Er moet een manier zijn om dit sneller te doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:30 schreef scanman01 het volgende:
De cameraman liet even zien wat er nog ligt aan boontjes.
Ze kunnen beter stoppen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:30 schreef scanman01 het volgende:
De cameraman liet even zien wat er nog ligt aan boontjes.
Ze kunnen beter stoppen
De opdracht is toch al mislukt een aantal hebben bonen gegeten en dat mag nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:34 schreef teamlead het volgende:
[..]en weer een opdracht die ze niet halen.... de sukkels
Misschien toch allemaal gaatjes in het dekbek prikken, en er een geavanceerd filtersysteem van makenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:34 schreef regenworm het volgende:
Er moet een manier zijn om dit sneller te doen.
Honger maakt rauwe bonen zoet, citaat van wijlen mijn omaquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
De opdracht is toch al mislukt een aantal hebben bonen gegeten en dat mag niet![]()
wat een malloten.. een simpelere opdracht dan deze kunnen ze niet krijgen..... en nog weten ze het te verkloten....quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
De opdracht is toch al mislukt een aantal hebben bonen gegeten en dat mag niet![]()
Geinig topic, zo ter afwisseling van het op dit moment o zo saaie gebeuren in het big brotherhousequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee hij niet
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
van veel bruine bonen krijg je een zwevend dekbedquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien toch allemaal gaatjes in het dekbek prikken, en er een geavanceerd filtersysteem van maken
Dat dekbed MOET een functie hebben, anders leggen ze het er natuurlijk niet neer
Big Bonen Housequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geinig topic, zo ter afwisseling van het op dit moment o zo saaie gebeuren in het big brotherhouse![]()
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:42 schreef Jane het volgende:
Menno: Died, mijn vriendjes zijn verliefd op jou
Dido: Ja, leuk hè?? ()
Menno: Blijkbaar kom je op tv anders over dan in het echt
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:42 schreef Jane het volgende:
Hoe weet hij dat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:42 schreef Jane het volgende:
Het is weer helemaal mis inderdaad. Er zullen net wel 10 mensen meer zijn gaan fokken.. en dat krijg je datquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:51 schreef regenworm het volgende:
Fok begint weer heel erg traag te worden.
Beloofd niet veel goeds
Stond dit op een van de verjaardagskaartjes of zo?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:42 schreef Jane het volgende:
Alweer 16 uur fok isquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
Gaat weer traag idd
Maar goed, positief is dat het zomaar 16 uur achter elkaar goed is gegaan![]()
(is ironie hoor)
Ik denk 't...quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Stond dit op een van de verjaardagskaartjes of zo?
Volgens mij zit het probleem is de database.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is weer helemaal mis inderdaad. Er zullen net wel 10 mensen meer zijn gaan fokken.. en dat krijg je dat
Moet haast wel want andere manier van comunicatie is er niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Stond dit op een van de verjaardagskaartjes of zo?
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
Beroerd trouwens. Ik ging naar bed omdat deze groep aan het werk was en er niets uit kwam. Toen ik wakker werd, was deze groep net weer begonnen
Moet ik toch iets beter uitkienen de volgende keer.
Denk dat de mais lichter is dan de bonenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien toch allemaal gaatjes in het dekbek prikken, en er een geavanceerd filtersysteem van maken
Dat dekbed MOET een functie hebben, anders leggen ze het er natuurlijk niet neer
Je kijkt liever na Lieskequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:00 schreef scanman01 het volgende:
Beroerd trouwens. Ik ging naar bed omdat deze groep aan het werk was en er niets uit kwam. Toen ik wakker werd, was deze groep net weer begonnen
Moet ik toch iets beter uitkienen de volgende keer.
Vind ze niet erg want tanja wil toch geen mensen om haar heen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Tanja heeft nu echt zo ongeveer het hele huis voor haar alleen.
En het weer wordt er in Aalsmeer niet beter op.
[afbeelding]
Goedenmiddag allenquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk dat de mais lichter is dan de bonenAls ze nu een heleboel bonen en mais op het dekbed gooien en schudden heb je kans dat de mais allemaal bovenop komt te liggen
![]()
manke zakken (rob)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:11 schreef mamapan het volgende:
[afbeelding]
Natte zakken en domme zakken
dat is tanja.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het geluid van stream 2 maar aangezet.
auchh voor Princess Didoquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 12:42 schreef Jane het volgende:
plomp zakken (gert)quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
manke zakken (rob)
lul zakken (roel)
mm die doet het niet bij mijquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het geluid van stream 2 maar aangezet.
Maar wat is dan de achterliggende gedachte van het dekbed? BB legt het niet voor niets neer toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:12 schreef wickie het volgende:
[..]
Goedenmiddag allen![]()
Als je dat doet moet met het dekbed werk je theoretisch gezien niet op de tafel, dus dat mag niet dan.
valt nog mee, vond die breiopdracht het diepte punt van BB5quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:23 schreef Art_Core het volgende:
Ze zijn er bij BB toch weer in geslaagd de streams nog saaier te maken dankzij dat bonen tellen.
leuk gedaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:27 schreef scanman01 het volgende:
Zo moet het er donderdag dus uitzien
[afbeelding]
heel soms zijn ze wat traag bij de regie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten ze toch nooit meer zien tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |