abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67300982
tvp
pi_67408526
quote:
Op zondag 22 maart 2009 16:34 schreef S64 het volgende:
Gisteren gekocht bij 't Kruidvat. Nu maar hopen dat 't ook echt werkt.
Nog wat nieuwe ervaringen

Dag 0: 's avonds opgedaan; wat branderig, maar viel verder mee.
Dag 1: met opzet strak t-shirt aangedaan; actief vanalles gedaan; helemaal droog gebleven
Dag 2: dun shirt gedragen waar normaal na 5 minuten al plekken in zaten; veel gefietst; droog!
Dag 3: t-shirt, trui, veel gedaan.. normaal was alles helemaal nat 's avonds, nu niets!
Dag 4: zelfde; alleen het hardlopen 's avonds was teveel van het goede, maar das niet zo belangrijk

Het enige wat ik gemerkt heb ik dat m'n oksels wel wat klam worden, maar verder niet meer nat of straaltjes zweet . Het komt dus niet m'n in m'n t-shirt waardoor het de hele dag mooi droog blijft. Wat een goed gevoel!
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 10:54 schreef Pritt het volgende:

[..]

Ach, het is het dubbel en dwars waard.
Ik heb een half jaar Syneo gebruikt, door die droge periode dacht ik niet eens meer aan mijn oksels en op een of andere manier door die nieuwe mindset zweet ik nu amper meer. Als je zweet en je denkt eraan zweet je alleen maar weer meer. Ik ben dit product erg dankbaar.
Dat herken ik. Als ik de deur uit stapte was ik al bang dat ik teveel deed en dat ik weer ging zweten. Resultaat: paar minuten later was het weer zover. Afgelopen dagen was wel een goede test, want ik heb er continu aan zitten denken: mocht ik gaan zweten, dan werkt dit syNeo niet, dus high stress levels Maar het werkt! Hopelijk is het stress-gezweet hierdoor helemaal afgelopen nu

syNeo 5 fans: +1
  zaterdag 28 maart 2009 @ 16:10:30 #168
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_67495678
Mijn huisarts adviseerde mij Aluminiumchloride (15%) o.i.d. Werkt hetzelfde en kost per fles (100ml voor een flink aantal weken) 1,30 euro bij de apotheek. Had volgens haar eenzelfde werking, maar kost werkelijk niets
pi_67522141
quote:
Op zaterdag 28 maart 2009 16:10 schreef detulp050 het volgende:
Mijn huisarts adviseerde mij Aluminiumchloride (15%) o.i.d. Werkt hetzelfde en kost per fles (100ml voor een flink aantal weken) 1,30 euro bij de apotheek. Had volgens haar eenzelfde werking, maar kost werkelijk niets
Heb je het toevallig zelf al geprobeerd? En hoe beviel het? Als het echt hetzelfde werkt scheelt dat natuurlijk toch weer geld.
  zondag 29 maart 2009 @ 17:20:34 #170
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_67522512
Hm, helaas werkt het niet voor mensen met een zweetgezicht, alleen voor klotsoksels

Nouja, het zal voor je gezicht ook wel werken, maar om dat nou helemaal uit te gaan smeren daar
Confidence through competence
pi_67644876
heejj,,

Ik hoor dat je syneo5 in DA kunt kopen maar wat voor winkel is dat?
Want ik ken die winkel niet, of heb je die winkel alleen in Nederland?
Weet er ook iemand waar je syneo ergens in België kan kopen?

X
pi_67652634
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, helaas werkt het niet voor mensen met een zweetgezicht, alleen voor klotsoksels

Nouja, het zal voor je gezicht ook wel werken, maar om dat nou helemaal uit te gaan smeren daar
Juist wel!
Met uitgaan hoef ik nooit meer constant m'n voorhoofd af te vegen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 3 april 2009 @ 04:43:21 #173
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_67665460
Um, dus je dept ook je voorhoofd, net onder je haarlijn?
Confidence through competence
  vrijdag 3 april 2009 @ 09:09:36 #174
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_67667033
quote:
Op zondag 29 maart 2009 17:09 schreef Kwelit het volgende:

[..]

Heb je het toevallig zelf al geprobeerd? En hoe beviel het? Als het echt hetzelfde werkt scheelt dat natuurlijk toch weer geld.
Ik heb het alleen geprobeerd voor mijn oksels en voeten en daar werkte het echt super! Na drie dagen al effect en sindsdien doe ik het een of twee keer per week lichtjes op. Deodorant is overbodig
pi_67987461
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 09:09 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Ik heb het alleen geprobeerd voor mijn oksels en voeten en daar werkte het echt super! Na drie dagen al effect en sindsdien doe ik het een of twee keer per week lichtjes op. Deodorant is overbodig
Hmm, als mijn Syneo flesje op is ga ik dit toch maar eens proberen dan, thanks !
pi_67987584
quote:
Op donderdag 2 april 2009 14:13 schreef _Pliien__ het volgende:
heejj,,

Ik hoor dat je syneo5 in DA kunt kopen maar wat voor winkel is dat?
Want ik ken die winkel niet, of heb je die winkel alleen in Nederland?
Weet er ook iemand waar je syneo ergens in België kan kopen?

X
DA is een drogisterij. Zie anders www.da.nl. Ik heb geen flauw idee waar je dit in Belgie zou kunnen kopen, maar je kunt het wel bestellen op www.drogisterij.net. Ze verzenden ook naar Belgie. (Ik moet wel zeggen dat het op hun website duurder is dan in de winkel).
pi_67990961
Na alle ervaringen die ik hier had gelezen wilde ik de gok wagen !
Afgelopen week ook maar eens syneo 5 gekocht bij kruidvat rond de 18 euro !
Nou het werkt echt 100 %
Normaal als ik een shirt aan heb , was ik binnen een uur zeik nat onder me oksel nu al 5 dagen geen last meer van !
Loslaten, is het ultieme houden van.
  donderdag 23 april 2009 @ 11:00:24 #178
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68297472
Gister weer eens gebruikt.. en vandaag slaat het allemaal naar m'n handen. Heel irritant
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_68312925
Ik gebruik het ook, maar ik zou dat chemische goedje echt niet op mijn voorhoofd smeren...

En daarnaast zorgt het ervoor dat je lokaal (dus waar je het gebruikt) minder zweet, maar je lichaam moet nog steeds afkoelen, dus zweet je ergens anders meer... dus zou het alleen op de plekken gebruiken waar je het echt nodig hebt...

My 2 centen...
Have fun...
  vrijdag 24 april 2009 @ 08:46:40 #180
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_68327081
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef Handschoen het volgende:
Ik gebruik het ook, maar ik zou dat chemische goedje echt niet op mijn voorhoofd smeren...

En daarnaast zorgt het ervoor dat je lokaal (dus waar je het gebruikt) minder zweet, maar je lichaam moet nog steeds afkoelen, dus zweet je ergens anders meer... dus zou het alleen op de plekken gebruiken waar je het echt nodig hebt...

My 2 centen...
Klopt het moet er toch altijd ergens uit. De vraag is alleen waar en wat prettig is. Maar dat het zo naar m'n handen zou slaan had ik niet verwacht. Dus dat gaan we niet meer doen
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')