In elk geval bij de DA drogist.quote:Op zondag 3 december 2006 15:58 schreef danosa het volgende:
En waar is het te koop?
Ben nu wel erg nieuwsgierig geworden namelijk.
same problem herequote:Op maandag 4 december 2006 02:18 schreef heaven7 het volgende:
Raak je aan dit spul ook gewend? Odorex werkte bij mij op een gegeven moment idd ook niet meer.
En hoe bevalt hetquote:Op maandag 4 december 2006 14:33 schreef Marloes het volgende:
Ik heb 't gekocht.. ben benieuwd.
Als het niet werkt krijg je je geld terug
als je denkt dat het in je kleding hangt:quote:Op maandag 4 december 2006 12:49 schreef Matness het volgende:
[..]
soms heb ik het idee dat het gewoon in mijn kleding hangt ook
Nou... Ik het maandagavond voor het eerst gebruikt. Mijn ervaring tot nu toe is dat het wel helpt tegen het zweten zeg maar, maar nog niet helemaal tegen de geur. Dit kan natuurlijk ook zijn omdat ik het pas 1 keer heb gebruikt (stond ook op die site) dus ik blijf het nog even proberen!quote:
ahaa, kijk, dat is een beste tipquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je denkt dat het in je kleding hangt:
gootsteen vullen met warm water, zeer flinke schep soda erbij, je shirts erin en een paar uur laten weken.
daarna wassen en de lucht is eruit.
(zul je dus wel af en toe even moeten doen maar het werkt echt)
Tis idd best prijzig maar dan heb je ook watquote:Op maandag 18 december 2006 21:41 schreef Matness het volgende:
da's best prijzig.
doe je er wel een beetje lang mee?
ik heb een keer deoleen gebruikt, maar dat ging vrij snel
Ik gebruik het ook, althans alleen in de zomer. Tevens kan je gewoon normale deo ernaast gebruiken voor de geur.quote:Op maandag 18 december 2006 14:45 schreef Marloes het volgende:
Gister voor de 3e keer gebruikt. Het begint steeds beter te werken!
Mijn zweten en de bijbehorende geur is echt enorm minder geworden.
Al met al wel een aanradertje!
Dat ook maar eens proberen dan. Mijn voeten mogen ook wel wat minder zweten.quote:Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik smeerde heel veel met deoleen creme hielp mij enorm tegen de geur en het transpiren, het hielp me ook van de zweetvoeten af
Het 1e meer dan het tweede. Je zweet namelijk helemaal niet meer. Althans de 1e 3 dagen ofzo. Voor de geur gebruikte ik ernaast een gewone deo, omdat je heel af en toe nog een hele lichte zweetlucht rook. Overigen kon dit ook door mijn paranoia zijn dat ik dit rookquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef heaven7 het volgende:
En stopt het ook echt het zweten onder je oksels of alleen de zweetgeur?
Niet meer zweten is wat ik wil!quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:06 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Het 1e meer dan het tweede. Je zweet namelijk helemaal niet meer. Althans de 1e 3 dagen ofzo. Voor de geur gebruikte ik ernaast een gewone deo, omdat je heel af en toe nog een hele lichte zweetlucht rook. Overigen kon dit ook door mijn paranoia zijn dat ik dit rook
Huh?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 07:28 schreef heaven7 het volgende:
Brandende okselsAlsof er pure alcohol in een schaafwond wordt gegoten!! En dat de hele nacht he, en nu doet het nog zeer als ik mijn armen optil en de huid wat strakker komt te staan
Was ook het eerste wat ik dacht...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:25 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Huh?![]()
Je bent toch niet zo slim geweest om eerst je oksels te scheren en daarna meteen syneo 5 op te doen hea?
Want dan gaat het natuurlijk branden.
Nee! Ik scheer sowieso nooit, heb 1.5 week terug geepileerd..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:25 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Huh?![]()
Je bent toch niet zo slim geweest om eerst je oksels te scheren en daarna meteen syneo 5 op te doen hea?
Want dan gaat het natuurlijk branden.
Hmm vreemd, je hebt je huid ook niet gescrubd oid? Ik zou het anders ook niet weten..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:07 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Nee! Ik scheer sowieso nooit, heb 1.5 week terug geepileerd..
Ook niet nee... vreemd he. Ik had zelfs nog mn huid droog gedept met de handdoek en niet gewreven.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:15 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Hmm vreemd, je hebt je huid ook niet gescrubd oid? Ik zou het anders ook niet weten..
Tja ik zou het dan ook echt niet weten, brandt t nu nog steeds? Misschien ben je allergisch oid..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:06 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ook niet nee... vreemd he. Ik had zelfs nog mn huid droog gedept met de handdoek en niet gewreven.
Als het goed is zat er zo een formuliertje in je verpakking.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef heaven7 het volgende:
Waar is die niet goed geld terug garantie nou geblevenIk heb het spul nou 4 keer geprobeerd maar het is echt niks. Ik kan alleen op de website dat formulier niet meer vinden..
DA drogist.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ken t spul niet, maar na t lezen van jullie reacties ben ik erg benieuwd geworden. Want ook ik zweet onder mijn oksels erg snel. Maar is dit ook in de winkels te koop, en zo ja welke?
Ohw, ik dacht dat dat op de site stond! Ik zal eens gaan zoeken. Dankjequote:Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef J_CDA het volgende:
[..]
Als het goed is zat er zo een formuliertje in je verpakking.
Als je de reacties hier leest, is het juist tegen transpiratie, zweetplekken etc en geeft de Deo zelf een bepaalde geur af die niet heel aantrekkelijk is, maar dat trekt weer weg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:23 schreef -Menn0- het volgende:
Is het nou ook tegen transpiratie of alleen tegen de geur?!
het zou kunnen dat je hetzelfde hebt als ik, ik had ook onwijze jeuk en rode plekken onder mn oksels. Ik ben ermee naar de huisasrts geweest en die zei dat het meestal kwam door een combinatie van veel zweten, scheren en deodorant. Heb er een smeerseltje voor gekregen en binnen twee dagen was het overquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:53 schreef Nijna het volgende:
Ik heb het ook allebei geprobeerd, maar dat odorex spul daar krijg ik enorme jeuk van en van syneo niet. Overigens zweette ik met dat odorex spul echt niet meer onder mn armen en met syneo nog een beetje.
quote:Geachte mevrouw *********,
Hartelijk dank voor uw reactie via onze internetsite.
Allereerst willen wij graag informeren over de werking van Odorex Extra Dry.
De werking van het actieve bestanddeel van de Odorex Extra Dry berust op het afsluiten van de zweetklieren. Hierdoor ontstaat de verminderde transpiratie onder de oksels. Alleen de zweetklieren onder de oksels worden afgesloten, dus het lichaam blijft nog steeds transpireren. De transpiratie wordt overgenomen door plaatsen op het lichaam waar minder zweetklieren zitten, het gevolg is een betere verdeling van de transpiratie over het gehele lichaam.
Wij zijn enige tijd geleden nagegaan of het mogelijk is dat men op termijn immuun wordt voor Odorex Extra Dry, waardoor de werking afneemt.
Gebleken is dat de effectiviteit van Odorex Extra Dry bij langdurig gebruik niet terug kan lopen.
Wij moeten u dus informeren dat wij uw gevoel niet kunnen bevestigen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ik ben het er ook niet mee eens.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:15 schreef Stansfield het volgende:
Ja ze zullen eens toegeven dat de werking minder wordt.
Het is niet helemaal hetzelfde, want dan had ik van de syneo5 ook uitslag moeten krijgen en dat kreeg ik niet, gelukkig.quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Kon wel eens dezelfde stof zijn, wat in Odorex en Syneo5 zit
Hm, naja, met dit weer trek ik gewoon 2x per dag een ander shirt aan en mensen die me kennen weten dat het niet vies is en wat mensen denken die me niet kennen boeit me niet zoveel...quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:58 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij gebeurt dat ook bij syneo 5. Ik gebruikte eerst ook odorex. Maar toen kwam het er bij mij allemaal bij mijn onderrug uit. Ja ik weet het vage plek. Dus dat was ook niet alles. Dus ik denk dat het er gewoon ergens uit moet.
Oderex verliest na verloop van tijd ook zijn werking heb ik gemerkt. Ik weet niet hoe dat bij syneo 5 zit.
Thermo is toch juist voor wanneer je warm wilt blijven?...quote:Op zondag 29 april 2007 12:24 schreef flashermx het volgende:
iemand trouwns ervaring met z'n Dryshield T-shirt Wit Men Met Okselbeschermer t-shirt?
Of zou een thermo onder shirt ook goed werken?
en dan met name als je daarover gewone t-shirtjes/polo's aan hebt ter voorkoming van zweet plekken
Jah nou thermo is ook om warm te blijven maar was meer het idee omdat ze goed ventileren met vocht enzo.quote:Op zondag 29 april 2007 12:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Thermo is toch juist voor wanneer je warm wilt blijven?...
Heb nog nooit gehoord van zo'n shirt, is dat net zoiets als die inlegkruisjes voor je oksels alleen dan al ingebouwd?
Nou, helemaal mee eens. Ik had het dus ook, die spulletjes gebruikt en vervolgens me kapot zweten op benen/rug/hoofd. Vooral m'n hoofd, en ik heb liever zweet onder m'n oksels dan de hele dag een nat voorhoofd en rode wangen omdat ik het dáár dan weer zo warm krijg.quote:Op zaterdag 28 april 2007 23:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Hm, naja, met dit weer trek ik gewoon 2x per dag een ander shirt aan en mensen die me kennen weten dat het niet vies is en wat mensen denken die me niet kennen boeit me niet zoveel...
En voor wanneer het onzichtbaar moet zijn (presentaties etc.) heb ik zwarte shirtjesZo'n zweetgezicht wil ik niet nog een keer...
Ja idd, daarom draait mijn wasmachine met heet weer overuren ivm shirtjes wisselenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:17 schreef hummus het volgende:
[..]
Nou, helemaal mee eens. Ik had het dus ook, die spulletjes gebruikt en vervolgens me kapot zweten op benen/rug/hoofd. Vooral m'n hoofd, en ik heb liever zweet onder m'n oksels dan de hele dag een nat voorhoofd en rode wangen omdat ik het dáár dan weer zo warm krijg.
Lastig blijft het wel, zeker bij mensen die het enorme taboe-vooroordeel hebben van "ieuw, zweet, vies, stinkt, bleh".
dat vraag ik me dus ook af, zomers druipt het zweet van mijn handen af, maar de oksels zijn ook een probleemgebied bij mij..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:40 schreef epl het volgende:
He das interresant, werkt syneo5 of odorex ook voor je handen(zonder bijwerkingen)? Want dat is het enige waar ik afentoe last van heb en ook vervelend is.
heb ik gedaan, de hele nacht, zoals in de gebruiksaanwijzing staat, volgende keer spuit ik wel alleen onder mijn voeten...quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:45 schreef heaven7 het volgende:
Eerst goed in/op laten drogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |