674
Ik ben ook uitermate tevreden over Syneo 5, maar ik vind het af en toe wel een beetje irritant om op te spuiten. Heb vaak het gevoel dat na 3 keer spuiten niet goed gericht heb en dus niet mijn hele oksel heb gepakt. Hoe doen jlulie dit?

Het zou wel een stuk makkelijker zijn als dit in een roller-variant komt, dan weet je in ieder geval zeker dat je je hele oksel kan insmeren
Chuck Norris has the greatest Poker-Face of all time. He won the 1983 World Series of Poker, despite holding only a Joker, a Get out of Jail Free Monopoloy card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game UNO.
pi_58276770
voor mijn gevoel werkt sineo5 niet beter dan odorex extra dry ( is ie alleen 5 keer zo duur )
odorex is er wel in een roller geloof ik nu
  donderdag 24 april 2008 @ 20:48:16 #119
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_58286868
Odaban pwned ze allemaal. Dat is Syneo in het kwadraat.
pi_58287497
Is dit ook geschikt voor als je een snel zwetende aars hebt?
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_58288488
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Odaban pwned ze allemaal. Dat is Syneo in het kwadraat.
Vond Odaban maar niks . Klein flesje, onhandig spuit/sproei ding waar je 100x op moet drukken voordat er voldoende hoeveelheid uitkomt. Nee hoor echt syneo 5 ftw!
pi_58288541
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:59 schreef EasyDakota het volgende:
Ik ben ook uitermate tevreden over Syneo 5, maar ik vind het af en toe wel een beetje irritant om op te spuiten. Heb vaak het gevoel dat na 3 keer spuiten niet goed gericht heb en dus niet mijn hele oksel heb gepakt. Hoe doen jlulie dit?
Een 4e keer spuiten misschien..?
  FOK!fotograaf donderdag 24 april 2008 @ 22:59:34 #123
159915 -Menn0-
MNO
pi_58290359
Of een 5e keer
,,/
pi_58362166
Ik ben ooit eens naar de huisarts geweest en die schreef me toen ook iets voor.
Weet ff niet hoe het heet maar je moet het op een watje doen, onder je oksels deppen en dat 3 nachten achter elkaar doen. (mag langer maar na teveel gebruik kan het gaan irriteren)
En ik ben daarna gegarandeerd een maand lang droog onder mn oksels.
Begin je er na een maand weer ietsje last van te krijgen, gewoon weer paar dagen deppen en je bent er weer van af, echt ideaal.
  maandag 28 april 2008 @ 17:10:49 #125
214067 Kenneh
flippy bitty
pi_58362233
syneo werkt perfect hier, gebruik het al tijdje, nergens last van
"Jah put an angel over me"
Buju Banton
pi_58688102
Vandaag gekocht; toevallig de laatste.
Wel duur 19.95
Binnenkort ervaring van mij
  vrijdag 16 mei 2008 @ 10:54:16 #127
148059 Pritt
Atheïst
pi_58701548
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 17:54 schreef Beach het volgende:
Vandaag gekocht; toevallig de laatste.
Wel duur 19.95
Binnenkort ervaring van mij
Ach, het is het dubbel en dwars waard.
Ik heb een half jaar Syneo gebruikt, door die droge periode dacht ik niet eens meer aan mijn oksels en op een of andere manier door die nieuwe mindset zweet ik nu amper meer. Als je zweet en je denkt eraan zweet je alleen maar weer meer. Ik ben dit product erg dankbaar.
pi_58716924
Gisteravond opgedaan.
Vandaag hard gewerkt en mn oksels bleven droog wel voelde mn hoofd extra verhit aan
  FOK!fotograaf zaterdag 17 mei 2008 @ 01:06:03 #129
159915 -Menn0-
MNO
pi_58719629
Ja dat had ik de eerste keer ook, zweette opeens veel in mn gezicht...
,,/
pi_58766388
Ik heb er ook last van, maar moet je persee je oksels scheren of heb ik dat verkeerd geinterpeteerd?
Hier uw reclame?
voor nog geen 10¤ per week
  FOK!fotograaf maandag 19 mei 2008 @ 19:39:08 #131
159915 -Menn0-
MNO
pi_58766868
Nee je moet na dat je je oksels geschoren hebt 1 of dagen niet dat spul opspuiten geloof ik.
,,/
pi_58769010
quote:
Op maandag 19 mei 2008 19:39 schreef -Menn0- het volgende:
Nee je moet na dat je je oksels geschoren hebt 1 of dagen niet dat spul opspuiten geloof ik.
Maar je moet dus je oksels scheren?
Hier uw reclame?
voor nog geen 10¤ per week
pi_58769219
Moet niet, maar beetje bijknippen kan toch nooit kwaad.
pi_58956748
hallo allemaal,
Ik heb diverse forums over overmatig zweten gelezen en diverse hulpmiddelen tegengekomen.
Zelf gebruik(te) ik odorex extra dry. In begin, zoals zovelen melden, een supermiddel maar na het 2e flesje werkte het bijna niet meer. Daarbij veel last van slapeloze nachten vanwege het jeuken en prikken, met als resultaat: klotsende oksels. Frustrerend. Ik merk zelf dat ik zweetoksels krijg zodra ik een strak shirtje aan doe: psychisch denk ik want ik ben o zo bang dat je zweetplekken ziet. Laatst van een forum de pads ontdekt. Leuk bedacht maar die had ik na een halve dag in mijn taille hangen en ik ging er eigenlijk nog meer van zweten. Na het lezen van de forums heb ik syneo bij een drogisterij besteld en morgen kan ik hem ophalen. Ik ben zeer benieuwd hoe het bij mij gaat werken. Ik hoop alleen maar dat ik nu niet extra zweethanden ga krijgen.
Bij het kruidvat zag ik ook therme behandelspray staan, heeft iemand daar ervaring mee?
Verder vind ik het super dat je lekker anoniem over je frustraties en angsten kunt schrijven en delen met anderen. Ik laat gauw weten hoe het mij bevallen is.
Als laatste mijn tip voor niet fris ruikende kleding. Ik gebruik altijd vanisch vloeibaar (2 vloeistoffen roze en wit in een fles) en spuit deze rechtstreeks op de plekken.. even in laten werken en wassen in de wasmachine. Werkt perfect en ook tegen gele vlekken van zweten en deo's.
pi_59027475
Het is 2 dagen geleden dat ik syneo 5 gebruikt heb maar helaas werkt het bij mij niet. Ook bij Syneo heb ik de halve nacht wakker gelegen van het geprikkel en gejeuk. 's Nachts waren mijn oksels al nat maar toch de gehele dag erop vrij droge oksels gehad. Vanmorgen was het goedje al weer uitgewerkt.
Ik ga het toch nog een paar keer proberen in de ijdele hoop dat het "tijd nodig heeft". Zoveel enthousiaste gebruikers: waarom ik niet????
pi_59154886
Ik heb odorex extra-dry geprobeerd, maar dat hielp niet. Zou syneo dan wel helpen of is het allebei hetzelfde?
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:19:34 #137
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_59154900
Ik vind syneo beter werken. gebruik het sinds kort weer (dacht dat het niet werkte) maar het werkt toch wel
pi_60111110
Odorex extra dry werkt bij mij wel, alleen als ik het 2/3 keer in de maand gebruikt. Dan werkt het één dag Anders raak ik immuum ofzo voor dat spul... Ja heel vaag ik weet het, maar het is wel zo

Ik ga morgen Syneo 5 kopen! Moet je dan de volgende ochtend je oksels extra goed wassen? Of gewoon normaal? Of gewoon helemaal niet?

Hopen dat dat spul 24/7 werkt!
pi_60114776
's Avonds douchen. Dan even je oksels laten drogen en als ze goed droog zijn Syneo opspuiten. Dan kan het 's nachts goed intrekken. Staat ook op de gebruiksaanwijzing.
pi_60143942
Heb gisteravond voor het eerst opgedaan!
pi_60146448
Axe Dry is bagger merk ik; syneo5 doet wel wat het belooft
pi_60146627
Ben droog
pi_60147286
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:50 schreef Pinkietje het volgende:
Ben droog
Ik wil een flauwe grap maken over nat
Maar hoe vaak begruik jij het? Ik eigenlijk eens in de twee weken.
pi_60147475
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:20 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik wil een flauwe grap maken over nat
Maar hoe vaak begruik jij het? Ik eigenlijk eens in de twee weken.
Hehehe

ik 'begruik' ( ) het denk ik gewoon om de 5 dagen ofzo... Of gewoon als het niet meer werkt!
Gisteren mee begonnen namelijk!
pi_60148011
Ik gebruik het ook, maar je zou toch denken dat zweet er ergens uit moet komen? Ken meer mensen die het gebruiken en sommigen krijgen last van zweet in de nek/op buik enzo.
pi_60151908
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 16:57 schreef Lennox het volgende:
Ik gebruik het ook, maar je zou toch denken dat zweet er ergens uit moet komen? Ken meer mensen die het gebruiken en sommigen krijgen last van zweet in de nek/op buik enzo.
Ik zweet nergens extra ofzo

Had ik bij Odorex extra dry ook niet...
pi_60168143
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 15:50 schreef Pinkietje het volgende:
Ben nog steeds droog
pi_60191594
Dag 3: Nog steeds droog
pi_60191696
Het is toch ook nog niet echt warm?? dus een echte test is het nog niet.
pi_60191728
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:55 schreef Stansfield het volgende:
Heb vandaag gewinkeld en in die benauwde kledinghokjes krijg je het echtttt wel warm...
Bleef kurkdroog!
pi_60191746
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:55 schreef Stansfield het volgende:
En oja.. Voor de mensen die echt overmatig zweten maakt het niet uit of het warm is of niet...
Die zweten ook als ze buiten lopen en het is - 10 graden
pi_60191782
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:57 schreef Pinkietje het volgende:

[..]

Heb vandaag gewinkeld en in die benauwde kledinghokjes krijg je het echtttt wel warm...
Bleef kurkdroog!
Dat is waar ja, dat is wel iets waar je het erg warm van krijgt. Of lekker met je jas in winkels lopen ook zo lekker warm.

Dus op zich wel een goede test dan
pi_60191940
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 15:59 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Dat is waar ja, dat is wel iets waar je het erg warm van krijgt. Of lekker met je jas in winkels lopen ook zo lekker warm.

Dus op zich wel een goede test dan
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:06:30 #154
148059 Pritt
Atheïst
pi_60191948
Ja tuurlijk werkt het nog!
Welkom in de toffe club van Syneo 5 gebruikers.
pi_60192115
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:06 schreef Pritt het volgende:
Wist ik het maar eerder dat dat spul werkt
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:20:18 #156
148059 Pritt
Atheïst
pi_60192271
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:13 schreef Pinkietje het volgende:

[..]

Wist ik het maar eerder dat dat spul werkt
Je hebt teveel hachelijke ervaringen met zweetmomenten gehad?
pi_60192342
Ik gebruik het ook
Noot noot.
pi_61170239
Klein vraagje;
Heb gister voor het eerst syneo 5 gebruikt.. damn zelfs tijdens het fitnessen nergens last van (terwijl normaal na de eerste oefening..).. hoop dat m'n lichaam er nooit imuum of wat dan ook voor wordt
Maargoed, als ik dus zware inspanning verricht (zoals fitness) waardoor ik meer (hoor te) zweten en vaker douche.. moet ik het dan alsnog om de 5 dagen opdoen of al eerder?
En ik lees de ene doet wel gewoon deo op de ander niet.. kan het wel of niet?
pi_61309489
Het werkt niet op alle plekken trouwens...
  dinsdag 2 september 2008 @ 08:20:11 #160
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61313401
@ vincitore:
gewoon uitproberen, probeer in iedergeval de tussenperiode tussen opdoen rond die vijf dagen te houden. Is het eerder uitgwerkt, spuit je eerder.
En deo, tja, geeft het je een prettig gevoel, gewoon doen, anders niet. Je zult vanzelf wel merken of het een ander resultaat geeft
pi_61957871
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 16:06 schreef Pritt het volgende:
Ik meld me bij dezen aan bij de toffe club van Syneo 5 gebruikers.

Nu maar hopen dat ik waar voor mijn geld krijg.
pi_61962639
syneo 5
geweldig spul, het is het geld echt waard
  † In Memoriam † zondag 22 maart 2009 @ 12:11:23 #163
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_67289142
Schop! Tegenwoordig heeft de Etos het gewoon in het schap staan, heb er van de week nog een gescoord. Scheelt weer bestellen .
pi_67289919
Maar het is nog steeds vet duur.
Daarom heb ik pas dat Odorex extra dry gekocht.
pi_67297423
Gisteren gekocht bij 't Kruidvat. Nu maar hopen dat 't ook echt werkt.
pi_67300982
tvp
pi_67408526
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:34 schreef S64 het volgende:
Gisteren gekocht bij 't Kruidvat. Nu maar hopen dat 't ook echt werkt.
Nog wat nieuwe ervaringen

Dag 0: 's avonds opgedaan; wat branderig, maar viel verder mee.
Dag 1: met opzet strak t-shirt aangedaan; actief vanalles gedaan; helemaal droog gebleven
Dag 2: dun shirt gedragen waar normaal na 5 minuten al plekken in zaten; veel gefietst; droog!
Dag 3: t-shirt, trui, veel gedaan.. normaal was alles helemaal nat 's avonds, nu niets!
Dag 4: zelfde; alleen het hardlopen 's avonds was teveel van het goede, maar das niet zo belangrijk

Het enige wat ik gemerkt heb ik dat m'n oksels wel wat klam worden, maar verder niet meer nat of straaltjes zweet . Het komt dus niet m'n in m'n t-shirt waardoor het de hele dag mooi droog blijft. Wat een goed gevoel!
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Pritt het volgende:

[..]

Ach, het is het dubbel en dwars waard.
Ik heb een half jaar Syneo gebruikt, door die droge periode dacht ik niet eens meer aan mijn oksels en op een of andere manier door die nieuwe mindset zweet ik nu amper meer. Als je zweet en je denkt eraan zweet je alleen maar weer meer. Ik ben dit product erg dankbaar.
Dat herken ik. Als ik de deur uit stapte was ik al bang dat ik teveel deed en dat ik weer ging zweten. Resultaat: paar minuten later was het weer zover. Afgelopen dagen was wel een goede test, want ik heb er continu aan zitten denken: mocht ik gaan zweten, dan werkt dit syNeo niet, dus high stress levels Maar het werkt! Hopelijk is het stress-gezweet hierdoor helemaal afgelopen nu

syNeo 5 fans: +1
  zaterdag 28 maart 2009 @ 16:10:30 #168
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_67495678
Mijn huisarts adviseerde mij Aluminiumchloride (15%) o.i.d. Werkt hetzelfde en kost per fles (100ml voor een flink aantal weken) 1,30 euro bij de apotheek. Had volgens haar eenzelfde werking, maar kost werkelijk niets
pi_67522141
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 16:10 schreef detulp050 het volgende:
Mijn huisarts adviseerde mij Aluminiumchloride (15%) o.i.d. Werkt hetzelfde en kost per fles (100ml voor een flink aantal weken) 1,30 euro bij de apotheek. Had volgens haar eenzelfde werking, maar kost werkelijk niets
Heb je het toevallig zelf al geprobeerd? En hoe beviel het? Als het echt hetzelfde werkt scheelt dat natuurlijk toch weer geld.
  zondag 29 maart 2009 @ 17:20:34 #170
55709 Stereotomy
pi_67522512
Hm, helaas werkt het niet voor mensen met een zweetgezicht, alleen voor klotsoksels

Nouja, het zal voor je gezicht ook wel werken, maar om dat nou helemaal uit te gaan smeren daar
pi_67644876
heejj,,

Ik hoor dat je syneo5 in DA kunt kopen maar wat voor winkel is dat?
Want ik ken die winkel niet, of heb je die winkel alleen in Nederland?
Weet er ook iemand waar je syneo ergens in België kan kopen?

X
pi_67652634
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, helaas werkt het niet voor mensen met een zweetgezicht, alleen voor klotsoksels

Nouja, het zal voor je gezicht ook wel werken, maar om dat nou helemaal uit te gaan smeren daar
Juist wel!
Met uitgaan hoef ik nooit meer constant m'n voorhoofd af te vegen
  vrijdag 3 april 2009 @ 04:43:21 #173
55709 Stereotomy
pi_67665460
Um, dus je dept ook je voorhoofd, net onder je haarlijn?
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:09:36 #174
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_67667033
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:09 schreef Kwelit het volgende:

[..]

Heb je het toevallig zelf al geprobeerd? En hoe beviel het? Als het echt hetzelfde werkt scheelt dat natuurlijk toch weer geld.
Ik heb het alleen geprobeerd voor mijn oksels en voeten en daar werkte het echt super! Na drie dagen al effect en sindsdien doe ik het een of twee keer per week lichtjes op. Deodorant is overbodig
pi_67987461
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:09 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Ik heb het alleen geprobeerd voor mijn oksels en voeten en daar werkte het echt super! Na drie dagen al effect en sindsdien doe ik het een of twee keer per week lichtjes op. Deodorant is overbodig
Hmm, als mijn Syneo flesje op is ga ik dit toch maar eens proberen dan, thanks !
pi_67987584
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:13 schreef _Pliien__ het volgende:
heejj,,

Ik hoor dat je syneo5 in DA kunt kopen maar wat voor winkel is dat?
Want ik ken die winkel niet, of heb je die winkel alleen in Nederland?
Weet er ook iemand waar je syneo ergens in België kan kopen?

X
DA is een drogisterij. Zie anders www.da.nl. Ik heb geen flauw idee waar je dit in Belgie zou kunnen kopen, maar je kunt het wel bestellen op www.drogisterij.net. Ze verzenden ook naar Belgie. (Ik moet wel zeggen dat het op hun website duurder is dan in de winkel).
pi_67990961
Na alle ervaringen die ik hier had gelezen wilde ik de gok wagen !
Afgelopen week ook maar eens syneo 5 gekocht bij kruidvat rond de 18 euro !
Nou het werkt echt 100 %
Normaal als ik een shirt aan heb , was ik binnen een uur zeik nat onder me oksel nu al 5 dagen geen last meer van !
Loslaten, is het ultieme houden van.
  donderdag 23 april 2009 @ 11:00:24 #178
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68297472
Gister weer eens gebruikt.. en vandaag slaat het allemaal naar m'n handen. Heel irritant
pi_68312925
Ik gebruik het ook, maar ik zou dat chemische goedje echt niet op mijn voorhoofd smeren...

En daarnaast zorgt het ervoor dat je lokaal (dus waar je het gebruikt) minder zweet, maar je lichaam moet nog steeds afkoelen, dus zweet je ergens anders meer... dus zou het alleen op de plekken gebruiken waar je het echt nodig hebt...

My 2 centen...
Have fun...
  vrijdag 24 april 2009 @ 08:46:40 #180
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68327081
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef Handschoen het volgende:
Ik gebruik het ook, maar ik zou dat chemische goedje echt niet op mijn voorhoofd smeren...

En daarnaast zorgt het ervoor dat je lokaal (dus waar je het gebruikt) minder zweet, maar je lichaam moet nog steeds afkoelen, dus zweet je ergens anders meer... dus zou het alleen op de plekken gebruiken waar je het echt nodig hebt...

My 2 centen...
Klopt het moet er toch altijd ergens uit. De vraag is alleen waar en wat prettig is. Maar dat het zo naar m'n handen zou slaan had ik niet verwacht. Dus dat gaan we niet meer doen
pi_68328911
Van de week ga ik dit spul ook maar halen. Jullie verhalen klinken geweldig, alhoewel ik het eerlijk gezegd nog niet zo goed kan geloven, ik moet het zelf maar ondervinden. Bij de minste of geringste inspanning zweet ik al, daarnaast ook nog in situaties als ik mij ongemakkelijk en gespannen voel, erg vervelend.
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:10:41 #182
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_68329335
Ik had ook altijd wel last van wat "overmatig" zweten maar sinds ik de deo van Vichy heb, heb ik daar geen last meer van, het duurt wel even een week voordat het werkt. Je moet wel de roller deo nemen want de spuit deo schijnt niet goed te helpen!

Deo is trouwens alleen te koop bij de apotheek!
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:09:04 #183
242543 R-m-a
Ik vind pizza's tof
pi_68332917
Hallo,

Ik ben ook een zeer degelijke zweter. Zweet me al rot wanneer ik met mn ogen knipper. Gebruikte daarom al wel Odorex Extra Dry. Werkte prima onder de oksels, alleen... het jeukte als een malle als je dat onder je oksels depte. Zo erg, kon er dan niet v slapen.

Syneo 5 gisteravond opgedaan, prikte stuk minder en ga vandaag de proef op de som nemen of t werkt. Ben dus benieuwd.

En hopelijk gaat het zweet zich niet massaal naar mn rug verplaatsen
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:13:34 #184
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68333047
Het is even uittesten waar het precies naartoe gaat. Toen ik het vorig jaar gebruikte had ik geen last dat het naar m'n handen stroomde.
Maar het werkt dus wel. Alleen is het menselijk lichaam zo irritant hehe.
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:13:54 #185
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_68724963
Kickje!

Ik heb het ook gekocht en gisteravond voor het eerst gebruikt (moet morgen hele dag in pak, da's niet fijn voor iemand die snel zweet).

Vandaag gaat boven verwachting. Geen zweet te zien. Het irriteert wel in lichte mate, hoop dat dat niet erger wordt als je het vaker gebruikt.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_68851408
het probleem wat ik heb : Ik transpireer niet echt veel maar het probleem is dat ik als het wat warmer is en witte kleding draag ik daarop geelachtige vlekken krijg onder mijn oksels. Is dit door mjn deodorant? of zweet?
pi_68918651
Werkt het overigens ook tegen de geur?
  maandag 11 mei 2009 @ 21:13:43 #188
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_68918919
quote:
Op maandag 11 mei 2009 21:06 schreef Pallas_Athena het volgende:
Werkt het overigens ook tegen de geur?
Het is eigenlijk juist tegen de geur. Minder zweten is een prettige bijkomstigheid.
It was delicious.
pi_68920085
Maar bij mij werkt het sinds ik ermee begon een stuk minder...
Have fun...
pi_69296024
Ik had nog een vraagje over syneo 5 moet je het persee in de avond aanbrengen?
want overdag zou toch ook kunnen als je het gewoon goed laat opdrogen?
  zondag 24 mei 2009 @ 18:28:31 #191
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_69357820
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:34 schreef t.eijee het volgende:
Waarom zou je dat doen?

Met ander woorden: wat is het voordeel om het NIET 's avonds te doen?
It was delicious.
pi_70224547
Is het ook verkrijgbaar in België?
pi_70234284
quote:
Op zondag 21 juni 2009 16:30 schreef Roelert het volgende:
Is het ook verkrijgbaar in België?
Denk het wel. Ik heb het zelf bij kruidvat gekocht in Nederland.
Kruidvat zit toch ook in Belgie ?
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_70235597
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:34 schreef t.eijee het volgende:
Ja want 's nachts zweet je minder en trekt het beter in.
Noot noot.
pi_70528176
Nou heb het nu 3 dagen achter elkaar onder gespoten en na een werkdag ruik ik toch nog wel een beetje een vaag luchtje, terwijl ik er ook deo op heb gespoten.

Voor mij helpt het niet echt dus.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:12:27 #196
148059 Pritt
Atheïst
pi_70528439
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Nou heb het nu 3 dagen achter elkaar onder gespoten en na een werkdag ruik ik toch nog wel een beetje een vaag luchtje, terwijl ik er ook deo op heb gespoten.

Je moet het ook niet 3x achter elkaar gebruiken.
Gewoon 1x goed.
pi_70528522
Eerst Odorex extra dry geprobeerd, na 3 maanden werkte het niet meer
Daarna syneo 5 geprobeerd en het werkt nog steeds , 1x per week en geen natte oksels meer. Volgende keer koop ik wel de roller want dat spuitflesje is niet zo handig.
pi_70529950
Tvp, morgen maar even langs de Kruidvat gaan
pi_70535152
odaban is schitterend! Ik gebruik dat enkel voor mijn hoofd, gezicht. moet wel zeggen een wondermiddel!
het is wel een beetje ambetant dat je dat enkel online kan kopen.
maar heeft iemand ervaring met syneo5 OP het aangezicht????
(staat nergens op dat je op het aangezicht mag dus..)
  † In Memoriam † woensdag 1 juli 2009 @ 04:09:13 #200
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_70535753
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:06 schreef SimtekF1 het volgende:

Dan heb je duidelijk de moeite niet genomen om het flesje te lezen of de beschrijving die erbij zit. 3 Dagen achter elkaar spuiten staat NERGENS, je moet het om de 4/5 dagen gebruiken. Dan heb je pas een optimale werking. En het is een anti transpirant he, anti zweten, anti vocht. Het vage luchtje wat je tegenkomt is waarschijnlijk de overdaad aan Syneo 5 omdat je het te veel gebruikt.
Ik hoef het tegenwoordig meer 1x per week te gebruiken. En ik gebruik sowieso (ofzo) altijd deo om zeker te zijn van frisse oksels.

En ik wist het al maar spuit het NOOIT onder je oksels na het scheren , ik was even vergeten dat ik verse gladde okseltjes had en spoot het er zo onder. Ik merkte het de volgende dag, geïrriteerde oksels zijn niet lekker met dit weer .
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:04:56 #201
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_70542256
Zijn er ook gebruikers van een van deze deo's die ook last hebben van eczeem?

Ik krijg nl met dit weer van kleffe oksels sneller last van eczeem bij mn oksels, maar om daar "gewone" deo op te gebruiken is niet te doen (voor de mensen die scheren: neem irritaties als je na het scheren deo gebruikt, vermenigvuldig dat maal 30 en je hebt een beetje het idee hoe het voelt als ik deo op eczeem plekken gebruik)

Ik heb trouwens geen parfum allergie, dus daar gaat het niet om
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:18:40 #202
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_70542640
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:04 schreef GimmeGore het volgende:
Zijn er ook gebruikers van een van deze deo's die ook last hebben van eczeem?
geen eczeem, maar wel altijd geirriteerde en open plekjes in mn oksels. Syneo opdoen doet dan echt stervensveel pijn Odorex en alle andere goedjes net zou goed trouwens..
pi_70543415
Ik heb ook van die geïrriteerde oksels. Odorex was echt vreselijk, dat prikte enorm maar het hielp wel voor 3 maanden. Met syneo minder last van pijn, maar prettig is anders.
pi_70578784
Dat spul werkt echt goed
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:52:20 #205
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70578897
Niemand krijgt door dat spul last dat het uit andere openingen komt zetten? Bij mij ging het de ene keer naar m'n voorhoofd, de andere keer naar m'n rug en de laatste keer naar m'n handen
pi_70579203
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Niemand krijgt door dat spul last dat het uit andere openingen komt zetten? Bij mij ging het de ene keer naar m'n voorhoofd, de andere keer naar m'n rug en de laatste keer naar m'n handen
Same here... Hetgene wat het tegenhoud moet er ergens anders weer uit...
Have fun...
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:05:26 #207
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70579257
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:03 schreef Handschoen het volgende:

Same here... Hetgene wat het tegenhoud moet er ergens anders weer uit...
Als het nou m'n voeten waren geweest vond ik het niet erg .. maarja
  vrijdag 3 juli 2009 @ 14:15:09 #208
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_70612032
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 13:52 schreef Cuegirllie het volgende:
ik heb dat ook nu een lelijk gutsend voorhoofd.. ik stop er maar weer mee, zweet liever onder mn oksels dan op mn voorhoofd
  vrijdag 3 juli 2009 @ 14:23:29 #209
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70612363
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik heb dat ook nu een lelijk gutsend voorhoofd.. ik stop er maar weer mee, zweet liever onder mn oksels dan op mn voorhoofd
dat had ik dus ook.. oksels is dan nog een aaantrekkelijker gezicht dan op je gezicht vind ikzelf dan
pi_70615993
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 14:05 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Als het nou m'n voeten waren geweest vond ik het niet erg .. maarja
Om nou de hele dag met zweetvoeten te lopen lijkt me ook niks . Dan maar verspreid reguleren over de rest...
Have fun...
  vrijdag 3 juli 2009 @ 16:34:21 #211
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_70617173
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 16:03 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Om nou de hele dag met zweetvoeten te lopen lijkt me ook niks . Dan maar verspreid reguleren over de rest...
Zweetvoetemn heb ik toch al
pi_70711903
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 04:09 schreef Skaai het volgende:

[..]

Dan heb je duidelijk de moeite niet genomen om het flesje te lezen of de beschrijving die erbij zit. 3 Dagen achter elkaar spuiten staat NERGENS, je moet het om de 4/5 dagen gebruiken. Dan heb je pas een optimale werking. En het is een anti transpirant he, anti zweten, anti vocht. Het vage luchtje wat je tegenkomt is waarschijnlijk de overdaad aan Syneo 5 omdat je het te veel gebruikt.
Ik hoef het tegenwoordig meer 1x per week te gebruiken. En ik gebruik sowieso (ofzo) altijd deo om zeker te zijn van frisse oksels.

En ik wist het al maar spuit het NOOIT onder je oksels na het scheren , ik was even vergeten dat ik verse gladde okseltjes had en spoot het er zo onder. Ik merkte het de volgende dag, geïrriteerde oksels zijn niet lekker met dit weer .
Tuurlijk heb ik de bijsluiter wel gelezen, maar na de 1ste dag rook het nog niet heel super fris. (incl. deo)
Vandaar dat ik het nog 2 keer onder heb gespoten.
pi_70713858
Vandaag zag ik in de Kruidvatfolder dat ze syneo 5 daar nu ook hebben (iig er stond nieuw bij). Nu voor 14,95 (volgens mij) ipv 18,95
pi_71093500
Ik zit te twijfelen welke ik zal kopen. Vichy, Therme, of Syneo 5.
Met odorex extra dry amper nog zweetplekken. Maar soms wel snel een lichte zweetgeur, vooral met die hitte.
pi_71101807
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 04:09 schreef Skaai het volgende:

[..]

Dan heb je duidelijk de moeite niet genomen om het flesje te lezen of de beschrijving die erbij zit. 3 Dagen achter elkaar spuiten staat NERGENS, je moet het om de 4/5 dagen gebruiken.
SimtekF1 heeft de gebruikersaanwijzing juist heel goed gelezen
quote:
5. Als syNeo 5 is uitgewerkt, opnieuw aanbrengen.
Bij sommige mensen werkt het nu 1maal niet meteen, of helemaal niet.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 01:03:02 #216
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_71167975
Weet iemand bij welke drogisterij de Syneo het goedkoopst is? Ik wil 'm zeker gaan proberen, maar het is wel duur.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 07:40:27 #217
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_71169835
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 01:03 schreef morgane het volgende:
Weet iemand bij welke drogisterij de Syneo het goedkoopst is? Ik wil 'm zeker gaan proberen, maar het is wel duur.
Het lijkt inderdaad duur, dat klopt. Maar wat mensen vergeten, is dat je een paar maanden met zo'n flesje doet
Ik ben van pindavlees
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:32:42 #218
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_71171040
Ja daar heb je ook wel gelijk in maar heb hier een paar drogisterijen in de buurt zitten, dus kan net zo goed de goedkoopste uitzoeken. Alle beetjes helpen
pi_71487143
Volgende week ga ik op "sportvakantie", zo noem ik het maar even, een weekje op vakantie met toch intensief bewegen. Ook ik heb last van veel transpiratie en ik ben die natte plekken in de gekleurde t-shirts nou wel beu.
Ik wil de Syneo 5 gaan proberen, wel prijzig, maar ach ik "denk" de moeite waard als ik het lees van de anderen.
Als je Syneo 5 aanbrengt werkt het dan meestal gelijk 5 dagen (dus 5 dagen geen of bijna geen transpiratie) ?

Groeten,
Lisanne
pi_71488056
Ik heb syneo nu een week en het bevalt goed. 1x redelijk droog en klein beetje geur. 2x alles goed.
pi_72681484
Dag iedereen,

Vraagje: er staat dat je na het scheren, 2 dagen (48uur) moet wachten alvorens seneo aan te brengen.

Maar hoeveel uur moet je wachten om je te scheren NA het aanbrengen?

groetjes
pi_72682367
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:08 schreef Nopke het volgende:
Dag iedereen,

Vraagje: er staat dat je na het scheren, 2 dagen (48uur) moet wachten alvorens seneo aan te brengen.

Maar hoeveel uur moet je wachten om je te scheren NA het aanbrengen?

groetjes
maakt niet uit denk ik.
als je het aanbrengt vlak nadat je je geschoren hebt, stel ik me zo voor dat je oksels wegbranden, vandaar die melding (denk ik)
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † zaterdag 12 september 2009 @ 21:08:22 #223
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_72683422
Oh als ik het vanavond opsmeer kan ik mijn oksels morgenavond gewoon scheren hoor . Het trekt goed in je huid, het is niet dat je het 'eraf' scheert. Achteraf branden doet het iig nooit bij mij
  † In Memoriam † zaterdag 12 september 2009 @ 21:10:52 #224
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_72683500
Oh als je het in de drogisterijen te duur vind, ik zie 'm online al voor 16,90, zelfs zonder verzendkosten.
Ik zie trouwens ook dat er Syneo 5 handcreme bestaat tegen overmatige zweetklauwen, wat tof .
pi_72692255
Als dat allemaal niet helpt, Botox in laten spuiten. Kan in je handen, oksels, maar niet onder je voeten. Een vriendin van mij doet het al jaren, die had zoveel last, dat ze niet eens iemand een hand kon geven en nu prima, geen druppel meer!
pi_72694945
ok super, dank je.

Want het leek me anders nogal raar. Als je al 2 dagen moet wachten alvorens het aan te brengen en dan nog eens na het aanbrengen 2 dagen, dan kan je gewoonweg 4 dagen in de week je niet scheren

dan mag ik het morgen avond aanbrengen. Ik ben benieuwd of het werkt bij mij

[ Bericht 0% gewijzigd door Nopke op 13-09-2009 12:26:41 (tikfout) ]
pi_73117157
Heb t net voor het eerst opgespoten, hoop dat het werkt
pi_83601332
werkt het ook als ik in de zon gaat liggen?
pi_83604447
- Verkeerde topic -
Noot noot.
  † In Memoriam † zaterdag 3 juli 2010 @ 14:59:05 #230
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_83608548
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 11:08 schreef Toure het volgende:
werkt het ook als ik in de zon gaat liggen?
Voor je oksels in ieder geval
pi_90020980
Late reactie zie ik..
Maar... Geweldig spul! echt super..
Sinds gister gebruikt, dus niet zoveel ervaring, maar vandaag geen druppel zweet onder mn oksels.. normaal stroomt het eruit.. super! hopelijk blijft het zo goed werken..
ook nog geen last gehad dat het op andere plaatsen erger zweet..
kost wat, maar je hebt ook wat!:)
F*ck.
pi_90021155
Heb je je daarvoor speciaal geregistreerd? :D
Noot noot.
pi_90030527
ehmm nee :P was al een tijdje geregistreerd hier :P
maar tijden niet ingelogt.. en niks met dit accountje gedaan.. ;)
F*ck.
pi_96709699
Ik heb laatst syneo 5 gekocht. De 1ste keer opdoen werkte het 3 dagen, de vierde dag al veel minder en had ik spijt dat ik geen gewone deo meer had opgedaan. De 2de x gebruiken werkte het zelfs de 3de dag al minder. Nu na de 3de x opdoen begon het heel erg te pikken. Dit is dus de eerste dag van mijn 3de x opdoen en het heeft niet gewerkt. Ik heb de hele dag lopen stressen. Nu de 4de opdoen ging het weer heel erg pikken, mijn oskels zijn wel erg droog dus misschien heeft dit ermee te maken? Ik heb laatst ook iets over odaban gelezen maar dat moet je via internet bestellen, en stel dat het ook niet werkt dan heb ik 45 euro aan spullen opgedaan die ik niet eens gebruik?
Kan iemand me aub helpen, ik weet dat dit toppic al lang niet meer actief is maar toch...!
pi_97085180
Hoi keepittogether!

Syneo werkt bij mij geweldig, heb er geen klachten over. Werk zelf ook bij een drogist en dit zijn mijn tips:
1. Zorg ervoor dat je oksels goed schoon zijn (was ze van tevoren met zeep)
2. De oksels moeten helemaal droog zijn! Als ze niet droog zijn, kan het gaan prikken.
3. Laat Syneo de hele nacht inwerken en zorg dat je het pas op doet als je daadwerkelijk naar bed gaat.
4. Haal het de volgende ochtend goed van je oksels af, neem een douche o.i.d.

Verder kun je gewoon deo erbij gebruiken als je dat wilt, doe ik zelf ook.

Misschien is het ook verstandig om 1 dag pauze in te lassen tussen de beurten door als het te erg irriteert?
Er is eventueel ook een product van Odorex, maar bij mij irriteert dit product juist.

Het droog zijn van oksels heb ik zelf ook, volgens mij is dat een bijwerking van Syneo.

Hoop dat je hier iets aan hebt!
pi_97085318
Nee hoor. Op een gegeven moment raakt je lichaam daar immuun voor, dus dan heeft Syneo geen zin meer.
Noot noot.
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2011 @ 19:26:38 #237
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_97087306
Tot op heden is mijn lichaam er nog niet immuun voor geworden, en ik gebruik het nu al 5 jaar.
pi_97089004
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef Skaai het volgende:
Tot op heden is mijn lichaam er nog niet immuun voor geworden, en ik gebruik het nu al 5 jaar.
Niet bij iedereen.
Noot noot.
  † In Memoriam † vrijdag 20 mei 2011 @ 20:52:38 #239
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_97092291
quote:
19s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:56 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Niet bij iedereen.
Daarom typ ik ook in de ik-vorm.
pi_97133395
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 18:36 schreef Nar123 het volgende:
Hoi keepittogether!

Syneo werkt bij mij geweldig, heb er geen klachten over. Werk zelf ook bij een drogist en dit zijn mijn tips:
1. Zorg ervoor dat je oksels goed schoon zijn (was ze van tevoren met zeep)
2. De oksels moeten helemaal droog zijn! Als ze niet droog zijn, kan het gaan prikken.
3. Laat Syneo de hele nacht inwerken en zorg dat je het pas op doet als je daadwerkelijk naar bed gaat.
4. Haal het de volgende ochtend goed van je oksels af, neem een douche o.i.d.

Verder kun je gewoon deo erbij gebruiken als je dat wilt, doe ik zelf ook.

Misschien is het ook verstandig om 1 dag pauze in te lassen tussen de beurten door als het te erg irriteert?
Er is eventueel ook een product van Odorex, maar bij mij irriteert dit product juist.

Het droog zijn van oksels heb ik zelf ook, volgens mij is dat een bijwerking van Syneo.

Hoop dat je hier iets aan hebt!
Ooh, dus je moet het er echt afhalen de volgende ochtend? Bij mij plakt het dan maar ik zeep er gewoon over en als ik dan de volgende ochtend douche zit die plak er nog op, dat is dus niet normaal? Heb het nu nog een paar x gebruikt en het werkt al beter maar ik heb nog wel altijd het gevoel dat ik niet lekker ruik. Dan denk ik dat ik stink maar als ik mijn t-shirt uit heb dan ruik ik niets onder mijn oksels...

Nou dankjewel voor je hulp, hoop dat het werkt :p!
pi_97152619
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef Skaai het volgende:
Hoe gebruik jij syneo 5 precies?
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2011 @ 14:17:17 #242
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_97153319
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 13:57 schreef Keepittogether het volgende:

[..]

Hoe gebruik jij syneo 5 precies?
Ongeveer om de 6/7 dagen. Ik spray het 's avonds voordat ik naar bed ga onder mijn droge oksels en laat het 's nachts intrekken. Als ik mijn oksels heb geschoren spray ik in ieder geval de komende 2 dagen niet. Soms spray ik 2 weken niet, werking is gelukkig bij mij uitstekend. Je moet zelf uitvinden wanneer je het beste kan sprayen, het werkt bij iedereen verschillend (als het al werkt :) )
pi_97161751
quote:
12s.gif Op zondag 22 mei 2011 14:17 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ongeveer om de 6/7 dagen. Ik spray het 's avonds voordat ik naar bed ga onder mijn droge oksels en laat het 's nachts intrekken. Als ik mijn oksels heb geschoren spray ik in ieder geval de komende 2 dagen niet. Soms spray ik 2 weken niet, werking is gelukkig bij mij uitstekend. Je moet zelf uitvinden wanneer je het beste kan sprayen, het werkt bij iedereen verschillend (als het al werkt :) )
Douche je ook elke ochtend? En veeg je ook het plak onder je oksels eraf of laat je dat erop zitten?
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2011 @ 20:18:03 #244
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_97169361
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 17:35 schreef Keepittogether het volgende:

[..]

Douche je ook elke ochtend? En veeg je ook het plak onder je oksels eraf of laat je dat erop zitten?
Ik douche meestal in de avond :), en ik heb geen plak onder mijn oksels de volgende ochtend hoor :D. Heb nog geen klachten gehad 14.gif
pi_97208532
quote:
6s.gif Op zondag 22 mei 2011 20:18 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik douche meestal in de avond :), en ik heb geen plak onder mijn oksels de volgende ochtend hoor :D. Heb nog geen klachten gehad [ afbeelding ]
Nee heb je geen plak??? Voel je dan niets... dat is raar
en wat voor deo gebruik je of gebruik je verder geen deo?
anders ga ik toch maar eens odoban gebruiken... schijnt ook goed ze zijn!
  † In Memoriam † maandag 23 mei 2011 @ 18:45:19 #246
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_97211643
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 17:39 schreef Keepittogether het volgende:

[..]

Nee heb je geen plak??? Voel je dan niets... dat is raar
en wat voor deo gebruik je of gebruik je verder geen deo?
anders ga ik toch maar eens odoban gebruiken... schijnt ook goed ze zijn!
Ik heb nog nooit last van een plaklaag gehad, de ochtend nadat ik het heb gebruikt. En ik gebruik verder Nivea Pure als deo, ook al een jaar of 4/5 :)
pi_97254135
quote:
12s.gif Op maandag 23 mei 2011 18:45 schreef Skaai het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit last van een plaklaag gehad, de ochtend nadat ik het heb gebruikt. En ik gebruik verder Nivea Pure als deo, ook al een jaar of 4/5 :)
Pure Invisible Roll On, bedoel je deze?
ik ga hem dit weekend kopen maar het werkt nog altijd niet optimaal syneo 5 :(
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 23:02:27 #248
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_97273907
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:22 schreef Keepittogether het volgende:

[..]

Pure Invisible Roll On, bedoel je deze?
ik ga hem dit weekend kopen maar het werkt nog altijd niet optimaal syneo 5 :(
Nee gewoon Pure Invisible spray :).

Als Syneo 5 niet optimaal bij jou werkt dan is het denk ik zonde om hem te kopen :o.
pi_97290185
Ik gebruik het al 6 jaar en ben er ook niet immuun voor, gelukkig!

Moet zeggen dat ik ook geen last heb van plaklaag onder m'n oksels...
Het is wel de bedoeling dat je nadat je het hebt opgespoten geen activiteit meer doet (dus ook geen seks...)
Misschien werkt bij jou een ander product beter, bijvoorbeeld:
- Odorex extra dry
- Therme 5 dagen anti-transpirant spray
- Rexona maximum protection

Zou niet weten waar die plak vandaan komt eigenlijk. Waar heb je het flesje gehaald? Misschien is het al over datum? Of een keer schudden voor gebruik?
pi_97291248
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2011 12:53 schreef Nar123 het volgende:
Ik gebruik het al 6 jaar en ben er ook niet immuun voor, gelukkig!

Moet zeggen dat ik ook geen last heb van plaklaag onder m'n oksels...
Het is wel de bedoeling dat je nadat je het hebt opgespoten geen activiteit meer doet (dus ook geen seks...)
Misschien werkt bij jou een ander product beter, bijvoorbeeld:
- Odorex extra dry
- Therme 5 dagen anti-transpirant spray
- Rexona maximum protection

Zou niet weten waar die plak vandaan komt eigenlijk. Waar heb je het flesje gehaald? Misschien is het al over datum? Of een keer schudden voor gebruik?
Nee dat doe ik niet. En het is niet over de datum...
Maar het is zo vervelend? ik kan niet alle producten gaan kopen als ze toch niet werken dan heb ik iets van 40 euro opgedaan aan dingen die niet werken :( ik wil ook wel een mailtje sturen naar syneo 5 zelf maar dat lukt niet. Ik ga morgen naar de dokter en ik kan het dan gelijk even vragen, want daar kun je ook spul krijgen. Ik ben echt ongelukkig :(
  donderdag 1 september 2011 @ 16:21:57 #251
293852 Lexis
That's what she said.
pi_101451596
Kleine kick!

Ik had dit topic doorgelezen en heb het dus net gekocht. :D

Scheren is niet noodzakelijk toch? Vind ik als man zelf een beetje raar, en vervelend om bij te houden. Bijwerken doe ik wel.

Vanavond maar eens doen! Ben benieuwd of het gaat werken! Als ik zweet ruik hangt het vast nog in kleding :( Nu dat er nog uit zien te krijgen :)
pi_101451673
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:21 schreef Lexis het volgende:
Kleine kick!

Ik had dit topic doorgelezen en heb het dus net gekocht. :D

Scheren is niet noodzakelijk toch? Vind ik als man zelf een beetje raar, en vervelend om bij te houden. Bijwerken doe ik wel.

Vanavond maar eens doen! Ben benieuwd of het gaat werken! Als ik zweet ruik hangt het vast nog in kleding :( Nu dat er nog uit zien te krijgen :)
Nee hoeft niet :+
Noot noot.
  donderdag 1 september 2011 @ 16:31:28 #253
293852 Lexis
That's what she said.
pi_101451857
quote:
19s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:24 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Nee hoeft niet :+
Oke top :) Ik had altijd Axe deospray, maar het maakt van de zweetgeur een nog onaangenamere geur die ook veel sterker lijkt. Ook met rijlessen had ik aardig wat shirts volgezweten, dus het was gewoon niet zo prettig meer. Ik ben benieuwd of dit gaat werken! (nouja, moet bijna wel met al die goede reacties :) )
  † In Memoriam † vrijdag 2 september 2011 @ 08:29:42 #254
34726 Fratz
Max
pi_101478713
Ik gebruik Rexona maximum protection, werkt heel goed bij mij. Misschien een tip als je syneo niet fijn vindt.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:19:27 #255
293852 Lexis
That's what she said.
pi_101483990
Bizar dit, ik ben net twee trappen op en neer geweest, boodschappen gedaan, etc en gewoon nog niet gezweten. Dit spul is echt het best bewaarde geheim ever!

Maar ik zal nog niet te vroeg juichen ;)
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:35:51 #256
293852 Lexis
That's what she said.
pi_101497175
Vandaag door de zon gelopen, op het terras gezeten etc, en heb het wel warm gehad, maar geen zweetplekken, in een grijs overhemd. Dat is nogal geniaal, kan ik die ook weer eens dragen haha.
pi_101497285
Ik wissel Syneo trouwens af met Odorex en gewoon af en toe een tijdje niets.
Anders werkt het niet meer bij mij.
Noot noot.
pi_101590875
Ik heb gister voor het eerst syneo5 opgespoten en vanochtend een douche genomen en daarna axe dry opgespoten. Aangezien axe dry ook een anti-transpirant is heb je dus ook weer extra aluminium chlorohydrate onder je oksel zitten. Ik heb liever dat er minder van dat soort stoffen op mijn lichaam zitten en ik heb door syneo ook geen anti-transpirant meer nodig. 1 is genoeg.

Het is trouwens volgens heel veel onderzoeken onzin dat dit schadelijk is.. Google het eens als het je niet lekker zit. Wel ben ik van mening dat je zo min mogelijk kunt gaan gebruiken als het anders overbodig is. (en zorg dat je niets inademt natuurlijk haha).

Nu ga ik dus testen hoe syNeo5 samenwerkt met de deospray 1 Million van Paco Rabanne.
Dit is dus voor de mensen die last hebben van overmatig transpireren maar die ook nog eens heerlijk willen ruiken. (dan moet je het luchtje 1 million natuurlijk wel lekker vinden he).

Morgen voor het eerst proberen en ik zal jullie op de hoogte houden!

Ps: gebruik naast de deo ook de parfum!

[ Bericht 4% gewijzigd door dryMillion op 06-09-2011 00:00:15 (was onvolledig) ]
Geloof niets 100% als je het zelf niet uitgezocht hebt!
pi_101613662
Odaban is ook echt een heel fijn product
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_101622163
Eergister syNeo5 opgespoten en gister axe dry opgespoten. Ik ben de hele dag droog gebleven, zelf tijdens het "inspannende avonduurtje".

Vandaag weer eerst lekker onder de douche gestaan en daarna mezelf helemaal laten drogen. Daarna 1 million deospray opgespoten en ook die helemaal laten drogen voor ik mijn kleren aantrok.

Ik hoop dat dit werkt want ik heb deze deo eerder wel eens geprobeerd maar toen waren me oksels na 10 minuten alweer kletsnat.

Het zou echt fijn zijn als ik deze nu zonder problemen kan gebruiken..

Vanavond de uitslag!
pi_101651441
Goed nieuw: Het is nu avond en ben nogsteeds droog..
Minder nieuws: Ik ruik die deo nu niet meer haha

Conclusie: Kan heel goed deze combi maar ga er niet vanuit dat je de hele dag naar die deo ruikt.. maar iig geen zweetlucht!
  woensdag 7 september 2011 @ 00:15:14 #262
293852 Lexis
That's what she said.
pi_101659388
Vandaag was dag 5, en ik heb wel een beetje getranspireerd, en het rook een klein vleugje naar zweet. Is ook niet heel gek, want de afgelopen 5 dagen waren niet de makkelijkste voor Syneo5. Vrijdag en zaterdag waren extreem warm. Op die dagen hield het spul het echt heel goed, zelfs in een grijs overhemd. Echt amazing.

Nu dus weer een nieuwe lading, alleen het opspuiten is echt te lastig. Ik heb nu echt iets van 6 sprays per oksel, want soms komt er een volle spray uit, en dan weer een halve. Heel zonde natuurlijk, maar ik wil gewoon voelen dat het overal zit; en het is heel lastig mikken bij mij. Ik ga het nu in ieder geval weer laten drogen, en morgen er weer tegenaan :D
pi_101663289
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 00:15 schreef Lexis het volgende:
Vandaag was dag 5, en ik heb wel een beetje getranspireerd, en het rook een klein vleugje naar zweet. Is ook niet heel gek, want de afgelopen 5 dagen waren niet de makkelijkste voor Syneo5. Vrijdag en zaterdag waren extreem warm. Op die dagen hield het spul het echt heel goed, zelfs in een grijs overhemd. Echt amazing.

Nu dus weer een nieuwe lading, alleen het opspuiten is echt te lastig. Ik heb nu echt iets van 6 sprays per oksel, want soms komt er een volle spray uit, en dan weer een halve. Heel zonde natuurlijk, maar ik wil gewoon voelen dat het overal zit; en het is heel lastig mikken bij mij. Ik ga het nu in ieder geval weer laten drogen, en morgen er weer tegenaan :D
Ik heb inderdaad ook moeite met het dekken van de volledige oksel. Dus bij mij waren de vorige keer ook 5 spuitjes nodig. Denk dat dit geen kwaad kan, het kost je alleen iets meer.
Verder wel super dat het je op de 5de dag nog steeds beschermde!

Er bestaat trouwens wel een syNeo 5 (unisex) Roll-On zoals te zien op de website http://www.syneo5.de/
Of dit fris werkt weet ik niet maar misschien een poging waard?

[ Bericht 7% gewijzigd door dryMillion op 07-09-2011 08:38:33 (Nieuwe informatie) ]
pi_102396219
Toch even een postje hier.

Heb zelf in pubertijd ook wel redelijk veel gezweet onder oksels altjid, soms liepen de druppeltjes echt langs je lichaam naar beneden.. niet bepaald een fijn gevoel. Op een of andere manier heb ik er toen niet heel veel op gelet/bij stil gestaan.. maar ik wist het wel van mezelf.

Toen ben ik 2 jaar terug beetje gaan zoeken op internet en kwam ik uit bij Syneo 5.
Op eerste gezicht een wondermiddel. Vooral in het begin geniaal... maar op gegeven moment merkte ik dat ik bij mijn liezen ging zweten (niet super heftig maar toch)... ook niet de meest relaxe plek.. maargoed als ik moet kiezen liezen/oksel dan toch maar liezen.. en aangezien het niet zó erg was nooit echt probleem mee gehad.

Echter nu begin ik opeens snel op m'n rug te zweten. Als het een beetje warm is en ik een stukje fiets of in warme bus zit kroeg/feestje noem het maar op. Dat is wel echt klote want dan ben je constant in de gaten aan het houden of je rug vochtig is.. Gister zelfs, stond vol in de zon en voelde op gegeven moment druppels op mn rug terwijl ik daar nooit last van heb gehad.
Nu moet ik bekennen dat ik sinds een half jaar niet meer sport en conditie van niks heb dus wie weet wat dat voor invloed heeft :D
Maar denk toch maar eens langs huisarts te gaan..
pi_102398461
Ik ben erg blij met Syneo 5! Geen last van zweten meer! En wat ik doe is savonds opspuiten en volgende ochtend scheren. Werkt perfect.
  maandag 26 september 2011 @ 14:43:33 #266
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_102398576
Ik zal eens beginnen met de Odorex extra dry te gebruiken.
Tot nu toe hielp de nivea niet echt :)
Het is trouwens wel enkel op mijn werk, het schijnt dat ik mij dan inspan :P
kloep kloep
pi_104639181
halllo allemal
ik heb zelf ook veel last van overtranspireeren en vind dat heeeel erg lastig en schaam me ervoor ik heb veel leuke kleren maar die kan ik niet altijd aan. ik ben met odorex creme begonnen maar dat werk bij mij soms toen heb ik syneo 5 gekocht voor 18euro bij de trekpleister en voor 20 euro bij de kruidvat ik ben er heel blij mee maar het is nogal prijzig nu ga ik morgen deoleen kopen dat is maar 6 of 7 euro en dat kan ik makelijk elke maand verooorloven ik zet zo snel mogelijk een reactie over deoleen :D
pi_104639224
Deoleen is kut en prutspul.
Noot noot.
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 20:24:11 #269
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_104646500
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef deoleen het volgende:
halllo allemal
ik heb zelf ook veel last van overtranspireeren en vind dat heeeel erg lastig en schaam me ervoor ik heb veel leuke kleren maar die kan ik niet altijd aan. ik ben met odorex creme begonnen maar dat werk bij mij soms toen heb ik syneo 5 gekocht voor 18euro bij de trekpleister en voor 20 euro bij de kruidvat ik ben er heel blij mee maar het is nogal prijzig nu ga ik morgen deoleen kopen dat is maar 6 of 7 euro en dat kan ik makelijk elke maand verooorloven ik zet zo snel mogelijk een reactie over deoleen :D
Je weet dat je met een flesje Syneo 5 echt bijna een half jaar (ik in elk geval) kunt doen? Dan is het per half jaar maar 20 euro ofzo. Als je er zo naar kijkt is het helemaal niet zo duur :).
pi_122037922
Ik zweet heel veel onder mijn oksels en het ruikt ook erg. Ik heb 2 dagen geleden Syneo 5 voor het eerst gebruikt na het doucen (en laten opdrogen daarvan). Maar de volgende dag zweette ik nog net zo hard en de lucht is nog net zo erg. Dag 2 s avonds nog is syneo 5 opgespoten. Nu op dag 3 maar nog steeds last van zweten + de lucht.

Heeft iemand tips ? Of zou het nog kunnen gaan werken na langere tijd gebruik bijvoorbeeld?

Alvast bedankt.

Groeten Henk
pi_129149791
Kick

Zomer is volop bezig, en weer tijd voor shirtjes. Ik houd niet zo van zwarte kleren, maar op de rest zie je je zweet zo goed.
Nu heb in er in Nederland al last van, laat staan in Turkije waar ik heen ga.
Nu heb ik dus veel gelezen en heb een aantal vragen
1: syneo 5 of odorex ?
2: je moet het Savonds aanbrengen en dan in de ochtend eraf halen. In Turkije douche ik rond 18:00 elke dag, hoe kan ik dan het beste smeren? Alvast bedankt!
pi_138360676
Niemand die weet dat je hier voor ook naar je huisarts kan gaan?
Dan krijg je een potje met vloeistof wat je een paar dagen achter elkaar onder je armen moet deppen en voila, het zweten wordt echt veel minder.
Ik heb het een paar jaar gebruikt en had totaal geen last meer van natte oksels.

De kosten zijn ook stukken lager en je doet er veel langer mee.
pi_138377741
Maar als jongen van 18 is dat een beetje raar om naar de huisarts te gaan voor zwetende oksels

[ Bericht 13% gewijzigd door WeCanDoIt op 31-03-2014 21:34:29 ]
  maandag 31 maart 2014 @ 22:52:21 #274
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_138383692
quote:
1s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:15 schreef WeCanDoIt het volgende:
Maar als jongen van 18 is dat een beetje raar om naar de huisarts te gaan voor zwetende oksels
Hoezo?
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_138383899
Mede omdat niemand in mijn omgeving er van af weet. Verder is het ook lang niet zo erg bij mij dat ik daar andere kleren voor aan hoef. Shirtje eronder doet genoeg en zie je geen zweetplekken.
pi_138390026
Waarom is dat raar?
Ik wou dat ik het rond die leeftijd had geweten, dan was me een hoop gezweet bespaard gebleven.
En wat heeft je omgeving er mee te maken?
Lekker boeiend wat je omgeving er van vind.
pi_138392794
Ja , een afspraak maken bij de huisarts, aan je familie vertellen waarom je naar de huisarts ging. Kan je net zo goed even naar de kruidvat fietsen en syneo 5 kopen.
Alleen de vraag was of dit het houd in een warm land waar je hele middag aan het zwembad ligt en Savonds gewoon rondloopt.
pi_138396860
Ik begrijp niet zo goed waarom het erg is om tegen je familie te vertellen dat je naar de huisarts gaat voor overmatig zweten.
Waarschijnlijk is het nog gratis ook.

Geloof me, beter dan dat spul van de huisarts ga je niet krijgen, maar als jij lekker eigenwijs wil gaan doen en teveel geld wil betalen, have fun.
pi_138397005
Als je 18 bent vind je dat nog boeiend wat andere van je vinden ;)
pi_138473286
En als je het niet wil vertellen, dan doe je dat toch niet? Je kan toch ook naar de huisarts gaan zonder het te vertellen als je dat per se niet wil? Ik neem aan dat je als 18 jarige zelf de dokter wel kan bellen voor een afspraak...
Have fun...
pi_142526847
Na heel was leeswerk o.a. op dit forum heb ik SyNeo 5 geprobeerd, een wondermiddel. Nergens meer last van. Voorheen gebruikte ik Deoleen, dat hielp in het begin goed maar later steeds minder.
Ik koop Syneo voor maar 15 euro, dus zo heel duur is het niet, zeker de moeite waard!
pi_151931856
Dag allen,

Het product gehaald. In de ochtend kan, zoals aangegeven in de gebruiksaanwijzingen, gewoon gedoucht en je mag dan ook Deo gebruiken. Let op: Het moet wel Deo zijn en geen Antiperspirant.

En voor de degenen waar de zeer onaangename zweetgeur in de shirt zit heb ik een goede tip: Bij de AH heb ik Scoonmaakazijn (Limoen) gehaald. Deze direct op de okselgedeelte van je shirt aanbrengen en een nachtje laten intrekken. Volgende dag in wasmachine en weg is geur! Zo heb ik een erg vervelend vieze geur uit een duurt shirt gehaald.
Toedeloe
pi_151943957
Bij mij werkt dit uitstekend: http://www.therme.nl/en/a(...)reatment-spray-.aspx

Te koop bij elke drogist.
pi_153028270
ik zweet ook vreselijk onder m'n armen, en heb ook syneo 5 in huis en het werkt
echt goed, want er komt nagenoeg geen druppel zweet meer onder m'n armen
vandaan maar......het heeft bij mij wel bijwerkingen zoals geïrriteerde oksels
en 5 dagen jeuk. Ik heb gelezen dat het komt door verkeerd gebruik
en wel dat je het niet moet aanbrengen als je poriën openstaan, maar daar heb
ik dit keer rekening mee gehouden, en toch weer jeuk als de pest, dus ik gebruik
het niet meer, dus weet iemand een goed alternatief? Want ik baal als een stekker
want het werkt wel, maar krijg er een ander probleem voor terug dat erger is
dan de kwaal zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')