Dit is wel een hele erg slow chat geweest.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:08 schreef Kokstra het volgende:
18 uur en 20 minuten later zijn we aangekomen bij #564! Hoezee!
ABN=deurkrukquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:10 schreef cuall het volgende:
Van Talpa site
Chantal voegt zich in de Tuin bij Tanja. “Hoe gaat het met je?” Tanja vertelt dat het allemaal goed gaat. “Mijn borsten doen minder pijn en heb ook niet meer zo’n last van mijn buik.” Ook met de kleine Joscelyn gaat het prima. “Ze herkent me al”, zegt Tanja trots. “Als ik alleen al de deurklink naar beneden doe stopt ze met huilen."
![]()
Tanja = de deurklink![]()
Even rustig tot zichzelf komen denk ikquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:12 schreef cuall het volgende:
Waarom zit Rob al zo lang in zijn eentje in de tuin?
Sst Scan, het Fok-vertragingsmonster is er misschien nog in de buurtquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik klikte het topic aan en 1 seconde later stond deze pagina er al.
Wat gebeurt er??????
Een wonderquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
Wat gebeurt er??????
* Kokstra klopt meequote:Op maandag 24 oktober 2005 15:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een wonder
* BONG4002 geniet ervan zolang het duurt dus ik klop even af
sorry een fout van de systeembeheerderquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
Wat gebeurt er??????
FF met haar moeder bellen en babyfoto's mms-en naar haar vriendin.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:19 schreef cuall het volgende:
Wat moet Tanja toch vaak naar de DBK![]()
Weer een contactmoment met de buitenwereld soms, dat kan er ook nog wel bij![]()
Zou kunnen. Ik weet dat ik me al vrij snel helemaal niets meer van die tijd kon herinneren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:26 schreef frizti het volgende:
Natuurlijk kan Lies zich dat herinneren, is voor als de dag van gisteren gezien haar leeftijd.
Zoiets kun je je ook niet herinneren, misschien 1 vlaag of 1 gedachte, maar verder heeeeel weinig hoor. Weet jij bijvoorbeeld welke kleur haar jouw kleuterleidster hadquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:26 schreef frizti het volgende:
Natuurlijk kan Lies zich dat herinneren, is voor haar als de dag van gisteren gezien haar leeftijd.
Ik weet nog wel dingen van toen ik drie wasquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik weet dat ik me al vrij snel helemaal niets meer van die tijd kon herinneren.
Daarom is ze ook geselecteerd voor dit programmaquote:
maar wel lekkerquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:37 schreef arneaux het volgende:
Lieske is echt raar zeg.
de snelheid is alweer aangepastquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
Wat gebeurt er??????
Heb jij ook altijd een stuk maand over aan het eind van je geld?quote:Op maandag 24 oktober 2005 17:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een stelletje zeikerds over dat rantsoen. Ik moet nog tot vrijdag op m'n centen wachten en vreet nog minder dan zij.
quote:Op maandag 24 oktober 2005 17:28 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "We krijgen hier gewoon een gratis maagverkleining"
Ik ken de andere BB's niet zo, maar is deze Big Brother niet enorm vervelend eigenlijk? Het lijkt af en toe domweg op bewonertje pesten. Komt zo nu en dan allemaal erg flauw en kinderachtig over vind ik.quote:Op maandag 24 oktober 2005 17:24 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners klagen steen en been dat er niet te leven valt met het eten wat ze nu hebben gekregen. Het is gewoon niet genoeg. Dan klinkt opeens de stem door de speakers van BB die zegt dat het rantsoen berekend is en dat het precies genoeg is.
misschien ff je speakers aanzettenquote:Op maandag 24 oktober 2005 17:42 schreef area51 het volgende:
En al heel de dag geen geluid hier, iemand anders daar ook last van???
misschien ff je speakers aanzettenquote:Op maandag 24 oktober 2005 17:42 schreef area51 het volgende:
En al heel de dag geen geluid hier, iemand anders daar ook last van???
Joost is een walgelijke ADHD-homo. Hij is nu zo pissig op Tanja haar eten, dat hij er alles aan doet haar dwars te bomen en zwart te maken. Omdat hij weinig te eten heeft.quote:Op maandag 24 oktober 2005 17:34 schreef CGJung het volgende:
[..]
you gotta love that kid...
Zag overigens net Joost samen met Ingrid in polonaise. Zonder Joost waren er veel meer bewoners sjaggie volgens mij. En als onze/mijn Ink niet zo tegen Menno had aangeplakt hadden we misschien wat meer van haar (geweldige) humor gezien.
okee ik ga nu invoeren klikken, sien hoe lang/kort het duurt
Oh het valt eigenlijk nog reuzemeequote:Op maandag 24 oktober 2005 17:52 schreef Falco het volgende:
De reply van zonet duurde ongeveer 5 minuten voordat ie gepost werd. Even kijken hoe lang het nu duurt. Het is nu 17:51
!
nee, jij hebt een probleem met je toetsenbordquote:Op maandag 24 oktober 2005 17:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
misschien ff je speakers aanzetten
hier geen problemen
Hm, ik vind 'm weinig erotiserend eigenlijk. Eerder wat engquote:Op maandag 24 oktober 2005 17:54 schreef Bommel12 het volgende:
[afbeelding]
Heren, geniet van deze cap !!![]()
ze hadden een lekke bandquote:Op maandag 24 oktober 2005 18:00 schreef BorTheWolf het volgende:
fok is een beetje traag bij mij. waarom zijn ze gestopt met fietsen ?
Dus de (week)opdracht is nu: houdt rekening met moeder en kind? Het is zo terecht dat Joost er nu een zooitje van probeert te maken. Tanja heeft nog geen enkele sanctie gekregen ondanks haar gedrag. De rest van de bewoners heeft het nu gewoon zwaar. Misschien eigen schuld dikke bult, maar Tanja is de enige die geen last heeft gehad van rantsoenen en sancties ! Het is volgens mij ook slecht voor de kijkcijfers als de bewoners nu heel erg stil gaan zijn en weinig gaan doen omdat de baby daar misschien last van gaat hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2005 17:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Joost is een walgelijke ADHD-homo. Hij is nu zo pissig op Tanja haar eten, dat hij er alles aan doet haar dwars te bomen en zwart te maken. Omdat hij weinig te eten heeft.
Met dat volleyball(on)en schreeuwde hij ook expres keihard, ondanks de waarschuwingen van Dido het wat zachter te doen voor de baby. Met die polonaise precies het zelfde. Meteen schreeuwend de gang op.
Het is een nog kinderachtiger kind dan Lieske.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |