truequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:46 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij is die onderste plank, ook een onderdeel van de tafel
Ik ben het ook met jullie eens!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
Scanman dan ben ik ook de enigste die je helemaal gelijk geeft.
![]()
ag net dat Lekkersimpel een ban gekregen heeft vanmorgen vroegquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zoiets had ik begrepen, was een tijd geleden al gestopt om de teksten van lekkersimpel te lezen![]()
Op FP zouden ze er allang af liggen, zou hier ook wel prettig wezen![]()
schuiven is idd slimmer dat gaat sneller en als de weegdame dan ze in zakjes doet kunnen de andere 3 blijven sorterenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie Rob echt de boontjes eruit vissen. Dus ze sorteren per soort ofzo. Lijkt me handiger als je gewoon schuift richting 3 verschillende stapels. Zo één voor één eruit vissen gaat veel te traag toch?
[afbeelding]
Dat is goed nieuws. Wat was de reden/quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
ag net dat Lekkersimpel een ban gekregen heeft vanmorgen vroeg
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws. Wat was de reden/
/spuit11quote:LekkerSimpel, afkoelban 48 uur wegens onnodig strooien met ziektes jegens mede-users.
LekkerSimpel, afkoelban 48 uur wegens onnodig strooien met ziektes jegens mede-users.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
48 uur maar?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:02 schreef Anitra het volgende:
strooien met ziektes en het is een afkoelban dus over 48 uur issie er weer. Zo'm mededelingen forum is soms best handig
Voor de streamers is het behoorlijk saai en dat slapen zou ik idd ook doen tussendoor. Door het weinige eten hebben ze al minder energie en dan is slapen ff best lekker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:02 schreef scanman01 het volgende:
Straks is hiervan het resultaatdat er dus nauwelijks nog iemand wakker is in de kamer. De groep die een paar uurtjes niet hoeft te werken, gaat natuurlijk slapen. Dat zal ook niet de bedoeling van BB zijn geweest, maar logisch is het wel.
Wie heeft daar vannacht zijn gezicht in geduwd?quote:
De teksten van LS las ik niet meer stond toch niks bijzonders in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... hij doet zijn naam eer aan moet je maar denken. Ik ben een week geleden ook gestopt met op een post van hem te reageren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:05 schreef regenworm het volgende:
De teksten van LS las ik niet meer stond toch niks bijzonders in.
Was te verwachten ja... het waren geen fijne dingen die hij bijvoorbeeld APK toewenste.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:58 schreef Anitra het volgende:
[..]
Heeft tanja al iets gezegd over die vuilnisbak actie van Joost?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: Het stinkt hier
Chantal: Stinkt het hier? Uit de vuilnisbak?![]()
![]()
Doet APK niet iedere dag precies hetzelfde dan? Dan zal hij ook wel een ban hebbenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was te verwachten ja... het waren geen fijne dingen die hij bijvoorbeeld APK toewenste.
Was andersom ook erg hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:08 schreef Foreverblue het volgende:
Was te verwachten ja... het waren geen fijne dingen die hij bijvoorbeeld APK toewenste.
Maar nu is APK ook niet een lievertjequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord, maar heb dus ook geen streams gezien van 4 tot 11.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heeft tanja al iets gezegd over die vuilnisbak actie van Joost?
APK kan ook wel grof uit de hoek komen soms ja... maar zover ik berichten van APK lees staan daar geen doodsverwensingen en linken naar Nazi's in, zoals LS gisteren wel deed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doet APK niet iedere dag precies hetzelfde dan? Dan zal hij ook wel een ban hebben
nee hij nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doet APK niet iedere dag precies hetzelfde dan? Dan zal hij ook wel een ban hebben
Is volgens mij ook de snelste manierquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:59 schreef Anitra het volgende:
[..]
schuiven is idd slimmer dat gaat sneller en als de weegdame dan ze in zakjes doet kunnen de andere 3 blijven sorteren
dat valt me tegen van je had wel verwacht dat je 24/7 zou kijkenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb niets gehoord, maar heb dus ook geen streams gezien van 4 tot 11.
Ja dat is wel weer waar... zullen wel policyregels voor bestaan dan. Kijken ze wie er begon of zo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:12 schreef Anitra het volgende:
APK heeft geen ban, althanms staat niet in het MED forum en dat is wel vaag, waar 2 vechten hebben 2 schuld.
zo iets klassenjustitiequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:12 schreef Anitra het volgende:
APK heeft geen ban, althanms staat niet in het MED forum en dat is wel vaag, waar 2 vechten hebben 2 schuld.
Vanaf morgen moet ik weer werken, dus dan wordt het nog weer minderquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat valt me tegen van je had wel verwacht dat je 24/7 zou kijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is kut dan gaan we je mooie snapshots missenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanaf morgen moet ik weer werken, dus dan wordt het nog weer minder![]()
Heel jammer... we zullen je fantastische caps missen scanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanaf morgen moet ik weer werken, dus dan wordt het nog weer minder![]()
Soms is het ook een opstapeling van dingen en misschien was de maat nu vol voor LS.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
zo iets klassenjustitie![]()
![]()
![]()
Maar de Mod zal er wel een reden voor hebben.
Precies!quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Net als 5x dubieus vallen in het strafschop gebied... heb je ook kans dat bij de 6e keer het een penalty wordt. Kan die optelsom ook niet voor bewoners in het huis gelden? 4x zeggen ik wil naar huis, en bij de 5e keer hek open en een duw na?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:21 schreef Anitra het volgende:
[..]
Soms is het ook een opstapeling van dingen en misschien was de maat nu vol voor LS.
Oftewe alles is mogelijk
Dan word het een leeg huis hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Net als 5x dubieus vallen in het strafschop gebied... heb je ook kans dat bij de 6e keer het een penalty wordt. Kan die optelsom ook niet voor bewoners in het huis gelden? 4x zeggen ik wil naar huis, en bij de 5e keer hek open en een duw na?
Dus als jij tegen iemand zegt: "Jouw topic moet dicht want jij bent een stomme newbie".quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:12 schreef Anitra het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |