Gebruik je het wel op je juiste manier? 30 cm van je oksel af spuiten enzo?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:47 schreef Kebab het volgende:
Nou niet alleen maar positieve reacties. Ik gebruik het nu al een maand en ik heb er gemengde gevoelens over. Ik zweet nog steeds vrij veel onder mijn oksels, maar gelukkig niet meer zoveel als vroeger. Ook werkt niet het vijf dagen lang; ik moet het dagelijks gebruiken wil het enig effect hebben.
Kortom het heeft wel effect, maar verre van perfect en niet geschikt voor mensen die extreem veel zweten zoals ik. Overigens is het wel 10x beter dan Odorex.
Vond Odaban maar niksquote:Op donderdag 24 april 2008 20:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Odaban pwned ze allemaal. Dat is Syneo in het kwadraat.
Een 4e keer spuiten misschien..?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:59 schreef EasyDakota het volgende:
Ik ben ook uitermate tevreden over Syneo 5, maar ik vind het af en toe wel een beetje irritant om op te spuiten. Heb vaak het gevoel dat na 3 keer spuiten niet goed gericht heb en dus niet mijn hele oksel heb gepakt. Hoe doen jlulie dit?
Ach, het is het dubbel en dwars waard.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:54 schreef Beach het volgende:
Vandaag gekocht; toevallig de laatste.
Wel duur 19.95![]()
Binnenkort ervaring van mij
Maar je moet dus je oksels scheren?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:39 schreef -Menn0- het volgende:
Nee je moet na dat je je oksels geschoren hebt 1 of dagen niet dat spul opspuiten geloof ik.
Ik wil een flauwe grap maken over natquote:
Hehehequote:Op woensdag 16 juli 2008 16:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil een flauwe grap maken over nat![]()
Maar hoe vaak begruik jij het? Ik eigenlijk eens in de twee weken.
Ik zweet nergens extra ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:57 schreef Lennox het volgende:
Ik gebruik het ook, maar je zou toch denken dat zweet er ergens uit moet komen? Ken meer mensen die het gebruiken en sommigen krijgen last van zweet in de nek/op buik enzo.
Heb vandaag gewinkeld en in die benauwde kledinghokjes krijg je het echtttt wel warm...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:55 schreef Stansfield het volgende:
Het is toch ook nog niet echt warm?? dus een echte test is het nog niet.
En oja.. Voor de mensen die echt overmatig zweten maakt het niet uit of het warm is of niet...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:55 schreef Stansfield het volgende:
Het is toch ook nog niet echt warm?? dus een echte test is het nog niet.
Dat is waar ja, dat is wel iets waar je het erg warm van krijgt. Of lekker met je jas in winkels lopen ook zo lekker warm.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:57 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Heb vandaag gewinkeld en in die benauwde kledinghokjes krijg je het echtttt wel warm...
Bleef kurkdroog!
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:59 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is waar ja, dat is wel iets waar je het erg warm van krijgt. Of lekker met je jas in winkels lopen ook zo lekker warm.
Dus op zich wel een goede test dan
Wist ik het maar eerder dat dat spul werktquote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:06 schreef Pritt het volgende:
Ja tuurlijk werkt het nog!
Welkom in de toffe club van Syneo 5 gebruikers.
Je hebt teveel hachelijke ervaringen met zweetmomenten gehad?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:13 schreef Pinkietje het volgende:
[..]
Wist ik het maar eerder dat dat spul werkt
Ik meld me bij dezen aan bij de toffe club van Syneo 5 gebruikers.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:06 schreef Pritt het volgende:
Ja tuurlijk werkt het nog!
Welkom in de toffe club van Syneo 5 gebruikers.
Nog wat nieuwe ervaringenquote:Op zondag 22 maart 2009 16:34 schreef S64 het volgende:
Gisteren gekocht bij 't Kruidvat. Nu maar hopen dat 't ook echt werkt.
Dat herken ik. Als ik de deur uit stapte was ik al bang dat ik teveel deed en dat ik weer ging zweten. Resultaat: paar minuten later was het weer zover. Afgelopen dagen was wel een goede test, want ik heb er continu aan zitten denken: mocht ik gaan zweten, dan werkt dit syNeo niet, dus high stress levelsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ach, het is het dubbel en dwars waard.![]()
Ik heb een half jaar Syneo gebruikt, door die droge periode dacht ik niet eens meer aan mijn oksels en op een of andere manier door die nieuwe mindset zweet ik nu amper meer. Als je zweet en je denkt eraan zweet je alleen maar weer meer. Ik ben dit product erg dankbaar.
Heb je het toevallig zelf al geprobeerd? En hoe beviel het? Als het echt hetzelfde werkt scheelt dat natuurlijk toch weer geld.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:10 schreef detulp050 het volgende:
Mijn huisarts adviseerde mij Aluminiumchloride (15%) o.i.d. Werkt hetzelfde en kost per fles (100ml voor een flink aantal weken) 1,30 euro bij de apotheek. Had volgens haar eenzelfde werking, maar kost werkelijk niets
Juist wel!quote:Op zondag 29 maart 2009 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, helaas werkt het niet voor mensen met een zweetgezicht, alleen voor klotsoksels
Nouja, het zal voor je gezicht ook wel werken, maar om dat nou helemaal uit te gaan smeren daar
Ik heb het alleen geprobeerd voor mijn oksels en voeten en daar werkte het echt super! Na drie dagen al effect en sindsdien doe ik het een of twee keer per week lichtjes op. Deodorant is overbodigquote:Op zondag 29 maart 2009 17:09 schreef Kwelit het volgende:
[..]
Heb je het toevallig zelf al geprobeerd? En hoe beviel het? Als het echt hetzelfde werkt scheelt dat natuurlijk toch weer geld.
Hmm, als mijn Syneo flesje op is ga ik dit toch maar eens proberen dan, thanksquote:Op vrijdag 3 april 2009 09:09 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Ik heb het alleen geprobeerd voor mijn oksels en voeten en daar werkte het echt super! Na drie dagen al effect en sindsdien doe ik het een of twee keer per week lichtjes op. Deodorant is overbodig
DA is een drogisterij. Zie anders www.da.nl. Ik heb geen flauw idee waar je dit in Belgie zou kunnen kopen, maar je kunt het wel bestellen op www.drogisterij.net. Ze verzenden ook naar Belgie. (Ik moet wel zeggen dat het op hun website duurder is dan in de winkel).quote:Op donderdag 2 april 2009 14:13 schreef _Pliien__ het volgende:
heejj,,
Ik hoor dat je syneo5 in DA kunt kopen maar wat voor winkel is dat?
Want ik ken die winkel niet, of heb je die winkel alleen in Nederland?
Weet er ook iemand waar je syneo ergens in België kan kopen?
X
Klopt het moet er toch altijd ergens uit. De vraag is alleen waar en wat prettig is. Maar dat het zo naar m'n handen zou slaan had ik niet verwacht. Dus dat gaan we niet meer doenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef Handschoen het volgende:
Ik gebruik het ook, maar ik zou dat chemische goedje echt niet op mijn voorhoofd smeren...
En daarnaast zorgt het ervoor dat je lokaal (dus waar je het gebruikt) minder zweet, maar je lichaam moet nog steeds afkoelen, dus zweet je ergens anders meer... dus zou het alleen op de plekken gebruiken waar je het echt nodig hebt...
My 2 centen...
Het is eigenlijk juist tegen de geur. Minder zweten is een prettige bijkomstigheid.quote:Op maandag 11 mei 2009 21:06 schreef Pallas_Athena het volgende:
Werkt het overigens ook tegen de geur?
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:34 schreef t.eijee het volgende:
Ik had nog een vraagje over syneo 5 moet je het persee in de avond aanbrengen?
want overdag zou toch ook kunnen als je het gewoon goed laat opdrogen?
Denk het wel. Ik heb het zelf bij kruidvat gekocht in Nederland.quote:
Ja want 's nachts zweet je minder en trekt het beter in.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:34 schreef t.eijee het volgende:
Ik had nog een vraagje over syneo 5 moet je het persee in de avond aanbrengen?
want overdag zou toch ook kunnen als je het gewoon goed laat opdrogen?
Je moet het ook niet 3x achter elkaar gebruiken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Nou heb het nu 3 dagen achter elkaar onder gespoten en na een werkdag ruik ik toch nog wel een beetje een vaag luchtje, terwijl ik er ook deo op heb gespoten.
Voor mij helpt het niet echt dus.
Dan heb je duidelijk de moeite niet genomen om het flesje te lezenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Nou heb het nu 3 dagen achter elkaar onder gespoten en na een werkdag ruik ik toch nog wel een beetje een vaag luchtje, terwijl ik er ook deo op heb gespoten.
Voor mij helpt het niet echt dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |