Maar in de wereld van Big Brother... is niets zeker...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:54 schreef BONG4002 het volgende:
Ah Tanja DBK
Nu zag ik trouwens HEEL duidelijk op S1 dat Vóórdat de zoemer kwam de stream werd weggeknald op de blauwe stoelen shoot dus alle oproepen etc. worden vanaf nu gecensureerd
Maar ze moeten wel de bonen sorterenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:59 schreef cherry19 het volgende:
ze kunnen de mais toch gewoon eten ?
dan hebben ze geen honger meer!
Die bruine krat? daar zitten toch veel te grote gaten in?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:04 schreef avonne het volgende:
Ik weet niet of iemand dit al geprobeerd heeft. Ik weet ook niet hoe Tanja dacht de bonen te zeven.
Maar als je nu het dekbed op de tafel legt ( en 2 personen houden de punten omhoog), en daarboven houdt je de krat met bonen. Kun je dan de mais en linzen er voor een groot gedeelte al uit zeven??
Dat is veeeeeeeeeel te simpel, daar gaan ze echt niet op komenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:04 schreef avonne het volgende:
Ik weet niet of iemand dit al geprobeerd heeft. Ik weet ook niet hoe Tanja dacht de bonen te zeven.
Maar als je nu het dekbed op de tafel legt ( en 2 personen houden de punten omhoog), en daarboven houdt je de krat met bonen. Kun je dan de mais en linzen er voor een groot gedeelte al uit zeven??
ze noemen t linzenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:05 schreef Ashy het volgende:
Zijn ze er al wel achter dat die gele bonen de naam mais dragen dan?![]()
Zelfs schuiven ipv oppikken hebben ze nog niet bedacht of uitgeprobeerd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:06 schreef Ashy het volgende:
[..]
Dat is veeeeeeeeeel te simpel, daar gaan ze echt niet op komen![]()
dit is denk ik gwoon bijdehand.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:09 schreef newcleus het volgende:
Op talpa.tv bij de reacties:
Zwart is geen kleur en gespikkeld ook niet dus hoeven ze alleen de rode bonen te sorteren.
Dan moet het wel te doen zijn.
Nu moeten ze daar zelf alleen nog achter komen
NIJNTJE 25 OKTOBER 2005 16:49
Niet slecht.![]()
vind het wel slimquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:12 schreef flugeltje het volgende:
Als ze het dekbed nou eens náást de werktafel leggen en óp de werktafel een hele grote berg bonen/mais leggen.... Dan kunnen ze de mais er vrij snel uitschuiven en op het dekbed laten vallen. Wat er overblijft zijn de juiste bonen....
Als alle mais eruit is gooi je het dekbed leeg op de maisstapel en leg je het dekbed terug. Dan pak je de volgende kleur. Je schuift de bonen op het dekbed en je maakt een stapel zwart. Vervolgens gespikkeld. Rood blijft over... Daarna is het een kwestie van de reeds uitgesorteerde stapels nog in de zakjes stoppen....
Nee, ik denk dat dat het werkvlak naar de vloer verplaatsen is. Ik denk niet dat dat magquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:12 schreef flugeltje het volgende:
Als ze het dekbed nou eens náást de werktafel leggen en óp de werktafel een hele grote berg bonen/mais leggen.... Dan kunnen ze de mais er vrij snel uitschuiven en op het dekbed laten vallen. Wat er overblijft zijn de juiste bonen....
Als alle mais eruit is gooi je het dekbed leeg op de maisstapel en leg je het dekbed terug. Dan pak je de volgende kleur. Je schuift de bonen op het dekbed en je maakt een stapel zwart. Vervolgens gespikkeld. Rood blijft over... Daarna is het een kwestie van de reeds uitgesorteerde stapels nog in de zakjes stoppen....
Eensquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Rob zie ik nog steeds het liefst zo snel mogelijk vertrekken, wat een vreselijke irritante vent.
Je sorteert dan nog steeds op tafel overigens.... De 'afvallers' verdwijnen op het dekbed....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:14 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dat het werkvlak naar de vloer verplaatsen is. Ik denk niet dat dat mag
(maar het is wel een goed idee)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |