Er moet een manier zijn om dit sneller te doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:30 schreef scanman01 het volgende:
De cameraman liet even zien wat er nog ligt aan boontjes.
Ze kunnen beter stoppen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:30 schreef scanman01 het volgende:
De cameraman liet even zien wat er nog ligt aan boontjes.
Ze kunnen beter stoppen
De opdracht is toch al mislukt een aantal hebben bonen gegeten en dat mag nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:34 schreef teamlead het volgende:
[..]en weer een opdracht die ze niet halen.... de sukkels
Misschien toch allemaal gaatjes in het dekbek prikken, en er een geavanceerd filtersysteem van makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:34 schreef regenworm het volgende:
Er moet een manier zijn om dit sneller te doen.
Honger maakt rauwe bonen zoet, citaat van wijlen mijn omaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
De opdracht is toch al mislukt een aantal hebben bonen gegeten en dat mag niet![]()
wat een malloten.. een simpelere opdracht dan deze kunnen ze niet krijgen..... en nog weten ze het te verkloten....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
De opdracht is toch al mislukt een aantal hebben bonen gegeten en dat mag niet![]()
Geinig topic, zo ter afwisseling van het op dit moment o zo saaie gebeuren in het big brotherhousequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee hij niet
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
van veel bruine bonen krijg je een zwevend dekbedquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien toch allemaal gaatjes in het dekbek prikken, en er een geavanceerd filtersysteem van maken
Dat dekbed MOET een functie hebben, anders leggen ze het er natuurlijk niet neer
Big Bonen Housequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geinig topic, zo ter afwisseling van het op dit moment o zo saaie gebeuren in het big brotherhouse![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:42 schreef Jane het volgende:
Menno: Died, mijn vriendjes zijn verliefd op jou
Dido: Ja, leuk hè?? ()
Menno: Blijkbaar kom je op tv anders over dan in het echt
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:42 schreef Jane het volgende:
Hoe weet hij dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:42 schreef Jane het volgende:
Het is weer helemaal mis inderdaad. Er zullen net wel 10 mensen meer zijn gaan fokken.. en dat krijg je datquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:51 schreef regenworm het volgende:
Fok begint weer heel erg traag te worden.
Beloofd niet veel goeds
Stond dit op een van de verjaardagskaartjes of zo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:42 schreef Jane het volgende:
Alweer 16 uur fok isquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
Gaat weer traag idd
Maar goed, positief is dat het zomaar 16 uur achter elkaar goed is gegaan![]()
(is ironie hoor)
Ik denk 't...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Stond dit op een van de verjaardagskaartjes of zo?
Volgens mij zit het probleem is de database.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is weer helemaal mis inderdaad. Er zullen net wel 10 mensen meer zijn gaan fokken.. en dat krijg je dat
Moet haast wel want andere manier van comunicatie is er niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Stond dit op een van de verjaardagskaartjes of zo?
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
Beroerd trouwens. Ik ging naar bed omdat deze groep aan het werk was en er niets uit kwam. Toen ik wakker werd, was deze groep net weer begonnen
Moet ik toch iets beter uitkienen de volgende keer.
Denk dat de mais lichter is dan de bonenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien toch allemaal gaatjes in het dekbek prikken, en er een geavanceerd filtersysteem van maken
Dat dekbed MOET een functie hebben, anders leggen ze het er natuurlijk niet neer
Je kijkt liever na Lieskequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
Beroerd trouwens. Ik ging naar bed omdat deze groep aan het werk was en er niets uit kwam. Toen ik wakker werd, was deze groep net weer begonnen
Moet ik toch iets beter uitkienen de volgende keer.
Vind ze niet erg want tanja wil toch geen mensen om haar heen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Tanja heeft nu echt zo ongeveer het hele huis voor haar alleen.
En het weer wordt er in Aalsmeer niet beter op.
[afbeelding]
Goedenmiddag allenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk dat de mais lichter is dan de bonenAls ze nu een heleboel bonen en mais op het dekbed gooien en schudden heb je kans dat de mais allemaal bovenop komt te liggen
![]()
manke zakken (rob)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:11 schreef mamapan het volgende:
[afbeelding]
Natte zakken en domme zakken
dat is tanja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het geluid van stream 2 maar aangezet.
auchh voor Princess Didoquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:42 schreef Jane het volgende:
plomp zakken (gert)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
manke zakken (rob)
lul zakken (roel)
mm die doet het niet bij mijquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het geluid van stream 2 maar aangezet.
Maar wat is dan de achterliggende gedachte van het dekbed? BB legt het niet voor niets neer toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:12 schreef wickie het volgende:
[..]
Goedenmiddag allen![]()
Als je dat doet moet met het dekbed werk je theoretisch gezien niet op de tafel, dus dat mag niet dan.
valt nog mee, vond die breiopdracht het diepte punt van BB5quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:23 schreef Art_Core het volgende:
Ze zijn er bij BB toch weer in geslaagd de streams nog saaier te maken dankzij dat bonen tellen.
leuk gedaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:27 schreef scanman01 het volgende:
Zo moet het er donderdag dus uitzien
[afbeelding]
heel soms zijn ze wat traag bij de regie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten ze toch nooit meer zien tegenwoordig.
stop maar een onhaalbare opdracht.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:35 schreef scanman01 het volgende:
Chantal probeert er nog wat van te maken
[afbeelding]
Ik denk dat ze de bewoners gek willen maken met een onmogelijke opdracht en totaal irrelevante hulpmiddelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:21 schreef KRIBBET het volgende:
Maar wat is dan de achterliggende gedachte van het dekbed? BB legt het niet voor niets neer toch?
Het is een zware bezigheid om van dat hoofd nog iets te maken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:46 schreef scanman01 het volgende:
Wat zit Chantal de hele tijd te hijgen en te puffen trouwens
denk het niet er wordt vast iets mee bedoeld maar wat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de bewoners gek willen maken met een onmogelijke opdracht en totaal irrelevante hulpmiddelen.![]()
Die hulpmiddelen zijn niet eens nodig om ze gek te makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de bewoners gek willen maken met een onmogelijke opdracht en totaal irrelevante hulpmiddelen.![]()
Ja, daar hebben ze nog 48 uur voor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:51 schreef Yez het volgende:
Moeten alle bonen die nu nog op de grond liggen voor Donderdag 18.00 uur zijn ingepakt?![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze nog 48 uur voor.![]()
Deze groep is uniek bijna geen één opdracht is gelukt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die hulpmiddelen zijn niet eens nodig om ze gek te makenZe kunnen met zoveel mensen niet eens een plan van aanpak bedenken
![]()
Ja, al zouden ze het redden volgens mij is de opdracht al mislukt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:58 schreef Yez het volgende:
[..]
Met andere woorden : Nog een weekje noodrantsoen!
![]()
![]()
Dit gaan ze nooit redden zo..![]()
Jep, en ook niet doorhebben dat ze de boel allang verknalt hebben hiermee..quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja, al zouden ze het redden volgens mij is de opdracht al mislukt.
Ze hebben van de bonen gegeten en dat mocht niet.
En wissels zijn ook niet goed gegaan.
Ik denk echt dat deze opdracht niet mag lukken, anders zie ik het nut niet dat BB de ene groep inlicht dat het fout gaat en de andere niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:58 schreef regenworm het volgende:
Deze groep is uniek bijna geen één opdracht is gelukt.
De winnie de pooh's , de 24 dekens, de basketbal ... en nu weer deze opdracht waren zéér moeilijk haalbaar. Misschien zelfs wel niet haalbaar. Met de basketbal opdracht hebben ze enorm mazzel gehad dat ze heel toevallig iemand hadden die er heel goed in was. Met de andere opdrachten kwamen ze niet eens een heel klein beetje in de buurt, dus het was ook niet een kwestie van een verkeerde aanpak. Hummie zegt wel dat ze alle opdrachten getest heeft, maar doet dat natuurlijk maar een half uurtje, met volle maag en voldoende slaap. Dat is wel even wat anders.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:05 schreef Yez het volgende:
[..]
Jep, en ook niet doorhebben dat ze de boel allang verknalt hebben hiermee..![]()
Volgens mij doet het BB-huis echt hele vreemde dingen met je,.. de simpelste dingen
schijnen ze maar niet te kunnen onthouden.![]()
Of zijn ze gewoon stuk voor stuk domme blagen?!![]()
HEt valt me in ieder geval wel op dat ze elke opdracht weten te verknallen,
en als dat je enigste manier is om weer normaal eten te kunnen krijgen dan zou
je toch juist met zo'n opdracht alles op alles zetten lijkt me..
Het is net of het hun helemaal niet boeit!![]()
het zou mij niet verbazen dat straks de ene groep op rantsoen gaat en de andere niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk echt dat deze opdracht niet mag lukken, anders zie ik het nut niet dat BB de ene groep inlicht dat het fout gaat en de andere niet.
Deze groep mist doorzettingsvermogen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De winnie de pooh's , de 24 dekens, de basketbal ... en nu weer deze opdracht waren zéér moeilijk haalbaar. Misschien zelfs wel niet haalbaar. Met de basketbal opdracht hebben ze enorm mazzel gehad dat ze heel toevallig iemand hadden die er heel goed in was. Met de andere opdrachten kwamen ze niet eens een heel klein beetje in de buurt, dus het was ook niet een kwestie van een verkeerde aanpak. Hummie zegt wel dat ze alle opdrachten getest heeft, maar doet dat natuurlijk maar een half uurtje, met volle maag en voldoende slaap. Dat is wel even wat anders.
na jah... krijgen we medelij met dat stelletje malloten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De winnie de pooh's , de 24 dekens, de basketbal ... en nu weer deze opdracht waren zéér moeilijk haalbaar. Misschien zelfs wel niet haalbaar. Met de basketbal opdracht hebben ze enorm mazzel gehad dat ze heel toevallig iemand hadden die er heel goed in was. Met de andere opdrachten kwamen ze niet eens een heel klein beetje in de buurt, dus het was ook niet een kwestie van een verkeerde aanpak. Hummie zegt wel dat ze alle opdrachten getest heeft, maar doet dat natuurlijk maar een half uurtje, met volle maag en voldoende slaap. Dat is wel even wat anders.
Dat is echt onzin m.i. Die opdrachten die je noemt zijn juist allemaal heel goed te halen, mits je als groep even de moeite neemt de opdracht goed te lezen en een werkwijze bespreekt. Juist de korfbal-opdracht was een opdracht waarbij de kans het niet te halen erg groot zou zijn, aangezien je daarvoor echt iemand nodig hebt die op 1 of andere manier de techniek beheerst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Worden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:11 schreef Art_Core het volgende:
"Menno is op Didooo" Ze worden kinds.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:18 schreef Sassefras het volgende:
hebben jullie nooit m&M's gesorteerd? ..
schuiven, zoals verschillende mensen hier al zeiden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:37 schreef regenworm het volgende:
Wie oh wie weet een snelllere methode om die bonen te sorteren?
De korfbal opdracht ben ik met je eens, maar dat schreef ik dus ook al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is echt onzin m.i. Die opdrachten die je noemt zijn juist allemaal heel goed te halen, mits je als groep even de moeite neemt de opdracht goed te lezen en een werkwijze bespreekt. Juist de korfbal-opdracht was een opdracht waarbij de kans het niet te halen erg groot zou zijn, aangezien je daarvoor echt iemand nodig hebt die op 1 of andere manier de techniek beheerst.
lieske, chantal en joost doodschieten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:37 schreef regenworm het volgende:
Wie oh wie weet een snelllere methode om die bonen te sorteren?
Hieruit kan ik opmaken dat je dat nog nooit gedaan hebt?quote:
Geld sorteren...dan had zelfs Tanja dag en nacht gewerktquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:49 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Hieruit kan ik opmaken dat je dat nog nooit gedaan hebt?
mijn zus en ik deden dat vroeger met een voetbal wedstroijd van het nederlands elftal..
ieder kleurtje was een speler.. en als die aan de bal was, mocht je een M&M opeten.
Of geld sorteren?? sorteren is toch niet moeilijk??
maar ff ontopic:
gewoon bonen op tafel pleuren, schuiven naar verschillende hoeken, in een zakje gooien. Mais terug op de grond.. = tafel leeg.
nieuwe berg op tafel.
Mijn idee ook, en dan de maiskorrels blijven over: in de hoek ermeequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:48 schreef Snaptnix het volgende:
Is het misschien niet handiger om een grote stapel te hebben, waar ieder 1 soort boon uithaalt. En dan 1 persoon die de zakjes vult, weegt en de stapel groot houdt en het mais van de tafel afgooit.
nee ralluf is der niet meer die fietste toen het langstequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:51 schreef charlysilva het volgende:
Laat ze nou maar gewoon fietsen,dat gaat tenminste wel goed![]()
Deze manier gaat inderdaad een stuk sneller dan hoe ze het nu doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:48 schreef Snaptnix het volgende:
Is het misschien niet handiger om een grote stapel te hebben, waar ieder 1 soort boon uithaalt. En dan 1 persoon die de zakjes vult, weegt en de stapel groot houdt en het mais van de tafel afgooit.
beppen is niet eens t probleem sommigge werken sneller als ze praten ze moeten een tactiek hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:53 schreef Giggio het volgende:
[..]
Mijn idee ook, en dan de maiskorrels blijven over: in de hoek ermee
Maar ook minder beppen maar eens meer werken!!
En waarom pauze tussen de groepen? als gr1 klaar is kan gr2 naar binnen
Wil Tanja nu meehelpen? Hop: Tanja naar de DBK en vragen of ze uurtje per shift mag meehelpen!!
Daar komt Tanja met idee!!!!
Laat haar maar even meehelpen: ze zal de oplossing vinden!!
Omdat ze dat al geprobeerd hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:59 schreef stormiot het volgende:
tanja zit nu iig lekker mee te denken
alleen alles wat ze zegt wordt gelijk opzij gegooid
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:58 schreef Yez het volgende:
Even hardop denken he :
Als ze nou kleur voor kleur sorteren, en dan 1 muur vrij maken en daar de overige
bonen neergooien.
Dan blijft er op het eind 1 kleur over die ze zo kunnen scheppen en in zakken kunnen
doen.
Dan is het bij de eerste kleur wel veel werk maar het moet dan steeds sneller
gaan als er minder kleuren overblijven.
Toch?![]()
is goed idee maar ze mogen ni op de grond sorteren alles moet an de tafel dus meer werk
ja dat snap ik dus ook nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:01 schreef stil het volgende:
Ze nemen veel te lang vrij tussen het wisselen door.
Scheelt hun heel wat zakjes bonen.
Komt denk ik ook omdat ze zelf denken dat ze de opdracht niet halen, en dan maakt en lange pauze ook niet uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:03 schreef stormiot het volgende:
[..]
ja dat snap ik dus ook niet
telkens een half uur tussen iedere 2 of 4 uur
dat scheelt zon 2.5 uur per dag![]()
idd zakje als zeefje, das ook een goed planquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:07 schreef aidyl het volgende:
Chantal: "Tanja segt dat we een sakje als seefje kunnen gebruiken"
tsjonge, kan dat mens niet de Z uitspreken?
Weer een foutje. Ze mogen er niet over praten totdat het andere team doorheeft wat ze fout doen. Dat andere team heeft het dus al lang door.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:04 schreef cherry19 het volgende:
ze hebben het wel over dat mais en daar mochten ze het er niet over hebben.
weer een foutje zoals ze er zoveel maken deze opdracht heb ik gelezen.
Ik delete ze 's avonds altijd allemaal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
bewaar jij alle snapshots of gooi je ze na de upload weg.
3 teams van 3 gaat misschien wel net zo snel, vooral omdat de tafel klein is en de wissels idd lang. Dan een berg op tafel en schuiven maar, das met 3 ook sneller. Als ze zo doorgaan met die korte slaapperiodes tussendoor, draaien ze helemaal door.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid stelt voor teams van 3 te maken
Met haar hoge opleiding zou ze toch moeten bedenken, dat je met 4 tegelijk meer kan doen (behalve als het tempo wel heel laag is, en met meer rust het tempo spektaculair toeneemt)
Dido constateert dat het wisselen ook veel tijd kost
zonde ik bewaar ze allemaal waarom weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weer een foutje. Ze mogen er niet over praten totdat het andere team doorheeft wat ze fout doen. Dat andere team heeft het dus al lang door.
[..]
Ik delete ze 's avonds altijd allemaal.
OK, Sanctie voor Joost (zie Menno-akkefietje na poging haarknippen door Ingrid)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:15 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
"Ik heb net 3 uur over een cracker liggen dromen. Ik zie er uit of ik een terminale ziekte heb"
Joost zegt ook tegen Chantal... is om stemmen te trekken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Joscjekomt strakjes naar buiten op aandringen van BB dus BB wil Tanja niet weghebben
![]()
![]()
Zit idd wel wat in, met zijn drieën telkens 3 uur werken, en dan 6 uur rust.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:16 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
3 teams van 3 gaat misschien wel net zo snel, vooral omdat de tafel klein is en de wissels idd lang. Dan een berg op tafel en schuiven maar, das met 3 ook sneller. Als ze zo doorgaan met die korte slaapperiodes tussendoor, draaien ze helemaal door.
Ja precies, zag je Dido zitten op het hoekje van de tafel, of hangen eigenlijk. Schiet niet op toch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zit idd wel wat in, met zijn drieën telkens 3 uur werken, en dan 6 uur rust.
Geen tijdsverlies bij de wissels proberen te hebben, of dat veel minimaler maken.
En dan die 3 uur dus wel in hoog tempo doorgaan, en die 6 uur echt gebruiken voor rust
Zag hij er maar uit als terminale patient.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:15 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
"Ik heb net 3 uur over een cracker liggen dromen. Ik zie er uit of ik een terminale ziekte heb"
Wat me trouwens opviel. Ingrid had na het verjaardagsfeest gezegd dat bb het anders in beeld kon brengen dan hoe zij het zagen. Ze doelde toen op dat zij binnen feesten en Tanja dan zielig buiten zou staan roken. En inderdaad... dat deden ze dus ook gisteren in de uitzending. Misschien wel omdat Ingrid dat had gezegdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef Peter6000 het volgende:
De regie wil het contrast tussen de drukte met de bonen, en de stilte in de huiskamer aangeven
Volgens mij kregen ze een mededeling over de gele zakjes oid die wij niet mochten horen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef Peter6000 het volgende:
De regie wil het contrast tussen de drukte met de bonen, en de stilte in de huiskamer aangeven
Dat slaat inderdaad helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef Utwodublin het volgende:
Let eens op Joost, dat schiet toch niet op zo...
opdracht mislukt dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
JOOST EET EEN BOON
Mr Bean himselfquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
JOOST EET EEN BOON
Echt niet normaal zo traag. Lullen kan ie wel, maar werken niet dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
stream 3 laat nu wel erg goed zien, hoe vreselijk traag ze werken
Ehm iedereen heeft al van de bonen lopen proeven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
JOOST EET EEN BOON
Het gaat vreselijk traag allemaal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
stream 3 laat nu wel erg goed zien, hoe vreselijk traag ze werken
Ja dat lijkt me ook. Je kunt toch een berg kwijt op dat dekbed en dat dan op de tafel leggen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:42 schreef regenworm het volgende:
Gooi de hele zooi op het dekbed.
Je schut met het dekbed dan waait de mais er tussen uit.
Dan hoeft je alleen nog maar de bonen te sorteren.
Ieder een kleur en één pakt alles in.
Nee, er mochten geen spullen vanuit het huis de kamer in meegenomen worden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:49 schreef Ashy het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook. Je kunt toch een berg kwijt op dat dekbed en dat dan op de tafel leggen?
Scheelt 6000 keer heen en weer lopen met een handje bonen![]()
Wat een groep![]()
Wat een zelfkennis weerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:51 schreef Kokstra het volgende:
Ingrid: "Ik denk dat we als dom worden gezien."
er ligt een dekbed of deken in de ruimte klaar voor gebruikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee, er mochten geen spullen vanuit het huis de kamer in meegenomen worden.
Maar nergens staat dat die tafel moet blijven staan waar die staat. Dus die kun je gewoon bij de berg bonen zetten natuurlijk.
Oh, okee. Even gemist (heb hier geen streams)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
er ligt een dekbed of deken in de ruimte klaar voor gebruik
Daarna draait Rob zich om en gaat met een lach op zijn sm... genieten van weer een antiMennozaadje wat hij geplant heeft.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:52 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk gesprekje tussen Rob en Nath op stream 1
Over Menno, dat hij niet spoort
maakt niet uitquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh, okee. Even gemist (heb hier geen streams)
Neemt niet weg dat je de tafel nog steeds dichter bij de bonen kunt zeten
Rob zie ik nog steeds het liefst zo snel mogelijk vertrekken, wat een vreselijke irritante vent.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:01 schreef mamapan het volgende:
[..]
Daarna draait Rob zich om en gaat met een lach op zijn sm... genieten van weer een antiMennozaadje wat hij geplant heeft.
[afbeelding]
GNA GNA wie zaait zal oogsten: maar helaas Rob; deze oogst zal mislukken, jouw zaad is te oud en traagquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:01 schreef mamapan het volgende:
[..]
Daarna draait Rob zich om en gaat met een lach op zijn sm... genieten van weer een antiMennozaadje wat hij geplant heeft.
[afbeelding]
mag niet ze lezen wel erg goed de opdracht, niet dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:04 schreef Peter6000 het volgende:
OMG ze opperen nu het plan de bonen naar de huiskamer te gaan verplaatsen![]()
Ik hoop zoooooooooooooooooo dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
GNA GNA wie zaait zal oogsten: maar helaas Rob; deze oogst zal mislukken, jouw zaad is te oud en traag
Met een heel mager rantsoen zoals nu.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:07 schreef kissa het volgende:
BB had de bewoners Sinterklaassnoepgoed moeten laten sorteren en inpakken![]()
mis lieskequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:11 schreef lovebear het volgende:
en beelden weg uit kamer
BB5 staat stijf van de sencuur wordt er gek van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:14 schreef BONG4002 het volgende:
Wel apart dat sinds kort ook mededelingen door BB via de Intercom worden geblokkeerd voor de streamers, ik snap daar het nut niet zo vanTenzij het info is die wij niet mogen weten natuurlijk
Als je het raadt, krijg je de helftquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:15 schreef lovebear het volgende:
waar ging lieske nou heen
zal wel wc zijn denk ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:19 schreef mamapan het volgende:
[..]
Als je het raadt, krijg je de helft
Dat doe je expres!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:17 schreef regenworm het volgende:
sencuur
lieske zag je daarna in de gang lopen en een deur ingaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
daarvoor draait de regie niet weg
DBK misschienquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
lieske zag je daarna in de gang lopen en een deur ingaan
Of te dom om voor een vrij simpel probleem zelf een oplossing te verzinnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:23 schreef Kokstra het volgende:
Joost: "We kunnen wel 12 biografieën uit ons hoofd leren, maar geen boontjes sorteren. Dat betekent toch dat we voor sommige dingen te intelligent zijn."
http://bb5.florisd.nlquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:31 schreef arneaux het volgende:
Ik ben al mn bookmarks kwijtgeraakt door een crash van Firefox dus ik was benieuwd of iemand mij de URL van die website kan geven waar je kan kiezen uit alle verschillende streams?
Er een stapel bonen op gooien en dan het dekbed op de tafel leggen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:32 schreef TRiXeS het volgende:
Waarvoor denken jullie dat het dekbed is?
Daar mogen ze toch niet komen? En toch al helemaal niet met vragen over de opdracht??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
zou kunnen idd niet eens aan gedacht stom zeg![]()
of om alle mais in te doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:37 schreef Ashy het volgende:
[..]
Er een stapel bonen op gooien en dan het dekbed op de tafel leggen?
daar houden ze zich toch nooit aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:40 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Daar mogen ze toch niet komen? En toch al helemaal niet met vragen over de opdracht??
Je gaat er van uit dat ze dat stuk uit de opdracht dan ineens wel begrepen hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:40 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Daar mogen ze toch niet komen? En toch al helemaal niet met vragen over de opdracht??
Die Tanja is best nog wel intelligentquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:42 schreef Ashy het volgende:
15:27De tactiek van Tanja
Omdat Tanja bij de thuiswerk Weekopdracht direct de goede manier van werken doorhad vragen de Bewoners haar om hulp. Tanja stelt voor de bonen te zeven in een plastic zakje. Wanneer de groep van Joost, Lieske, Chantal en Ingrid aan de beurt is proberen ze direct Tanja’s techniek uit. Even lijkt het te lukken. Dan klinkt er een waarschuwing van Big Brother door de speaker. Ook de tactiek van Tanja blijkt niet de juiste, sterker nog, deze blijkt zelfs verboden.
Dat vind ik eigenlijk nog een best wel goed ideequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:37 schreef Ashy het volgende:
[..]
Er een stapel bonen op gooien en dan het dekbed op de tafel leggen?
Dat vind ik dan weer erg flauw. Zolang er voldaan wordt aan de voorwaarden in de opdracht zou BB creatieve oplossingen van de bewoners gewoon moeten toestaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:42 schreef Ashy het volgende:
Ook de tactiek van Tanja blijkt niet de juiste, sterker nog, deze blijkt zelfs verboden.
hejquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:49 schreef kissa het volgende:
Wat ziet Tanja er gekweld uit, in der uppie een sigaretje rokend...
Precies! Die gasten denken daar altijd met zulke omwegen. Echt praktisch ingesteld is er volgens mij niet eentjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:48 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog een best wel goed idee
Ff met zn alleen allemaal bonen dr opscheppen en dan op tafel leggen, hoeven ze niet elke keer heen en weer te lopen.
Ik kan ook niet echt uit die opdracht halen dat dit niet toegestaan zou zijn eerlijk gezegd, maar goed...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer erg flauw. Zolang er voldaan wordt aan de voorwaarden in de opdracht zou BB creatieve oplossingen van de bewoners gewoon moeten toestaan.
Intelligent daar twijfel ik over, ze is wel praktisch. Joost het omgekeerde, staat ie al weer op de opdracht te kijken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:50 schreef Ashy het volgende:
Nee ze is zeker niet dom, ze is alleen ietwat moeilijk
Je zou die handleiding moeten doorploegen van Tanja zeg. Mag je wel drie levens voor uittrekken
Ze zijn alleen goed in ver gezochte oplossingen bedenken of dingen die helemaal niet mogenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:53 schreef Ashy het volgende:
[..]
Precies! Die gasten denken daar altijd met zulke omwegen. Echt praktisch ingesteld is er volgens mij niet eentje![]()
Maar in de wereld van Big Brother... is niets zeker...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:54 schreef BONG4002 het volgende:
Ah Tanja DBK
Nu zag ik trouwens HEEL duidelijk op S1 dat Vóórdat de zoemer kwam de stream werd weggeknald op de blauwe stoelen shoot dus alle oproepen etc. worden vanaf nu gecensureerd
Maar ze moeten wel de bonen sorterenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:59 schreef cherry19 het volgende:
ze kunnen de mais toch gewoon eten ?
dan hebben ze geen honger meer!
Die bruine krat? daar zitten toch veel te grote gaten in?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:04 schreef avonne het volgende:
Ik weet niet of iemand dit al geprobeerd heeft. Ik weet ook niet hoe Tanja dacht de bonen te zeven.
Maar als je nu het dekbed op de tafel legt ( en 2 personen houden de punten omhoog), en daarboven houdt je de krat met bonen. Kun je dan de mais en linzen er voor een groot gedeelte al uit zeven??
Dat is veeeeeeeeeel te simpel, daar gaan ze echt niet op komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:04 schreef avonne het volgende:
Ik weet niet of iemand dit al geprobeerd heeft. Ik weet ook niet hoe Tanja dacht de bonen te zeven.
Maar als je nu het dekbed op de tafel legt ( en 2 personen houden de punten omhoog), en daarboven houdt je de krat met bonen. Kun je dan de mais en linzen er voor een groot gedeelte al uit zeven??
ze noemen t linzenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:05 schreef Ashy het volgende:
Zijn ze er al wel achter dat die gele bonen de naam mais dragen dan?![]()
Zelfs schuiven ipv oppikken hebben ze nog niet bedacht of uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:06 schreef Ashy het volgende:
[..]
Dat is veeeeeeeeeel te simpel, daar gaan ze echt niet op komen![]()
dit is denk ik gwoon bijdehand.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:09 schreef newcleus het volgende:
Op talpa.tv bij de reacties:
Zwart is geen kleur en gespikkeld ook niet dus hoeven ze alleen de rode bonen te sorteren.
Dan moet het wel te doen zijn.
Nu moeten ze daar zelf alleen nog achter komen
NIJNTJE 25 OKTOBER 2005 16:49
Niet slecht.![]()
vind het wel slimquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:12 schreef flugeltje het volgende:
Als ze het dekbed nou eens náást de werktafel leggen en óp de werktafel een hele grote berg bonen/mais leggen.... Dan kunnen ze de mais er vrij snel uitschuiven en op het dekbed laten vallen. Wat er overblijft zijn de juiste bonen....
Als alle mais eruit is gooi je het dekbed leeg op de maisstapel en leg je het dekbed terug. Dan pak je de volgende kleur. Je schuift de bonen op het dekbed en je maakt een stapel zwart. Vervolgens gespikkeld. Rood blijft over... Daarna is het een kwestie van de reeds uitgesorteerde stapels nog in de zakjes stoppen....
Nee, ik denk dat dat het werkvlak naar de vloer verplaatsen is. Ik denk niet dat dat magquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:12 schreef flugeltje het volgende:
Als ze het dekbed nou eens náást de werktafel leggen en óp de werktafel een hele grote berg bonen/mais leggen.... Dan kunnen ze de mais er vrij snel uitschuiven en op het dekbed laten vallen. Wat er overblijft zijn de juiste bonen....
Als alle mais eruit is gooi je het dekbed leeg op de maisstapel en leg je het dekbed terug. Dan pak je de volgende kleur. Je schuift de bonen op het dekbed en je maakt een stapel zwart. Vervolgens gespikkeld. Rood blijft over... Daarna is het een kwestie van de reeds uitgesorteerde stapels nog in de zakjes stoppen....
Eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Rob zie ik nog steeds het liefst zo snel mogelijk vertrekken, wat een vreselijke irritante vent.
Je sorteert dan nog steeds op tafel overigens.... De 'afvallers' verdwijnen op het dekbed....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dat het werkvlak naar de vloer verplaatsen is. Ik denk niet dat dat mag
(maar het is wel een goed idee)
Niet direct, maar er is wel gezegd dat ze het blaadje waarop de opdracht staat nog eens heel goed door moeten lezen en ze regel voor regel moeten "ontleden".quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je sorteert dan nog steeds op tafel overigens.... De 'afvallers' verdwijnen op het dekbed....
Maar nog ff mijn vraag: 'heeft BB toegegeven dat er een makkelijkere methode is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |