Dit is wel een hele erg slow chat geweest.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:08 schreef Kokstra het volgende:
18 uur en 20 minuten later zijn we aangekomen bij #564! Hoezee!
ABN=deurkrukquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:10 schreef cuall het volgende:
Van Talpa site
Chantal voegt zich in de Tuin bij Tanja. “Hoe gaat het met je?” Tanja vertelt dat het allemaal goed gaat. “Mijn borsten doen minder pijn en heb ook niet meer zo’n last van mijn buik.” Ook met de kleine Joscelyn gaat het prima. “Ze herkent me al”, zegt Tanja trots. “Als ik alleen al de deurklink naar beneden doe stopt ze met huilen."
![]()
Tanja = de deurklink![]()
Even rustig tot zichzelf komen denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:12 schreef cuall het volgende:
Waarom zit Rob al zo lang in zijn eentje in de tuin?
Sst Scan, het Fok-vertragingsmonster is er misschien nog in de buurtquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik klikte het topic aan en 1 seconde later stond deze pagina er al.
Wat gebeurt er??????
Een wonderquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
Wat gebeurt er??????
* Kokstra klopt meequote:Op maandag 24 oktober 2005 15:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een wonder
* BONG4002 geniet ervan zolang het duurt dus ik klop even af
sorry een fout van de systeembeheerderquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
Wat gebeurt er??????
FF met haar moeder bellen en babyfoto's mms-en naar haar vriendin.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:19 schreef cuall het volgende:
Wat moet Tanja toch vaak naar de DBK![]()
Weer een contactmoment met de buitenwereld soms, dat kan er ook nog wel bij![]()
Zou kunnen. Ik weet dat ik me al vrij snel helemaal niets meer van die tijd kon herinneren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:26 schreef frizti het volgende:
Natuurlijk kan Lies zich dat herinneren, is voor als de dag van gisteren gezien haar leeftijd.
Zoiets kun je je ook niet herinneren, misschien 1 vlaag of 1 gedachte, maar verder heeeeel weinig hoor. Weet jij bijvoorbeeld welke kleur haar jouw kleuterleidster hadquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:26 schreef frizti het volgende:
Natuurlijk kan Lies zich dat herinneren, is voor haar als de dag van gisteren gezien haar leeftijd.
Ik weet nog wel dingen van toen ik drie wasquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik weet dat ik me al vrij snel helemaal niets meer van die tijd kon herinneren.
Daarom is ze ook geselecteerd voor dit programmaquote:
maar wel lekkerquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:37 schreef arneaux het volgende:
Lieske is echt raar zeg.
de snelheid is alweer aangepastquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
Wat gebeurt er??????
Heb jij ook altijd een stuk maand over aan het eind van je geld?quote:Op maandag 24 oktober 2005 17:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een stelletje zeikerds over dat rantsoen. Ik moet nog tot vrijdag op m'n centen wachten en vreet nog minder dan zij.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "We krijgen hier gewoon een gratis maagverkleining"
Ik ken de andere BB's niet zo, maar is deze Big Brother niet enorm vervelend eigenlijk? Het lijkt af en toe domweg op bewonertje pesten. Komt zo nu en dan allemaal erg flauw en kinderachtig over vind ik.quote:Op maandag 24 oktober 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners klagen steen en been dat er niet te leven valt met het eten wat ze nu hebben gekregen. Het is gewoon niet genoeg. Dan klinkt opeens de stem door de speakers van BB die zegt dat het rantsoen berekend is en dat het precies genoeg is.
misschien ff je speakers aanzettenquote:Op maandag 24 oktober 2005 17:42 schreef area51 het volgende:
En al heel de dag geen geluid hier, iemand anders daar ook last van???
misschien ff je speakers aanzettenquote:Op maandag 24 oktober 2005 17:42 schreef area51 het volgende:
En al heel de dag geen geluid hier, iemand anders daar ook last van???
Joost is een walgelijke ADHD-homo. Hij is nu zo pissig op Tanja haar eten, dat hij er alles aan doet haar dwars te bomen en zwart te maken. Omdat hij weinig te eten heeft.quote:Op maandag 24 oktober 2005 17:34 schreef CGJung het volgende:
[..]
you gotta love that kid...
Zag overigens net Joost samen met Ingrid in polonaise. Zonder Joost waren er veel meer bewoners sjaggie volgens mij. En als onze/mijn Ink niet zo tegen Menno had aangeplakt hadden we misschien wat meer van haar (geweldige) humor gezien.
okee ik ga nu invoeren klikken, sien hoe lang/kort het duurt
Oh het valt eigenlijk nog reuzemeequote:Op maandag 24 oktober 2005 17:52 schreef Falco het volgende:
De reply van zonet duurde ongeveer 5 minuten voordat ie gepost werd. Even kijken hoe lang het nu duurt. Het is nu 17:51
!
nee, jij hebt een probleem met je toetsenbordquote:Op maandag 24 oktober 2005 17:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
misschien ff je speakers aanzetten
hier geen problemen
Hm, ik vind 'm weinig erotiserend eigenlijk. Eerder wat engquote:Op maandag 24 oktober 2005 17:54 schreef Bommel12 het volgende:
[afbeelding]
Heren, geniet van deze cap !!![]()
ze hadden een lekke bandquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:00 schreef BorTheWolf het volgende:
fok is een beetje traag bij mij. waarom zijn ze gestopt met fietsen ?
Dus de (week)opdracht is nu: houdt rekening met moeder en kind? Het is zo terecht dat Joost er nu een zooitje van probeert te maken. Tanja heeft nog geen enkele sanctie gekregen ondanks haar gedrag. De rest van de bewoners heeft het nu gewoon zwaar. Misschien eigen schuld dikke bult, maar Tanja is de enige die geen last heeft gehad van rantsoenen en sancties ! Het is volgens mij ook slecht voor de kijkcijfers als de bewoners nu heel erg stil gaan zijn en weinig gaan doen omdat de baby daar misschien last van gaat hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2005 17:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Joost is een walgelijke ADHD-homo. Hij is nu zo pissig op Tanja haar eten, dat hij er alles aan doet haar dwars te bomen en zwart te maken. Omdat hij weinig te eten heeft.
Met dat volleyball(on)en schreeuwde hij ook expres keihard, ondanks de waarschuwingen van Dido het wat zachter te doen voor de baby. Met die polonaise precies het zelfde. Meteen schreeuwend de gang op.
Het is een nog kinderachtiger kind dan Lieske.![]()
![]()
Ik dacht dat het lampje doorgebrand was... Nja ik heb weer zitten slapen dus!quote:
Hoe weet jij nou dat ik nét online kom?quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:18 schreef MissX het volgende:
een weekopdracht met eten![]()
![]()
![]()
geen garnalen maar wel eten Flugeltje
quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik nét online kom?![]()
Maar goed dat het geen blikken met bonen zijn voor hun eigen consumptie, dan had ik vanavond m'n schoenen op mogen bakken...![]()
BB heeft dit keer de opdracht héél erg goed omschreven, als het nú nog fout gaat zijn het echt een stelletje dombo's....
volgens mij stond wel in de opdracht dat ze het ook op tafel moesten sorteren. Dat werd nog een x extra gezegd, toen iemand opperde op de grond te sorteren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat zat die kleuter weer dom uit haar nek te lullen dat alles op de werktafel gedaan moet worden?
Het afwegen en dichtmaken van de zakjes moet uitsluitend op de werktafel gedaan worden. Dat sorteren stond er niet bij.
Drinkt zo'n kleine elk uur dan? Dat gaat toch om de paar uur?quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Day ze zal ook wel op tijd moeten drinken en dat kan Dido niet doen
Met alle respect naar zwangere en pas bevallen vrouwen...quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:47 schreef MissX het volgende:
tering ze zijn Tanja weer aan het bashen
Ik vind Tanja ook niet geweldig, maar om van een net bevallen vrouw te verwachten dat ze mee gaat doen aan zoiets vind ik echt te ver gaan. Volgens mij hebben ze echt geen idee van de impact op je lichaam van zoiets.
En als je net bevallen bent wil je toch het liefst alleen maar bij je kindje zijn. Dat is toch logische
ze moest de batterijen van haar zender vervangen op aangeven van BBquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:51 schreef Day het volgende:
Zag ik net nou Dido weglopen? Dat mocht toch niet? In principe is de opdracht nu al mislukt dus.
Ik heb het niet gezien, maar Joost zei zonet dat Dido batterijen kwam wisselen. In principe is het dan al misluktquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:51 schreef Day het volgende:
Zag ik net nou Dido weglopen? Dat mocht toch niet? In principe is de opdracht nu al mislukt dus.
Dat zag ik ook en dat vroeg ik me dus ook af. Misschien dat ze door bb geroepen werd, want ik zag haar nog wel even snel met haar zender bezig.quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:51 schreef Day het volgende:
19:07quote:Op maandag 24 oktober 2005 17:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
misschien ff je speakers aanzetten
hier geen problemen
Ja ok, daar heb je misschien ook wel gelijk in. Ik ging er ook vanuit dat Joss om de paar uit at en dat is schijnbaar ook niet zo.quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:20 schreef avonne het volgende:
@ Day:
Tanja kan nog niet fatsoenlijk zitten hoor. Je ziet haar ook telkens staan of half hangen
meestal wel hoor maar borstvoeding is op verzoek en als de baby eerder dan de 2 a 3 uur komt zal ze toch moeten voedenquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:30 schreef Day het volgende:
[..]
Ja ok, daar heb je misschien ook wel gelijk in. Ik ging er ook vanuit dat Joss om de paar uit at en dat is schijnbaar ook niet zo.
Ja idd zeg... Het is alweer mislukt... En ze zijn nog geen 2 uur bezigquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:43 schreef BlaBlub het volgende:
Zit Nathalie nou op de grond te wegen? In dat geval is de opdracht dus nu al mislukt
Dat kan best zijn, maar:quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:26 schreef Knurkie het volgende:
Jongens Tanja is net 6 dagen geleden bevallen je hebt zo wie zo al 10 kraamdagen en normaal gesproken hoef je pas 10 weken NA de bevalling aan het werk
dus als ze erin blijft en de volgende keer niet mee doet kan ik me voorstellen dat er geklaagd wordt maar 6 dagen na je bevalling staat je hoofd echt NIET naar boontjes hoor je lichaam is nog aan het herstellen en je hebt gewoon je rust nodig
had ze het weegschaaltje ook op de grond staan?quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:54 schreef flugeltje het volgende:
Nathalie is nu écht op de grond aan het afwegen gegaan....
BB waarschuw ze ajb nu gewoon ff....
Mwah, Linda had maar 1 enkele stem. Alleen van Dido, kan ze nog prima de schat van 't huis zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:14 schreef Day het volgende:
Joost loopt te zeiken dat hij het erg vindt dat 'dat schat van het huis' uit het huis moest, terwijl Tanja weg wou, maar hij vergeet wel dat ze zelf Linda op die bank hebben gezet.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:52 schreef CGJung het volgende:
[..]
Dat kan best zijn, maar:
a) ze komt alleen maar naar buiten om te roken
b) ze zit alleen in de keuken om te eten
c) we zien haar niet gezellig in de huiskamer
Als ik uitga van jouw mening dan kan Tanja pas weer aktief met BB meedoen aan het eind van dit jaar. Tegen die tijd is BB zeer zeker afgelopen. Verder loopt ze te zaniken dat ze genomineerd is. Beide nominanten (Ingrid en Joost) doen dat vanuit de goedheid van hun hart en dat wordt ze door Tanja kwalijk genomen! Terwijl zij zelf om de gekste en lafste (je doet de deksel niet op de boter)reden nomineert. Ze had het kunnen weten, ze doet immers mee aan een spel. Ondertussen krijgen haar medebewoners allerlei sancties waar zij niet aan mee hoeft te doen. Ze kan best wat doen voor haar medebewoners tijdens de opdracht, ze heeft alleen nu weer een excuus om dat niet te doen. Cliché ik weet het, maar er zijn vrouwen die vlak na hun bevalling gewoon weer aan het werk gaan!
Daarbij is een beetje sociaal doen geen werk !!
wie weet, zijn er dingen gebeurd die wij niet gezien hebben en is het ki setje toch niet ongebruikt gebleven...quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:17 schreef Day het volgende:
Chantal gaat volgend jaar bevallen.
Ze gaat er dus vanuit dat ze na BB gelijk een vent ontmoet die er haar dan ook gelijk met jong moet schoppen, anders redt ze het volgend jaar niet.
Ja, en? Dat gold ook voor Rikkert en nu dus ook voor Nathalie. Punt is dat ZIJ niet bepalen wie er uit dat huis gaat.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mwah, Linda had maar 1 enkele stem. Alleen van Dido, kan ze nog prima de schat van 't huis zijn.
Nope.... Ik ga niet tussen die pubers hangen...quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
Flugeltje, ben je niet live met Ralphie aan het videochatten op de Talpa site?![]()
Toch jammer dat hij dat niet bepaald maar de Nederlandse kijkerquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:32 schreef -Delta- het volgende:
Joost: Ik ga me richting op het goede, Tanja gaat eruit en de rest blijft
![]()
![]()
Ja, en? Punt is dat jij zei dat ze zélf Linda op die bank hebben gezet.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:26 schreef Day het volgende:
Ja, en? Dat gold ook voor Rikkert en nu dus ook voor Nathalie. Punt is dat ZIJ niet bepalen wie er uit dat huis gaat.
nee ik heb het over deze week opdacht ik vind dat ze volgende week mocht ze er nog inzitten gewoon kan meedoen alleen dan zal BB haar de uitzondering moeten geven dat de zorg wel gewoon kan door gaanquote:Op maandag 24 oktober 2005 19:52 schreef CGJung het volgende:
[..]
Dat kan best zijn, maar:
Als ik uitga van jouw mening dan kan Tanja pas weer aktief met BB meedoen aan het eind van dit jaar. Tegen die tijd is BB zeer zeker afgelopen. Verder loopt ze te zaniken dat ze genomineerd is. Beide nominanten (Ingrid en Joost) doen dat vanuit de goedheid van hun hart en dat wordt ze door Tanja kwalijk genomen! Terwijl zij zelf om de gekste en lafste (je doet de deksel niet op de boter)reden nomineert. Ze had het kunnen weten, ze doet immers mee aan een spel. Ondertussen krijgen haar medebewoners allerlei sancties waar zij niet aan mee hoeft te doen. Ze kan best wat doen voor haar medebewoners tijdens de opdracht, ze heeft alleen nu weer een excuus om dat niet te doen. Cliché ik weet het, maar er zijn vrouwen die vlak na hun bevalling gewoon weer aan het werk gaan!
Klopt toch? Degene die Linda op de bank had gezet, had ook voor Tanja kunnen kiezen, want ze moeten haar allemaal niet, lopen heel de dag over d'r zeiken, maar als het puntje bij paaltje komt, nomineren de meesten haar niet, zeker nie de mensen die een grote bek over haar hebben (bvb. Chantal en Roel).quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en? Punt is dat jij zei dat ze zélf Linda op die bank hebben gezet.
Dat idee heb ik ook, ja. 't Blijft ook lang zwart.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:35 schreef Day het volgende:
Hoorde jullie net Hummie in de DBK?!
Joost zei: Wat een gelul en toen zei Hummie (heel kattig): Met dat soort opmerkingen.......(camera weg, helaas)
Volgens mij is het geen leuk gesprek
snap je standpunt wel maarals je net bevallen ben dan ben je moe dus als de baby rus rust zij dus ook moet ook wel anders ben je gesloopt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 19:52 schreef CGJung het volgende:
[..]
Dat kan best zijn, maar:
Echt achterlijk. Het viel me mee dat het is uitgezonden. Tot nu toe werden ze redelijk gespaard met dit soort 'geintjes'.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zou ook zo doen daar stelletje schijnheilen daar zag net op de tv hoe ze de bevalling nadeden nou sorry hoor dan zit er echt een steekje los bij je...
Ik denk eerder dat Talpa Tanja moe is en dat ze het daarom hebben uitgezonden.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:46 schreef Rica het volgende:
[..]
Echt achterlijk. Het viel me mee dat het is uitgezonden. Tot nu toe werden ze redelijk gespaard met dit soort 'geintjes'.
En terecht!quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:50 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij krijgen ze nu dus echt godsgruwelijk op hun sodemieter van BB...
Als ik Natalie mag geloven: in de douche van het BB huis (omdat de ruiten dat lekker beslagen zijn). Hij wilde toen wel met Natalie, maar ik denk (slijmerdeslijm) als flugeltje in dat huis zat....quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Terwijl ik eigenlijk het liefst wil weten:
Wat is je favoriete standje?
Pijpen of beffen?
Waar heb je het nu altijd al eens willen doen?
etc etc....
Lijkt me dus niet écht mijn chat te zijn zeg maar.![]()
Ik gebruik hem niet vaak maarquote:Op maandag 24 oktober 2005 20:51 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Talpa Tanja moe is en dat ze het daarom uitgezonden hebben.
Wat deden ze dan?quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zou ook zo doen daar stelletje schijnheilen daar zag net op de tv hoe ze de bevalling nadeden nou sorry hoor dan zit er echt een steekje los bij je...
quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:50 schreef flugeltje het volgende:
Volgens mij krijgen ze nu dus echt godsgruwelijk op hun sodemieter van BB... Ze blijven wel erg lang weg trouwens....
Geef mij dan eens 1 reden waarom talpa Tanja nog in het bb-huis moet hebbenquote:
Tanja zat samen met Linda op de bank.quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:41 schreef Day het volgende:
Klopt toch? Degene die Linda op de bank had gezet, had ook voor Tanja kunnen kiezen, want ze moeten haar allemaal niet, lopen heel de dag over d'r zeiken, maar als het puntje bij paaltje komt, nomineren de meesten haar niet, zeker nie de mensen die een grote bek over haar hebben (bvb. Chantal en Roel).
Joost hoorde daar tot afgelopen week ook bij , die klaagt al weken en riep al eerder dat hij haar zou nomineren. Maar hij deed het niet , tot dat hij vorige week een reden had (de baby die niet in de woonkamer mag) om haar om verantwoorde manier te nomineren. Toen kon hij het ineens wel en zei er bij ook nog dat hij het een fantastische meid vond.
Ze zijn wel Tanja moe, maar dat is juist niet uit die scene te halen. Tanja is haast niet meer in het programma, dus logisch dat ze niets meer aan haar hebben. Komt nog bij dat Tanja een redelijk groot risico is qua vrijwillige exit, en dat is wel het laatste wat Hummie wil (dat betekent de komende weken 1 exit minder en dus minder inkomsten).quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:51 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Talpa Tanja moe is en dat ze het daarom hebben uitgezonden.
misschien heeft mijn mening ook meer te maken met Tanja, dan met zwanger zijn (niet iedereen is hetzelfde, toch?).quote:Op maandag 24 oktober 2005 20:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
snap je standpunt wel maarals je net bevallen ben dan ben je moe dus als de baby rus rust zij dus ook moet ook wel anders ben je gesloopt.
en uitleg op b ze zitten op ratsoen en tanja niet dus logisch dat ze alleen eet.
denk als ze uitgerust is en na haar kraamtijd en weer een btje in dr vel zit dat ze wat meer komt.
begrijp je tanja is ook ni mij favo persoon.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:02 schreef CGJung het volgende:
[..]
misschien heeft mijn mening ook meer te maken met Tanja, dan met zwanger zijn (niet iedereen is hetzelfde, toch?).![]()
..wat ik ervan begrijp is dat Hummie sinds kort de boze stiefmoeder isquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:03 schreef avonne het volgende:
Naar wat ik er van begrijp moeten ze dus in vaste groepen werken (slecht te verstaan). In de weekopdracht wordt er gesproken over "ploegendienst" dus misschien mogen ze niet per persoon afwisselen, maar alleen met de hele groep te gelijk.
In dat licht betekent "minstens 2 maximaal 4 personen in de werkkamer" dus ook dat er weer secuur gewisseld moet worden (net als bij de stipopdracht).
Iemand trouwens enig idee of de opdracht haalbaar is? Qua tijdsduur, dan, want ik denk wel dat het voedselgebrek een grote rol gaat spelen.
Zoiets volgens mij. Zonder dat ze iets mogen zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:04 schreef Day het volgende:
Wat ik eruit begrijp is dat de groep die nu bezig is de bonen verkeerd aan het inpakken is. En deze groep moet dat corrigeren totdat de andere groep door heeft dat ze iets verkeerd doen?
Dat haal ik er ook uit inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:04 schreef Day het volgende:
Wat ik eruit begrijp is dat de groep die nu bezig is de bonen verkeerd aan het inpakken is. En deze groep moet dat corrigeren totdat de andere groep door heeft dat ze iets verkeerd doen?
lol mais als boonquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Zoiets volgens mij. Zonder dat ze iets mogen zeggen.
Roel hoopt dat die andere groep erachter komt dus ze zullen de opdracht in eerste instantie wel weer verkeerd gelezen hebben.![]()
Dat vraag ik me al 62 dagen afquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:14 schreef Knurkie het volgende:
hoe hebben ze deze groep in godsnaam bijelkaar gekregen dat is echt vakwerk!
navond snaptnixquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:17 schreef Snaptnix het volgende:
Goedenavond![]()
zal eerst eens even bij gaan lezen.
Kijk Rob eens naarstig zijn gele boontje sorteren.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:14 schreef Knurkie het volgende:
Nee, bonen sorteren is toch veel te zwaar man. In Afrika zijn de vrouwen veel geemancipeerder en overleven het zonder magnetronmaaltijden en kraamtijd van 10 dagen.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:20 schreef BaasKlus het volgende:
Doet Tanja wel mee met de nieuwe weekopdracht?![]()
Zouden ze wel indirecte hints mogen geven? bv. door de vraag te stellen "is mais eigenlijk wel een boon?"quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:13 schreef Michelle-74 het volgende:
Ze mogen het in elk geval NIET aan deze groep (die nu aan het inpakken zijn) vertellen.
Deze opdracht is alweer gedoemd om te mislukken
jij en hij altijd maar zeggen dat hij alles zo goed weetquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Kijk Rob eens naarstig zijn gele boontje sorteren.![]()
laten we hopen dat ze het uitzenden....sukkelquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Chantal: "Als Tanja maar niet tegen de andere groep zegt, dat we allemaal naar de dagboekkamer gingen"
Joost: "Nou, dan kan ze een beuk krijgen"![]()
![]()
![]()
Die logica klopt. 3 van de 4 dingen sorteren ( en dus 1 automatisch overhouden) is sneller dan 4 van de 4 dingen tegelijk sorteren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:22 schreef Day het volgende:
Ik luisterde net even bij de bonenrapers, volgens mij sorteren ze 3 dingen (de zwarte boon, de rode boon+ de mais), dat betekent dus dat ze de gespikkelde boon niet doen (of bij de zwarte stoppen).
Welnee, zij heeft het te druk met haar eigen fulltime job.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:20 schreef BaasKlus het volgende:
Doet Tanja wel mee met de nieuwe weekopdracht?![]()
Selectiecriteria:quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:14 schreef Knurkie het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Selectiecriteria:
domheid
saaiheid
sociale eigenschappen nihil
communicatieve eigenschappen nihil
Best knap idd om daar een hele groep mee gevuld te krijgen.
LOL!quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:25 schreef BaasKlus het volgende:
ik hoorde roel net 2 geheime opdrachten door elkaar halen. "Ik heb helemaal geen geheime opdracht gehad". Dido: "wel man, toen je ziek was!
Roel en Dido zitten niet in dezelfde groep hoorquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:25 schreef BaasKlus het volgende:
ik hoorde roel net 2 geheime opdrachten door elkaar halen. "Ik heb helemaal geen geheime opdracht gehad". Dido: "wel man, toen je ziek was!
quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:30 schreef Jane het volgende:
[..]
LOL!
Lieske toont wel lef nu door Tanja aan te spreken. Ben niet zo'n Lieske-fan, maar dit vind ik een stuk eerlijker dan wat de rest de laatste dagen doet.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit voor wat het bevattingsvermogen van het huidige bewonersroedel betreft.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:19 schreef Jane het volgende:
Ik zou die 'gele bonen' gewoon hardnekkig MAIS noemen, zonder te zeggen dat ze dus wat verkeerd doen. Zou dat ook al tegen de regels zijn?
(Ik weet trouwens zeker dat ik het ook als mais herkend zou hebben en niet zou denken dat het om een onbekende 'gele boon' zou gaan. Lijkt mij vrij normaal dat je weet hoe mais eruit ziet?)
Nee Tanja heeft ook niet zo lopen bitchen als ze tegen Ingrid bv heeft gedaan.quote:Op maandag 24 oktober 2005 21:32 schreef Cuaderno het volgende:
Wel eerlijk lieske: ze spreekt er tanja net op aan dat ze af en toe mee zou kunnen werken als ze een babyfoon aan bb zou vragen en dat ze daardoor ook weer beter in de groep zou komen.
dat zie ik ingrid en vooral chantal nog niet doen.
lieske bedoelt 'iequote:Op maandag 24 oktober 2005 21:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Roel en Dido zitten niet in dezelfde groep hoor
hij heeft haar genomineerd, en dat weet zequote:Op maandag 24 oktober 2005 21:35 schreef Lkw het volgende:
Waarom is Tanja zo boos op Joost? Kan iemand me dat onthullen?
Thnx.
omdat hij haar genomineerd heeft een dag na de bevallingquote:Op maandag 24 oktober 2005 21:35 schreef Lkw het volgende:
Waarom is Tanja zo boos op Joost? Kan iemand me dat onthullen?
Thnx.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |