abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46158144
Vervelend heaven! Misschien heb je een gevoelige huid daar? Nog een keer proberen over 5 dagen, anders gewoon je geld terug vragen hoor.

Ik had de eerste keer dat ik dat spul opspoot ook last van dat prikkende. Maar dat was denk ik omdat de huid bij mij erg geirriteerd was vanwege het overmatig zweten. Kon toen niet eens zonder pijn een deo opspuiten, het was echt een ramp, heel m'n huid was schraal en kapot. Gebruik syneo5 nu al iets van 3 jaar ofzo en het werkt nog steeds perfect Ik ben er erg blij mee. En ik zweet nu ook niet ergens anders ineens alles eruit ofzo, het zweten onder m'n armen was overklaarbaar, een allergische reactie op stoffen ofzo, niet van inspanning.
pi_46165361
Balen heaven en als je anderhalve week geleden geepileerd hebt dan kan ik me niet voorstellen dat dat het is eigenlijk.
Misschien zit er iets in dat spul waar je niet zo lekker tegen kan. Je zou het nog een keer kunnen proberen en anders wat nienna ook zegt, je geld terug vragen!
Fake it till you make it...
pi_46166006
Het brandt nog steeds een beetje ja.. vooral als ik mijn arm strek dat de huid strak komt te staan. Maar het werkt wel! Ik probeer het over 5 dagen gewoon nog eens idd

@Marloes, niet epileren En waarom dan wel niet? Scheren maakt het net zo gevoelig, zo niet gevoeliger want ik kan daar helemaal niet tegen en krijg pijnlijke ingegroeide haren en puistjes. Lijkt me dus helemaal geen goed idee.
Bovendien is het epileren alweer een hele tijd terug dus daar zal het écht niet aan liggen hoor.
pi_46168504
Syneo5 is 1 van mijn helden

Ik ben van pindavlees
pi_46169331
Ik scheer zelf ook niet omdat mijn huid daar heel erg geirriteerd van raakt. Epileren is hetzelfde verhaal.
Dus daarom hars ik nu mijn oksels en ik heb nergens last van. In het begin is het idd best pijnlijk, maar na een aantal keer voel het niet echt meer . Verder de huid 2 keer in de week scrubben en geen ingegroeide haren meer! (Uiteraard niet meteen daarna syneo5 gebruiken).

Het is iig wel fijn dat het wel helpt bij je, en hopen dat het over 5 dagen gewoon niet meer brandt
pi_46706606
Waar is die niet goed geld terug garantie nou gebleven Ik heb het spul nou 4 keer geprobeerd maar het is echt niks. Ik kan alleen op de website dat formulier niet meer vinden..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2007 20:10:14 ]
  maandag 26 februari 2007 @ 22:55:10 #57
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_46715795
Ik ken t spul niet, maar na t lezen van jullie reacties ben ik erg benieuwd geworden. Want ook ik zweet onder mijn oksels erg snel. Maar is dit ook in de winkels te koop, en zo ja welke?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_46716407
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef heaven7 het volgende:
Waar is die niet goed geld terug garantie nou gebleven Ik heb het spul nou 4 keer geprobeerd maar het is echt niks. Ik kan alleen op de website dat formulier niet meer vinden..
Als het goed is zat er zo een formuliertje in je verpakking.
pi_46716417
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ken t spul niet, maar na t lezen van jullie reacties ben ik erg benieuwd geworden. Want ook ik zweet onder mijn oksels erg snel. Maar is dit ook in de winkels te koop, en zo ja welke?
DA drogist.
pi_46722247
quote:
Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef J_CDA het volgende:

[..]

Als het goed is zat er zo een formuliertje in je verpakking.
Ohw, ik dacht dat dat op de site stond! Ik zal eens gaan zoeken. Dankje
  FOK!fotograaf dinsdag 27 februari 2007 @ 22:23:37 #61
159915 -Menn0-
MNO
pi_46751978
Is het nou ook tegen transpiratie of alleen tegen de geur?!
,,/
pi_46752260
Alleen tegen geur geloof ik, maar ik ruik normaal bij mezelf nooit een zweetlucht en nu zelfs wel na 1 dag Spul gaat dus def terug. Alleen behoorlijk klote dat je genoeg moet frankeren, hopelijk gaat het door de brievenbus, anders heeft het toch zowat geen nut meer de boel terug te sturen

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2007 22:29:28 ]
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:12:53 #63
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_46769000
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:23 schreef -Menn0- het volgende:
Is het nou ook tegen transpiratie of alleen tegen de geur?!
Als je de reacties hier leest, is het juist tegen transpiratie, zweetplekken etc en geeft de Deo zelf een bepaalde geur af die niet heel aantrekkelijk is, maar dat trekt weer weg.
Ik ga um zelf strax halen, als hij hier tenminste in de winkels te vinden is.
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_46769515
ik heb en odorex extra dry en syneo gebruikt en ik merk werkelijk geen verschil. Het werkt bij mij allebei even goed, ik heb zelfs het idee dat de werkzame stoffen hetzelfde zijn.

het enige voordeel van syneo is het spraypompje, maar ik begreep dat odorex ook een nieuwe verpakking heeft nu. Ik ga dus de volgende keer weer voor de odorex, een kwart van de prijs en voor mij net zo goed
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_46770394
Ik heb het ook allebei geprobeerd, maar dat odorex spul daar krijg ik enorme jeuk van en van syneo niet. Overigens zweette ik met dat odorex spul echt niet meer onder mn armen en met syneo nog een beetje.
Fake it till you make it...
pi_46772767
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:53 schreef Nijna het volgende:
Ik heb het ook allebei geprobeerd, maar dat odorex spul daar krijg ik enorme jeuk van en van syneo niet. Overigens zweette ik met dat odorex spul echt niet meer onder mn armen en met syneo nog een beetje.
het zou kunnen dat je hetzelfde hebt als ik, ik had ook onwijze jeuk en rode plekken onder mn oksels. Ik ben ermee naar de huisasrts geweest en die zei dat het meestal kwam door een combinatie van veel zweten, scheren en deodorant. Heb er een smeerseltje voor gekregen en binnen twee dagen was het over
  donderdag 1 maart 2007 @ 08:03:17 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46797266
Ik vind Syneo beter, werkt veel langer bij mij. Odorex was ook wel okay, maar na een aantal weken stopte het gewoon met werken min of meer.

Ik vergeet t wel telkens op te doen .
  zondag 4 maart 2007 @ 13:47:44 #68
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_46903405
Nog geen Syneo5 gevonden, maar wel Odorex extra dry. Moet zeggen, tis een stuk beter dan zonder Gister uit geweest en dan merk je t verschil wel.
Eerst maar eens zien hoelang dit blijft werken, tis toch stukken goedkoper dan syneo. Kan altijd nog gaan bestellen mocht dat nodig zijn.
  zondag 4 maart 2007 @ 14:26:47 #69
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46904390
Syneo5 kan je ook alleen kopen bij de Kruidvat .

De prijs scheelt idd wel heel erg, maar ik ben wel blij dat Syneo zo goed werkt .
pi_46909796
Syneo kan je helemaal niet alleen kopen bij het Kruidvat

edit- Volgens mij idd zelfs überhaupt niet bij het Kruidvat.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2007 17:04:23 ]
  zondag 4 maart 2007 @ 17:02:16 #71
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_46910036
Eerder werd bij de DA gezegt, maar die kon ik hier zo snel niet vinden..
Bij de kruidvat inderdaad niet te vinden.
  zondag 4 maart 2007 @ 17:09:50 #72
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46910320
Nee klopt, sorry Haal altijd de Kruidvat en de DA door elkaar?
  zondag 4 maart 2007 @ 20:05:45 #73
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_46916540
bij ons bij de da stond het bij de aftershave en ontharingsmiddeltjes
pi_48804480
hallo, ik weet niet of er nog wel gereageerd wordt op dit onderwerp omdat het al een poosje geleden is, maar ik had een vraagje.
Ik ben net gisteravond voor het eerst begonnen met syneo 5.
Onder de oksels ben ik tot nu toe nog droog, maar niet onder mijn voeten.
Nu stond er op de gebruiksaanwijzing: 4x spuiten op de voeten. Maar ik dacht, zou dit niet onder de voeten moeten zijn? Daarom heb ik 2x op de voeten en 2x onder de voeten gespoten, maar dat werkt dus niet, ik glij alweer in mijn slippers...
heeft iemand nog een tip?
pi_48805083
Eerst goed in/op laten drogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')