Zit idd wel wat in, met zijn drieën telkens 3 uur werken, en dan 6 uur rust.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:16 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
3 teams van 3 gaat misschien wel net zo snel, vooral omdat de tafel klein is en de wissels idd lang. Dan een berg op tafel en schuiven maar, das met 3 ook sneller. Als ze zo doorgaan met die korte slaapperiodes tussendoor, draaien ze helemaal door.
Ja precies, zag je Dido zitten op het hoekje van de tafel, of hangen eigenlijk. Schiet niet op toch.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zit idd wel wat in, met zijn drieën telkens 3 uur werken, en dan 6 uur rust.
Geen tijdsverlies bij de wissels proberen te hebben, of dat veel minimaler maken.
En dan die 3 uur dus wel in hoog tempo doorgaan, en die 6 uur echt gebruiken voor rust
Zag hij er maar uit als terminale patient.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:15 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
"Ik heb net 3 uur over een cracker liggen dromen. Ik zie er uit of ik een terminale ziekte heb"
Wat me trouwens opviel. Ingrid had na het verjaardagsfeest gezegd dat bb het anders in beeld kon brengen dan hoe zij het zagen. Ze doelde toen op dat zij binnen feesten en Tanja dan zielig buiten zou staan roken. En inderdaad... dat deden ze dus ook gisteren in de uitzending. Misschien wel omdat Ingrid dat had gezegdquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef Peter6000 het volgende:
De regie wil het contrast tussen de drukte met de bonen, en de stilte in de huiskamer aangeven
Volgens mij kregen ze een mededeling over de gele zakjes oid die wij niet mochten horen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef Peter6000 het volgende:
De regie wil het contrast tussen de drukte met de bonen, en de stilte in de huiskamer aangeven
Dat slaat inderdaad helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:24 schreef Utwodublin het volgende:
Let eens op Joost, dat schiet toch niet op zo...
opdracht mislukt dusquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
JOOST EET EEN BOON
Mr Bean himselfquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
JOOST EET EEN BOON
Echt niet normaal zo traag. Lullen kan ie wel, maar werken niet dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
stream 3 laat nu wel erg goed zien, hoe vreselijk traag ze werken
Ehm iedereen heeft al van de bonen lopen proeven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
JOOST EET EEN BOON
Het gaat vreselijk traag allemaal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
stream 3 laat nu wel erg goed zien, hoe vreselijk traag ze werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |