abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31680476
Beste allemaal,

Ik heb het forum m.b.t. overmatige transpiratie met veel aandacht gelezen en heb zelf ook al jarenlang vreselijk last van overmatig transpireren onder mijn oksels. Ik hoef maar een uur op mijn werk te zijn en het zweet zit al tot halverwege mijn zij. Echt heel erg vervelend en storend. Op den duur gaat het in al mijn shirtjes zitten en gaat het ook erg stinken. Ik word er doodongelukkig van.

Ik heb een paar goede ideeen opgedaan op dit forum en ben begonnen met Odorex Extra Dry. 's Avonds opgedaan, goed laten drogen, en de dag erna geen druppel gezweet onder mijn oksels. De dag erna ook nagenoeg niet en een week later werkte het nog. Ik heb meteen voor meer dan 300 euro aan gekleurde t-shirts gekocht!!!!! Wat een feest.

Het idee dat IETS hielp, gaf een grandioos gevoel. Ik voelde mij een stuk zelfverzekerder en gelukkiger. Na ongeveer 3 weken werkte het iets minder, begon ik weer een beetje (wel minder dan voorheen) te zweten toen ben ik begonnen aan Syneo 5.

Sinds 3 weken werkt dit bij mijgeweldig goed, mits ik het op de volgende manier gebruik:

Dag 1 's ochtends oksels scheren, 's avonds voor slapen gaan 3 keer elke oksel Syneo 5 opspuiten.
Dag 2, 3, 4 en 5 gewoon normaal douchen + deo opdoen. Meestal laat ik mijn oksels eerst heel droog worden na het douchen, daarna deo op en op laten drogen en daarna pas shirt aan.
Dag 6 zie dag 1 etc etc.

Volgens de gebruiksaanwijziging mag je Syneo 5 na het ontharen van de oksels minimaal 2 dagen niet gebruiken, maar als ik dat doe dan zweet ik meteen weer wel (wel minder dan normaal) na het scheren onder mijn oksels. Door het op deze manier te doen heb ik maar 1 dag na het onharen dat ik ietsje meer zweet.

Ik zou graag via dit nieuwe topic in contact willen komen met mensen die ervaringen hebben met Syneo 5 (dus geen andere middelen om overmatige transpiratie tegen te gaan). Ik hoor zowel positieve en negatieven verhalen en ik zou jullie ervaringen

Groetjes,
Marleno
pi_31688672
syneo 5 is er toch eigenlijk voor dat je ook 5 dagen echt geen deo meer hoeft te gebruiken.. dus 1 dag syneo 4 dagen niks?

waarom gestopt met die odorex extra dry?
Strawberry Flavour..
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:37:25 #3
94063 2L0w4Zer0
Vidi, Vici, Veni. ;-)
pi_31689794
Wat ik uit al die vorige topics begrijp is dat de meeste mensen er tevreden over waren, zelf heb ik het niet geprobeerd.
"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
pi_31693987
De werking van Odorex Extra Dry werd op een gegeven moment minder, dus vandaar dat ik overgegaan ben op Syneo 5. Ik had daar goede ervaringen over gelezen op het FOK-forum. Er staat niets over deo-gebruik op de gebruiksaanwijziging van Syneo 5, maar ook als ik gewoon deo opdoe, gaat het gewoon goed en dat ruikt ook weer lekkerder!
  woensdag 26 oktober 2005 @ 12:58:12 #5
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_31698544
Is het nu niet zo dat je op andere plaatsen meer bent gaan zweten of juist bent gaan zweten. Ik hoor vaker dat als je het zweet op de ene plek "tegenhoud" het op de andere plek terugkomt. Is dit bij jou ook het geval?
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_31705242
Als ik intensief aan het sporten ben, zweet ik sneller op buik/rug/gezicht dan voorheen. Maar dat vind ik geen enkel probleem, want dan ben ik toch aan het sporten! Verder in "normale" omstandigheden niet. Wel heb ik soms een dagje dat ik onder mijn oksels toch weer iets meer zweet (zéér minimaal in vergelijking gelukkig), zoals vandaag. Maar waar dat dan aan ligt weet ik niet zo goed. Ik neem het maar voor lief en ben benieuwd hoe het morgen zal gaan...
pi_31754980
Mijn vriendje zweet heel snel, Misschien door veel koffie drinken? Maar goed.
Hij gebruikt nu sinds de zomer Syneo 5 en alles gaat perfect, geen gele vlekken onder zijn armen, geen stank of natte plekken. Dus zeker een aanrader! en met het flesje doe je makkelijk 3/4 maand!!!!
  zondag 3 december 2006 @ 15:03:01 #8
57434 Marloes
Digital Love
pi_44103872
*kick*
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_44104864
Prima kick! Hier ook alleen maar uitermate positieve ervaringen met Syneo5! Echt superspul!
pi_44105278
Yup, Syneo 5 is de BEST. Na het douchen onder elke oksel 3 keer spuiten, de hele nacht in laten werken en 4 dagen geen last van zweetgeur WHATSOEVER! (Let wel, bij de een is het sneller uitgewerkt dan bij de ander). Verder gebruik ik geen deo.
pi_44105640
En waar is het te koop?
Ben nu wel erg nieuwsgierig geworden namelijk.
  zondag 3 december 2006 @ 16:11:36 #12
53054 Kebab
Salvia Divinorum
pi_44106136
Krijgt i.i.g. hele goede recensies.

Link.
Het millennia oude levensbloed van mijn sjamanistische voorvaderen, dat door mijn nederige aderen stroomt, brandt heviger als nooit tevoren.
"...happy birthday son you got a bracelet!" - McManus
- ik heb 4 jaar aan de mafo gestudeert -
  zondag 3 december 2006 @ 17:23:28 #13
57434 Marloes
Digital Love
pi_44108080
Ik ga 't morgen ook halen...
The more that I appear.
pi_44108226
quote:
Op zondag 3 december 2006 15:58 schreef danosa het volgende:
En waar is het te koop?
Ben nu wel erg nieuwsgierig geworden namelijk.
In elk geval bij de DA drogist.
Fake it till you make it...
pi_44122659
Raak je aan dit spul ook gewend? Odorex werkte bij mij op een gegeven moment idd ook niet meer.
  maandag 4 december 2006 @ 11:37:44 #16
57434 Marloes
Digital Love
pi_44126653
Er zijn mensen die het al jaren gebruiken (check die link)!
The more that I appear.
pi_44128531
Ik gebruik het nu al ruim een jaar, ik wil nooit meer iets anders
  maandag 4 december 2006 @ 12:49:08 #18
97348 Matness
Matt about you
pi_44128590
quote:
Op maandag 4 december 2006 02:18 schreef heaven7 het volgende:
Raak je aan dit spul ook gewend? Odorex werkte bij mij op een gegeven moment idd ook niet meer.
same problem here
ook deoleen heeftw einig effect, ik ruik vrij snel
soms heb ik het idee dat het gewoon in mijn kleding hangt ook
pi_44129430
Ik zweet niet rampzalig, ik zweet eigenlijk alleen als ik me druk maak om dingen of me lichamelijk erg inspan. Niet eens als ik het gewoon warm heb eigenlijk maar bij bepaalde kleding kan het erg opvallen en ik haat zweten Maar eigenlijk moet ik niet miepen.
  maandag 4 december 2006 @ 14:33:49 #20
57434 Marloes
Digital Love
pi_44131766
Ik heb 't gekocht.. ben benieuwd.
Als het niet werkt krijg je je geld terug
The more that I appear.
pi_44132988
Dat is goed nieuws! Zal er toch ook maar eens naar gaan kijken.
pi_44248433
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:33 schreef Marloes het volgende:
Ik heb 't gekocht.. ben benieuwd.
Als het niet werkt krijg je je geld terug
En hoe bevalt het
pi_44248766
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:49 schreef Matness het volgende:

[..]

soms heb ik het idee dat het gewoon in mijn kleding hangt ook
als je denkt dat het in je kleding hangt:

gootsteen vullen met warm water, zeer flinke schep soda erbij, je shirts erin en een paar uur laten weken.
daarna wassen en de lucht is eruit.

(zul je dus wel af en toe even moeten doen maar het werkt echt)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_44249160
ik smeerde heel veel met deoleen creme hielp mij enorm tegen de geur en het transpiren, het hielp me ook van de zweetvoeten af
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  vrijdag 8 december 2006 @ 14:27:58 #25
57434 Marloes
Digital Love
pi_44250899
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:15 schreef Burbujas het volgende:

[..]

En hoe bevalt het
Nou... Ik het maandagavond voor het eerst gebruikt. Mijn ervaring tot nu toe is dat het wel helpt tegen het zweten zeg maar, maar nog niet helemaal tegen de geur. Dit kan natuurlijk ook zijn omdat ik het pas 1 keer heb gebruikt (stond ook op die site) dus ik blijf het nog even proberen!
The more that I appear.
  maandag 18 december 2006 @ 14:45:37 #26
57434 Marloes
Digital Love
pi_44537460
Gister voor de 3e keer gebruikt. Het begint steeds beter te werken!
Mijn zweten en de bijbehorende geur is echt enorm minder geworden.
Al met al wel een aanradertje!
The more that I appear.
  maandag 18 december 2006 @ 14:48:26 #27
97348 Matness
Matt about you
pi_44537544
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:24 schreef DarkElf het volgende:

[..]

als je denkt dat het in je kleding hangt:

gootsteen vullen met warm water, zeer flinke schep soda erbij, je shirts erin en een paar uur laten weken.
daarna wassen en de lucht is eruit.

(zul je dus wel af en toe even moeten doen maar het werkt echt)
ahaa, kijk, dat is een beste tip
heeft soda effect op de kleuren enzo, of totaal niet?
pi_44551538
Ook maar aangeschaft laatst. Eerste 5 dgane prima, na heb ik het idee (2e 5 dagen) dat het wat minder is, maar misschien ligt het aan mij .

Alleen ben ik benieuwd: Je moet 3 keer per oksel aanbrengen. Spuiten jullie dan 3 keer achter elkaar, laat je het eerst opdrogen tussendoor? En ook: als je niet in 1 keer heel je oksel raakt , doe je dan extra?
Have fun...
  maandag 18 december 2006 @ 21:25:13 #29
97348 Matness
Matt about you
pi_44552061
waar is dat spul te koop, en wat kost het?
de (grote) etos hier had t niet
pi_44552634
Ik koop het altijd bij de DA. 18 euri . Maa r ik doe ook 2 a 3 maanden met een flesje.

Ik spuit 3x en laat het dan drogen en doe dan pas mijn pyjama aan (zodat het niet op mijn kleding komt). En meestal doe ik idd een extra spuitje als ik niet goed raak spuit
  maandag 18 december 2006 @ 21:41:48 #31
97348 Matness
Matt about you
pi_44552648
da's best prijzig.
doe je er wel een beetje lang mee?
ik heb een keer deoleen gebruikt, maar dat ging vrij snel
pi_44552715
quote:
Op maandag 18 december 2006 21:41 schreef Matness het volgende:
da's best prijzig.
doe je er wel een beetje lang mee?
ik heb een keer deoleen gebruikt, maar dat ging vrij snel
Tis idd best prijzig maar dan heb je ook wat . En als het niet werkt bij jou, krijg je gewoon je geld terug (moet je wel de bon bewaren )
pi_44554411
Deoleen is gewoon deo, syneo5 is wat anders. Dat gebruik je eens in de zoveel dagen en dan gewoon ook deo.
pi_44555359
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:45 schreef Marloes het volgende:
Gister voor de 3e keer gebruikt. Het begint steeds beter te werken!
Mijn zweten en de bijbehorende geur is echt enorm minder geworden.
Al met al wel een aanradertje!
Ik gebruik het ook, althans alleen in de zomer. Tevens kan je gewoon normale deo ernaast gebruiken voor de geur.
pi_44562999
Prima spul hoor.
Veel beter dan die goedkope rommel als Odorex E-Dry.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_46044831
Kun je nog steeds je geld terugkrijgen als het niet werkt?

En is het ook voor mensen die helemaal niet overmatig zweten?
pi_46045047
En stopt het ook echt het zweten onder je oksels of alleen de zweetgeur?
pi_46045384
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 13:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik smeerde heel veel met deoleen creme hielp mij enorm tegen de geur en het transpiren, het hielp me ook van de zweetvoeten af
Dat ook maar eens proberen dan. Mijn voeten mogen ook wel wat minder zweten.
pi_46061355
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:01 schreef heaven7 het volgende:
En stopt het ook echt het zweten onder je oksels of alleen de zweetgeur?
Het 1e meer dan het tweede. Je zweet namelijk helemaal niet meer. Althans de 1e 3 dagen ofzo. Voor de geur gebruikte ik ernaast een gewone deo, omdat je heel af en toe nog een hele lichte zweetlucht rook. Overigen kon dit ook door mijn paranoia zijn dat ik dit rook
  woensdag 7 februari 2007 @ 01:39:12 #40
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_46063209
Het schijnt wel goed te zijn, heb ergens ook nog een busje liggen. Ooit in een opwelling gekocht, verder niet meer gebruikt. Maar was indertijd wel met het resultaat tevreden.
pi_46074641
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 00:06 schreef J_CDA het volgende:

[..]

Het 1e meer dan het tweede. Je zweet namelijk helemaal niet meer. Althans de 1e 3 dagen ofzo. Voor de geur gebruikte ik ernaast een gewone deo, omdat je heel af en toe nog een hele lichte zweetlucht rook. Overigen kon dit ook door mijn paranoia zijn dat ik dit rook
Niet meer zweten is wat ik wil! Gister bij de DA was het op, ga nu nog een poging wagen!
pi_46077352
Hebbes!
pi_46129752
Brandende oksels Alsof er pure alcohol in een schaafwond wordt gegoten!! En dat de hele nacht he, en nu doet het nog zeer als ik mijn armen optil en de huid wat strakker komt te staan
pi_46130777
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 07:28 schreef heaven7 het volgende:
Brandende oksels Alsof er pure alcohol in een schaafwond wordt gegoten!! En dat de hele nacht he, en nu doet het nog zeer als ik mijn armen optil en de huid wat strakker komt te staan
Huh?

Je bent toch niet zo slim geweest om eerst je oksels te scheren en daarna meteen syneo 5 op te doen hea ?
Want dan gaat het natuurlijk branden .
pi_46130949
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:25 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Huh?

Je bent toch niet zo slim geweest om eerst je oksels te scheren en daarna meteen syneo 5 op te doen hea ?
Was ook het eerste wat ik dacht...
pi_46145027
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 09:25 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Huh?

Nee! Ik scheer sowieso nooit, heb 1.5 week terug geepileerd..
pi_46149356
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 17:07 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Nee! Ik scheer sowieso nooit, heb 1.5 week terug geepileerd..
Hmm vreemd, je hebt je huid ook niet gescrubd oid? Ik zou het anders ook niet weten..
pi_46151632
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 19:15 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Hmm vreemd, je hebt je huid ook niet gescrubd oid? Ik zou het anders ook niet weten..
Ook niet nee... vreemd he. Ik had zelfs nog mn huid droog gedept met de handdoek en niet gewreven.
pi_46156468
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 20:06 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ook niet nee... vreemd he. Ik had zelfs nog mn huid droog gedept met de handdoek en niet gewreven.
Tja ik zou het dan ook echt niet weten, brandt t nu nog steeds? Misschien ben je allergisch oid..
  vrijdag 9 februari 2007 @ 22:34:16 #50
57434 Marloes
Digital Love
pi_46157600
Of je moet het niet epileren?? Dan is het sowieso extra gevoelig...
The more that I appear.
pi_46158144
Vervelend heaven! Misschien heb je een gevoelige huid daar? Nog een keer proberen over 5 dagen, anders gewoon je geld terug vragen hoor.

Ik had de eerste keer dat ik dat spul opspoot ook last van dat prikkende. Maar dat was denk ik omdat de huid bij mij erg geirriteerd was vanwege het overmatig zweten. Kon toen niet eens zonder pijn een deo opspuiten, het was echt een ramp, heel m'n huid was schraal en kapot. Gebruik syneo5 nu al iets van 3 jaar ofzo en het werkt nog steeds perfect Ik ben er erg blij mee. En ik zweet nu ook niet ergens anders ineens alles eruit ofzo, het zweten onder m'n armen was overklaarbaar, een allergische reactie op stoffen ofzo, niet van inspanning.
pi_46165361
Balen heaven en als je anderhalve week geleden geepileerd hebt dan kan ik me niet voorstellen dat dat het is eigenlijk.
Misschien zit er iets in dat spul waar je niet zo lekker tegen kan. Je zou het nog een keer kunnen proberen en anders wat nienna ook zegt, je geld terug vragen!
pi_46166006
Het brandt nog steeds een beetje ja.. vooral als ik mijn arm strek dat de huid strak komt te staan. Maar het werkt wel! Ik probeer het over 5 dagen gewoon nog eens idd

@Marloes, niet epileren En waarom dan wel niet? Scheren maakt het net zo gevoelig, zo niet gevoeliger want ik kan daar helemaal niet tegen en krijg pijnlijke ingegroeide haren en puistjes. Lijkt me dus helemaal geen goed idee.
Bovendien is het epileren alweer een hele tijd terug dus daar zal het écht niet aan liggen hoor.
pi_46168504
Syneo5 is 1 van mijn helden

Ik ben van pindavlees
pi_46169331
Ik scheer zelf ook niet omdat mijn huid daar heel erg geirriteerd van raakt. Epileren is hetzelfde verhaal.
Dus daarom hars ik nu mijn oksels en ik heb nergens last van. In het begin is het idd best pijnlijk, maar na een aantal keer voel het niet echt meer . Verder de huid 2 keer in de week scrubben en geen ingegroeide haren meer! (Uiteraard niet meteen daarna syneo5 gebruiken).

Het is iig wel fijn dat het wel helpt bij je, en hopen dat het over 5 dagen gewoon niet meer brandt
pi_46706606
Waar is die niet goed geld terug garantie nou gebleven Ik heb het spul nou 4 keer geprobeerd maar het is echt niks. Ik kan alleen op de website dat formulier niet meer vinden..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-02-2007 20:10:14 ]
  maandag 26 februari 2007 @ 22:55:10 #57
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_46715795
Ik ken t spul niet, maar na t lezen van jullie reacties ben ik erg benieuwd geworden. Want ook ik zweet onder mijn oksels erg snel. Maar is dit ook in de winkels te koop, en zo ja welke?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_46716407
quote:
Op maandag 26 februari 2007 20:09 schreef heaven7 het volgende:
Waar is die niet goed geld terug garantie nou gebleven Ik heb het spul nou 4 keer geprobeerd maar het is echt niks. Ik kan alleen op de website dat formulier niet meer vinden..
Als het goed is zat er zo een formuliertje in je verpakking.
pi_46716417
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ken t spul niet, maar na t lezen van jullie reacties ben ik erg benieuwd geworden. Want ook ik zweet onder mijn oksels erg snel. Maar is dit ook in de winkels te koop, en zo ja welke?
DA drogist.
pi_46722247
quote:
Op maandag 26 februari 2007 23:07 schreef J_CDA het volgende:

[..]

Als het goed is zat er zo een formuliertje in je verpakking.
Ohw, ik dacht dat dat op de site stond! Ik zal eens gaan zoeken. Dankje
  FOK!fotograaf dinsdag 27 februari 2007 @ 22:23:37 #61
159915 -Menn0-
MNO
pi_46751978
Is het nou ook tegen transpiratie of alleen tegen de geur?!
,,/
pi_46752260
Alleen tegen geur geloof ik, maar ik ruik normaal bij mezelf nooit een zweetlucht en nu zelfs wel na 1 dag Spul gaat dus def terug. Alleen behoorlijk klote dat je genoeg moet frankeren, hopelijk gaat het door de brievenbus, anders heeft het toch zowat geen nut meer de boel terug te sturen

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2007 22:29:28 ]
  woensdag 28 februari 2007 @ 13:12:53 #63
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_46769000
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 22:23 schreef -Menn0- het volgende:
Is het nou ook tegen transpiratie of alleen tegen de geur?!
Als je de reacties hier leest, is het juist tegen transpiratie, zweetplekken etc en geeft de Deo zelf een bepaalde geur af die niet heel aantrekkelijk is, maar dat trekt weer weg.
Ik ga um zelf strax halen, als hij hier tenminste in de winkels te vinden is.
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_46769515
ik heb en odorex extra dry en syneo gebruikt en ik merk werkelijk geen verschil. Het werkt bij mij allebei even goed, ik heb zelfs het idee dat de werkzame stoffen hetzelfde zijn.

het enige voordeel van syneo is het spraypompje, maar ik begreep dat odorex ook een nieuwe verpakking heeft nu. Ik ga dus de volgende keer weer voor de odorex, een kwart van de prijs en voor mij net zo goed
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_46770394
Ik heb het ook allebei geprobeerd, maar dat odorex spul daar krijg ik enorme jeuk van en van syneo niet. Overigens zweette ik met dat odorex spul echt niet meer onder mn armen en met syneo nog een beetje.
pi_46772767
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 13:53 schreef Nijna het volgende:
Ik heb het ook allebei geprobeerd, maar dat odorex spul daar krijg ik enorme jeuk van en van syneo niet. Overigens zweette ik met dat odorex spul echt niet meer onder mn armen en met syneo nog een beetje.
het zou kunnen dat je hetzelfde hebt als ik, ik had ook onwijze jeuk en rode plekken onder mn oksels. Ik ben ermee naar de huisasrts geweest en die zei dat het meestal kwam door een combinatie van veel zweten, scheren en deodorant. Heb er een smeerseltje voor gekregen en binnen twee dagen was het over
  donderdag 1 maart 2007 @ 08:03:17 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46797266
Ik vind Syneo beter, werkt veel langer bij mij. Odorex was ook wel okay, maar na een aantal weken stopte het gewoon met werken min of meer.

Ik vergeet t wel telkens op te doen .
  zondag 4 maart 2007 @ 13:47:44 #68
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_46903405
Nog geen Syneo5 gevonden, maar wel Odorex extra dry. Moet zeggen, tis een stuk beter dan zonder Gister uit geweest en dan merk je t verschil wel.
Eerst maar eens zien hoelang dit blijft werken, tis toch stukken goedkoper dan syneo. Kan altijd nog gaan bestellen mocht dat nodig zijn.
  zondag 4 maart 2007 @ 14:26:47 #69
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46904390
Syneo5 kan je ook alleen kopen bij de Kruidvat .

De prijs scheelt idd wel heel erg, maar ik ben wel blij dat Syneo zo goed werkt .
pi_46909796
Syneo kan je helemaal niet alleen kopen bij het Kruidvat

edit- Volgens mij idd zelfs überhaupt niet bij het Kruidvat.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2007 17:04:23 ]
  zondag 4 maart 2007 @ 17:02:16 #71
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_46910036
Eerder werd bij de DA gezegt, maar die kon ik hier zo snel niet vinden..
Bij de kruidvat inderdaad niet te vinden.
  zondag 4 maart 2007 @ 17:09:50 #72
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_46910320
Nee klopt, sorry Haal altijd de Kruidvat en de DA door elkaar?
  zondag 4 maart 2007 @ 20:05:45 #73
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_46916540
bij ons bij de da stond het bij de aftershave en ontharingsmiddeltjes
pi_48804480
hallo, ik weet niet of er nog wel gereageerd wordt op dit onderwerp omdat het al een poosje geleden is, maar ik had een vraagje.
Ik ben net gisteravond voor het eerst begonnen met syneo 5.
Onder de oksels ben ik tot nu toe nog droog, maar niet onder mijn voeten.
Nu stond er op de gebruiksaanwijzing: 4x spuiten op de voeten. Maar ik dacht, zou dit niet onder de voeten moeten zijn? Daarom heb ik 2x op de voeten en 2x onder de voeten gespoten, maar dat werkt dus niet, ik glij alweer in mijn slippers...
heeft iemand nog een tip?
pi_48805083
Eerst goed in/op laten drogen.
pi_48805121
Naja op de bovenkant spuiten heeft sowieso geen zin omdat je het direct op de "zweetgebieden" moet spuiten natuurlijk. Verder heb ik geen ervaring met voeten omdat dat bij mij geen probleemgebied is. Veel succes igg.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_48806389
Ik heb een soortgelijk spul van Oderex. En deze werkt bij mij wel
Geen zweetvlekken meer onder mijn oksels

Ik maakt een wattenschijfje vocht met oderex, en dep dit dan onder mijn oksels En het werkt...
En nog één voordeel ervan is... het kost nog geen drie euro
pi_48809677
Ik heb ook Odorex gebruikt, dat werkte echt geweldig en ik was toen ook erg blij, maar ik ging erdoor heel erg uit mijn gezicht zweten! Zovan; het vocht moet er toch uit, dus maar de weg van de minste weerstand... Dit vond ik erger dan bij mijn oksels, dus ik ben er weer mee gestopt.

Weet iemand misschien hoe dit zit bij Syneo 5?
pi_48810108
Volgens mij gebeurt dat ook bij syneo 5. Ik gebruikte eerst ook odorex. Maar toen kwam het er bij mij allemaal bij mijn onderrug uit. Ja ik weet het vage plek. Dus dat was ook niet alles. Dus ik denk dat het er gewoon ergens uit moet.

Oderex verliest na verloop van tijd ook zijn werking heb ik gemerkt. Ik weet niet hoe dat bij syneo 5 zit.
pi_48810392
Mailtje van Odorex een tijdje terug:
quote:
Geachte mevrouw *********,

Hartelijk dank voor uw reactie via onze internetsite.

Allereerst willen wij graag informeren over de werking van Odorex Extra Dry.

De werking van het actieve bestanddeel van de Odorex Extra Dry berust op het afsluiten van de zweetklieren. Hierdoor ontstaat de verminderde transpiratie onder de oksels. Alleen de zweetklieren onder de oksels worden afgesloten, dus het lichaam blijft nog steeds transpireren. De transpiratie wordt overgenomen door plaatsen op het lichaam waar minder zweetklieren zitten, het gevolg is een betere verdeling van de transpiratie over het gehele lichaam.

Wij zijn enige tijd geleden nagegaan of het mogelijk is dat men op termijn immuun wordt voor Odorex Extra Dry, waardoor de werking afneemt.

Gebleken is dat de effectiviteit van Odorex Extra Dry bij langdurig gebruik niet terug kan lopen.

Wij moeten u dus informeren dat wij uw gevoel niet kunnen bevestigen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
pi_48810480
Ja ze zullen eens toegeven dat de werking minder wordt.
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:42:33 #82
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48810995
Interessant product dat Syneo 5, dus zeker het proberen waard als ik dit zo lees. Ik zal binnenkort wel ff wat online bestellen dan maar, bij deze lees ik met interesse ff verder
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_48813733
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:15 schreef Stansfield het volgende:
Ja ze zullen eens toegeven dat de werking minder wordt.
Ik ben het er ook niet mee eens.
  zaterdag 28 april 2007 @ 21:39:43 #84
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_48815909
Kon wel eens dezelfde stof zijn, wat in Odorex en Syneo5 zit
Confidence through competence
pi_48817224
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Kon wel eens dezelfde stof zijn, wat in Odorex en Syneo5 zit
Het is niet helemaal hetzelfde, want dan had ik van de syneo5 ook uitslag moeten krijgen en dat kreeg ik niet, gelukkig.
pi_48819238
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:58 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij gebeurt dat ook bij syneo 5. Ik gebruikte eerst ook odorex. Maar toen kwam het er bij mij allemaal bij mijn onderrug uit. Ja ik weet het vage plek. Dus dat was ook niet alles. Dus ik denk dat het er gewoon ergens uit moet.

Oderex verliest na verloop van tijd ook zijn werking heb ik gemerkt. Ik weet niet hoe dat bij syneo 5 zit.
Hm, naja, met dit weer trek ik gewoon 2x per dag een ander shirt aan en mensen die me kennen weten dat het niet vies is en wat mensen denken die me niet kennen boeit me niet zoveel...

En voor wanneer het onzichtbaar moet zijn (presentaties etc.) heb ik zwarte shirtjes Zo'n zweetgezicht wil ik niet nog een keer...
  zondag 29 april 2007 @ 12:24:05 #87
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_48829044
iemand trouwns ervaring met z'n Dryshield T-shirt Wit Men Met Okselbeschermer t-shirt?
Of zou een thermo onder shirt ook goed werken?

en dan met name als je daarover gewone t-shirtjes/polo's aan hebt ter voorkoming van zweet plekken
pi_48830029
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:24 schreef flashermx het volgende:
iemand trouwns ervaring met z'n Dryshield T-shirt Wit Men Met Okselbeschermer t-shirt?
Of zou een thermo onder shirt ook goed werken?

en dan met name als je daarover gewone t-shirtjes/polo's aan hebt ter voorkoming van zweet plekken
Thermo is toch juist voor wanneer je warm wilt blijven?...

Heb nog nooit gehoord van zo'n shirt, is dat net zoiets als die inlegkruisjes voor je oksels alleen dan al ingebouwd?
pi_48830466
Bij een polotje doe ik er nog wel eens een wit tshirt onder. Dan zie je ook geen plekken op je polo. Bij de etos heb ik wel eens van die dingen zien liggen maar datlijkt me nou ook niet echt alles.
  zondag 29 april 2007 @ 16:14:42 #90
151762 flashermx
pi_48839363
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:59 schreef Inu het volgende:

[..]

Thermo is toch juist voor wanneer je warm wilt blijven?...

Heb nog nooit gehoord van zo'n shirt, is dat net zoiets als die inlegkruisjes voor je oksels alleen dan al ingebouwd?
Jah nou thermo is ook om warm te blijven maar was meer het idee omdat ze goed ventileren met vocht enzo.
pi_48884236
Ik ben er nog steeds tevreden mee (ook al verget ik na die dagen wel eens te spuiten, en dan merk je het gelijk... . Mischien is dat ook de reden dat ik er al een maand of 4 mee doe (maar is nu bijna op...)
Have fun...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:09:45 #92
151762 flashermx
pi_48905933
kun of moet je Syneo dan vaker gebruiken dan Odorex?
pi_48906385
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:37 schreef Inu het volgende:

[..]

Hm, naja, met dit weer trek ik gewoon 2x per dag een ander shirt aan en mensen die me kennen weten dat het niet vies is en wat mensen denken die me niet kennen boeit me niet zoveel...

En voor wanneer het onzichtbaar moet zijn (presentaties etc.) heb ik zwarte shirtjes Zo'n zweetgezicht wil ik niet nog een keer...
Nou, helemaal mee eens. Ik had het dus ook, die spulletjes gebruikt en vervolgens me kapot zweten op benen/rug/hoofd. Vooral m'n hoofd, en ik heb liever zweet onder m'n oksels dan de hele dag een nat voorhoofd en rode wangen omdat ik het dáár dan weer zo warm krijg.

Lastig blijft het wel, zeker bij mensen die het enorme taboe-vooroordeel hebben van "ieuw, zweet, vies, stinkt, bleh".
pi_48926937
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:17 schreef hummus het volgende:

[..]

Nou, helemaal mee eens. Ik had het dus ook, die spulletjes gebruikt en vervolgens me kapot zweten op benen/rug/hoofd. Vooral m'n hoofd, en ik heb liever zweet onder m'n oksels dan de hele dag een nat voorhoofd en rode wangen omdat ik het dáár dan weer zo warm krijg.

Lastig blijft het wel, zeker bij mensen die het enorme taboe-vooroordeel hebben van "ieuw, zweet, vies, stinkt, bleh".
Ja idd, daarom draait mijn wasmachine met heet weer overuren ivm shirtjes wisselen En gewoon douchen en deo... Ik switch meestal tussen Sanex en Odorex (gewone spuitdeo) omdat die toch goed werken met geur etc...

Maar idd, die mensen zijn erg vervelend. Ik heb ook nog regelmatig last van zweethanden en dan is het al helemaal erg als je mensen een hand moet geven... ik ben niet vies ofzo hoor
pi_48928954
He das interresant, werkt syneo5 of odorex ook voor je handen(zonder bijwerkingen)? Want dat is het enige waar ik afentoe last van heb en ook vervelend is.
pi_48983483
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:40 schreef epl het volgende:
He das interresant, werkt syneo5 of odorex ook voor je handen(zonder bijwerkingen)? Want dat is het enige waar ik afentoe last van heb en ook vervelend is.
dat vraag ik me dus ook af, zomers druipt het zweet van mijn handen af, maar de oksels zijn ook een probleemgebied bij mij..
ik heb syneo 5 gekocht en er staat op dat het alleen voor oksels en voeten is,
ik denk dat ik het toch maar eens ga proberen op de handen, je weet maar nooit...
of iemand moet hier slechte ervaringen mee hebben? ik ben benieuwd..
pi_48983648
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 13:45 schreef heaven7 het volgende:
Eerst goed in/op laten drogen.
heb ik gedaan, de hele nacht, zoals in de gebruiksaanwijzing staat, volgende keer spuit ik wel alleen onder mijn voeten...
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:08:44 #98
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50726031
etos verkoopt sinds kort syneo 5, zojuist een flesje meegenomen (18,90).
er staat nadrukkelijk op de verpakking dat het onder je oksels en op je voeten moet, dat geldt neem ik aan alleen maar als je ook last van zweetpootjes hebt..?

ik heb daar geen last van nl.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50728478
idd, denk het ook. Ik gebruik het ook niet op m'n voeten, want daar heb ik geen last van
Have fun...
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juni 2007 @ 20:36:43 #100
159915 -Menn0-
MNO
pi_50741369
Werkt als een tiet man

Ook tegen zweten gewoon

Perfect spul!!!
,,/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: