Ik hoop zoooooooooooooooooo dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
GNA GNA wie zaait zal oogsten: maar helaas Rob; deze oogst zal mislukken, jouw zaad is te oud en traag
Met een heel mager rantsoen zoals nu.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:07 schreef kissa het volgende:
BB had de bewoners Sinterklaassnoepgoed moeten laten sorteren en inpakken![]()
mis lieskequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:11 schreef lovebear het volgende:
en beelden weg uit kamer
BB5 staat stijf van de sencuur wordt er gek van.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:14 schreef BONG4002 het volgende:
Wel apart dat sinds kort ook mededelingen door BB via de Intercom worden geblokkeerd voor de streamers, ik snap daar het nut niet zo vanTenzij het info is die wij niet mogen weten natuurlijk
Als je het raadt, krijg je de helftquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:15 schreef lovebear het volgende:
waar ging lieske nou heen
zal wel wc zijn denk ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:19 schreef mamapan het volgende:
[..]
Als je het raadt, krijg je de helft
Dat doe je expres!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:17 schreef regenworm het volgende:
sencuur
lieske zag je daarna in de gang lopen en een deur ingaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
daarvoor draait de regie niet weg
DBK misschienquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:31 schreef lovebear het volgende:
[..]
lieske zag je daarna in de gang lopen en een deur ingaan
Of te dom om voor een vrij simpel probleem zelf een oplossing te verzinnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:23 schreef Kokstra het volgende:
Joost: "We kunnen wel 12 biografieën uit ons hoofd leren, maar geen boontjes sorteren. Dat betekent toch dat we voor sommige dingen te intelligent zijn."
http://bb5.florisd.nlquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:31 schreef arneaux het volgende:
Ik ben al mn bookmarks kwijtgeraakt door een crash van Firefox dus ik was benieuwd of iemand mij de URL van die website kan geven waar je kan kiezen uit alle verschillende streams?
Er een stapel bonen op gooien en dan het dekbed op de tafel leggen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:32 schreef TRiXeS het volgende:
Waarvoor denken jullie dat het dekbed is?
Daar mogen ze toch niet komen? En toch al helemaal niet met vragen over de opdracht??quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 16:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
zou kunnen idd niet eens aan gedacht stom zeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |