FF met haar moeder bellen en babyfoto's mms-en naar haar vriendin.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:19 schreef cuall het volgende:
Wat moet Tanja toch vaak naar de DBK![]()
Weer een contactmoment met de buitenwereld soms, dat kan er ook nog wel bij![]()
Zou kunnen. Ik weet dat ik me al vrij snel helemaal niets meer van die tijd kon herinneren.quote:Op maandag 24 oktober 2005 15:26 schreef frizti het volgende:
Natuurlijk kan Lies zich dat herinneren, is voor als de dag van gisteren gezien haar leeftijd.
Zoiets kun je je ook niet herinneren, misschien 1 vlaag of 1 gedachte, maar verder heeeeel weinig hoor. Weet jij bijvoorbeeld welke kleur haar jouw kleuterleidster hadquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:26 schreef frizti het volgende:
Natuurlijk kan Lies zich dat herinneren, is voor haar als de dag van gisteren gezien haar leeftijd.
Ik weet nog wel dingen van toen ik drie wasquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik weet dat ik me al vrij snel helemaal niets meer van die tijd kon herinneren.
Daarom is ze ook geselecteerd voor dit programmaquote:
maar wel lekkerquote:Op maandag 24 oktober 2005 15:37 schreef arneaux het volgende:
Lieske is echt raar zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |