Nee hoeft nietquote:Op donderdag 1 september 2011 16:21 schreef Lexis het volgende:
Kleine kick!
Ik had dit topic doorgelezen en heb het dus net gekocht.
Scheren is niet noodzakelijk toch? Vind ik als man zelf een beetje raar, en vervelend om bij te houden. Bijwerken doe ik wel.
Vanavond maar eens doen! Ben benieuwd of het gaat werken! Als ik zweet ruik hangt het vast nog in kledingNu dat er nog uit zien te krijgen
Oke topquote:
Ik heb inderdaad ook moeite met het dekken van de volledige oksel. Dus bij mij waren de vorige keer ook 5 spuitjes nodig. Denk dat dit geen kwaad kan, het kost je alleen iets meer.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:15 schreef Lexis het volgende:
Vandaag was dag 5, en ik heb wel een beetje getranspireerd, en het rook een klein vleugje naar zweet. Is ook niet heel gek, want de afgelopen 5 dagen waren niet de makkelijkste voor Syneo5. Vrijdag en zaterdag waren extreem warm. Op die dagen hield het spul het echt heel goed, zelfs in een grijs overhemd. Echt amazing.
Nu dus weer een nieuwe lading, alleen het opspuiten is echt te lastig. Ik heb nu echt iets van 6 sprays per oksel, want soms komt er een volle spray uit, en dan weer een halve. Heel zonde natuurlijk, maar ik wil gewoon voelen dat het overal zit; en het is heel lastig mikken bij mij. Ik ga het nu in ieder geval weer laten drogen, en morgen er weer tegenaan
Je weet dat je met een flesje Syneo 5 echt bijna een half jaar (ik in elk geval) kunt doen? Dan is het per half jaar maar 20 euro ofzo. Als je er zo naar kijkt is het helemaal niet zo duurquote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef deoleen het volgende:
halllo allemal
ik heb zelf ook veel last van overtranspireeren en vind dat heeeel erg lastig en schaam me ervoor ik heb veel leuke kleren maar die kan ik niet altijd aan. ik ben met odorex creme begonnen maar dat werk bij mij soms toen heb ik syneo 5 gekocht voor 18euro bij de trekpleister en voor 20 euro bij de kruidvat ik ben er heel blij mee maar het is nogal prijzig nu ga ik morgen deoleen kopen dat is maar 6 of 7 euro en dat kan ik makelijk elke maand verooorloven ik zet zo snel mogelijk een reactie over deoleen
Hoezo?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:15 schreef WeCanDoIt het volgende:
Maar als jongen van 18 is dat een beetje raar om naar de huisarts te gaan voor zwetende oksels
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |