Als het goed is zat er zo een formuliertje in je verpakking.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef heaven7 het volgende:
Waar is die niet goed geld terug garantie nou geblevenIk heb het spul nou 4 keer geprobeerd maar het is echt niks. Ik kan alleen op de website dat formulier niet meer vinden..
DA drogist.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ken t spul niet, maar na t lezen van jullie reacties ben ik erg benieuwd geworden. Want ook ik zweet onder mijn oksels erg snel. Maar is dit ook in de winkels te koop, en zo ja welke?
Ohw, ik dacht dat dat op de site stond! Ik zal eens gaan zoeken. Dankjequote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Als het goed is zat er zo een formuliertje in je verpakking.
Als je de reacties hier leest, is het juist tegen transpiratie, zweetplekken etc en geeft de Deo zelf een bepaalde geur af die niet heel aantrekkelijk is, maar dat trekt weer weg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:23 schreef -Menn0- het volgende:
Is het nou ook tegen transpiratie of alleen tegen de geur?!
het zou kunnen dat je hetzelfde hebt als ik, ik had ook onwijze jeuk en rode plekken onder mn oksels. Ik ben ermee naar de huisasrts geweest en die zei dat het meestal kwam door een combinatie van veel zweten, scheren en deodorant. Heb er een smeerseltje voor gekregen en binnen twee dagen was het overquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:53 schreef Nijna het volgende:
Ik heb het ook allebei geprobeerd, maar dat odorex spul daar krijg ik enorme jeuk van en van syneo niet. Overigens zweette ik met dat odorex spul echt niet meer onder mn armen en met syneo nog een beetje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |