Gebruik je het wel op je juiste manier? 30 cm van je oksel af spuiten enzo?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:47 schreef Kebab het volgende:
Nou niet alleen maar positieve reacties. Ik gebruik het nu al een maand en ik heb er gemengde gevoelens over. Ik zweet nog steeds vrij veel onder mijn oksels, maar gelukkig niet meer zoveel als vroeger. Ook werkt niet het vijf dagen lang; ik moet het dagelijks gebruiken wil het enig effect hebben.
Kortom het heeft wel effect, maar verre van perfect en niet geschikt voor mensen die extreem veel zweten zoals ik. Overigens is het wel 10x beter dan Odorex.
Vond Odaban maar niksquote:Op donderdag 24 april 2008 20:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Odaban pwned ze allemaal. Dat is Syneo in het kwadraat.
Een 4e keer spuiten misschien..?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:59 schreef EasyDakota het volgende:
Ik ben ook uitermate tevreden over Syneo 5, maar ik vind het af en toe wel een beetje irritant om op te spuiten. Heb vaak het gevoel dat na 3 keer spuiten niet goed gericht heb en dus niet mijn hele oksel heb gepakt. Hoe doen jlulie dit?
Ach, het is het dubbel en dwars waard.quote:Op donderdag 15 mei 2008 17:54 schreef Beach het volgende:
Vandaag gekocht; toevallig de laatste.
Wel duur 19.95![]()
Binnenkort ervaring van mij
Maar je moet dus je oksels scheren?quote:Op maandag 19 mei 2008 19:39 schreef -Menn0- het volgende:
Nee je moet na dat je je oksels geschoren hebt 1 of dagen niet dat spul opspuiten geloof ik.
Ik wil een flauwe grap maken over natquote:
Hehehequote:Op woensdag 16 juli 2008 16:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wil een flauwe grap maken over nat![]()
Maar hoe vaak begruik jij het? Ik eigenlijk eens in de twee weken.
Ik zweet nergens extra ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:57 schreef Lennox het volgende:
Ik gebruik het ook, maar je zou toch denken dat zweet er ergens uit moet komen? Ken meer mensen die het gebruiken en sommigen krijgen last van zweet in de nek/op buik enzo.
Heb vandaag gewinkeld en in die benauwde kledinghokjes krijg je het echtttt wel warm...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 15:55 schreef Stansfield het volgende:
Het is toch ook nog niet echt warm?? dus een echte test is het nog niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |