Voor je oksels in ieder gevalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:08 schreef Toure het volgende:
werkt het ook als ik in de zon gaat liggen?
Niet bij iedereen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef Skaai het volgende:
Tot op heden is mijn lichaam er nog niet immuun voor geworden, en ik gebruik het nu al 5 jaar.
Daarom typ ik ook in de ik-vorm.quote:
Ooh, dus je moet het er echt afhalen de volgende ochtend? Bij mij plakt het dan maar ik zeep er gewoon over en als ik dan de volgende ochtend douche zit die plak er nog op, dat is dus niet normaal? Heb het nu nog een paar x gebruikt en het werkt al beter maar ik heb nog wel altijd het gevoel dat ik niet lekker ruik. Dan denk ik dat ik stink maar als ik mijn t-shirt uit heb dan ruik ik niets onder mijn oksels...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:36 schreef Nar123 het volgende:
Hoi keepittogether!
Syneo werkt bij mij geweldig, heb er geen klachten over. Werk zelf ook bij een drogist en dit zijn mijn tips:
1. Zorg ervoor dat je oksels goed schoon zijn (was ze van tevoren met zeep)
2. De oksels moeten helemaal droog zijn! Als ze niet droog zijn, kan het gaan prikken.
3. Laat Syneo de hele nacht inwerken en zorg dat je het pas op doet als je daadwerkelijk naar bed gaat.
4. Haal het de volgende ochtend goed van je oksels af, neem een douche o.i.d.
Verder kun je gewoon deo erbij gebruiken als je dat wilt, doe ik zelf ook.
Misschien is het ook verstandig om 1 dag pauze in te lassen tussen de beurten door als het te erg irriteert?
Er is eventueel ook een product van Odorex, maar bij mij irriteert dit product juist.
Het droog zijn van oksels heb ik zelf ook, volgens mij is dat een bijwerking van Syneo.
Hoop dat je hier iets aan hebt!
Hoe gebruik jij syneo 5 precies?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:26 schreef Skaai het volgende:
Tot op heden is mijn lichaam er nog niet immuun voor geworden, en ik gebruik het nu al 5 jaar.
Ongeveer om de 6/7 dagen. Ik spray het 's avonds voordat ik naar bed ga onder mijn droge oksels en laat het 's nachts intrekken. Als ik mijn oksels heb geschoren spray ik in ieder geval de komende 2 dagen niet. Soms spray ik 2 weken niet, werking is gelukkig bij mij uitstekend. Je moet zelf uitvinden wanneer je het beste kan sprayen, het werkt bij iedereen verschillend (als het al werktquote:Op zondag 22 mei 2011 13:57 schreef Keepittogether het volgende:
[..]
Hoe gebruik jij syneo 5 precies?
Douche je ook elke ochtend? En veeg je ook het plak onder je oksels eraf of laat je dat erop zitten?quote:Op zondag 22 mei 2011 14:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ongeveer om de 6/7 dagen. Ik spray het 's avonds voordat ik naar bed ga onder mijn droge oksels en laat het 's nachts intrekken. Als ik mijn oksels heb geschoren spray ik in ieder geval de komende 2 dagen niet. Soms spray ik 2 weken niet, werking is gelukkig bij mij uitstekend. Je moet zelf uitvinden wanneer je het beste kan sprayen, het werkt bij iedereen verschillend (als het al werkt)
Ik douche meestal in de avondquote:Op zondag 22 mei 2011 17:35 schreef Keepittogether het volgende:
[..]
Douche je ook elke ochtend? En veeg je ook het plak onder je oksels eraf of laat je dat erop zitten?
Nee heb je geen plak??? Voel je dan niets... dat is raarquote:Op zondag 22 mei 2011 20:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik douche meestal in de avond, en ik heb geen plak onder mijn oksels de volgende ochtend hoor
. Heb nog geen klachten gehad [ afbeelding ]
Ik heb nog nooit last van een plaklaag gehad, de ochtend nadat ik het heb gebruikt. En ik gebruik verder Nivea Pure als deo, ook al een jaar of 4/5quote:Op maandag 23 mei 2011 17:39 schreef Keepittogether het volgende:
[..]
Nee heb je geen plak??? Voel je dan niets... dat is raar
en wat voor deo gebruik je of gebruik je verder geen deo?
anders ga ik toch maar eens odoban gebruiken... schijnt ook goed ze zijn!
Pure Invisible Roll On, bedoel je deze?quote:Op maandag 23 mei 2011 18:45 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit last van een plaklaag gehad, de ochtend nadat ik het heb gebruikt. En ik gebruik verder Nivea Pure als deo, ook al een jaar of 4/5
Nee gewoon Pure Invisible sprayquote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:22 schreef Keepittogether het volgende:
[..]
Pure Invisible Roll On, bedoel je deze?
ik ga hem dit weekend kopen maar het werkt nog altijd niet optimaal syneo 5
Nee dat doe ik niet. En het is niet over de datum...quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:53 schreef Nar123 het volgende:
Ik gebruik het al 6 jaar en ben er ook niet immuun voor, gelukkig!
Moet zeggen dat ik ook geen last heb van plaklaag onder m'n oksels...
Het is wel de bedoeling dat je nadat je het hebt opgespoten geen activiteit meer doet (dus ook geen seks...)
Misschien werkt bij jou een ander product beter, bijvoorbeeld:
- Odorex extra dry
- Therme 5 dagen anti-transpirant spray
- Rexona maximum protection
Zou niet weten waar die plak vandaan komt eigenlijk. Waar heb je het flesje gehaald? Misschien is het al over datum? Of een keer schudden voor gebruik?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |