na jah... krijgen we medelij met dat stelletje malloten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De winnie de pooh's , de 24 dekens, de basketbal ... en nu weer deze opdracht waren zéér moeilijk haalbaar. Misschien zelfs wel niet haalbaar. Met de basketbal opdracht hebben ze enorm mazzel gehad dat ze heel toevallig iemand hadden die er heel goed in was. Met de andere opdrachten kwamen ze niet eens een heel klein beetje in de buurt, dus het was ook niet een kwestie van een verkeerde aanpak. Hummie zegt wel dat ze alle opdrachten getest heeft, maar doet dat natuurlijk maar een half uurtje, met volle maag en voldoende slaap. Dat is wel even wat anders.
Dat is echt onzin m.i. Die opdrachten die je noemt zijn juist allemaal heel goed te halen, mits je als groep even de moeite neemt de opdracht goed te lezen en een werkwijze bespreekt. Juist de korfbal-opdracht was een opdracht waarbij de kans het niet te halen erg groot zou zijn, aangezien je daarvoor echt iemand nodig hebt die op 1 of andere manier de techniek beheerst.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De winnie de pooh's , de 24 dekens, de basketbal ... en nu weer deze opdracht waren zéér moeilijk haalbaar. Misschien zelfs wel niet haalbaar. Met de basketbal opdracht hebben ze enorm mazzel gehad dat ze heel toevallig iemand hadden die er heel goed in was. Met de andere opdrachten kwamen ze niet eens een heel klein beetje in de buurt, dus het was ook niet een kwestie van een verkeerde aanpak. Hummie zegt wel dat ze alle opdrachten getest heeft, maar doet dat natuurlijk maar een half uurtje, met volle maag en voldoende slaap. Dat is wel even wat anders.
Worden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:11 schreef Art_Core het volgende:
"Menno is op Didooo" Ze worden kinds.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:18 schreef Sassefras het volgende:
hebben jullie nooit m&M's gesorteerd? ..
schuiven, zoals verschillende mensen hier al zeiden?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:37 schreef regenworm het volgende:
Wie oh wie weet een snelllere methode om die bonen te sorteren?
De korfbal opdracht ben ik met je eens, maar dat schreef ik dus ook al.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is echt onzin m.i. Die opdrachten die je noemt zijn juist allemaal heel goed te halen, mits je als groep even de moeite neemt de opdracht goed te lezen en een werkwijze bespreekt. Juist de korfbal-opdracht was een opdracht waarbij de kans het niet te halen erg groot zou zijn, aangezien je daarvoor echt iemand nodig hebt die op 1 of andere manier de techniek beheerst.
lieske, chantal en joost doodschieten?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:37 schreef regenworm het volgende:
Wie oh wie weet een snelllere methode om die bonen te sorteren?
Hieruit kan ik opmaken dat je dat nog nooit gedaan hebt?quote:
Geld sorteren...dan had zelfs Tanja dag en nacht gewerktquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:49 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Hieruit kan ik opmaken dat je dat nog nooit gedaan hebt?
mijn zus en ik deden dat vroeger met een voetbal wedstroijd van het nederlands elftal..
ieder kleurtje was een speler.. en als die aan de bal was, mocht je een M&M opeten.
Of geld sorteren?? sorteren is toch niet moeilijk??
maar ff ontopic:
gewoon bonen op tafel pleuren, schuiven naar verschillende hoeken, in een zakje gooien. Mais terug op de grond.. = tafel leeg.
nieuwe berg op tafel.
Mijn idee ook, en dan de maiskorrels blijven over: in de hoek ermeequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:48 schreef Snaptnix het volgende:
Is het misschien niet handiger om een grote stapel te hebben, waar ieder 1 soort boon uithaalt. En dan 1 persoon die de zakjes vult, weegt en de stapel groot houdt en het mais van de tafel afgooit.
nee ralluf is der niet meer die fietste toen het langstequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:51 schreef charlysilva het volgende:
Laat ze nou maar gewoon fietsen,dat gaat tenminste wel goed![]()
Deze manier gaat inderdaad een stuk sneller dan hoe ze het nu doen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:48 schreef Snaptnix het volgende:
Is het misschien niet handiger om een grote stapel te hebben, waar ieder 1 soort boon uithaalt. En dan 1 persoon die de zakjes vult, weegt en de stapel groot houdt en het mais van de tafel afgooit.
beppen is niet eens t probleem sommigge werken sneller als ze praten ze moeten een tactiek hebben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 14:53 schreef Giggio het volgende:
[..]
Mijn idee ook, en dan de maiskorrels blijven over: in de hoek ermee
Maar ook minder beppen maar eens meer werken!!
En waarom pauze tussen de groepen? als gr1 klaar is kan gr2 naar binnen
Wil Tanja nu meehelpen? Hop: Tanja naar de DBK en vragen of ze uurtje per shift mag meehelpen!!
Daar komt Tanja met idee!!!!
Laat haar maar even meehelpen: ze zal de oplossing vinden!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |