abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48805121
Naja op de bovenkant spuiten heeft sowieso geen zin omdat je het direct op de "zweetgebieden" moet spuiten natuurlijk. Verder heb ik geen ervaring met voeten omdat dat bij mij geen probleemgebied is. Veel succes igg.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_48806389
Ik heb een soortgelijk spul van Oderex. En deze werkt bij mij wel
Geen zweetvlekken meer onder mijn oksels

Ik maakt een wattenschijfje vocht met oderex, en dep dit dan onder mijn oksels En het werkt...
En nog één voordeel ervan is... het kost nog geen drie euro
pi_48809677
Ik heb ook Odorex gebruikt, dat werkte echt geweldig en ik was toen ook erg blij, maar ik ging erdoor heel erg uit mijn gezicht zweten! Zovan; het vocht moet er toch uit, dus maar de weg van de minste weerstand... Dit vond ik erger dan bij mijn oksels, dus ik ben er weer mee gestopt.

Weet iemand misschien hoe dit zit bij Syneo 5?
pi_48810108
Volgens mij gebeurt dat ook bij syneo 5. Ik gebruikte eerst ook odorex. Maar toen kwam het er bij mij allemaal bij mijn onderrug uit. Ja ik weet het vage plek. Dus dat was ook niet alles. Dus ik denk dat het er gewoon ergens uit moet.

Oderex verliest na verloop van tijd ook zijn werking heb ik gemerkt. Ik weet niet hoe dat bij syneo 5 zit.
pi_48810392
Mailtje van Odorex een tijdje terug:
quote:
Geachte mevrouw *********,

Hartelijk dank voor uw reactie via onze internetsite.

Allereerst willen wij graag informeren over de werking van Odorex Extra Dry.

De werking van het actieve bestanddeel van de Odorex Extra Dry berust op het afsluiten van de zweetklieren. Hierdoor ontstaat de verminderde transpiratie onder de oksels. Alleen de zweetklieren onder de oksels worden afgesloten, dus het lichaam blijft nog steeds transpireren. De transpiratie wordt overgenomen door plaatsen op het lichaam waar minder zweetklieren zitten, het gevolg is een betere verdeling van de transpiratie over het gehele lichaam.

Wij zijn enige tijd geleden nagegaan of het mogelijk is dat men op termijn immuun wordt voor Odorex Extra Dry, waardoor de werking afneemt.

Gebleken is dat de effectiviteit van Odorex Extra Dry bij langdurig gebruik niet terug kan lopen.

Wij moeten u dus informeren dat wij uw gevoel niet kunnen bevestigen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
pi_48810480
Ja ze zullen eens toegeven dat de werking minder wordt.
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:42:33 #82
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48810995
Interessant product dat Syneo 5, dus zeker het proberen waard als ik dit zo lees. Ik zal binnenkort wel ff wat online bestellen dan maar, bij deze lees ik met interesse ff verder
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_48813733
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:15 schreef Stansfield het volgende:
Ja ze zullen eens toegeven dat de werking minder wordt.
Ik ben het er ook niet mee eens.
  zaterdag 28 april 2007 @ 21:39:43 #84
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_48815909
Kon wel eens dezelfde stof zijn, wat in Odorex en Syneo5 zit
Confidence through competence
pi_48817224
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Kon wel eens dezelfde stof zijn, wat in Odorex en Syneo5 zit
Het is niet helemaal hetzelfde, want dan had ik van de syneo5 ook uitslag moeten krijgen en dat kreeg ik niet, gelukkig.
Fake it till you make it...
pi_48819238
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 17:58 schreef Stansfield het volgende:
Volgens mij gebeurt dat ook bij syneo 5. Ik gebruikte eerst ook odorex. Maar toen kwam het er bij mij allemaal bij mijn onderrug uit. Ja ik weet het vage plek. Dus dat was ook niet alles. Dus ik denk dat het er gewoon ergens uit moet.

Oderex verliest na verloop van tijd ook zijn werking heb ik gemerkt. Ik weet niet hoe dat bij syneo 5 zit.
Hm, naja, met dit weer trek ik gewoon 2x per dag een ander shirt aan en mensen die me kennen weten dat het niet vies is en wat mensen denken die me niet kennen boeit me niet zoveel...

En voor wanneer het onzichtbaar moet zijn (presentaties etc.) heb ik zwarte shirtjes Zo'n zweetgezicht wil ik niet nog een keer...
  zondag 29 april 2007 @ 12:24:05 #87
151762 flashermx
Think Different, Think Apple.
pi_48829044
iemand trouwns ervaring met z'n Dryshield T-shirt Wit Men Met Okselbeschermer t-shirt?
Of zou een thermo onder shirt ook goed werken?

en dan met name als je daarover gewone t-shirtjes/polo's aan hebt ter voorkoming van zweet plekken
pi_48830029
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:24 schreef flashermx het volgende:
iemand trouwns ervaring met z'n Dryshield T-shirt Wit Men Met Okselbeschermer t-shirt?
Of zou een thermo onder shirt ook goed werken?

en dan met name als je daarover gewone t-shirtjes/polo's aan hebt ter voorkoming van zweet plekken
Thermo is toch juist voor wanneer je warm wilt blijven?...

Heb nog nooit gehoord van zo'n shirt, is dat net zoiets als die inlegkruisjes voor je oksels alleen dan al ingebouwd?
pi_48830466
Bij een polotje doe ik er nog wel eens een wit tshirt onder. Dan zie je ook geen plekken op je polo. Bij de etos heb ik wel eens van die dingen zien liggen maar datlijkt me nou ook niet echt alles.
  zondag 29 april 2007 @ 16:14:42 #90
151762 flashermx
pi_48839363
quote:
Op zondag 29 april 2007 12:59 schreef Inu het volgende:

[..]

Thermo is toch juist voor wanneer je warm wilt blijven?...

Heb nog nooit gehoord van zo'n shirt, is dat net zoiets als die inlegkruisjes voor je oksels alleen dan al ingebouwd?
Jah nou thermo is ook om warm te blijven maar was meer het idee omdat ze goed ventileren met vocht enzo.
pi_48884236
Ik ben er nog steeds tevreden mee (ook al verget ik na die dagen wel eens te spuiten, en dan merk je het gelijk... . Mischien is dat ook de reden dat ik er al een maand of 4 mee doe (maar is nu bijna op...)
Have fun...
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:09:45 #92
151762 flashermx
pi_48905933
kun of moet je Syneo dan vaker gebruiken dan Odorex?
pi_48906385
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 23:37 schreef Inu het volgende:

[..]

Hm, naja, met dit weer trek ik gewoon 2x per dag een ander shirt aan en mensen die me kennen weten dat het niet vies is en wat mensen denken die me niet kennen boeit me niet zoveel...

En voor wanneer het onzichtbaar moet zijn (presentaties etc.) heb ik zwarte shirtjes Zo'n zweetgezicht wil ik niet nog een keer...
Nou, helemaal mee eens. Ik had het dus ook, die spulletjes gebruikt en vervolgens me kapot zweten op benen/rug/hoofd. Vooral m'n hoofd, en ik heb liever zweet onder m'n oksels dan de hele dag een nat voorhoofd en rode wangen omdat ik het dáár dan weer zo warm krijg.

Lastig blijft het wel, zeker bij mensen die het enorme taboe-vooroordeel hebben van "ieuw, zweet, vies, stinkt, bleh".
pi_48926937
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:17 schreef hummus het volgende:

[..]

Nou, helemaal mee eens. Ik had het dus ook, die spulletjes gebruikt en vervolgens me kapot zweten op benen/rug/hoofd. Vooral m'n hoofd, en ik heb liever zweet onder m'n oksels dan de hele dag een nat voorhoofd en rode wangen omdat ik het dáár dan weer zo warm krijg.

Lastig blijft het wel, zeker bij mensen die het enorme taboe-vooroordeel hebben van "ieuw, zweet, vies, stinkt, bleh".
Ja idd, daarom draait mijn wasmachine met heet weer overuren ivm shirtjes wisselen En gewoon douchen en deo... Ik switch meestal tussen Sanex en Odorex (gewone spuitdeo) omdat die toch goed werken met geur etc...

Maar idd, die mensen zijn erg vervelend. Ik heb ook nog regelmatig last van zweethanden en dan is het al helemaal erg als je mensen een hand moet geven... ik ben niet vies ofzo hoor
pi_48928954
He das interresant, werkt syneo5 of odorex ook voor je handen(zonder bijwerkingen)? Want dat is het enige waar ik afentoe last van heb en ook vervelend is.
pi_48983483
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 15:40 schreef epl het volgende:
He das interresant, werkt syneo5 of odorex ook voor je handen(zonder bijwerkingen)? Want dat is het enige waar ik afentoe last van heb en ook vervelend is.
dat vraag ik me dus ook af, zomers druipt het zweet van mijn handen af, maar de oksels zijn ook een probleemgebied bij mij..
ik heb syneo 5 gekocht en er staat op dat het alleen voor oksels en voeten is,
ik denk dat ik het toch maar eens ga proberen op de handen, je weet maar nooit...
of iemand moet hier slechte ervaringen mee hebben? ik ben benieuwd..
pi_48983648
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 13:45 schreef heaven7 het volgende:
Eerst goed in/op laten drogen.
heb ik gedaan, de hele nacht, zoals in de gebruiksaanwijzing staat, volgende keer spuit ik wel alleen onder mijn voeten...
  vrijdag 22 juni 2007 @ 13:08:44 #98
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_50726031
etos verkoopt sinds kort syneo 5, zojuist een flesje meegenomen (18,90).
er staat nadrukkelijk op de verpakking dat het onder je oksels en op je voeten moet, dat geldt neem ik aan alleen maar als je ook last van zweetpootjes hebt..?

ik heb daar geen last van nl.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50728478
idd, denk het ook. Ik gebruik het ook niet op m'n voeten, want daar heb ik geen last van
Have fun...
  FOK!fotograaf vrijdag 22 juni 2007 @ 20:36:43 #100
159915 -Menn0-
MNO
pi_50741369
Werkt als een tiet man

Ook tegen zweten gewoon

Perfect spul!!!
,,/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: