na jah... krijgen we medelij met dat stelletje malloten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De winnie de pooh's , de 24 dekens, de basketbal ... en nu weer deze opdracht waren zéér moeilijk haalbaar. Misschien zelfs wel niet haalbaar. Met de basketbal opdracht hebben ze enorm mazzel gehad dat ze heel toevallig iemand hadden die er heel goed in was. Met de andere opdrachten kwamen ze niet eens een heel klein beetje in de buurt, dus het was ook niet een kwestie van een verkeerde aanpak. Hummie zegt wel dat ze alle opdrachten getest heeft, maar doet dat natuurlijk maar een half uurtje, met volle maag en voldoende slaap. Dat is wel even wat anders.
Dat is echt onzin m.i. Die opdrachten die je noemt zijn juist allemaal heel goed te halen, mits je als groep even de moeite neemt de opdracht goed te lezen en een werkwijze bespreekt. Juist de korfbal-opdracht was een opdracht waarbij de kans het niet te halen erg groot zou zijn, aangezien je daarvoor echt iemand nodig hebt die op 1 of andere manier de techniek beheerst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De winnie de pooh's , de 24 dekens, de basketbal ... en nu weer deze opdracht waren zéér moeilijk haalbaar. Misschien zelfs wel niet haalbaar. Met de basketbal opdracht hebben ze enorm mazzel gehad dat ze heel toevallig iemand hadden die er heel goed in was. Met de andere opdrachten kwamen ze niet eens een heel klein beetje in de buurt, dus het was ook niet een kwestie van een verkeerde aanpak. Hummie zegt wel dat ze alle opdrachten getest heeft, maar doet dat natuurlijk maar een half uurtje, met volle maag en voldoende slaap. Dat is wel even wat anders.
Worden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:11 schreef Art_Core het volgende:
"Menno is op Didooo" Ze worden kinds.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:18 schreef Sassefras het volgende:
hebben jullie nooit m&M's gesorteerd? ..
schuiven, zoals verschillende mensen hier al zeiden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:37 schreef regenworm het volgende:
Wie oh wie weet een snelllere methode om die bonen te sorteren?
De korfbal opdracht ben ik met je eens, maar dat schreef ik dus ook al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is echt onzin m.i. Die opdrachten die je noemt zijn juist allemaal heel goed te halen, mits je als groep even de moeite neemt de opdracht goed te lezen en een werkwijze bespreekt. Juist de korfbal-opdracht was een opdracht waarbij de kans het niet te halen erg groot zou zijn, aangezien je daarvoor echt iemand nodig hebt die op 1 of andere manier de techniek beheerst.
lieske, chantal en joost doodschieten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:37 schreef regenworm het volgende:
Wie oh wie weet een snelllere methode om die bonen te sorteren?
Hieruit kan ik opmaken dat je dat nog nooit gedaan hebt?quote:
Geld sorteren...dan had zelfs Tanja dag en nacht gewerktquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:49 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Hieruit kan ik opmaken dat je dat nog nooit gedaan hebt?
mijn zus en ik deden dat vroeger met een voetbal wedstroijd van het nederlands elftal..
ieder kleurtje was een speler.. en als die aan de bal was, mocht je een M&M opeten.
Of geld sorteren?? sorteren is toch niet moeilijk??
maar ff ontopic:
gewoon bonen op tafel pleuren, schuiven naar verschillende hoeken, in een zakje gooien. Mais terug op de grond.. = tafel leeg.
nieuwe berg op tafel.
Mijn idee ook, en dan de maiskorrels blijven over: in de hoek ermeequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:48 schreef Snaptnix het volgende:
Is het misschien niet handiger om een grote stapel te hebben, waar ieder 1 soort boon uithaalt. En dan 1 persoon die de zakjes vult, weegt en de stapel groot houdt en het mais van de tafel afgooit.
nee ralluf is der niet meer die fietste toen het langstequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:51 schreef charlysilva het volgende:
Laat ze nou maar gewoon fietsen,dat gaat tenminste wel goed![]()
Deze manier gaat inderdaad een stuk sneller dan hoe ze het nu doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:48 schreef Snaptnix het volgende:
Is het misschien niet handiger om een grote stapel te hebben, waar ieder 1 soort boon uithaalt. En dan 1 persoon die de zakjes vult, weegt en de stapel groot houdt en het mais van de tafel afgooit.
beppen is niet eens t probleem sommigge werken sneller als ze praten ze moeten een tactiek hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:53 schreef Giggio het volgende:
[..]
Mijn idee ook, en dan de maiskorrels blijven over: in de hoek ermee
Maar ook minder beppen maar eens meer werken!!
En waarom pauze tussen de groepen? als gr1 klaar is kan gr2 naar binnen
Wil Tanja nu meehelpen? Hop: Tanja naar de DBK en vragen of ze uurtje per shift mag meehelpen!!
Daar komt Tanja met idee!!!!
Laat haar maar even meehelpen: ze zal de oplossing vinden!!
Omdat ze dat al geprobeerd hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:59 schreef stormiot het volgende:
tanja zit nu iig lekker mee te denken
alleen alles wat ze zegt wordt gelijk opzij gegooid
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:58 schreef Yez het volgende:
Even hardop denken he :
Als ze nou kleur voor kleur sorteren, en dan 1 muur vrij maken en daar de overige
bonen neergooien.
Dan blijft er op het eind 1 kleur over die ze zo kunnen scheppen en in zakken kunnen
doen.
Dan is het bij de eerste kleur wel veel werk maar het moet dan steeds sneller
gaan als er minder kleuren overblijven.
Toch?![]()
is goed idee maar ze mogen ni op de grond sorteren alles moet an de tafel dus meer werk
ja dat snap ik dus ook nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:01 schreef stil het volgende:
Ze nemen veel te lang vrij tussen het wisselen door.
Scheelt hun heel wat zakjes bonen.
Komt denk ik ook omdat ze zelf denken dat ze de opdracht niet halen, en dan maakt en lange pauze ook niet uit.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:03 schreef stormiot het volgende:
[..]
ja dat snap ik dus ook niet
telkens een half uur tussen iedere 2 of 4 uur
dat scheelt zon 2.5 uur per dag![]()
idd zakje als zeefje, das ook een goed planquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:07 schreef aidyl het volgende:
Chantal: "Tanja segt dat we een sakje als seefje kunnen gebruiken"
tsjonge, kan dat mens niet de Z uitspreken?
Weer een foutje. Ze mogen er niet over praten totdat het andere team doorheeft wat ze fout doen. Dat andere team heeft het dus al lang door.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:04 schreef cherry19 het volgende:
ze hebben het wel over dat mais en daar mochten ze het er niet over hebben.
weer een foutje zoals ze er zoveel maken deze opdracht heb ik gelezen.
Ik delete ze 's avonds altijd allemaal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
bewaar jij alle snapshots of gooi je ze na de upload weg.
3 teams van 3 gaat misschien wel net zo snel, vooral omdat de tafel klein is en de wissels idd lang. Dan een berg op tafel en schuiven maar, das met 3 ook sneller. Als ze zo doorgaan met die korte slaapperiodes tussendoor, draaien ze helemaal door.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ingrid stelt voor teams van 3 te maken
Met haar hoge opleiding zou ze toch moeten bedenken, dat je met 4 tegelijk meer kan doen (behalve als het tempo wel heel laag is, en met meer rust het tempo spektaculair toeneemt)
Dido constateert dat het wisselen ook veel tijd kost
zonde ik bewaar ze allemaal waarom weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Weer een foutje. Ze mogen er niet over praten totdat het andere team doorheeft wat ze fout doen. Dat andere team heeft het dus al lang door.
[..]
Ik delete ze 's avonds altijd allemaal.
OK, Sanctie voor Joost (zie Menno-akkefietje na poging haarknippen door Ingrid)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:15 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
"Ik heb net 3 uur over een cracker liggen dromen. Ik zie er uit of ik een terminale ziekte heb"
Joost zegt ook tegen Chantal... is om stemmen te trekken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
Joscjekomt strakjes naar buiten op aandringen van BB dus BB wil Tanja niet weghebben
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |