Ik hoop zoooooooooooooooooo dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
GNA GNA wie zaait zal oogsten: maar helaas Rob; deze oogst zal mislukken, jouw zaad is te oud en traag
Met een heel mager rantsoen zoals nu.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:07 schreef kissa het volgende:
BB had de bewoners Sinterklaassnoepgoed moeten laten sorteren en inpakken![]()
mis lieskequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:11 schreef lovebear het volgende:
en beelden weg uit kamer
BB5 staat stijf van de sencuur wordt er gek van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:14 schreef BONG4002 het volgende:
Wel apart dat sinds kort ook mededelingen door BB via de Intercom worden geblokkeerd voor de streamers, ik snap daar het nut niet zo vanTenzij het info is die wij niet mogen weten natuurlijk
Als je het raadt, krijg je de helftquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:15 schreef lovebear het volgende:
waar ging lieske nou heen
zal wel wc zijn denk ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:19 schreef mamapan het volgende:
[..]
Als je het raadt, krijg je de helft
Dat doe je expres!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:17 schreef regenworm het volgende:
sencuur
lieske zag je daarna in de gang lopen en een deur ingaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
daarvoor draait de regie niet weg
DBK misschienquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
lieske zag je daarna in de gang lopen en een deur ingaan
Of te dom om voor een vrij simpel probleem zelf een oplossing te verzinnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:23 schreef Kokstra het volgende:
Joost: "We kunnen wel 12 biografieën uit ons hoofd leren, maar geen boontjes sorteren. Dat betekent toch dat we voor sommige dingen te intelligent zijn."
http://bb5.florisd.nlquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:31 schreef arneaux het volgende:
Ik ben al mn bookmarks kwijtgeraakt door een crash van Firefox dus ik was benieuwd of iemand mij de URL van die website kan geven waar je kan kiezen uit alle verschillende streams?
Er een stapel bonen op gooien en dan het dekbed op de tafel leggen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:32 schreef TRiXeS het volgende:
Waarvoor denken jullie dat het dekbed is?
Daar mogen ze toch niet komen? En toch al helemaal niet met vragen over de opdracht??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
zou kunnen idd niet eens aan gedacht stom zeg![]()
of om alle mais in te doenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:37 schreef Ashy het volgende:
[..]
Er een stapel bonen op gooien en dan het dekbed op de tafel leggen?
daar houden ze zich toch nooit aanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:40 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Daar mogen ze toch niet komen? En toch al helemaal niet met vragen over de opdracht??
Je gaat er van uit dat ze dat stuk uit de opdracht dan ineens wel begrepen hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:40 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Daar mogen ze toch niet komen? En toch al helemaal niet met vragen over de opdracht??
Die Tanja is best nog wel intelligentquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:42 schreef Ashy het volgende:
15:27De tactiek van Tanja
Omdat Tanja bij de thuiswerk Weekopdracht direct de goede manier van werken doorhad vragen de Bewoners haar om hulp. Tanja stelt voor de bonen te zeven in een plastic zakje. Wanneer de groep van Joost, Lieske, Chantal en Ingrid aan de beurt is proberen ze direct Tanja’s techniek uit. Even lijkt het te lukken. Dan klinkt er een waarschuwing van Big Brother door de speaker. Ook de tactiek van Tanja blijkt niet de juiste, sterker nog, deze blijkt zelfs verboden.
Dat vind ik eigenlijk nog een best wel goed ideequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:37 schreef Ashy het volgende:
[..]
Er een stapel bonen op gooien en dan het dekbed op de tafel leggen?
Dat vind ik dan weer erg flauw. Zolang er voldaan wordt aan de voorwaarden in de opdracht zou BB creatieve oplossingen van de bewoners gewoon moeten toestaan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:42 schreef Ashy het volgende:
Ook de tactiek van Tanja blijkt niet de juiste, sterker nog, deze blijkt zelfs verboden.
hejquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:49 schreef kissa het volgende:
Wat ziet Tanja er gekweld uit, in der uppie een sigaretje rokend...
Precies! Die gasten denken daar altijd met zulke omwegen. Echt praktisch ingesteld is er volgens mij niet eentjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:48 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog een best wel goed idee
Ff met zn alleen allemaal bonen dr opscheppen en dan op tafel leggen, hoeven ze niet elke keer heen en weer te lopen.
Ik kan ook niet echt uit die opdracht halen dat dit niet toegestaan zou zijn eerlijk gezegd, maar goed...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer erg flauw. Zolang er voldaan wordt aan de voorwaarden in de opdracht zou BB creatieve oplossingen van de bewoners gewoon moeten toestaan.
Intelligent daar twijfel ik over, ze is wel praktisch. Joost het omgekeerde, staat ie al weer op de opdracht te kijken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:50 schreef Ashy het volgende:
Nee ze is zeker niet dom, ze is alleen ietwat moeilijk
Je zou die handleiding moeten doorploegen van Tanja zeg. Mag je wel drie levens voor uittrekken
Ze zijn alleen goed in ver gezochte oplossingen bedenken of dingen die helemaal niet mogenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:53 schreef Ashy het volgende:
[..]
Precies! Die gasten denken daar altijd met zulke omwegen. Echt praktisch ingesteld is er volgens mij niet eentje![]()
Maar in de wereld van Big Brother... is niets zeker...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:54 schreef BONG4002 het volgende:
Ah Tanja DBK
Nu zag ik trouwens HEEL duidelijk op S1 dat Vóórdat de zoemer kwam de stream werd weggeknald op de blauwe stoelen shoot dus alle oproepen etc. worden vanaf nu gecensureerd
Maar ze moeten wel de bonen sorterenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:59 schreef cherry19 het volgende:
ze kunnen de mais toch gewoon eten ?
dan hebben ze geen honger meer!
Die bruine krat? daar zitten toch veel te grote gaten in?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:04 schreef avonne het volgende:
Ik weet niet of iemand dit al geprobeerd heeft. Ik weet ook niet hoe Tanja dacht de bonen te zeven.
Maar als je nu het dekbed op de tafel legt ( en 2 personen houden de punten omhoog), en daarboven houdt je de krat met bonen. Kun je dan de mais en linzen er voor een groot gedeelte al uit zeven??
Dat is veeeeeeeeeel te simpel, daar gaan ze echt niet op komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:04 schreef avonne het volgende:
Ik weet niet of iemand dit al geprobeerd heeft. Ik weet ook niet hoe Tanja dacht de bonen te zeven.
Maar als je nu het dekbed op de tafel legt ( en 2 personen houden de punten omhoog), en daarboven houdt je de krat met bonen. Kun je dan de mais en linzen er voor een groot gedeelte al uit zeven??
ze noemen t linzenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:05 schreef Ashy het volgende:
Zijn ze er al wel achter dat die gele bonen de naam mais dragen dan?![]()
Zelfs schuiven ipv oppikken hebben ze nog niet bedacht of uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:06 schreef Ashy het volgende:
[..]
Dat is veeeeeeeeeel te simpel, daar gaan ze echt niet op komen![]()
dit is denk ik gwoon bijdehand.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:09 schreef newcleus het volgende:
Op talpa.tv bij de reacties:
Zwart is geen kleur en gespikkeld ook niet dus hoeven ze alleen de rode bonen te sorteren.
Dan moet het wel te doen zijn.
Nu moeten ze daar zelf alleen nog achter komen
NIJNTJE 25 OKTOBER 2005 16:49
Niet slecht.![]()
vind het wel slimquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:12 schreef flugeltje het volgende:
Als ze het dekbed nou eens náást de werktafel leggen en óp de werktafel een hele grote berg bonen/mais leggen.... Dan kunnen ze de mais er vrij snel uitschuiven en op het dekbed laten vallen. Wat er overblijft zijn de juiste bonen....
Als alle mais eruit is gooi je het dekbed leeg op de maisstapel en leg je het dekbed terug. Dan pak je de volgende kleur. Je schuift de bonen op het dekbed en je maakt een stapel zwart. Vervolgens gespikkeld. Rood blijft over... Daarna is het een kwestie van de reeds uitgesorteerde stapels nog in de zakjes stoppen....
Nee, ik denk dat dat het werkvlak naar de vloer verplaatsen is. Ik denk niet dat dat magquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:12 schreef flugeltje het volgende:
Als ze het dekbed nou eens náást de werktafel leggen en óp de werktafel een hele grote berg bonen/mais leggen.... Dan kunnen ze de mais er vrij snel uitschuiven en op het dekbed laten vallen. Wat er overblijft zijn de juiste bonen....
Als alle mais eruit is gooi je het dekbed leeg op de maisstapel en leg je het dekbed terug. Dan pak je de volgende kleur. Je schuift de bonen op het dekbed en je maakt een stapel zwart. Vervolgens gespikkeld. Rood blijft over... Daarna is het een kwestie van de reeds uitgesorteerde stapels nog in de zakjes stoppen....
Eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Rob zie ik nog steeds het liefst zo snel mogelijk vertrekken, wat een vreselijke irritante vent.
Je sorteert dan nog steeds op tafel overigens.... De 'afvallers' verdwijnen op het dekbed....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dat het werkvlak naar de vloer verplaatsen is. Ik denk niet dat dat mag
(maar het is wel een goed idee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |