quote:
Op maandag 24 oktober 2005 18:47 schreef MissX het volgende:tering ze zijn Tanja weer aan het bashen
Ik vind Tanja ook niet geweldig, maar om van een net bevallen vrouw te verwachten dat ze mee gaat doen aan zoiets vind ik echt te ver gaan. Volgens mij hebben ze echt geen idee van de impact op je lichaam van zoiets.
En als je net bevallen bent wil je toch het liefst alleen maar bij je kindje zijn. Dat is toch logische
Met alle respect naar zwangere en pas bevallen vrouwen...
Tanja is zo sociaal als een kluizenaar in de Sahara. We zien haar alleen maar als ze een peukie moet doen en als ze even wat eet. Verder is ze buiten beeld. Volgens mij is het de bedoeling van BB dat je 24 uur per dag te bekijken bent. OK in haar geval is het iets speciaals maar toch. Ze doiet nu dus niet meer mee met de groep, niet qua eten, maar dus ook niet qua opdracht. Dit is dus de schuld van BigBrother...ze hadden namelijk Tanja bijvoorbeeld een quota kunnen geven. Als Tanja deze nominatie overleeft, lijkt het me dat ze zich goed moet inzetten voor de rest. Doet ze dat niet dan zijn er minimaal twee opties denkbaar
a) de bewoners gooien Tanja zelf het huis uit of
b) één of meerdere bewoners verlaten vrijwillig het huis...
"Success is doing what you want to do, when you want, where you want, with whom you want, as much as you want."
Anthony Robbins